Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva skjer med amuletten til Nina dersom hun har boken og de gjetter riktig? :klo:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh my, nå er det virkelig drama der inne! Jeg visste at alt kan skje der inne, men jeg er rimelig sjokkert over denne uka så langt. Vet ikke helt hvem jeg vil skal vinne nå. Jeg har likt nesten alle der inne. Håper Eileen kommer inn igjen siden det er hun jeg har heiet mest på, men det kommer vel ikke som et sjokk om Carl Aksel kommer seg inn... 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Bare synes ikke Jørgen gir noe særlig av seg selv, ikke Stine heller. Forstår ikke hvilken personlighet de har eller sjarm. 

Endret av Oslohøst
AnonymBruker
Skrevet

Åååå, Eileen <3 Hun tok det så utrolig fint da hun røk ut, hun virker som det flotte mennesket. Håper faktisk hun og CA klarer å gjette hvem som har boka, så de kommer inn igjen. Selv om jeg virkelig ikke liker CA vil jeg at Eileen skal stå i finalen.

Er også sikker på at Sandra har boka, satt og grein hele dagen, hvorfor skulle hun gjøre det hvis hun ikke visste hva som kom til å skje? Synes også det virker så usannsynlig at Stine skal ha gitt boka til Jonas. Samtidig virker det litt for lett at det er Sandra når det blir vist så mye at alle tror det er henne, pluss det på slutten hvor hun sa i syncen at det var bra for henne at CA og Eileen røk ut. Gleder meg hvert fall sykt til det blir avslørt!

Anonymkode: 478d8...cc6

• Liker 9
Skrevet

Selvfølgelig viser de at Sandra sier at det er bra for henne om CA og Eileen går ut, nettopp for at vi seere skal tro at "aha, selvsagt har Sandra svarteboken". Vi har fått sett veldig lite til Mikela og Daniel, synes jeg. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sandra sa selv i snakkeboksen at hun synes det var BRA for henne at CA og Eileen nå er ute. Var ikke mye gråt på henne i snakkeboksen merkelig nok, der var hun seg selv. Gråte og sutre gjorde hun bare når alle andre var rundt henne. Selvsagt har hun boka! 

Anonymkode: f252d...0bc

Da Stine sjekket ut og fikk beskjed om at hun skulle bestemme hvem som skulle få makt, sa hun noe i retning av at nå skulle det bli kaos på hotellet, nå skulle folk bli sjokkerte. Hun virket dessuten veldig skuffet over både CA og Sandra. Det er derfor ikke sannsynlig at hun har gitt makt til Sandra, men heller til noen av motstanderne.

Anonymkode: d0283...3b3

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: db34b...155

AnonymBruker
Skrevet

Har lest de siste kommentarene og det forbauser meg hvor elendige samtlige her er til å analysere noe som helst. Konklusjonen er liksom at Sandra har boka, fordi hun er falsk, tulle-griner osv? Hvorfor i huleste skulle hun hylgrine ellers? Hvorfor i huleste skulle Sandra sende ut CA? 

Jeg kan vedde huset mitt på at det enten er Nina eller Mikela som har boka, merke mine ord!. Når resultatet blir lagt frem imorgen, så vil dere patetiske samfunnstapere komme tilbake til tråden og kalle Nina for en god spiller. Ja, nina blir forgudet uansett hva hun gjør. Om det så er at hun prater dritt om Malin eller andre, om det så er HUN som sender ut Eileen og CA. Ja, Nina er jo nærmest en gudinne for alle pønkerne her inne. 

Anonymkode: 6b1a1...090

• Liker 7
Skrevet
9 minutter siden, HenLu skrev:

Selvfølgelig viser de at Sandra sier at det er bra for henne om CA og Eileen går ut, nettopp for at vi seere skal tro at "aha, selvsagt har Sandra svarteboken". Vi har fått sett veldig lite til Mikela og Daniel, synes jeg. 

Du sier noe der. Gleder meg til episoden allerede. Jeg liker Eileen,  men vil ikke ha inn CA igjen. Faktisk utrolig deilig uten han! :) Han får 80% av tv tiden der inne.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har lest de siste kommentarene og det forbauser meg hvor elendige samtlige her er til å analysere noe som helst. Konklusjonen er liksom at Sandra har boka, fordi hun er falsk, tulle-griner osv? Hvorfor i huleste skulle hun hylgrine ellers? Hvorfor i huleste skulle Sandra sende ut CA? 

Jeg kan vedde huset mitt på at det enten er Nina eller Mikela som har boka, merke mine ord!. Når resultatet blir lagt frem imorgen, så vil dere patetiske samfunnstapere komme tilbake til tråden og kalle Nina for en god spiller. Ja, nina blir forgudet uansett hva hun gjør. Om det så er at hun prater dritt om Malin eller andre, om det så er HUN som sender ut Eileen og CA. Ja, Nina er jo nærmest en gudinne for alle pønkerne her inne. 

Hvis du har lest de siste kommentarene, så har du også sett at jeg ikke syntes det var OK å prate stygt om Malin. Du får ta deg ei bolle, rett og slett.

Anonymkode: 33445...e3e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo like ille til å analysere noe som helst. Alt du sier kan like godt sies om Nina. Hvorfor i all verden skulle Nina hylgrine så kraftig som hun gjorde over at Eileen røk? Hvorfor i huleste skulle Nina sende ut Eileen? 

Anonymkode: f252d...0bc

• Liker 6
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?! Hva er det du prater om? Pønkerne her inne? Er det pønkere her inne? :ohmy:

Endret av Oslohøst
  • Liker 4
Skrevet

Åå, endelig spennende 😃 Vil se morgendagens episode nå!!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror også at det er Nina. Nettopp fordi hun er en så forbaska god skuespiller.

