bippo Skrevet 5. april 2016 #261 Skrevet 5. april 2016 7 minutter siden, ankara skrev: Helt enig! Og han tok det ikke særlig bra Hahah nei! Spent på hvordan det utspiller seg mellom han og Malin fremover. Han er veldig god til å få seg fiender der inne, det virker ikke spesielt lurt. Per nå er det vel Eileen, Jonas og Mayoo som er best likt der inne. Og ingen av dem er i hans allianse. Ops. Ah, jeg elsker Eileen! Hun er mye smartere enn jeg ga henne credit for i starten. Gleder meg til å se henne spille videre.
Ms.Sommerfugl Skrevet 5. april 2016 #262 Skrevet 5. april 2016 Jeg tror oppriktig at Øystein ryker på torsdag. To grunner. Jørgen kommer inn (det er åpenbart for de som har sett "spoilere" fra TV3 for denne ukas teaser). Han får nok en fredning, eller en stor makt, og sender ut Øystein. Eller, så går han til Stine, og Øystein og Mayoo står bak Eileen og hun sender ut Øystein. Eventuelt får Jørgen denne buketten (som skulle vise seg å være en stor makt), og han bestemmer utfallet av parseremonien. 1
Johnny the Mud Skrevet 5. april 2016 #263 Skrevet 5. april 2016 Tror Malin er jenta Caksel ligger med. sikkert på bryllupsnatta. Hintet vel til sex på PH for VGTV? 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #264 Skrevet 5. april 2016 58 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Jeg tror oppriktig at Øystein ryker på torsdag. To grunner. Jørgen kommer inn (det er åpenbart for de som har sett "spoilere" fra TV3 for denne ukas teaser). Han får nok en fredning, eller en stor makt, og sender ut Øystein. Eller, så går han til Stine, og Øystein og Mayoo står bak Eileen og hun sender ut Øystein. Eventuelt får Jørgen denne buketten (som skulle vise seg å være en stor makt), og han bestemmer utfallet av parseremonien. Hvis han går til Stine, står Henning uten partner. Da er det jo han som ryker.... Håper også Øystein må sjekke ut! Anonymkode: 05dcf...227
Ms.Sommerfugl Skrevet 5. april 2016 #265 Skrevet 5. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis han går til Stine, står Henning uten partner. Da er det jo han som ryker.... Håper også Øystein må sjekke ut! Anonymkode: 05dcf...227 Henning går jo til Eileen, og sender ut Øystein.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #266 Skrevet 5. april 2016 27 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Henning går jo til Eileen, og sender ut Øystein. Men da står i følge det du skrev ovenfor både Henning, Mayoo og Øystein hos Eileen? Anonymkode: fbfb3...b3f
Gjest lisemm Skrevet 5. april 2016 #267 Skrevet 5. april 2016 "Jeg har begynt å elske Paradise Hotel, noe som er klare bevis for at jeg er blitt alvorlig hjerneskadet av isolasjonen." - ABB
ankara Skrevet 5. april 2016 Forfatter #268 Skrevet 5. april 2016 Øystein ryker... MEN Carl Aksel får fordelen av blomsterbuketten og bytter ut Øystein med Jonas, ifølge ryktene.
kindagirl Skrevet 5. april 2016 #269 Skrevet 5. april 2016 (endret) Les tvguiden. Ser ut som det skjer en del i neste uke. Endret 5. april 2016 av kindagirl 1
Ms.Sommerfugl Skrevet 5. april 2016 #270 Skrevet 5. april 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men da står i følge det du skrev ovenfor både Henning, Mayoo og Øystein hos Eileen? Anonymkode: fbfb3...b3f Oi! Jeg så det nå, haha. Beklager, gikk litt fort i svingen der. Det jeg mente, var vel at Henning og Øystein står bak Eileen, og Mayoo står bak Sandra! 43 minutter siden, ankara skrev: Øystein ryker... MEN Carl Aksel får fordelen av blomsterbuketten og bytter ut Øystein med Jonas, ifølge ryktene. Gud hjelpe meg om dette er sant... 9
Gjest bruker83924 Skrevet 6. april 2016 #271 Skrevet 6. april 2016 1 time siden, ankara skrev: Øystein ryker... MEN Carl Aksel får fordelen av blomsterbuketten og bytter ut Øystein med Jonas, ifølge ryktene. Fy f. Håper ikke det er sant! I så fall kommer jonas garantert inn igjen, siden vi ikke har sett noe særlig av forholdet til han og Nina. Tipper de blir halveis sammen inne på hotellet.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #272 Skrevet 6. april 2016 Den Wednesday, March 23, 2016 at 1.17, Dunkel skrev: Synes det er lite spoilers i denne tråden i motsetning til hvordan det har vært i de trådene vi har hatt for de tidligere sesongene.. Håper også at Mikaela bytter ut Øystein med Lekka Anonymkode: 8139f...cce
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #273 Skrevet 6. april 2016 8 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Fy f. Håper ikke det er sant! I så fall kommer jonas garantert inn igjen, siden vi ikke har sett noe særlig av forholdet til han og Nina. Tipper de blir halveis sammen inne på hotellet. Enig. Men håper virkelig ikke det stemmer. Det er så kjedelig at Caksel alliansen får viljen din og blir båret frem til finalen. Det virker jo sånn at produksjonen favoriserer Caksel. Anonymkode: 8139f...cce 3
