Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes ikke det jonas og carl aksel sa inne var noe galt jeg.. Synes det var kjekt å se at de hadde en hyggelig tone. 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest Phung
Skrevet
Et øyeblikk siden, bruker_K skrev:

Synes ikke det jonas og carl aksel sa inne var noe galt jeg.. Synes det var kjekt å se at de hadde en hyggelig tone. 

Enig i at det var bra at de hadde en bra tone, men hadde vært mye bedre om de hadde hatt en bra tone uten å snakke dritt om de andre.

• Liker 1
Gjest Phung
Skrevet (endret)

Eileen sa på Paradise insider på youtube at hun jobber for å ha Carl Aksel der for Øystein sin skyld og fordi hun vill at de skal ønske å ha Nina der. Forsto ikke helt det med Nina?

Endret av Phung
AnonymBruker
Skrevet

Kan noen forklare meg hvorfor guttene bruker underbukse under badebuksen?

Anonymkode: 508c3...b51

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen forklare meg hvorfor guttene bruker underbukse under badebuksen?

Anonymkode: 508c3...b51

Ganske mange som gjør det. Er vel for å holde på plass utstyret så det ikke henger fritt. De fleste badebukser er jo litt vide, så du kan jo tenke deg hvor lett det er å få øye på litt av hvert om gutten sitter i rett stilling.

Anonymkode: ee5cb...6ee

Gjest Raindrops
Skrevet

Hadde tenkt å skippe gårsdagens episode men nå blir jeg så sykt nysgjerrig på hva denne skitsnakken gikk ut på at jeg tror jeg spoler dit. 

Gjest Phung
Skrevet

"Tror faktisk at natta på solo med Carl Aksel har vært en morsomste natta til nå. Helt ærlig." Gøy at de hadde det bra sammen, skulle bare ønske at de tok med noe annet enn baksnakking, for de må vell ha pratet om noe annet om de snakket konstant som Jonas sa.

synes egentlig det hadde vært litt gøy om Jonas, Nina, Carl Aksel pluss en til jente, kanskje Stine hadde begynt å spille sammen og sto i finalen.

Gjest Joppe
Skrevet
21 minutter siden, Phung skrev:

synes egentlig det hadde vært litt gøy om Jonas, Nina, Carl Aksel pluss en til jente, kanskje Stine hadde begynt å spille sammen og sto i finalen.

Ja, det hadde faktisk vært litt gøy! :bolledeig:

AnonymBruker
Skrevet

Det er IKKE ok å spoile. Please slutt å skrive om hva som skjedde mellom CA og Jonas. Er ikke ALLE som har sett episoden enda

Anonymkode: 23c8f...0cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er IKKE ok å spoile. Please slutt å skrive om hva som skjedde mellom CA og Jonas. Er ikke ALLE som har sett episoden enda

Det er vel ingen episode som er lagt ut enda. Det er torsdag, så den blir ikke sluppet før den vises på tv. Ro deg ned -  ingen spoiling her!

Anonymkode: 525ef...0ec

• Liker 8
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke har sett gårsdagens episode enda, så er det kanskje en idé å holde seg unna denne tråden. Vi kan ikke vente til alle har catchet opp ;)

Men enig i at man ikke trenger å spoile om man har sett den før TV3-sendetid. Det går ikke i dag da. 

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir det samme som å si:

"Det er ikke ok å spoile. Please slutt å skrive hva folk heter der inne. Er ikke ALLE som har sett Paradise Hotel enda"

Anonymkode: 74bb7...b98

• Liker 10
Gjest Joppe
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et klipp som er lagt ut på TV3 sine nettsider - altså i full offentlighet. Så da kan det vel ikke kalles spoiling. Disse klippene vises vel ikke i sin helhet på på tv, derfor kalles det ekstramateriell som legges ut på TV3.

Skrevet

Jeg synes det er litt rart at Triana sa "ikveld er det Pandoras med en TWIST" 

det var ikke noe twist? bare at Caksel ikke kunne joine. ÅNEI! Hva faen var det. Jeg trodde at de skulle få brev på fest men det skjedde ikke. Jeg synes fest er så sinsykt kjedelig herregud

• Liker 4
Gjest Phung
Skrevet
5 minutter siden, Charlotteh skrev:

det var ikke noe twist? bare at Caksel ikke kunne joine. ÅNEI! Hva faen var det. Jeg trodde at de skulle få brev på fest men det skjedde ikke. Jeg synes fest er så sinsykt kjedelig herregud

Ja, forstår ikke poenget med at de ikke skulle få være med på festen? Kanskje fordi de ikke fikk være med å prate taktikk? men virker ikke som det påvirket noe egentlig utenom at det var kjipt for dem å ikke bli med på festen

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Phung skrev:

Ja, forstår ikke poenget med at de ikke skulle få være med på festen? Kanskje fordi de ikke fikk være med å prate taktikk? men virker ikke som det påvirket noe egentlig utenom at det var kjipt for dem å ikke bli med på festen

Forstår heller ikke. Kan det komme en tvist i kveld hvor de enten står i fare eller får en makt? Og hva med Nina som er alene - får hun en makt?

Men, uansett så tror jeg ikke de brydde seg så mye om de ikke fikk bli med på festen. Så ut som de kosa seg på solo :) 

Anonymkode: 525ef...0ec

• Liker 1
Skrevet

Håper ikke Jonas ryker i kveld :( Da er hele den alliansen død.

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Charlotteh skrev:

Enig! Synes det er mye morsommere når de skjelver av fylleangst og paranoia enn at de bare rumperister eller luftrunker til musikken, samtidig som de tviholder på glasset.

Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig, vi burde ha en avstemning mellom hver episode for å høre hvem som har sett den og ikke begynne å diskutere det som har skjedd i den episoden før vi er helt sikre på at alle som har skrevet her inne har sett den

Endret av helloAdele
  • Liker 7
Gjest Rose11
Skrevet

Kan faktisk ikke forstå noen mener CA er en verdig vinner. Really? Jeg synes ikke folk som ikke tåler motgang og oppfører seg som en liten drittunge når de ikke får viljen sin er verdige. PH er et spill og man kan ikke alltid få viljen sin. Da Malin røyk ut (takk og pris for det) så hadde han røsket av seg Mr.Paradise båndet og kastet det ned i banken. Pluss han bitcher hele tiden over at de andre spiller SÅ skittent og er falske. Han er jo like ille, om ikke mer. Han er flink til å manipulere de nye og skrur på sjarmen,  men hadde Jonas og Nina gjort det samme, så kunne kanskje ting blitt annerledes. Jeg synes ikke han er så smart. Da er Nina smartere. Jeg takler ikke folk somer så forbanna høye på seg selv og tror de ruler hele hotellet. Synes ikke de bør vinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...