Anonymkode: 05f25...3f4

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva feiler det samtlige som forguder hoffet og CA, og som samtidig presterer med å kalle andre for "samfunnstapere", "dobbeltmoralske", "hyklere" og t.o.m fitter? (heldigvis har admin slettet de verste kommentarene) 

Tydelig at atferden til CA og alliansen hans har smittet over til tilhengerne hans å. "Like barn, leker best".. 

Og en ting til. Så dere alle hvor fantastisk bra Eileen tok det idag? Hun smilte, takket for oppholdet og ønsket alle det beste. Ikke uventet, og det er vel kanskje grunnen til at den lille andelen av hoffet-tilhengerne må innse hvorfor majoriteten digger gjengen allianse? Se f.eks på reaksjonen til andre som har sjekket ut i gjengen allianse som bla Mayoo og Celester. Fantastisk eller hva? 

Og sammenlign reaksjonene til disse tre, med reaksjonene og atferden til hoffet deltakerne som har blitt stemt ut? Husker dere hvordan Malin og Sandra reagerte når de to måtte sjekke ut? Eller hva med CA, som nærmest gikk helt i vater og depresjon med hylgrining da han sjekket ut igår? Hvorfor reagerer ikke Eileen på samme måte som CA? Jeg har mine svar, men fremstiller disse retoriske spørsmålene i håp om at den lille andelen av hoffet-tilhengerne får utfordret sin mentalitet og innser hvor ute på viddene dem faktisk er. 

Endret av Agent2840
  • Liker 23
Skrevet
1 minutt siden, Agent2840 skrev:

Hva feiler det samtlige her inne

Samtlige??

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Agent2840 skrev:

Hva feiler det samtlige her inne som forguder hoffet og CA, og som samtidig presterer med å kalle andre for "samfunnstapere", "dobbeltmoralske", "hyklere" og t.o.m fitter? (heldigvis har admin slettet de verste kommentarene) 

Tydelig at atferden til CA og alliansen hans har smittet over til tilhengerne hans å. "Like barn, leker best".. 

Og en ting til. Så dere alle hvor fantastisk bra Eileen tok det idag? Hun smilte, takket for oppholdet og ønsket alle det beste. Ikke uventet, og det er vel kanskje grunnen til at den lille andelen av hoffet-tilhengerne må innse hvorfor majoriteten digger gjengen allianse? Se f.eks på reaksjonen til andre som har sjekket ut i gjengen allianse som bla Mayoo og Celester. Fantastisk eller hva? 

Og sammenlign reaksjonene til disse tre, med reaksjonene og atferden til hoffet deltakerne som har blitt stemt ut? Husker dere hvordan Malin og Sandra reagerte når de to måtte sjekke ut? Eller hva med CA, som nærmest gikk helt i vater og depresjon med hylgrining da han sjekket ut igår? Hvorfor reagerer ikke Eileen på samme måte som CA? Jeg har mine svar, men fremstiller disse retoriske spørsmålene i håp om at den lille andelen av hoffet-tilhengerne får utfordret sin mentalitet og innser hvor ute på viddene dem faktisk er. 

Kan ikke annet enn å signere det du skriver. :) 

• Liker 4
Skrevet (endret)
2 minutter siden, BeautyBox skrev:

Samtlige??

Kan du snart begynne å lese et helt innlegg, enn å plukke ut de første ordene av mitt innlegg og påfølgende gjøre deg opp en mening? Jeg skriver klart og tydelig at jeg sikter til "samtlige" som holder på med hoffet og CA. 

Endret av Agent2840
  • Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, Agent2840 skrev:

Hva feiler det samtlige her inne som forguder hoffet og CA, og som samtidig presterer med å kalle andre for "samfunnstapere", "dobbeltmoralske", "hyklere" og t.o.m fitter? (heldigvis har admin slettet de verste kommentarene) 

Haha, alle her forguder hoffet og Carl-Aksel? Hvilken tråd har du lest?

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Please!! Hadde Malin pratet slik om Nina hadde du reagert, men det er helt greit når det er motsatt, kun fordi du holder med Nina? Det er faen meg en ekkel pg motbydelig dobbeltmoral som går inn i dette forumet, og alt er tydeligvis greit om en i gjengen allianse prater piss om en i hoffet. Var helt greit for dere at Mikela kalte Malin for en snørrunge og drittunge, og helt greit for Ninas atferd mot Malin. Hyklere!!

Anonymkode: 17f71...f89

Og jeg trodde jeg var engasjert i pærradais... :rolleyes:
Det er ingen "dere" her, bare enkeltpersoner med egne meninger, så ro ned nervene.

Jeg synes absolutt at Nina overreagerte litt i dag men med tanke på at hun har holdt maska som isdronning så lenge, er det jo ikke rart at hun sprakk litt. Hvis hun i tillegg har svarteboka blir hun vel ikke mindre stressa av det heller. Valget til Malin var jo helt merkelig med tanke på at Nina har amuletten og Jonas nettopp hadde fått usynlighetshatten. Hun svarte jo helt merkelig da Nina spurte henne om hvorfor, og hadde ikke akkurat noen hardtslående argumenter for hvorfor hun valgte å gjøre det. Litt sånn typisk fnisete Malin-opplegg: "tihi, jeg bare fikk et innfall åsså tenkte jeg at nå skulle ihvertfall ikke de to få stå sammen, så får vi se hva som skjer da, det blir skjempespennende! Tihiii!" Nina er intelligent og liker å spille og vil dermed klikke litt når noen er så totalt lost i spillet som det Malin er. Det er som å spille sjakk mot noen som bare flytter brikkene rundt på måfå og impuls fordi det er "skjempespennende å se hvordan det går".

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...