Agent2840 Skrevet 6. april 2016 #274 Skrevet 6. april 2016 Anbefaler alle i tråden om å sjekke ut denne linken her; http://imgur.com/h42wxQC For hvis dette stemmer, så blir jeg drit forbannet. Her er det tydeligvis en anonym paradise deltaker fra i år som påstår at hele paradise er scripta, at Malin fikk beskjed fra høyere hold om å stelle seg bak Carl igår, at Carl får makt på par-seremonien imorgen og sender da ut Jonas, i tillegg til å ta seg helt opp til finaleuken. Om Carl vinner eller ei, blir ikke nevnt - men det har jo aldri vært mer tydeligere hvem produksjonen favoriserer og backer opp! Får Carl Aksel nok engang som det han vil imorgen (med å sende ut Jonas), så vet jeg faktisk ikke hvorvidt jeg gidder å se på dette programmet her lenger. 6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #275 Skrevet 6. april 2016 24 minutter siden, Agent2840 skrev: Anbefaler alle i tråden om å sjekke ut denne linken her; http://imgur.com/h42wxQC For hvis dette stemmer, så blir jeg drit forbannet. Her er det tydeligvis en anonym paradise deltaker fra i år som påstår at hele paradise er scripta, at Malin fikk beskjed fra høyere hold om å stelle seg bak Carl igår, at Carl får makt på par-seremonien imorgen og sender da ut Jonas, i tillegg til å ta seg helt opp til finaleuken. Om Carl vinner eller ei, blir ikke nevnt - men det har jo aldri vært mer tydeligere hvem produksjonen favoriserer og backer opp! Får Carl Aksel nok engang som det han vil imorgen (med å sende ut Jonas), så vet jeg faktisk ikke hvorvidt jeg gidder å se på dette programmet her lenger. Er dette tilfellet boikotter jeg hele PH! Å sender en illsint mail til Tv3. Det er jo ikke noe gøy å se på hvis produksjonen skal styre hele spillet uansett. Det er ikke vits for de andre å spille da. Samme skjedde i fjir da Pierre og Martine ble favoritisert og båret hele veien frem Dumme produksjon. Ødelegger jo alt. PH var mye bedre før Anonymkode: 8139f...cce 10
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #276 Skrevet 6. april 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette tilfellet boikotter jeg hele PH! Å sender en illsint mail til Tv3. Det er jo ikke noe gøy å se på hvis produksjonen skal styre hele spillet uansett. Det er ikke vits for de andre å spille da. Samme skjedde i fjir da Pierre og Martine ble favoritisert og båret hele veien frem Dumme produksjon. Ødelegger jo alt. PH var mye bedre før Anonymkode: 8139f...cce Jeg er helt enig! Hvis det utspiller seg nøyaktig som det står skrevet i linken over, kommer jeg til å sende linken til Tv3 med en sint klage over hvor hårreisende det er at tv3 sitter der og ødelegger sitt eget program ved å regelrett jukse på måten de bærer CA gjennom spillet og gir han fordeler som går i mot reglene. Kommer til å true dem ved å tipse sosiale medier med dette, som seher.no, side2 osv. Dette bør faen ikke tv3 komme unna med!! Anonymkode: 3036f...b87 5
kindagirl Skrevet 6. april 2016 #277 Skrevet 6. april 2016 Eg så på tv3 sin fb side at noen har lagt bilde av det fra Jodel og skrevet "hvis dette er sant er det noe gale en plass" Tv3 har svart: Du skal ikke tro alt du leser. Her var det mye tull. 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #278 Skrevet 6. april 2016 Jaja, det kan se ut til at det er to alternativer. Enten ryker Øystein, og den som sitter med buketten velger å la det være sånn. Eller så velger den personen og bytte ut Øystein med en annen. Det kan se ut som at jodelryktene stemmer til en viss grad. Dog tror jeg Øystein får bli på hotellet. Det er helt hårreisende å se hvor mye Carl Aksel blir båret frem i den serien der. Produksjonen har ødelagt hele konseptet bak Paradise Hotell... Anonymkode: 7d8ce...de8 6
ankara Skrevet 6. april 2016 Forfatter #279 Skrevet 6. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jaja, det kan se ut til at det er to alternativer. Enten ryker Øystein, og den som sitter med buketten velger å la det være sånn. Eller så velger den personen og bytte ut Øystein med en annen. Det kan se ut som at jodelryktene stemmer til en viss grad. Dog tror jeg Øystein får bli på hotellet. Det er helt hårreisende å se hvor mye Carl Aksel blir båret frem i den serien der. Produksjonen har ødelagt hele konseptet bak Paradise Hotell... Jodel ryktene stemmer nok. Ikke i en viss grad, men helt. Øystein får bli, Jonas må dra. Og helt enig angående Carl Aksel. 1
ankara Skrevet 6. april 2016 Forfatter #280 Skrevet 6. april 2016 (endret) 3 timer siden, kindagirl skrev: Eg så på tv3 sin fb side at noen har lagt bilde av det fra Jodel og skrevet "hvis dette er sant er det noe gale en plass" Tv3 har svart: Du skal ikke tro alt du leser. Her var det mye tull. Ser ut som TV3 har slettet innlegget nå, jeg finner det i hvert fall ikke. Så da er nok ryktene sanne Endret 6. april 2016 av ankara 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå