Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD

ankara

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen, malin og caksel er utspekulterte. Caksel er garantert en plass i finalen. Aka hun får penger av han hvis han slipper kula. Og hun stemmer garantert på han i finalen. Da har caksel en stemme til

Anonymkode: 5f293...c79

Men de to vinner ikke. Så føkk det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg oppriktig kommer til å grine hvis Øystein finner på å slippe kula. Eileen er den eneste jeg vil skal vinne der inne. Jeg husker jeg var på vei til å grine da Nicolai slapp kula, fordi det føltes så jævla urettferdig, men heldigvis ordnet det seg.
Personlig synes jeg at Eileen har fortjent å vinne. Hun har bare vært snill mot alle, og en del mer ærlig enn de fleste der inne. Og at hun har "sklidd igjennom" er ikke hennes "feil". Øystein derimot? Æsj! Prøver seg på omtrent alt med puls, er dobbeltmoralsk og ja.... Det er CA sin skyld at Øystein vinner, siden han har vært bikkja hans hele sesongen.

ENDELIG er Jørgen ute da, dere! Jeg elsker å se både han og Sandra være bitter og sur. De kan ikke gjøre noe med det heller! Åååh så deilig :fnise:
Det blir så deilig når hele dritten er ferdig, kjenner jeg. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malin er så snill å gir Carl Aksel finalebillet, men fortsatt for nesten alle her inne det til å virke som hun var slem. Sier litt om hvor lite villige dere er til å innrømme at hoffet gjorde noe snillt/bra

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, tweet skrev:

Jeg tror jeg oppriktig kommer til å grine hvis Øystein finner på å slippe kula. Eileen er den eneste jeg vil skal vinne der inne. Jeg husker jeg var på vei til å grine da Nicolai slapp kula, fordi det føltes så jævla urettferdig, men heldigvis ordnet det seg.
Personlig synes jeg at Eileen har fortjent å vinne. Hun har bare vært snill mot alle, og en del mer ærlig enn de fleste der inne. Og at hun har "sklidd igjennom" er ikke hennes "feil". Øystein derimot? Æsj! Prøver seg på omtrent alt med puls, er dobbeltmoralsk og ja.... Det er CA sin skyld at Øystein vinner, siden han har vært bikkja hans hele sesongen.

ENDELIG er Jørgen ute da, dere! Jeg elsker å se både han og Sandra være bitter og sur. De kan ikke gjøre noe med det heller! Åååh så deilig :fnise:
Det blir så deilig når hele dritten er ferdig, kjenner jeg. 

Nja, Eilein har vårt litt runkeslut, så hun fortjener det ikke så ekstremt mye synes jeg.

Anonymkode: 778f5...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finalen imorgen hadde vært veldig spennende om den ikke hadde blitt spoila som den gjorde :) man kan jo tenke at ingen kan slå ø og e men allikevel :)

og jeg skjønte ikke helt tankegangen til Stine, hun kunne jo ikke ryke hun? Det var jo kun to jenter igjen?  

Endret av jolsrud
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jolsrud skrev:

finalen imorgen hadde vært veldig spennende om den ikke hadde blitt spoila som den gjorde :) man kan jo tenke at ingen kan slå ø og e men allikevel :)

og jeg skjønte ikke helt tankegangen til Stine, hun kunne jo ikke ryke hun? Det var jo kun to jenter igjen?  

Merket at de la veldig opp i episoden idag at CA og Stine skulle få mest stemmer og brukte kulelyd i slutten. Dette var nok for å gjøre det spennende, men siden det er spoilet så har det jo ingenting å si.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
16 minutter siden, Oslohøst skrev:

Ja mente ikke på TV. Men når de begge endelig var borte fra kameraene på TV programmet så tenkte jeg at de pulte. Hun så bare fornøyd ut i blikket. Usaklig utsagn av meg. Sorry! 

Haha...kanskje derfor ja :P 

Anonymkode: 05dcf...227

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finalen i år virker ganske lik som i fjor, Pierre/Øystein og Martine/Eileen mot Harald/Carl Aksel og Stine/Sara. Alle vet hvem som vinner, men produksjonen får det til og virke som de andre vinner

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gleder meg vilt til å se trynet til CA når han taper mot Øystein og Eileen :) 

Anonymkode: 8139f...cce

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, PH kongen skrev:

Malin er så snill å gir Carl Aksel finalebillet, men fortsatt for nesten alle her inne det til å virke som hun var slem. Sier litt om hvor lite villige dere er til å innrømme at hoffet gjorde noe snillt/bra

Hahaha! De hadde en avtale om at han skulle kaste kula og dele pengene med henne. Hun gjorde det jo for egen vinning og ikke for å være snill. Men Jørgen lot seg selvsagt imponere ;)
Stakkars liten furte-Jørgen som ble så sinna på slemme Stine. Hallo, det er et spill. Det verste er at hans største idol der inne, Caksel, har spilt like mye, men det ser ikke Jørgen. Good riddance og bra for Stine. Hun hadde i hvertfall ikke vunnet med Jørgen.

Jeg håper virkelig at Eileen knuser kula i finalen! Jeg tviler egentlig på at hun er såpass utspekulert, men det hadde vært tidenes PH-finale! Da hadde jeg fått enda mer respekt for henne! :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel ikke se bort fra at produksjonen ønsker seg kuler i gulvet, eller i det minste nok seere til finalen. Gud vet det trengs, det har ikke akkurat vært en veldig spennende sesong. Mye potensiale i deltagerne, men produksjonen halter. Det pleier å være spennende selv om det ikke er noen man "heier på" igjen, men nå var det likegreit at det bildet ble lekket.

...

Litt på siden: Jeg skjønner ikke helt tankegangen til Carl Aksel. Har han egentlig nok popularitet til å kunne regne med å "overleve" å ofre Malin?
Nå vet vi jo det endelige utfallet, men flertall for ham i juryen hadde uansett vært tvilsomt - det var ganske åpenbart hvem som fikk bestemme finaleparene. Kanskje han kunne klart det med Eileen, men skjønner ikke helt hvordan det skulle gått til.

Endret av surge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, surge skrev:

Skal vel ikke se bort fra at produksjonen ønsker seg kuler i gulvet, eller i det minste nok seere til finalen. Gud vet det trengs, det har ikke akkurat vært en veldig spennende sesong. Mye potensiale i deltagerne, men produksjonen halter. Det pleier å være spennende selv om det ikke er noen man "heier på" igjen, men nå var det likegreit at det bildet ble lekket.

...

Litt på siden: Jeg skjønner ikke helt tankegangen til Carl Aksel. Har han egentlig nok popularitet til å kunne regne med å "overleve" å ofre Malin?
Nå vet vi jo det endelige utfallet, men flertall for ham i juryen hadde uansett vært tvilsomt - det var ganske åpenbart hvem som fikk bestemme finaleparene. Kanskje han kunne klart det med Eileen, men skjønner ikke helt hvordan det skulle gått til.

Nå vet vi jo ikke hva som ville skjedd hvis stine ikke tok denne billetten, men det hadde jo kanskje vært logisk å tenke at øystein hadde røket ? og stine blitt låst med jørgen kanskje? skulle gjerne likt å visst det :) og lurer på hvordan de har vinklet det nede i det tårnet for å få stine til å tro at hun faktisk kunne ryke når det kun var 2 jenter igjen? hvordan skulle hun kunne ryke? virker som en enkel måte å shippe ut den overflødige spilleren på siste dagen før finalen. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ser litt rundt på Facebook og havnet over ei litt eldre dame. Typ over 60 år, også har hun lagt ut statusoppdatering på sin egen Facebook side. Haha må jo le, så herlig.

image.png

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Oslohøst skrev:

Men de to vinner ikke. Så føkk det.

Eller "fåkk det", som Malin ville sagt..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PH kongen skrev:

Greia er at Malin og CA snakket mye om dette scenarioet, og det kom nok frem at de ville sluppet kula for hverandre. Det er ganske genialt, egentlig, for de vet jo at man kan velge en annen person som kan få resten av pengene hvis den ene slipper. Det var jo en reell sjanse å ta, spesielt med tanke på at Ø og E vinner hele PH.

Men gud som jeg håper Eileen slipper kula! Hvis Øystein slipper den, så klikker det for meg. Allikevel husker jeg i fjor at de la til en knuselyd av den kula, men verken Martine eller Pierre slapp den. Så PH fucker nok litt med hodene våre ;) Ganske smart å legge til den lyden etter bildet av Ø og E ble lekket, sånn at folk skal tro at noen slipper kula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Greia er at Malin og CA snakket mye om dette scenarioet, og det kom nok frem at de ville sluppet kula for hverandre. Det er ganske genialt, egentlig, for de vet jo at man kan velge en annen person som kan få resten av pengene hvis den ene slipper. Det var jo en reell sjanse å ta, spesielt med tanke på at Ø og E vinner hele PH.

Men gud som jeg håper Eileen slipper kula! Hvis Øystein slipper den, så klikker det for meg. Allikevel husker jeg i fjor at de la til en knuselyd av den kula, men verken Martine eller Pierre slapp den. Så PH fucker nok litt med hodene våre ;) Ganske smart å legge til den lyden etter bildet av Ø og E ble lekket, sånn at folk skal tro at noen slipper kula.

Jeg synes ingenting er smart eller genialt i Paradise hotel verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
45 minutter siden, jolsrud skrev:

Nå vet vi jo ikke hva som ville skjedd hvis stine ikke tok denne billetten, men det hadde jo kanskje vært logisk å tenke at øystein hadde røket ? og stine blitt låst med jørgen kanskje? skulle gjerne likt å visst det :) og lurer på hvordan de har vinklet det nede i det tårnet for å få stine til å tro at hun faktisk kunne ryke når det kun var 2 jenter igjen? hvordan skulle hun kunne ryke? virker som en enkel måte å shippe ut den overflødige spilleren på siste dagen før finalen. :)

Etter all sannsynlighet ville Øystein ha røket, ja. Men saken er den at Stine og Jørgen ikke ville hatt sjans mot Eileen og CA i en finale. Jeg tror ikke Stine faktisk trodde hun kom til å ryke, men at hun sa det til Jørgen for å begrunne valget sitt. Jørgen har jo vært etterdilter av CA hele sesongen, så alle som er i hoffet vil gi sin stemme til CA fremfor Jørgen (bortsett fra Sandra). Ved å velge bort Jørgen sikret Stine seg selv best odds i en finale. Med andre ord var det ikke et dumt valg, spesielt siden Jørgen og Sandra kommer til å stemme på CA uansett. 

Anonymkode: 0b88b...23d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes faktisk det er skikkelig stygt at noen av dere faktisk klarer å vri om på det at Malin ofret seg selv for CA til at de to er fæle folk. Herrgud, det var skikkelig rørende  av Malin, og man kunne se klart og tydelig at Carl Aksel ikke ville at det skulle skje egentlig. Joda, hoffer har vell gjort mye dumt, men herregud alt de gjør er faktisk ikke feil.

Og om det hadde vært Jonas eller Nina som ofret seg selv for den andre, hadde kommentarene til visse her inne da vært de samme? Nei.

Anonymkode: 3c5e6...f51

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døøøøøøde av det blikket til Sandra og Jørgen når de satt og var så bittre at de holdt på å tisse på seg på den festen 😂😂

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...