helloAdele Skrevet 25. mai 2016 #5321 Del Skrevet 25. mai 2016 (endret) Hvorfir tror plutselig alle det er Nina? Hvis det hadde vært Nina burde hun ha sendt ut Mikela så hun og Daniel kunne stått sammen. Sånn situasjonen er nå (kan jo selvsagt skje en syk twist da), så kommer både Malin og Nina til å stille seg bak Øystein, Nina må da skjønne at han kommer til å vrake henne? Nei Nina hadde garantert sendt ut Mikela hvis hun er så smart som dete antyder. I tillegg glemmer dere en viktig detalj: Stine ville aldri funnet på å gi Nina svarteboka. Jeg tror det er enten Daniel eller Sandra. Hadde Stine hatt litt guts hadde hun gitt den til Daniel fir å føkke opp i alliansen deres (som tross alt har skyld i hennes utsendelse), samtidig som det ikke hadde vært et for stort "svik." Men heller mest mot at det er Sandra altså. Skjønner ikke hvorfor dere alle plutselig slutta å tro det? Hun sendte ut CA fordi han er en sterk spiller og for å fjerne mistanke mot seg selv, og Eileen fordi hun og Øystein står for sterkt. Hun sa vel forrige uke at hun og Jørgen måtte tenke finale, og at de sto svakt i forholdt til Eileen & Øystein og CA & Malin. Min siste tanke er om dette er genialt spill av Malin. Ved å kaste ut CA fjerner hun mistanke for at det er henne, og ved å kaste ut Eileen kan hun ta Øystein som partner. Hadde hun hatt en sterk partner hun kunne stole på hadde jo dette vært hjernedødt spill, men iom at CA absolutt ikke er til å stole på måtte dette ha vært genialt spill. Men tviler på at dette stemmer for jeg tror ikke Malin er så smart Endret 25. mai 2016 av helloAdele 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helloAdele Skrevet 25. mai 2016 #5322 Del Skrevet 25. mai 2016 Og alle dere som mener at vi bare reagerer når CA oppfører seg dårlig: Ble litt skuffa over Nina ja, men dette én gang i løpet av hele spilletiden. CA har oppført seg sånn hver eneste dag på hotellet! Nina, Jonas og Mikela går heller ikke rundt og skryter av at de er 100% ærlige, noe CA gjør selv om han spiller værst av dem alle! Hver gang det kommer nye deltagere sier han: "Grunnen til at jeg fortsatt er her er fordi jeg har spilt 100% ærlig siden dag en... Nina og Jonas der i mot spiller kjempe skittent! Og dersom det skulle stemme at Nina har boka (noe jeg ikke tror), så greit, hun har sendt ut en person. Mikela har dolket Vegard, en person i ryggen. Eileen planla å sende ut Øystein, en person. Carl Aksel der i mot har direkte eller indirekte sendt ut: Synnøve, Mikela, Martine, Stine og Jørgen P. Det er lov å spille, men CA er jo bare ekstrem! Det er DERFOR vi først og fremst kritiserer CA, har ikke noe med hvilken allianse han er i! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 25. mai 2016 #5323 Del Skrevet 25. mai 2016 29 minutter siden, helloAdele skrev: Hvorfir tror plutselig alle det er Nina? Hvis det hadde vært Nina burde hun ha sendt ut Mikela så hun og Daniel kunne stått sammen. Sånn situasjonen er nå (kan jo selvsagt skje en syk twist da), så kommer både Malin og Nina til å stille seg bak Øystein, Nina må da skjønne at han kommer til å vrake henne? Nei Nina hadde garantert sendt ut Mikela hvis hun er så smart som dete antyder. I tillegg glemmer dere en viktig detalj: Stine ville aldri funnet på å gi Nina svarteboka. Jeg tror det er enten Daniel eller Sandra. Hadde Stine hatt litt guts hadde hun gitt den til Daniel fir å føkke opp i alliansen deres (som tross alt har skyld i hennes utsendelse), samtidig som det ikke hadde vært et for stort "svik." Men heller mest mot at det er Sandra altså. Skjønner ikke hvorfor dere alle plutselig slutta å tro det? Hun sendte ut CA fordi han er en sterk spiller og for å fjerne mistanke mot seg selv, og Eileen fordi hun og Øystein står for sterkt. Hun sa vel forrige uke at hun og Jørgen måtte tenke finale, og at de sto svakt i forholdt til Eileen & Øystein og CA & Malin. Min siste tanke er om dette er genialt spill av Malin. Ved å kaste ut CA fjerner hun mistanke for at det er henne, og ved å kaste ut Eileen kan hun ta Øystein som partner. Hadde hun hatt en sterk partner hun kunne stole på hadde jo dette vært hjernedødt spill, men iom at CA absolutt ikke er til å stole på måtte dette ha vært genialt spill. Men tviler på at dette stemmer for jeg tror ikke Malin er så smart Hvorfor skulle Nina ville stå med Daniel fremfor Jonas? Tror ikke Malin ville ha sendt ut Carl Aksel, da hun ikke har noen partner å stå med nå som han er ute, og dessuten tror jeg ikke hun tenker på den måten heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helloAdele Skrevet 25. mai 2016 #5324 Del Skrevet 25. mai 2016 1 minutt siden, BeautyBox skrev: Hvorfor skulle Nina ville stå med Daniel fremfor Jonas? Tror ikke Malin ville ha sendt ut Carl Aksel, da hun ikke har noen partner å stå med nå som han er ute, og dessuten tror jeg ikke hun tenker på den måten heller. De ble jo splitta, kan ikke stå sammen. Ganske feigt for alle som spekulerer dersom de har vært i spoilertråden da, kan ikke de bare dra seg vekk? Og dere glemmer det viktigste spørsmålet: WHY ON EARTH SKULLE STINE GITT BOKA TIL NINA? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 25. mai 2016 #5325 Del Skrevet 25. mai 2016 1 minutt siden, helloAdele skrev: De ble jo splitta, kan ikke stå sammen. Ganske feigt for alle som spekulerer dersom de har vært i spoilertråden da, kan ikke de bare dra seg vekk? Og dere glemmer det viktigste spørsmålet: WHY ON EARTH SKULLE STINE GITT BOKA TIL NINA? Vi får se i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #5326 Del Skrevet 25. mai 2016 Ser ingen grunn til at Øystein skulle ville stå ned Malin. Hun har ingenting å tilby i en finale. Anonymkode: 6d535...2e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #5327 Del Skrevet 25. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ingen grunn til at Øystein skulle ville stå ned Malin. Hun har ingenting å tilby i en finale. Anonymkode: 6d535...2e7 I går virket det nå som han og Nina avtalte å stå sammen....men, alt kan jo skje. Glad det snart er over Anonymkode: 525ef...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. mai 2016 #5328 Del Skrevet 25. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde det ikke vært for at CA hadde gått så utrolig mot seg selv, så hadde han vært en mye verdigere vinner! Hvorfor han ikke kan stå for at han lyver seg fra partner til partner, skjønner jeg virkelig ikke. Det er jo ikke slemt å lyve inne på PH sånn egentlig. (Det. er. et. spiiiilllllllll.) En ting er at han har vært falsk, MEN det at han kjører den : "jeg har vært ærlig gjennom hele spillet, det har vært min greie blablabla" DET tåler jeg ikke. Det er flaut å se på ham snakke så fint om sin ærligheten som ALLE vet at ikke eksisterer. Han lagde liv, han fikk fart i spillet og han fungerte som en fin "elske-å-hate"-deltaker, men å gå SÅ i mot seg selv og sine ord, det funker ikke. Han taper seg så utrolig. At CA røyk, er svært fortjent. Men han får vel en sjanse til....... Anonymkode: ee5cb...6ee Nettopp! De aller fleste her har ikke klaget på at Caksel & co spiller skittent, men at flere av dem har sutret så mye over hvor skittent Nina og Jonas spiller. Jeg driter i at folk spiller "skittent" der inne for det er jo litt av poenget med å delta i spillet. Caksel har i så måte vært en god spiller og laget underholdning der inne. Greit at Caksel konsekvent har løyet til alle nye om hvor ærlig han spiller og hvor skittent de andre spiller, det er jo en måte å spille på for å manipulere folk inn i sin allianse, men å sitte foran kamera i syncen og påstå det samme i fullt alvor er drøyt. Det morsomste er jo at Jørgen, Malin og Sandra (og litt Øystein) kjøper denne røverhistorien til Caksel fullt ut også. De fortsetter jo å messe som hjernevaskede sektmedlemmer om hvor skitten, ekkel og uærlig de andre er. At Caksel ble sendt ut var helt greit men han har spilt godt og klart å manipulere mange mennesker på veien, så jeg synes faktisk han på en måte fortjener å stå i finalen. Men jeg synes ikke han fortjener å vinne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 25. mai 2016 #5329 Del Skrevet 25. mai 2016 Sjekker djevelen inn tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 25. mai 2016 #5330 Del Skrevet 25. mai 2016 Jeg liker virkelig ikke Triana.. usj 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 25. mai 2016 #5331 Del Skrevet 25. mai 2016 Jeg kommer til å bli sjokkert hvis CA og Eileen ikke gjetter riktig. Jeg håper ikke det, de gjør nok det. Vil ikke ha inn CA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #5332 Del Skrevet 25. mai 2016 Jørgen er helt ufyselig. "Det beste for meg, og alle andre, er å gi amuletten til meg." Anonymkode: b4268...6dd 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 25. mai 2016 #5333 Del Skrevet 25. mai 2016 Tror Jørgen eller Øystein får den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 25. mai 2016 #5334 Del Skrevet 25. mai 2016 Håper Daniel får den. Misliker virkelig Jørgen og Drøystein 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 25. mai 2016 #5335 Del Skrevet 25. mai 2016 Jeg skal ikke fucke opp for noen her. Yeah right! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #5336 Del Skrevet 25. mai 2016 Og hvordan Jørgen skriker og roper til Daniel. Han er virkelig usjarmerende. Anonymkode: b4268...6dd 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #5337 Del Skrevet 25. mai 2016 Et øyeblikk siden, LeilaS skrev: Jeg skal ikke fucke opp for noen her. Yeah right! "Jeg lååååver. Det skal ikke gå utover nooooen her" Hvem er det han tror han snakker til egentlig? Anonymkode: b4268...6dd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. mai 2016 #5338 Del Skrevet 25. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvordan Jørgen skriker og roper til Daniel. Han er virkelig usjarmerende. Anonymkode: b4268...6dd Den gutten stod bakerst i køa da sjarmen ble delt ut. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 25. mai 2016 #5339 Del Skrevet 25. mai 2016 Jørgen er virkelig ikke sjarmerende. Herregud! Håper ikke Daniel gir seg og håper Jonas må bestemme. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 25. mai 2016 #5340 Del Skrevet 25. mai 2016 !!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå