Gjest Human Being Skrevet 6. juni 2005 #201 Del Skrevet 6. juni 2005 Det einaste hu ønska seg, det var ein solskinnsdag. Skyfri himmel... ...ein problemfri time, i gode venners lag. Nykter men svimmel. Svimmel av glede, så glad for litt fred.. .. det e kje for møkje å ønska seg det. Men hu vett det ska nåke te, det e for tio ikkje sånn live e. Det va kje sånn det sko ver, det va kje sånn det sko bli. Hu drømmte som lito om ei møkje bedre tid. Hu drømmte om det goa hu aldri fekk, alt sko bli bra bare hu kom seg vekk. Det blei aldri slik. Ho blei såra av for mange svik. Det einaste hu ønska seg, det var ein solskinnsdag. Skyfri himmel... ...ein problemfri time, i gode venners lag. Nykter men svimmel. Svimmel av glede, så glad for litt fred.. .. det e kje for møkje å ønska seg det. Men hu vett det ska nåke te, det e for tio ikkje sånn live e. Dagen gjer vondt og lyset e ingen veier. Det e tryggast i mørket med skoddene igjen. Det e kje alltid alt e lika kjekt å se, det kan ver greit å sleppa lys på det ein drive med. Det va kje sånn det sko ver. Men mørket har eit grådig begjær. Det einaste hu ønska seg, det var ein solskinnsdag. Skyfri himmel... ...ein problemfri time, i gode venners lag. Nykter men svimmel. Svimmel av glede, så glad for litt fred.. .. det e kje for møkje å ønska seg det. Men hu vett det ska nåke te, det e for tio ikkje sånn live e. Bjørn Eidsvåg. Så fin sang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 6. juni 2005 #202 Del Skrevet 6. juni 2005 Ord i natten. Han og meg på Msn. Meg og han. Ingenting. Jeg vet ikke. Egentreningen som skulle vert innlevert. Ark på ark. Ledninger. Sjokolademelk. Og egentlig så skulle man jo sovet. Eksamensnerver... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 10. juni 2005 #203 Del Skrevet 10. juni 2005 Musikk. Danserinnen. Kaldt. Kjørte på tur i kveld. Jeg har hatt stilledag. Ikke visst helt hva jeg skulle si, følt meg litt teit i grunn. Sånne dager har man jo. Det er fem dager igjen. Fem dager til eksamen, og fem dager til ferie. Fem dagers vakum igjen. Fem dager til Sverige og Hultsfred. Jeg tar meg en kuli, slapper av og tenker at det sikkert blir en bedre dag i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 11. juni 2005 #204 Del Skrevet 11. juni 2005 Nattas MP3: System Of A Down - Lost in Hollywood. Den er så nydelig den sangen, jeg har forelska meg i den jeg, tror jeg. Nå er det bare FIRE dager igjen til jeg reiser på ''ferie''. Og jeg skal på masse konserter. Jeg skal på: ★ Gåte!! ★ Marylin Manson ★ System Of A Down ★ Slayer ★ Slipknot ★ Tori Amos ★ Snoop Dog ★ Eric Prydz ★ The Hives ★ Håkan Helstrøm... ++ Iallfall er det disse jeg skal prøve å prioritere å få med meg, rekker jo ikke å få med alt... Er for mye. Her er alle artistene som er klare på lista; http://www.rockparty.se/content/festivalin...ra_artister.asp Jeg gleder meg allerallermest til Gåte og System Of A Down. Jeg får nok ikke sove nå. Kom hjem fra jobb for en time siden, og jeg måtte jo selvfølgelig innom pc'n. Her ble jeg sittende. I'll wait here. You're crazy. Those vicious streets are filled with strays. You should've never gone to Hollywood. They find you, Two-time you Say you're the best they've ever seen. You should've never trusted Hollywood. I wrote you, And told you You were the biggest fish out here. You should've never gone to Hollywood. They take you, And make you They look at you in disgusting ways. You should've never trusted Hollywood. Og med det sier jeg godnatt/god morgen (Alt etter hva som måtte passe deg) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 11. juni 2005 #205 Del Skrevet 11. juni 2005 Fremdeles våken. Jeg har lest igjennom mange gamle innlegg i en annen ikke offisiell dagbok jeg har. Klump i halsen, tårer. Så mye jeg har glemt. Så altfor mye. Så mye jeg rett og slett har dytta vekk og gjemt bort. Ø, D, perioden rundt alt sammen. All fortvilelsen. Det kommer tilbake til meg når jeg leser det. Så jeg savner dem! Skulle virkelig ønske ting tok en annen utvei, at vi kunne holdt kontakten. Skulle ønske Ø ikke sleit sånn, at han hadde det bedre med seg selv. At han skjønnte han at trengte hjelp.... ... Bare noen tanker.. Braes of Sutherland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 11. juni 2005 #206 Del Skrevet 11. juni 2005 Å! Skal du på Tori Amos konsert, så heldig du er Jeg har fått dilla på henne i det siste. Hun har fin musikk. Skumle gutten og jeg hørte på en hel cd med henne i går kveld. Fint. Fint Sitter med kortet fra deg ved siden av meg nå. Lå i postkassa når jeg sto opp idag. Tusen takk, så fine ord, du er nydelig Hva gjør du idag? Savner deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 21. juni 2005 #207 Del Skrevet 21. juni 2005 Litt update: Har hatt det kjempefint i Sverige (Hultsfred). Været var helt kanonbra. Folk gikk rundt i shorts og bikini. ULtimat vær kan man si. Har opplevd så mye at det er vanskelig å få med alt. Vi var fire stykk som reiste sammen i en bil. Fikk ikke med meg alle konsertene jeg hadde lyst til å få med meg. Delvis fordi de kræsja med andre konserter, og delvis fordi jeg ikke fikk med meg folk og ikke ville gå alene. Det var jo så sykt med mennesker. 30 000 mennesker er mengdevis! Området var ganske stort. Tror ikke vi fikk sett alt som var. det var sju (?) forskjellige scener, hvor det var en konsert på hver av dem hele tiden. Fikk sett: Gåte.. det var kanon. Minus for at dem hadde litt liten spilletid, fikk ikke spilt hele settlista som dem pleier å spille. Konserten var på stora dans, en av de minste scenene som er der. Ble ganske intimt, og det er jo egentlig det som passer best for en Gåte konsert mener jeg. Så også Marylin Manson, men det var en skuffelse!! Han sang så dårlig live at det var til å grine av. I tillegg gikk han av scenen lenge før han skulle, hadde lite kontakt med publikum også. Mange som ble skuffa, Slipknot var ganske bra syns jeg, de laga ihvertfall nok med liv. Hadde egentlig bra show på scenen også. Men jeg er jo ikke så enormt knytta til musikken deres, så det ble ikke den helt store opplevelsen for meg. Men bra. Turboneger var kjempebra! De visste virkelig åssen de skulle lage show. Skøyt pengesedler ut av to kanoner på hver sin side av scenen. De fikk publikum med i konserten, prata mye med publikum. Hank Von Helvette showa som bare det.. ''i got erection''.. Snoop dog. Ikke min type musikk, men det var en fin konsertopplevelse. Han sang fra neil Young sin mymy heyhey. Det var kult. Publikum sang med. Feelgood stemning. Jeg, how og S sto ganske nære, ble pusha fram. Gikk ikke an å stå i ro. Tok masse bilder. System Of A Down.. Siste konserten jeg var på før vi reiste hjem. Den var på kvelden på Lørdagen.. hadde frysninger fra nakken og ned til tærne når de sang Lost in Hollywood. Gøy at så mange kunne sangene. De spilte også flere sanger fra toxicity albumet. Sto 2 meter fra scenen. Trodde jeg skulle daue flere ganger. Kan noen fortelle meg hvorfor folk MÅ ha på seg de vanvittig lange naglene sine under en konsert når de skal stå blant masse folk?? Det gjør jo bare vondt. Var på flere konserter også.. men det var vell disse jeg så hele konserten av. Trist å komme hjem til norge når det er sånnt drittvær her. Det pøser ned, og i dag mens jeg var på jobb tordna det også. Savner også røykprisene i Sverige (39 kr for ein tjue pakning). Kjøpte heldigvis med meg en kartong med petterøes på båten.. Det rekker ihvertfall en stund. hadde med meg mer enn lovlig inn til Norge, og selvfølgelig ble vi stoppa i tollen!! De tok det ikke så nøye da. Vi hadde så vanvittig med bagasje at de bare kikka inni bak og så lukka de igjen. Heldigvis. . kan hende jeg skriver mer om turen senere.. Må bare bearbeide alle inntrykkene. Har sett og opplevd så mye at det tar sin tid før det synker inn tror jeg. .... Jobb i morgen, jeg må få litt søvn før jeg skal opp igjen. Om du leser, legg igjen en hilsen da Jeg setter pris på det. Ha en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 22. juni 2005 #208 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg er glad. Jeg har kjøpt det nye albumet til Lene Marlin (Lost In A Moment), og jeg har fri helt til Mandag. Resten av familien reiser på fotballcup på sørlandet i morgen, så jeg blir hjemme alene helt til Søndag. Jeg har noen fine dager foran meg, håper det blir sol. Det hadde vert flott altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 23. juni 2005 #209 Del Skrevet 23. juni 2005 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 30. juni 2005 #210 Del Skrevet 30. juni 2005 Sola ser ut til å ha kommet for å bli her en stund. Det er godt. Synd jeg har vert på jobb i hele dag, så jeg har ikke fått vert ute og nytt sola.. Men det har vert varmt nok på jobben også, opp i 30 grader. Godt å komme hjem og kjøle seg ned. Er alene hjemme, kommer nok til å være det en stund fremover, resten av familien skal farte litt rundt. De har jo ferie. Jeg skal til Bergen i morgen. Onkelen min skal hente meg og kjøre meg til Straume og tilbake, hvor jeg skal til en eller annen spesialist (Vet ikke om jeg har nevnt det i ett tidligere innlegg).. Når jeg kommer hjem må jeg rett på jobb, og så skal jeg jobbe hele natta (nattåpent). Jeg er så trøtt.. Men jeg vet at hvis jeg legger meg nå så kommer jeg til å sove så lenge.. Og så får jeg ikke sove skikkelig i natt heller. Jeg skal se Punk'D snart.. Det er så morsomt, og han Ashton Kutcher er så søt. tihi. Jeg skal lage meg middag snart også.. Spaghetti og maxboller tenk, det er godt det. Jeg savner solbrillene mine.. de ble borte vekk i helga . kanskje man får melding av en viss gutt i dag.. Men jeg tviler egentlig på det. Skal ikke ha noen forhåpninger iallefall. Har vell egentlig så og si gitt han opp. Tror kanskje han har noe ''på gang'' med en annen jente.. Ihvertfall er de veldig mye sammen for tiden... Æsj. Jeg trives best alene uansett. Nå¨begynner Punk'D! Ha enn fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 3. juli 2005 #211 Del Skrevet 3. juli 2005 En liten svipptur innom dagboka mens jeg først sitter her. Har akkurat komt hjem fra jobb (jobba natt). Sola har stått opp, og jeg syns nesten det blir litt teit å legge seg. Skal på jobb igjen om fem timer også. Turen til Bergen i går gikk fint.. Fikk litt tid til shopping før båten gikk hjem igjen også. Onkel kjørte meg til og fra legen. De tok X antall pusteprøver på meg, og en provokasjonstest som det så fint heter. De kjørte iskald luft konstant inn i lungene mine mens jeg måtte springe det forteste jeg kunne på en tredemølle i seks minutter. Det var jævli vondt å puste med den kalde lufta. Ihvertfall.... etter en del tester og styr fant de ut at jeg har astma. Ble litt overraska, for jeg trodde faktisk ikke at jeg hadde det. Ville bare få det ut av verden. Det var gymlæreren min som sa jeg burde ta en skikkelig test, hun har mistenkt at jeg har det lenge. Så jeg fikk en masse medisiner som jeg skal ta morgen og kveld (forebyggende). Og ventolin som jeg skal ta før anstrengelser eller ved anfall.. Da fikk jeg ihvertfall svar på hva de ekle pustevanskene mine og anfallene jeg får innimellom er. Greit å vite det. Kurt Nilsen med For You er en fin sang. Det er så fint med sol om dagen. Jeg blir i så godt humør!! Jeg smiler, og synger litt inni meg. Innimellom hender det faktisk at jeg synger høyt også.. Det er så deilig å tenke på at jeg er ferdig med påbygg, og at det bare er to måneder igjen til jeg flytter og skal bli med på noe jeg har gleda meg kjempelenge til!. Det er også litt oppløftende at jeg får lønning om nøyaktig 7 dager. Det eneste jeg mangler er litt luv.. Men det kommer vell, når jeg er minst klar over det. Jeg har egentlig ikke noe hastverk. Jeg har det fint nå. Det er ikke noe tomrom inni meg, som det pleier å være når jeg er singel. Ikke ennå ihvertfal. Sukkerspinn på boks er søte greier, jeg tok med meg en fra jobben for å teste den.. Candy floss faktisk. Smakte ikke like godt som tivoli sukkerspinnet, men det så så godt ut . Jeg håper det blir skikkeli bra vær i dag. Da skal jeg vurdere å bade. Det har jeg ikke gjort i år. Ha en fin dag du. Human Being. :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 3. juli 2005 #212 Del Skrevet 3. juli 2005 Uææ :o !! Jeg knærta akkurat en ENORMOUS HUGE edderkopp på veggen min ovenfor senga!! Creepy!. Pulsen min er fremdeles unormalt høy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 5. juli 2005 #213 Del Skrevet 5. juli 2005 Døgning i natt. Har fri i morgen (Deilig tanke). Har besøk av 2 venner. Har sett Garfield The Movie, og bestilt mobil på nettet til ei venninne. Bestilte meg foresten mobil jeg også, i går. Samsung D-500. Gleder meg til jeg får den!! Mojjo. Fikk meld av mamma i dag, de hadde komt frem, og de hadde lokalisert skolen som jeg skal gå på til neste år. Den ligger helt oppi fjellet, med utsikt over resten av ''bygda''.. Det stod i meldingen at hun hadde kjøpt noe til meg, men ville ikke si hva.. Hmm.. Lurer på hva det er. Spanande. Nå skal jeg opp og se resten av Coyote Ugly. Adam Garcia er fin han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 12. juli 2005 #214 Del Skrevet 12. juli 2005 Se der ja.. Der var KG blitt fornya. Ser bra ut dette her, ikke de helt store forandringene, og det er kanskje like greit mener nå jeg. Men kan noen si meg hvorfor Avataren min ikke fungerer lenger, den virka jo helt fint før omdirigeringen her inne. Jaja. Sol ute i dag. beautiful. Jeg har fri, og dermed er verden et perfekt sted å være i dag. Mamma har kjøpt shorts-sak og singlet til meg, så nå kan jeg endelig sitte ute i sola og slappe av uten å bli GJENNOMVÅT av svette. Har fri i morgen også, og får da besøk av et søskenbarn. Han skal være her i noen dager, ferie liksom. Blir koselig, er ikke så ofte jeg ser han lenger. Kanskje jeg kan ta han med meg og bade, for det har jeg ENNÅ ikke gjort *Flau*. Har mista litt av hørselen på den ene øret, tror det er fordi jeg har vert så mye forkjøla de siste to-tre ukene. Pleier ofte å bli sånn da. Men det er ekkelt!! Dagens Mp3; Daniel Powter - Bad Day. Hejdå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 13. juli 2005 #215 Del Skrevet 13. juli 2005 En liten svipptur innom dagboka i dag også... Har hatt en fin og veldig avslappende dag. Spist masse jordbær.Mamma kjøpte en hel kasse (5 korger) med jordbær i dag. YumYum. Har laga syltetøy og fryst ned mye av det da. Skulle egentlig på rekebord sammen med mamma og pappa i dag, men det var så fullt der at det var ingen ledige bord, så det blir nok en annen dag istedenfor. Dro å spiste burritos sammen med Venninne R.E istedenfor. Koselig. R.e er gravid i 3. måned, og har begynt å få littegrann mage nå. Skikkelig rart. Har nok ikke helt vennt meg til tanken ennå. Klarer liksom ikke helt å se henne for meg som mamma, men det går vell mer opp for meg etterhvert tenker jeg. Har hatt litt problemer med øyet mitt i dag. Var hos øyenlegen en tur, og han kunne fortelle at jeg har fått et lite sår på hornhinnen, og en antydning til betennelse.. Så i dag har jeg gått uten linser, noe som er utrolig rart!!! Jeg ser jo absolutt ingenting, føler meg funksjonshemma når jeg ikke kan se noenting. Men, så lenge det blir bedre av det så skal jeg ikke klage. Har tatt linsene på meg igjen nå da, men skal ta de av meg før jeg legger meg igjen.. I morgen er det jobb igjen. 4 til 11. Typisk hvis det blir sol og strålende vær i morgen da. Jaja. Greit å tjene litt penger uansett. Se der ja, der fikk man skrevet litt i dag også.. Thats it for now. Ciao. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 19. juli 2005 #216 Del Skrevet 19. juli 2005 Still no sound. Kan noen grave ett hull i bakken hvor jeg kan gjemme meg. Så teit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 21. juli 2005 #217 Del Skrevet 21. juli 2005 Dagens MP3: Gåte - Kjærleik. Endelig helg..Jeg har fri hele denne helga, og det er H E R L I!! Får besøk av venninna/søskenbarnet mitt i morgen, hun skal være her hele helga. Og på Lørdag blir det Party regner jeg med.. *Gledeseg*. Sommeren nærmer seg over nå. Det går fort i svingene. Snart skal man pakke sakene sine og reise på fjellet. Jeg gruer meg litt, men gleder meg også. Pff.. Det går sikkert fint. Gleder meg mest da. Nå skal man kose seg med tv før man legger seg:) Natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 26. juli 2005 #218 Del Skrevet 26. juli 2005 *Gjspe* Midt om natten. Skal på jobb i morgen/i dag. Og natten er igjen for fin til å sove bort. Tenker på *hemmelig* .. Vi prata sammen igjen i helga, jeg som trodde han var kjip. Han var visst annerledes enn jeg hadde tenkt meg. Og kan kyssa meg, helt ut av det blå! Jeg ble helt satt ut... .. Vi dro hjem til meg senere. Sov på hard sovesofa med søskenbarn i senga mi. Klamt om morgenen. Pinlig.. litt. Men ikke så. Vanskelig å vite hva man ska si. Etter det.. ikke noen ord igjen. Men ikke fra min side heller, jeg har sovet.. for det meste. Mye søvn i det siste. Mange mange timer av gangen. Det er sol ute, men jeg bare sover det vekk alt sammen. Om noen timer skal jeg sykle, til jobb. Jeg skal lage mat og høre på koselige morgenprogram på radioen. Jeg skal smile, og le litt. For jeg har det egentlig ganske bra om dagen.. ..selv om jeg skriver hultertilbulter og veldig rotete, så har jeg det egentlig veldig bra. Og snart venter mange nye eventyr.. bare rett rundt neste sving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 26. juli 2005 #219 Del Skrevet 26. juli 2005 Mens det er pause i nattfilmen (susie Q) på Tvnorge poster jeg en sang jeg digger for tida: Sweet berries ready for two ghosts are no different than you. Ghosts are now waiting for you. Are you... Sweet berries ready for two ghosts are no different than you. Ghosts are now waiting for you. Are you... Dreaming! Dreaming the night! Dreaming all right! Do we! Do we know, when we FLY? When we, when we go Do we die? Sweet berries ready for two ghosts are no different than you. Ghosts are now waiting for you. Are you... Sweet berries ready for two ghosts are no different than you. Ghosts are now waiting for you. Are you... Dreaming! Dreaming the night! Dreaming all right! Do we! Do we know, when we FLY? When we, when we go Do we die LALALALALALLALAALALALALALAALALALALA Do we, do we know When we fly When we, when we go Do we die System Of A Down - Question. ----o0o------ I dag har foresten vert en bra dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 2. august 2005 #220 Del Skrevet 2. august 2005 Dagens mp3: Robert Post - Got None. Dagens Link: www.miss-gadget.net Dagens dagsform/humør: På vei til å bli syk, men i godt humør. Det beste med denne dagen: Jeg har spist god kremis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå