Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Gjest Northernlight
Skrevet

Haha så nervøs Carl ble. Han så jo helt nervevrak ut. Synd at han glir igjenom alt. Fucker!

Videoannonse
Annonse
Gjest Boetica
Skrevet

I følge denne historien om smeden og kardinalen, så bidro rettssaken til at kongehuset falt. Kanskje en av de to som blir stemt ut får velge en av kongeparet som også ryker i morgen. Det hadde vært knall. Så hvis det blir så ille at Jonas ryker, kan han kanskje dra med seg partneren til kongen i fallet. Eller Stine for den saks skyld, CAs trofaste lakei, som virker å lide av Stockholmsyndromet.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Boetica skrev:

I følge denne historien om smeden og kardinalen, så bidro rettssaken til at kongehuset falt. Kanskje en av de to som blir stemt ut får velge en av kongeparet som også ryker i morgen. Det hadde vært knall. Så hvis det blir så ille at Jonas ryker, kan han kanskje dra med seg partneren til kongen i fallet. Eller Stine for den saks skyld, CAs trofaste lakei, som virker å lide av Stockholmsyndromet.

Håper du har rett. Hadde vært grisedigg.

Anonymkode: 918fb...4a5

• Liker 3
Gjest Joppe
Skrevet

Tror uansett at stemmene fra Mikela og Celester blir avgjørende. Nina og Jonas har reddet begge to tidligere, men dessverre tror jeg ikke det gjengjeldes i morgen. 

Gjest Rose11
Skrevet
1 minutt siden, Joppe skrev:

Tror uansett at stemmene fra Mikela og Celester blir avgjørende. Nina og Jonas har reddet begge to tidligere, men dessverre tror jeg ikke det gjengjeldes i morgen. 

Jeg er redd de begge stemmer ut Jonas. Celester tør vel ikke annet og Mikela vil ikke miste partneren sin. 

Gjest Boetica
Skrevet (endret)
13 minutter siden, Joppe skrev:

Det ville være korttenkt av Mikela å stemme ut Jonas, for da svekkes Nina også og når de to er borte, kan Mikela bare glemme å få has på CA. Ofrer hun Vegar, har hun jo han nye å stå med.

Forresten kvalmende med de to som parret seg som dyr i bassenget! Æsj.

Endret av Boetica
AnonymBruker
Skrevet

Hvis Jonas ryker, bør han få kunne velge med seg CA :D HAHAHAHA (Jada vet at det er 2 gutter)

Anonymkode: eb0fc...1d8

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig rart at produksjonen tar med en historisk hendelse, uten å ta med selve halshuggingen som er essensiell?! Det som gjør det enda dummere er at de alltid har fulgt de historiske hendelsene fra punkt til prikke, f.eks. da Luis sjekka inn som Kleopatra for noen år siden. Om det ikke kommer no twist som setter kongeparret i fare i morgen, blir jeg rimelig forbanna egentlg. Snakk om å redde caksel

Anonymkode: 93d5a...119

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Charlotteh skrev:

Er Mayoo og Imme i et forholdt? Det ser litt ut som det. Eller superclose iallfall

Nei, han er vel sammen med Victoria?

Anonymkode: 9762c...78e

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Annen ab her, men det mener jeg så absolutt. PH har aldri tidligere hatt en så slem og ekkel deltager som CA, så han har lagt helt opp til det selv. Fyren har ikke nok selvinnsikt til å beklage seg i ettertid som et hvert normalt menneske ville gjort, men skylder på noe så bedritent som at han er en skuespiller der inne. 

Anonymkode: f252d...0bc

Carl har oppført seg ekkelt til tider ja, og folk har helt klart en grunn til å reagere på oppførelsen hans, men hat i form av drapstrusler og vold har han virkelig ikke gjort seg fortjent til. Forstår ikke hvordan noen helt oppriktig kan mene det, skikkelig kvalmt.

Anonymkode: f753b...e47

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Carl har oppført seg ekkelt til tider ja, og folk har helt klart en grunn til å reagere på oppførelsen hans, men hat i form av drapstrusler og vold har han virkelig ikke gjort seg fortjent til. Forstår ikke hvordan noen helt oppriktig kan mene det, skikkelig kvalmt.

Det er ingen som har vært direkte voldelig mot CA, please! Og selvfølgelig fortjener ingen drapstrusler, det har flere skrevet til deg nå. Men det hatet han får mot seg er likevel fullstendig selvforskyldt. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen som har vært direkte voldelig mot CA, please! Og selvfølgelig fortjener ingen drapstrusler, det har flere skrevet til deg nå. Men det hatet han får mot seg er likevel fullstendig selvforskyldt. 

"Folk kommer bort til meg på byen og klapper til meg og prøver å banke meg."
Dette er direkte voldelig, jo.

"Han får takke seg selv for all hetsen og drapstruslene han opplever, istedenfor å legge skylden på produksjonen og "skuespill""
Som sagt, ja han har oppført seg ekkelt til tider, men nei så ille er det faktisk ikke. Og å si at han har gjort seg fortjent til drapstrusler blir helt feil for det har han ikke. Drapstrusler er aldri greit, og å skylle på at han "fortjener det" synes jeg blir skikkelig feil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

"Han får takke seg selv for all hetsen og drapstruslene han opplever, istedenfor å legge skylden på produksjonen og "skuespill""
Som sagt, ja han har oppført seg ekkelt til tider, men nei så ille er det faktisk ikke. Og å si at han har gjort seg fortjent til drapstrusler blir helt feil for det har han ikke. Drapstrusler er aldri greit, og å skylle på at han "fortjener det" synes jeg blir skikkelig feil.

eller "lagt opp til det selv".

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At noen prøver å banke noen opp er ikke voldelig, når de faktisk har gjort det. Dette kan uansett bare være løgn fra Carl's side, vi har ingen bevis på at noen faktisk har prøvd å banke han opp eller har kommet med drapstrusler. Dette kommer fra en mann som lyver så mye at han faktisk tror på sine egne løgner, må vi huske på.

Hvis du leste ordentlig hva jeg skrev så står det at jeg synes IKKE noen fortjener drapstrusler, men selve hatet han får nå i ettertid er absolutt selvforskyldt jo (BORTSETT FRA DRAPSTRUSLENE). Sånn, skjønner du nå? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At noen prøver å banke noen opp er ikke voldelig, når de faktisk har gjort det. Dette kan uansett bare være løgn fra Carl's side, vi har ingen bevis på at noen faktisk har prøvd å banke han opp eller har kommet med drapstrusler. Dette kommer fra en mann som lyver så mye at han faktisk tror på sine egne løgner, må vi huske på.

Hvis du leste ordentlig hva jeg skrev så står det at jeg synes IKKE noen fortjener drapstrusler, men selve hatet han får nå i ettertid er absolutt selvforskyldt jo (BORTSETT FRA DRAPSTRUSLENE). Sånn, skjønner du nå? 

Sier ikke at du synes at han har fortjent drapstruslene, men det er folk som har sagt det tidligere i tråden, og det synes jeg er ekkelt.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier ikke at du synes at han har fortjent drapstruslene, men det er folk som har sagt det tidligere i tråden, og det synes jeg er ekkelt.

Du må da ikke ta alt som er skrevet her i tråden så bokstavelig. Det er ikke uvanlig å overdrive her inne for å få frem et poeng. Reaksjonene CA har fått i etterkant er selvsagt selvforskyldt. Enkelte reaksjoner er drøye og ikke noe som han fortjener, men selvforskyldt er det absolutt. Handlinger får konsekvenser, og når man oppfører seg slik som CA har gjort hittil er det ikke rart at folk reagerer.  

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 11
Skrevet

Med det jeg har sett av fyren inne på hotellet, blir jeg ikke forbauset over å høre at han jevnlig får seg en smekk ute på byen. Det behøver ikke å bety at klaskeutøveren har sett Paradise Bordell på TV.

Sånn går det ofte når foreldre svikter oppdragerrollen, og avkommet mottar forsinket oppdragelse fra allmennheten i drosjekø og ute på by'n.

• Liker 11
Skrevet (endret)

Episode 35, og det er ikke lenger et fnugg av tvil: Stine har ikke bare vakuum mellom låra. Godt mulig det blir trønderslakt i morgen, men kommer det ikke en alliansesplitt snart, er alliansens laveste på hakkeordenen på vei til å bli rævkjørt ut av hotellet. Imponert over hvor naive Jørgen og lokkemannen fra Bærum er. Tror de virkelig at de kommer til å få bli særlig lenge, etter at hotellet blir trønderfri sone?

Hun der Martine? Har vi sett det trynet før? Rosablogger, eller noe sånn?

Endret av Kamikatze
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Carl Aksel begynner å minne meg om Tony Montana i Scarface med den paranoian sin. Et godt eksempel på hvor "gal" man til slutt kan bli av å være på topp og av å sitte med for mye makt. Man ender opp som et monster - det er nesten litt skummelt å se på. 

Endret av Clarity
  • Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...