Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest morhjertegod
Skrevet

Veldig fortjent, for en type!!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig fortjent seier, dette ja!!  :tongue:

Anonymkode: 50982...ea6

AnonymBruker
Skrevet

Imponert over alt de har gjort i de fysiske øvelsene, men en ting forundret meg veldig. Klarte de virkelig ikke memorere mer enn en pin-kode av gangen? Noen ganger ikke det en gang? Eller er det kun fordi de er slitne? Forundret meg forsåvidt også litt at de bare la inn fysiske øvelser i første delen av finalen. Da var det jo vanskelig for Vibeke å komme videre. Men absolutt verdige deltagere i finalen. 

Anonymkode: f690c...b51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Imponert over alt de har gjort i de fysiske øvelsene, men en ting forundret meg veldig. Klarte de virkelig ikke memorere mer enn en pin-kode av gangen? Noen ganger ikke det en gang? Eller er det kun fordi de er slitne? Forundret meg forsåvidt også litt at de bare la inn fysiske øvelser i første delen av finalen. Da var det jo vanskelig for Vibeke å komme videre. Men absolutt verdige deltagere i finalen. 

De er jo under en del stress da, i tillegg til å måtte løpe frem og tilbake opp til fleire ganger...

Anonymkode: 50982...ea6

AnonymBruker
Skrevet

Ikke fornøyd. Han syklisten er en person jeg får veldig dårlige vibber av. 

Andreas eller Vibeke skulle vunnet. De to heia jeg på hele veien. Flotte mennesker. 

Anonymkode: 0487e...4f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

At det ikke har vært noe med Andreas i mediene kan jo tvertimot tyde på at han vinner, og at oppslagene med ham kommer i kveld og i morgen :)

Anonymkode: 1b84d...370

Apropos dette med media. Vi leser nok forskjellig for jeg har sett Andreas i media mye mer enn Thor og Vibeke. Faktisk kun lest om han og ikke de to andre. 

Men jeg leser helst Fri Flyt ol. 

Anonymkode: 0487e...4f7

Gjest Rose11
Skrevet

Ingen overaskelse at Thor vant, men vel fortjent :)

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Nevian skrev:

http://www.kjendis.no/2016/03/06/kjendis/mesternes_mester/nrk/tv_og_medier/tv/43416185/

Jeg er enig i kritikken egentlig. At man har hatt syv sesonger uten kvinnelig vinner er nærmest i seg selv et bevis på at øvelsene ikke er rettferdig nok lagt opp. Riktig nok har det vært to kvinnelige finalister, men like fullt.

Enig. Veldig mange av øvelsene går på ren styrke og da stiller mennene bedre. Hadde vært så gøy hvis en kvinne kunne ha vunnet for en gang skyld. 

Anonymkode: a895e...75e

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Nevian skrev:

http://www.kjendis.no/2016/03/06/kjendis/mesternes_mester/nrk/tv_og_medier/tv/43416185/

Jeg er enig i kritikken egentlig. At man har hatt syv sesonger uten kvinnelig vinner er nærmest i seg selv et bevis på at øvelsene ikke er rettferdig nok lagt opp. Riktig nok har det vært to kvinnelige finalister, men like fullt.

Du vet jo at kvinner bare er med for syns skyld?

Anonymkode: a6b00...0e0

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet jo at kvinner bare er med for syns skyld?

Anonymkode: a6b00...0e0

Eh ja vell mann.

Anonymkode: 25156...c20

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Veldig mange av øvelsene går på ren styrke og da stiller mennene bedre. Hadde vært så gøy hvis en kvinne kunne ha vunnet for en gang skyld. 

Anonymkode: a895e...75e

Man burde kanskje kjøre egen klasse for kvinner ?  

Jeg synes jo ikke det er en verdig Mesterens Mester den som er best til å stable stein - det må jo væe en av få øvelser hvor man stiller helt likt uavhengig av kjønn.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, punkyB skrev:

Man burde kanskje kjøre egen klasse for kvinner ?  

Jeg synes jo ikke det er en verdig Mesterens Mester den som er best til å stable stein - det må jo væe en av få øvelser hvor man stiller helt likt uavhengig av kjønn.

De kunne blant annet lagt den øvelsen der de måtte huske pin-koder, før selve finalen. Kanskje Vibeke hadde hatt en mulighet da, gutta imponerte i hvert fall ikke der. 

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De kunne blant annet lagt den øvelsen der de måtte huske pin-koder, før selve finalen. Kanskje Vibeke hadde hatt en mulighet da, gutta imponerte i hvert fall ikke der. 

Ja det er jeg enig med deg i - sånt sett var det en fin finaleøvelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...