Gå til innhold

Anno 2016

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det var vel ett par ting under selve finale-konkurransen som han eldre fyren burde ha visst svaret på?

Anonymkode: e98ef...b53

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel ett par ting under selve finale-konkurransen som han eldre fyren burde ha visst svaret på?

Jeg tror han gjordes på for at resultatet skulle blir gjevnt.

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som skjønte hvordan det kvinnfolket  egentlig kom seg helt til finalen på denne måten??

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan klarte egentlig det kvinnfolket å faktisk komme seg helt til selve finalen på denne måten?

Det var da svært, da!

Anonymkode: 2e09f...e74

• Liker 2
Gjest Kaida
Skrevet

Hadde egentlig Katinka som favoritt, men dette var virkelig en verdig vinner, synes jeg! :)

Gjest hulderjenta
Skrevet

Hurra, kjempefornøyd med resultatet! Absolutt en verdig vinner! 

Skrevet

Favoritten min vant! En skikkelig real fyr:-)

Men hva vinner man egentlig med dette borgerbrevet? Får man visse rettigheter/fordeler i byen? Hadde vært stusselig om man bare fikk et diplom for innsatsen..

Skrevet
2 timer siden, gutt_86 skrev:

Men hva vinner man egentlig med dette borgerbrevet? Får man visse rettigheter/fordeler i byen? Hadde vært stusselig om man bare fikk et diplom for innsatsen..

Borgerbrevet er nok bare en symbolsk premie uten noen praktisk betydning, så premien består nok i hovedsak av heder og ære :)

Gjest FarDareisMai
Skrevet
2 timer siden, gutt_86 skrev:

Favoritten min vant! En skikkelig real fyr:-)

Enig i at LK fortjente seier. Heiet på ham, og syns han er en virkelig kjernekar. 

Syns det er bra at premien ikke er store greiene, slik at folk faktisk deltar fordi de er interessert i historie og selve konseptet. Og vi ser jo at jo større premien er, jo mer drittsekkoppførsel blir det. Syns det er så forfriskende å se et program man kan lære av, hvor folk konkurrerer samtidig som man må samarbeide. Syns årets anno var befriende  fri for intriger og drittsekkoppførsel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...