Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I og med at Carl Aksel halvveis spolerte oppdraget, er det en mulighet for at han blir tatt for juks?

Anonymkode: ae24c...14f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I og med at Carl Aksel halvveis spolerte oppdraget, er det en mulighet for at han blir tatt for juks?

Tviler. Produksjonen elsker han.

Anonymkode: 6d83f...59c

• Liker 2
Skrevet

Flere som ikke får sett på tv3play? Har prøvd med iPad, mac, vanlig pc (google chrome). Ingenting funker. :(

Skrevet

Kommer det inn en ny gutt i løpet av uka? I slutten av torsdagens episode da vi fikk se ukas parseremoni, er det jo både guttene som står, og han som står bak CA som snakker, kjenner jeg ikke igjen.

Skrevet
1 time siden, Shai skrev:

Kommer det inn en ny gutt i løpet av uka? I slutten av torsdagens episode da vi fikk se ukas parseremoni, er det jo både guttene som står, og han som står bak CA som snakker, kjenner jeg ikke igjen.

Det står jo at guttene skal gå på parseremoni, så det kommer nok en ny gutt snart, så guttene blir i overtall etter at Mikela (?) ryker i kveld :)

Gjest bruker83924
Skrevet (endret)

Døde litt når Triana fortalte om det hemmelige oppdraget til Mikela: "Imme skulle gi et oppdrag til den mest sjalue jenta på hotellet. Kan denne jenta rekke opp hånda?" :fnise:

Også må jeg legge til at jeg bare elsker Eileen! Herregud, hun er bare så herlig på alle måter.

Endret av ElizabethTaylor
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ganske klart hvem av Synnøve og Jørgen som kommer inn om det er guttene som står på parsermonien på torsdag.

Anonymkode: 9f1a3...ae1

• Liker 6
Skrevet

Får litt deja vu til sesong 5 når jeg så dagens episode. De gode (Mayoo, Henning, Nina, Jonas og Eileen) vs. de onde (Carl Aksel, Øystein, Sandra og Malin)

LOVE IT!

Bra du innså at å stole på Carl Aksel og Øystein er er å skyte seg selv i foten, Mikela. Men du oppdaget det litt for sent dessverre :(

Da kommer Jørgen tilbake i morgen ;) 

Håper det er Henning som får fredningen på daten i morgen!

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Også må jeg legge til at jeg bare elsker Eileen! Herregud, hun er bare så herlig på alle måter.

Enig. LOVE her :hjerte: Min soleklare favoritt sammen med Henning og Nina.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Shai skrev:

Jørgen William Hagen Haug som sjekket ut i episode 2 kommer inn igjen i morgen.

Gjest bruker83924
Skrevet
1 minutt siden, ankara skrev:

Får litt deja vu til sesong 5 når jeg så dagens episode. De gode (Mayoo, Henning, Nina, Jonas og Eileen) vs. de onde (Carl Aksel, Øystein, Sandra og Malin)

LOVE IT!

Bra du innså at å stole på Carl Aksel og Øystein er er å skyte seg selv i foten, Mikela. Men du oppdaget det litt for sent dessverre :(

Da kommer Jørgen tilbake i morgen ;) 

Håper det er Henning som får fredningen på daten i morgen!

Et øyeblikk siden, ankara skrev:

Enig. LOVE her :hjerte: Min soleklare favoritt sammen med Henning og Nina.

Enig! Og sesong 5 er desidert den beste sesongen noen sinne :hjerte: Digger Henning, Nina, Jonas og Mayoo. De er så herlige. 

Flere enn meg som syns Jonas er den kjekkeste av guttene?

Skrevet
Den 31.3.2016 at 23.19, Adelia skrev:

Men plutselig har en ny deltaker ankommet med en blomsterbukett i hånden. Og på det ene rommet finner et av parene tonen. Er det en flørt på gang? Det kommer brev om at det er utdrikkingslag på gang, men før den tid rekker gutta å hygge seg litt i badekaret. En skikkelig bromance.

Dette stemte jo ikke i det hele tatt.

Skrevet
5 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Enig! Og sesong 5 er desidert den beste sesongen noen sinne :hjerte: 

Helt klart!! Bare synd Isabell og Birger ikke nådde helt opp.

Men sesong 6 hadde de beste vinnerne :hjerte: #TheClassyGirls #PaybackIsABitch

• Liker 1
Gjest bruker83924
Skrevet
21 minutter siden, ankara skrev:

Helt klart!! Bare synd Isabell og Birger ikke nådde helt opp.

Men sesong 6 hadde de beste vinnerne :hjerte: #TheClassyGirls #PaybackIsABitch

Det er sant. Selv om det var litt kult at Tina og Sander ikke slapp kulen, selv om de var fra hver sin allianse. Isabell har alltid vært min favoritt deltaker noen sinne, og ser ut som Eileen er på samme nivå(om ikke bedre). 

Jaa, de er nok de mest verdige vinnerene av alle paradise-sesongene. Skikkelig "feel good"-finale. Men syns den sesongen var så merkelig. Var så mye snodige mennesker med den sesongen. 

Skrevet
44 minutter siden, ankara skrev:

Dette stemte jo ikke i det hele tatt.

De har vel gitt ut feil informasjon. 

AnonymBruker
Skrevet

Øystein må ikke ryke ut. :( Hvordan kan dere vite at han ryker på torsdag?? Bare fordi CA griner? Kan godt være at CA ryker eller noe sånt og så kommer han inn igjen senere i sesongen..

Anonymkode: 794ae...0b6

Skrevet
19 timer siden, Agent2840 skrev:

Gjør det! Gleder meg allerede til responsen :fnise:

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han får jo en saftig bot på 150.000 kr for dette :D 

Skrevet
28 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Jaa, de er nok de mest verdige vinnerene av alle paradise-sesongene. Skikkelig "feel good"-finale. Men syns den sesongen var så merkelig. Var så mye snodige mennesker med den sesongen. 

Absolutt. Og mange fæle og slemme mennesker; Mats, Simone, Lene Angelica, Nicolai og Christer for å nevne noen.

Heldigvis seiret rettferdigheten, og det endte godt :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Johnny the Mud skrev:

Han får jo en saftig bot på 150.000 kr for dette :D 

hvor har du det fra?

Anonymkode: cc22b...f62

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvor har du det fra?

Anonymkode: cc22b...f62

Nei, du får ikke bot viss du spolerer et oppdrag inne på hotellet nei.. :dry: Det er viss du avslører hva som skjer når du kommer utenfor hotellet (Røper vinneren etc)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...