Gå til innhold

Er drittlei bf som gir f i ungene sine!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, overskriften sier vel sitt! Drittlei av at han gir inntrykk til andre at han ikke får ha barna! Han har de 7 overnattinger i mnden... (Jada, bedre enn ingenting!) Har spurt han TO ganger ila 6 mnder om han kan ha de en ekstra dag da jeg må jobbe men det gidder han ikke... Bare masse tette unnskyldninger! Men å sitte å syte i møte med barnevernet om at han savner barna sine gjør han! Rart det der... Han har ALDRI spurt meg om å se de EN gang utenom samværet han har... 

Anonymkode: 0fb56...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig gidder han ikke å passe barna når det måtte passe deg. Om du gir inntrykk av at det er han som er vanskelig som ikke vil passe barna når han kansje har planer, bare fordi det passer deg bedre tror jeg du skal se i speilet en gang til!

Anonymkode: 8de34...c40

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig gidder han ikke å passe barna når det måtte passe deg. Om du gir inntrykk av at det er han som er vanskelig som ikke vil passe barna når han kansje har planer, bare fordi det passer deg bedre tror jeg du skal se i speilet en gang til!

Anonymkode: 8de34...c40

Passe barna sine? Man passer for pokker ikke barna sine! Å når han har så mye fri burde han vel klare å ha de EN dag ekstra?! 

Anonymkode: 0fb56...68b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Passe barna sine? Man passer for pokker ikke barna sine! Å når han har så mye fri burde han vel klare å ha de EN dag ekstra?! 

Anonymkode: 0fb56...68b

Har dere en veldig fiendtlig tone dere imellom, eller er det bare her på KG du er så aggressiv? 

Anonymkode: 66cd9...bae

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, overskriften sier vel sitt! Drittlei av at han gir inntrykk til andre at han ikke får ha barna! Han har de 7 overnattinger i mnden... (Jada, bedre enn ingenting!) Har spurt han TO ganger ila 6 mnder om han kan ha de en ekstra dag da jeg må jobbe men det gidder han ikke... Bare masse tette unnskyldninger! Men å sitte å syte i møte med barnevernet om at han savner barna sine gjør han! Rart det der... Han har ALDRI spurt meg om å se de EN gang utenom samværet han har... 

Anonymkode: 0fb56...68b

kanskje hun ikke vil ta på seg ansvaret mtp at du er såpass ung, og at du er litt mer forelsket i han enn hva han er i deg?

Anonymkode: cdc91...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ikke når det passer deg.

Han vil når andre ser og hører.

Han bruker barna for å hevne seg på deg, ha kontroll på deg.

Anonymkode: f8f59...f18

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Han vil ikke når det passer deg.

Han vil når andre ser og hører.

Han bruker barna for å hevne seg på deg, ha kontroll på deg.

Anonymkode: f8f59...f18

det her kan ikke gjelde meg.... heldigvis.

Anonymkode: cdc91...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere en veldig fiendtlig tone dere imellom, eller er det bare her på KG du er så aggressiv? 

Anonymkode: 66cd9...bae

Nei, er hyggelig mot han når vi snakker sammen... Men noen ganger er det fint å få ut litt frustrasjon her... 

Anonymkode: 0fb56...68b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kanskje hun ikke vil ta på seg ansvaret mtp at du er såpass ung, og at du er litt mer forelsket i han enn hva han er i deg?

Anonymkode: cdc91...8e7

Hvor i all verden kom det fra? 

Anonymkode: 0fb56...68b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva går egentlig frustrasjonen din ut på? At han, 2 ganger i løpet av et halvår, ikke kunne ha barna? Det virker som du krever en god del av ham. Og da forstår jeg at han ikke gidder hvis han aldri får noe tilbake. 

Anonymkode: a2eb5...a2b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får ikke orden på denne problematikken før dere to er ferdige med hverandre har begravd stritsøksen og funnet ut at dere skal gjøre det beste for barna. Du har en slitsom periode foran de før dere får dette til. I mellomtiden ta ansvaret for barna og jobb deg ut derfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg ikke erfaring med selv, men har lest her og sett hos skilte familiemedlemmer at er et stort problem. Skjønner godt det er frustrerende, og skjønner ikke svarene du har fått hittil. Dere har en helt forskjellig virkelighetsoppfatning, og klart det er irriterende at han gir inntrykk av en ting og oppfører seg annerledes i handling. Særlig når det setter deg i dårlig lys (klage over at han savner barna og ønsker å ha dem mer og du hindrer det, når du opplever at han ikke ønsker barna eller er interessert i dem i det hele tatt).

Men forhold dere til den samværsavtalen dere har, og vær et bedre menneske. Det kan godt være han savner barna, men allikevel ikke ønsker å hjelpe deg med barnevakt. Sånn er det bare. Hvis du ønsker at han hadde barna mer, vær på tilbudssiden, men ikke bruk det mot ham hvis konkrete dager ikke passer. Har du inntrykk av at han bruker barna for å straffe deg, forhold dere til samværsavtalen.

Anonymkode: 612e4...488

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben, TS. Min eks har ikke hatt kontakt med våre barn på 6.5 ÅR. Han bor kun 15 min unna oss.

Han kjøper ikke jule/bursdagsgave, ikke gratulerer med dagen, ingen Mail, tlf eller sms. Blokkert ungene på face og gir fullstendig faen i det. Idiot er han

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, EvaLena skrev:

Velkommen i klubben, TS. Min eks har ikke hatt kontakt med våre barn på 6.5 ÅR. Han bor kun 15 min unna oss.

Han kjøper ikke jule/bursdagsgave, ikke gratulerer med dagen, ingen Mail, tlf eller sms. Blokkert ungene på face og gir fullstendig faen i det. Idiot er han

Veldig trist, det er mange som har det motsatt, at de aldri får se barna sine, blir nektet samvær av mor :(

Anonymkode: db9cb...010

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva går egentlig frustrasjonen din ut på? At han, 2 ganger i løpet av et halvår, ikke kunne ha barna? Det virker som du krever en god del av ham. Og da forstår jeg at han ikke gidder hvis han aldri får noe tilbake. 

Anonymkode: a2eb5...a2b

Krever vel ingenting av han! Jeg bare sier at jeg ikke kan forstå at han aldri kan stille opp en gang innimellom! Han hr jo nesten ikke barna!! Jeg har jo ungene besten hver dag! 

Anonymkode: 0fb56...68b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Krever vel ingenting av han! Jeg bare sier at jeg ikke kan forstå at han aldri kan stille opp en gang innimellom! Han hr jo nesten ikke barna!! Jeg har jo ungene besten hver dag! 

Anonymkode: 0fb56...68b

Du virker grinete og egoistisk. Dere får dele 50/50 da!

Anonymkode: db9cb...010

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du virker grinete og egoistisk. Dere får dele 50/50 da!

Anonymkode: db9cb...010

Herrgud!! Må du ha det inn med snøskuffe eller?? Han vil jo ikke ha de 50/50! Han vil ha de minst mulig! 

Anonymkode: 0fb56...68b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden ble veldig forvirrende for meg.. Han sier til barnevernet at han savner barna, men til deg så vil han helst ikke ha dem? Eller sier han bare nei når du spør om ekstradager? 

For da kan han faktisk savne barna, og være lei av å bli behandlet som en forelder som er tilsidesatt og bare kan ha samvær med barna når det passer deg. Kanskje det gjør han bitter som gjør at han ikke vil passe barna bare for at du skal ha tid til å gjøre hva du enn må gjøre de dagene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig trist, det er mange som har det motsatt, at de aldri får se barna sine, blir nektet samvær av mor :(

Anonymkode: db9cb...010

Det går ikke ann, det er ikke lov å nekte samvær. Hvis det skjer har mor andre støttespillere som er enige i at far ikke bør ha barna. 

Anonymkode: cfd38...8fc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...