AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #1861 Del Skrevet 20. mai 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor liker dere Eileen så godt? Jeg synes hun virker helt oppslukt av eget utseende, og hun lager ikke noe gøy TV. Anonymkode: 0ccc3...2e2 Enig, hun lager ikke så mye bra tv kanskje, men hun virker ikke oppslukt av eget utseende. Grunnen til at jeg liker henne så godt er at hun har beina godt planta på jorda. Hun er dessuten også veldig empatisk og føler med deltakere selv om de ikke er en del av alliansen hennes (Stine f.eks.). Anonymkode: 4d1ef...0d6 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleur Delacour Skrevet 20. mai 2016 #1862 Del Skrevet 20. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig, hun lager ikke så mye bra tv kanskje, men hun virker ikke oppslukt av eget utseende. Grunnen til at jeg liker henne så godt er at hun har beina godt planta på jorda. Hun er dessuten også veldig empatisk og føler med deltakere selv om de ikke er en del av alliansen hennes (Stine f.eks.). Anonymkode: 4d1ef...0d6 Helt enig angående Eileen. Hun viser også at hun har ryggrad til å stå i mot presset fra Øystein. Flott jente. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 20. mai 2016 #1863 Del Skrevet 20. mai 2016 Enig med de over her. Eileen er en flott jente. Synes ikke hun er mer "oppslukt" av eget utseende enn noen av de andre jentene. Jenter er jenter Hun virker veldig sympatisk og empatisk. Ser mer enn bare konkurransen og dømmer ingen. 5 stk av henne kunne blitt drit kjedelig tv, men hun balanserer gruppen på en fin måte. PH hadde ikke vært det samme uten henne....eller noen av de andre. Alle har sin plass, som gjør det hele underholdene og til tider irriterende oppslukende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #1864 Del Skrevet 20. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor liker dere Eileen så godt? Jeg synes hun virker helt oppslukt av eget utseende, og hun lager ikke noe gøy TV. Anonymkode: 0ccc3...2e2 Jeg er enig i at hun ikke er så underholdende å se på, men hun virker som en sympatisk jente, og ikke minst setter grenser for seg selv og ikke lar seg herse med. Det er nok derfor så mange liker henne, inkludert meg. Anonymkode: 8c4e6...1f9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #1865 Del Skrevet 20. mai 2016 For å være helt ærlig så virker de aller fleste der inne til å være gode og ålreite mennesker, minus Carl Aksel, Sandra og til en viss grad Jørgen. Mayoo og Celester var helt fantastiske. Det er også Eileen, Nina, Jonas, Martine og Daniel. Mikela kan jo være litt rappkjefta, men virker fortsatt til å være empatisk og trivelig. Når det gjelder Øystein, Stine og spesielt Malin så er inntrykket at dem kan innerst inne er ganske ålreite, men dessverre så kan dem fort la seg smitte av Carl og oppfører seg deretter. Men tviler sterkt på disse er noen drittsekker og douchebags i virkeligheten, men faktisk er trivelige og positive på lik linje med de andre. Det samme kan vel også Jørgen, selvom han også lar seg smitte av Caksel til tider. Er det to stk som jeg tror også er like jævlige i virkeligheten (og som beviser det gang på gang) med sin ufyselige atferd og holdninger ovenfor andre og på generelt grunnlag, så er det nettopp Sandra og Carl Aksel. Sistnevnte er jo nærmest psykopatisk, og har tydelige karaktertrekk som kjennetegner en total ustabil narsissist. Tydelig at foreldrene har begått alvorlige feil i å oppdra individer som Sandra og Caksel. Anonymkode: b9711...e66 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 20. mai 2016 Forfatter #1866 Del Skrevet 20. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det to stk som jeg tror også er like jævlige i virkeligheten (og som beviser det gang på gang) med sin ufyselige atferd og holdninger ovenfor andre og på generelt grunnlag, så er det nettopp Sandra og Carl Aksel. Sistnevnte er jo nærmest psykopatisk, og har tydelige karaktertrekk som kjennetegner en total ustabil narsissist. Tydelig at foreldrene har begått alvorlige feil i å oppdra individer som Sandra og Caksel. Og bare det at Jørgen gjentatte ganger sier at "Sandra er den kuleste jenta jeg har møtt", mens hun samtidig har sex med Øystein bak ryggen hans gjentatte ganger sier bare om hvordan Jørgen er. Man blir som man omgås. Carl Aksel, Sandra, Jørgen, Øystein og delvis Malin... *jeg gremmes* Hvis dette er vår neste generasjon er jeg skremt. Meget skremt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #1867 Del Skrevet 20. mai 2016 18 minutter siden, ankara skrev: Og bare det at Jørgen gjentatte ganger sier at "Sandra er den kuleste jenta jeg har møtt", mens hun samtidig har sex med Øystein bak ryggen hans gjentatte ganger sier bare om hvordan Jørgen er. Man blir som man omgås. Carl Aksel, Sandra, Jørgen, Øystein og delvis Malin... *jeg gremmes* Hvis dette er vår neste generasjon er jeg skremt. Meget skremt. Joda, men syntes fortsatt at det blir litt feil å sammenligne Jørgen/Øystein/Malin med CA. Øystein har ihvertfall vært lojal og trofast til Eileen hele tiden, og verken han eller Malin er vel aldri direkte ufyselig mot noen. Riktignok er han allikevel temmelig ekkel som har sex med samtlige som har en innover tiss, men Caksel er fortsatt i en helt annen liga av motbydelighet enn Øystein eller Malin. "Kjærlighet gjør en blind" passer vel utmerket til spesielt Jørgen, og husk at de lever i en boble der inne - så Jørgen er sånn sett ikke helt på bærtur heller. Sandra lyver ofte og er tydelig en ond bedrager, men selv ikke hun hadde nådd Caksel til anklene i å være mest mulig ufyselig. Nesten så man egentlig tror at Carl får betalt for å holde på sånt, for ingen kan vel oppføre seg slikt i virkeligheten? Han er jo verre enn Lene fra sesong 1, Isabel raad og hun ufyselige Christina fra sesong 4 tilsammen. Anonymkode: b9711...e66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agent2840 Skrevet 20. mai 2016 #1868 Del Skrevet 20. mai 2016 Okei. Mayoo har avslørt seg igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 21. mai 2016 #1869 Del Skrevet 21. mai 2016 38 minutter siden, Agent2840 skrev: Okei. Mayoo har avslørt seg igjen. Lol........ Da vet vi hvertfall hvem djevelen er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 21. mai 2016 Forfatter #1870 Del Skrevet 21. mai 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er jo verre enn Lene fra sesong 1, Isabel raad og hun ufyselige Christina fra sesong 4 tilsammen. True. Og akkurat de tre du nevner + Mats/Nico (fra sesong 6) og Tina (fra sesong 5) var ganske ille. Men syns Simone fra sesong 6 er og blir den verste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 21. mai 2016 #1871 Del Skrevet 21. mai 2016 10 timer siden, Alja skrev: Lol........ Da vet vi hvertfall hvem djevelen er. Djevelen så ikke mørk ut da:o 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #1872 Del Skrevet 21. mai 2016 Reagerte litt på det Sandra sa om Jørgen, siste episode tror jeg det var... Hun sa noe ala "Det virker som at jeg aldri kan gjøre noe galt Jørgens øyne" liksom at hun utnytter at han ser noe godt i henne, dermed kan hun oppføre seg ufordragelig uten at han vil tenke noe mindre om henne. Det var liksom måten hun sa det på, det var helt uspiselig.. Anonymkode: 25eb0...64c 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 21. mai 2016 #1873 Del Skrevet 21. mai 2016 Liker ikke Sandra men jeg tok det som om hun visste det men var litt flau over det. Sa hun ikke noe ala liker ikke å si det først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslohøst Skrevet 21. mai 2016 #1874 Del Skrevet 21. mai 2016 5 minutter siden, MXB skrev: Liker ikke Sandra men jeg tok det som om hun visste det men var litt flau over det. Sa hun ikke noe ala liker ikke å si det først? Nei, hun sa faktisk at det føltes godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 21. mai 2016 #1875 Del Skrevet 21. mai 2016 23 minutter siden, MXB skrev: Liker ikke Sandra men jeg tok det som om hun visste det men var litt flau over det. Sa hun ikke noe ala liker ikke å si det først? Jeg tolket det også slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #1876 Del Skrevet 21. mai 2016 28 minutter siden, MXB skrev: Liker ikke Sandra men jeg tok det som om hun visste det men var litt flau over det. Sa hun ikke noe ala liker ikke å si det først? Hun vet da godt hva hun holder på med. At faktisk klarer å si disse ordene selv om hun vet at det ikke er riktig sier jo en del om henne. Anonymkode: 8c4e6...1f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #1877 Del Skrevet 21. mai 2016 3 timer siden, ankara skrev: True. Og akkurat de tre du nevner + Mats/Nico (fra sesong 6) og Tina (fra sesong 5) var ganske ille. Men syns Simone fra sesong 6 er og blir den verste. Det har vært mange fæle med på PH. Min topp 3 liste er Christina, Simone og CA. Christina spyttet på Miguel og tisset på Kristian R når han var så full og sovnet i dusjen. Å hun jobbet i barnehage! Anonymkode: df6d7...a06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #1878 Del Skrevet 21. mai 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har vært mange fæle med på PH. Min topp 3 liste er Christina, Simone og CA. Christina spyttet på Miguel og tisset på Kristian R når han var så full og sovnet i dusjen. Å hun jobbet i barnehage! Anonymkode: df6d7...a06 Det er kun to deltakere som har blitt kastet ut av Paradise gjennom alle sesongen. Den ene var Kim fra sesong 3, som ble busted for juks og den andre var Lene fra sesong 1 som mobbet Margrethe på det groveste ( til skrekk og gru, så ligger dette klippet fortsatt ut på youtube) Lene er absolutt den verste deltakeren gjennom hele paradise, og ingen andre når dama til anklene engang. Hadde CA, Christna eller Simone gjort det, så hadde de blitt pælma ut for lengst. Jeg har sett alle sesongene, og min topp 10 liste for de motbydeligste deltakerne ser vel omtrent slik ut; 1) Lene - sesong 1 2) Christina - sesong 4 3) Simone - sesong 6 4) Carl aksel - sesong 8 5) Isabel - sesong 7 6) Dennis - sesong 4 7) Labi- sesong 6 8) Victoria - sesong 2 9) Sandra - sesong 8 10) Lord Audun - sesong 6-7. Anonymkode: 87a0c...d50 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #1879 Del Skrevet 21. mai 2016 Glemte å ta med Nanna, som også var med på mobbingen av Margrethe og ble kasta ut. Lene var uansett verst. Anonymkode: 87a0c...d50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #1880 Del Skrevet 21. mai 2016 Jeg forstår ikke helt hvorfor alle synes Simone var så slem?? Likte henne jeg Anonymkode: dfd8c...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå