Gå til innhold

Fest på fredag eller lørdag ?


Jinx

Hvilken dag er best til fest ?  

  1. 1. Hvilken dag er best til fest ?

    • Fredag
      28
    • Lørdag
      16


Anbefalte innlegg

Planlegger bursdagsfest...

Men hvilken dag er best til fest ?

Fredag eller lørdag ?

Hun har bursdag på fredag..

Ps.. Det er ikke ute på byen altså..

Men i eget lokale.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På en måte er lørdag best, for da kan man sove litt ut på forhånd, og være opplagt. jeg syns likevel fredag er best. Da har man så masse igjen av helgen etterpå, ellers føles det liksom som om helgen blir så kort! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag. Fredager pleier jeg å sovne på sofaen for jeg er så trøtt og sliten etter ei arbeidsuke. Da kan lørdagen brukes til handling/shopping etc, og søndagen brukes til sløving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag. Fredager pleier jeg å sovne på sofaen for jeg er så trøtt og sliten etter ei arbeidsuke. Da kan lørdagen brukes til handling/shopping etc' date=' og søndagen brukes til sløving.[/quote']

Skriver under på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liljedugg

Fredag, siden det er dagen hun fyller år.

I alle fall om dere ikke må stå for matlaging selv etter endt arbeidsuke.

Starter festen i åtte-nitida, har de fleste muligheten til å ta seg en hvil før selve festen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte er lørdag best' date= for da kan man sove litt ut på forhånd, og være opplagt. jeg syns likevel fredag er best. Da har man så masse igjen av helgen etterpå, ellers føles det liksom som om helgen blir så kort! :wink:

Enig i den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal
Lørdag. Fredager pleier jeg å sovne på sofaen for jeg er så trøtt og sliten etter ei arbeidsuke. Da kan lørdagen brukes til handling/shopping etc' date=' og søndagen brukes til sløving.[/quote']

Oh yeah! Jeg bruker å tenke at fest på fredag er uforskammet.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde jeg hatt bursdag fredag, ville jeg nok hatt festen fredag.

Vanligvis er jeg på, eller har fest lørdager, for man er gjerne litt sliten og trett fredager. Men de gangene det faktisk er fredagsfest, så er det deilig, da har jeg hele resten av helgen å slappe av på. Helgen blir kort med fest lørdag, for fredag sitter jeg bare foran tv-en eller pc-en og sløver likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker fredagsfest best, for som andre har skrevet er det så masse helg igjen! :) (Tralala - Friday I'm in love... tralala...) Det er noe med det å bli ferdig på jobb, glede seg til å gå på fest, og glede seg til en lang, deilig helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fredan

Da kan man feire at man er ferdig med å jobbe for uka også. Har man fortsatt rusen av en ferdig uke bak seg, og en helg forran seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...