Oslohøst Skrevet 29. mai 2016 #2501 Skrevet 29. mai 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er et sunnhetstegn at du ikke vet 😄😄 HIPP HIPP FOR EILEEN ❤❤❤ Anonymkode: b6022...8a4 😄!
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #2502 Skrevet 29. mai 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes Eileen slår dem ned i støvlene. Elin ser helt gjennomsnittlig ut - hun har absolutt ingen spesielle trekk og en altfor firkantet hake/maskulin kjeveline. Ann Marielle er pen, men har et altfor snålt ansikt (bred nese, øynene er plassert langt fra hverandre) til å kunne måle seg med Eileen. Anonymkode: d0f82...ece Har du gransket ditt eget utseende på denne måten også? Føles det bra? Alle disse jentene er fine, og særegne trekk er bare fint. Anonymkode: 0b764...33c 10
jolsrud Skrevet 29. mai 2016 #2503 Skrevet 29. mai 2016 Lever i troen om at det hele er et komplott fra TV3 sin side for å lure oss alle til å tro de vinner, men egentlig så er det redigert:-p det hadde vært noe det er jo egentlig for sykt at dette Lekkes :-p 5
kindagirl Skrevet 30. mai 2016 #2504 Skrevet 30. mai 2016 Eg spør igjen!!! Hvordan kan dere med sikkerhet vite at det er Nina og Jonas som er i finalen mot Eileen og Øystein?
Eleahs Skrevet 30. mai 2016 #2505 Skrevet 30. mai 2016 3 timer siden, kindagirl skrev: Eg spør igjen!!! Hvordan kan dere med sikkerhet vite at det er Nina og Jonas som er i finalen mot Eileen og Øystein? Jeg tror det er Carl Aksel og Sandra, og at Jørgen, Stine, Vegard og Malin stemte på de, mens Nina, Jonas, Celester, Mikela og Daniel stemte på Øystein og Eileen. Tror ikke Mikela ville stemt på Nina ovenfor Øystein og Eileen etter Nina shippet hun ut, og hun skrev "Øystein, vinn" elns på speilet og snakket om hvor glad hun hadde blitt i Eileen når Eileen røk ut. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2506 Skrevet 30. mai 2016 5 timer siden, jolsrud skrev: Lever i troen om at det hele er et komplott fra TV3 sin side for å lure oss alle til å tro de vinner, men egentlig så er det redigert:-p det hadde vært noe det er jo egentlig for sykt at dette Lekkes :-p Tviler på det dessverre. Vi får se, men var nok en stor tabbe fra tv3 . Nå er i alle fall sesongen ødelagt for mon del Anonymkode: 8139f...cce
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2507 Skrevet 30. mai 2016 5 timer siden, jolsrud skrev: Lever i troen om at det hele er et komplott fra TV3 sin side for å lure oss alle til å tro de vinner, men egentlig så er det redigert:-p det hadde vært noe det er jo egentlig for sykt at dette Lekkes :-p Det håper og, eileen fortjener ikke å vinne. Hun har tatt seg ferie på PH, og blitt reddet i fare. Anonymkode: 4c418...135
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2508 Skrevet 30. mai 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det håper og, eileen fortjener ikke å vinne. Hun har tatt seg ferie på PH, og blitt reddet i fare. Anonymkode: 4c418...135 Jeg tror alle heier på Eileen fordi hun er veldig snill og rettferdig. Men hun er ingen god spiller i det hele tatt. Anonymkode: 8139f...cce 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2509 Skrevet 30. mai 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du gransket ditt eget utseende på denne måten også? Føles det bra? Alle disse jentene er fine, og særegne trekk er bare fint. Anonymkode: 0b764...33c Jepp. Har forsåvidt aldri påstått at ingen av disse jentene er fine, bare at Eileen er finest. Og det stemmer jo. Særegne trekk kan aldri måle seg med høye kinnbein, store lepper, liten nese og perfekt symmetri. Anonymkode: d0f82...ece 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2510 Skrevet 30. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror alle heier på Eileen fordi hun er veldig snill og rettferdig. Men hun er ingen god spiller i det hele tatt. Anonymkode: 8139f...cce Ja, jeg er ganske enig. Jeg liker godt Eileen, men spillmessig har hun ikke vært noe særlig å skryte av. Hun har vært flink til å danne gode relasjoner der inne. Det er jo minst like viktig som hard og kald spilling, men dette er jo noe som er et karaktertrekk ved Eileen, og ikke et spilltrekk. Det er det som irriterer meg med både Øystein og Eileen som vinnere. Ingen av dem har egentlig løftet en finger for å komme dit, og de har vært heldige med å få hverandre som partnere. Siden det er de to som står sammen går kulen selvsagt ikke ned - særlig ved å se på hvor nære de har vært i ettertid. Anonymkode: 8c4e6...1f9 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2511 Skrevet 30. mai 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Har forsåvidt aldri påstått at ingen av disse jentene er fine, bare at Eileen er finest. Og det stemmer jo. Særegne trekk kan aldri måle seg med høye kinnbein, store lepper, liten nese og perfekt symmetri. Anonymkode: d0f82...ece Hun har fylt leppene med restylane og brynene er tatovert. Anonymkode: 0ccc3...2e2 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2512 Skrevet 30. mai 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har fylt leppene med restylane og brynene er tatovert. Anonymkode: 0ccc3...2e2 Hva så? Anonymkode: 8139f...cce 5
jolsrud Skrevet 30. mai 2016 #2513 Skrevet 30. mai 2016 trodde mayoo avslørte for lenge siden at øystein røk ut rett før finalen? noen som hørte dette? jeg leste bare rykter om det hmmm.
jolsrud Skrevet 30. mai 2016 #2514 Skrevet 30. mai 2016 2 timer siden, Eleahs skrev: Jeg tror det er Carl Aksel og Sandra, og at Jørgen, Stine, Vegard og Malin stemte på de, mens Nina, Jonas, Celester, Mikela og Daniel stemte på Øystein og Eileen. Tror ikke Mikela ville stemt på Nina ovenfor Øystein og Eileen etter Nina shippet hun ut, og hun skrev "Øystein, vinn" elns på speilet og snakket om hvor glad hun hadde blitt i Eileen når Eileen røk ut. men tror dere ikke at stine hadde stemt på eileen da? hun var jo tross alt blitt veldig god venn med eileen der nede ifølge bloggen, mens de ventet på finaleuken? 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2515 Skrevet 30. mai 2016 9 minutter siden, jolsrud skrev: trodde mayoo avslørte for lenge siden at øystein røk ut rett før finalen? noen som hørte dette? jeg leste bare rykter om det hmmm. Må ha vært tulle spoiling han dreiv med, for Øystein vant jo. Litt merkelig av han å si at Øystein ikke vant men. Anonymkode: cdd4a...bf4
ES05C02 Skrevet 30. mai 2016 #2516 Skrevet 30. mai 2016 Hvem tror dere de velger å dele pengene med om de slipper kula? Jeg tror kanskje: Øystein: Carl Aksel eller Stine/Sandra Eileen: Enten CA/Jonas eller Nina/Mikela/Stine vanskelig
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2517 Skrevet 30. mai 2016 20 minutter siden, ES05C02 skrev: Hvem tror dere de velger å dele pengene med om de slipper kula? Jeg tror kanskje: Øystein: Carl Aksel eller Stine/Sandra Eileen: Enten CA/Jonas eller Nina/Mikela/Stine vanskelig Hvorfor skulle Eileen dele pengene med CA? Kan ikke helt se det for meg. Anonymkode: 8139f...cce 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2518 Skrevet 30. mai 2016 Det er ikke noe vits å leve i troen om at noen vil slippe kula, og spekulere rundt det.. De er bestevenner idag, og har også stått sammen gjennom tykt og tynt på hotellet aka Martine og Pierre. Det skjer ikke. Og dere som av en eller en annen merkelig grunn innbiller dere at CA kommer inn igjen og står med Sandra? (som attpåtil hadde ofret Jørgen for CA). Først og fremst, så er det bekreftet at CA IKKE kommer inn igjen av han selv. Og nr 2) Når en ser på hvordan deltakerne er fordelt på bildet, så ser alle tydelig at Eileen + Øystein står mot Jonas og Nina, mens dem som har stemt på begge parene står bak. 3 stemmer til Nina og Jonas, som taper for 6 stemmer til Øystein og Eileen. Ingen slipper kula, og årets sesong er over. Blir bare dumt av folk å spekulere om hva som vil skje fremover, nå som de aller fleste brikkene er satt på plass, og en idiot som på liv og død måtte dele dette bildet i facebookgruppa "skam" forså å ødelegge for alle seerne. Anonymkode: 87a0c...d50 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2519 Skrevet 30. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun har fylt leppene med restylane og brynene er tatovert. Anonymkode: 0ccc3...2e2 Ja? Anonymkode: d0f82...ece
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2520 Skrevet 30. mai 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere som sender klage til tv3? Dette er er helt forferdelig. Dette er min aller siste sesong med PH. Produksjonen er jo helt inkompetente! Skulle tro de var 8 år hele gjengen! Anonymkode: 6d83f...59c Nå får du faen meg skjerpe deg. All dritt som skjer her i verden, også klarer du å presse ut av deg at et lekket bilde fra PH er "helt forferdelig". Jeez, synes synd på deg som er så investert i Paradise Hotel at din verden går under av å vite hvem vinneren er på søndag istedenfor torsdag liksom. Hadde vært en større skandale hvis bildet hadde blitt lekket for lenge siden. Nå er det så kort igjen til finalen likevel, og det er jo virkelig ikke den siste uka som pleier å være den beste. Ja, det er kjedelig å vite hvem som vinner. Det som er kjipest er jo at det er Øystein som vinner, sannsynligvis tidenes mest ekle paradise-deltaker. Han fortjener virkelig ikke å vinne. Ikke har han tatt noen valg, bare dilta etter CA som en idiot. Han egler seg inn på alle damer, klenger, tar ikke nei for et nei, spiser buser og er generelt den mest frastøtende personen som har vist trynet sitt på tv. Fortjener virkelig ikke å vinne. Eileen er en flott person, og har virkelig kommet seg gjennom pærra med verdigheten i behold. Men hun har jo virkelig ikke gjort noe der inne. Men det er typisk PH Norge da, man vinner ikke ved å være en spiller - man vinner på å være kjedelig. PH Norge blir aldri som PH Danmark. Anonymkode: e19e6...275 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå