Gå til innhold

Fest på fredag eller lørdag ?


Jinx

Hvilken dag er best til fest ?  

  1. 1. Hvilken dag er best til fest ?

    • Fredag
      28
    • Lørdag
      16


Anbefalte innlegg

Skal man på byen er ofte lørdag best, det er gjerne ikke så mange ute på fredager. Men det er jo ikke det som er tilfelle her, så da ville jeg nok valgt fredag, siden det er det som er bursdagen. Jeg er også ofte sliten på fredager, men det hender at festen blir morsommere nettopp på grunn av det. :wink: Dessuten blir helgen, som mange av dere andre har sagt, litt lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vi pleier alltid ha fester på lørdager, fordi en del av vennene våre jobber på lørdag. Dessuten, som mange andre har nevnt; vi har ikke mye ekstra energi på fredagskveld.... (Bare nok til å krype i sofaen og se Beat for Beat og sånn.. :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier alltid ha fester på lørdager' date=' fordi en del av vennene våre jobber på lørdag. Dessuten, som mange andre har nevnt; vi har ikke mye ekstra energi på fredagskveld.... (Bare nok til å krype i sofaen og se Beat for Beat og sånn.. :oops: )[/quote']

Fredag.

Beat for beat går i reprise på lørdag... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilletroll

Jeg synes fredag er best, for da har du resten av helgen å "komme deg igjen" på.......dessuten får du mest ut av helga på den måten. Jeg feiret bursdagen min på en ferdag, og det var helt knall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...