AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #122 Skrevet 5. mars 2016 Veldig fortjent seier, dette ja!! Anonymkode: 50982...ea6
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #123 Skrevet 5. mars 2016 Imponert over alt de har gjort i de fysiske øvelsene, men en ting forundret meg veldig. Klarte de virkelig ikke memorere mer enn en pin-kode av gangen? Noen ganger ikke det en gang? Eller er det kun fordi de er slitne? Forundret meg forsåvidt også litt at de bare la inn fysiske øvelser i første delen av finalen. Da var det jo vanskelig for Vibeke å komme videre. Men absolutt verdige deltagere i finalen. Anonymkode: f690c...b51 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #124 Skrevet 5. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Imponert over alt de har gjort i de fysiske øvelsene, men en ting forundret meg veldig. Klarte de virkelig ikke memorere mer enn en pin-kode av gangen? Noen ganger ikke det en gang? Eller er det kun fordi de er slitne? Forundret meg forsåvidt også litt at de bare la inn fysiske øvelser i første delen av finalen. Da var det jo vanskelig for Vibeke å komme videre. Men absolutt verdige deltagere i finalen. Anonymkode: f690c...b51 De er jo under en del stress da, i tillegg til å måtte løpe frem og tilbake opp til fleire ganger... Anonymkode: 50982...ea6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #125 Skrevet 6. mars 2016 Ikke fornøyd. Han syklisten er en person jeg får veldig dårlige vibber av. Andreas eller Vibeke skulle vunnet. De to heia jeg på hele veien. Flotte mennesker. Anonymkode: 0487e...4f7 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #126 Skrevet 6. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: At det ikke har vært noe med Andreas i mediene kan jo tvertimot tyde på at han vinner, og at oppslagene med ham kommer i kveld og i morgen Anonymkode: 1b84d...370 Apropos dette med media. Vi leser nok forskjellig for jeg har sett Andreas i media mye mer enn Thor og Vibeke. Faktisk kun lest om han og ikke de to andre. Men jeg leser helst Fri Flyt ol. Anonymkode: 0487e...4f7
Gjest Rose11 Skrevet 6. mars 2016 #127 Skrevet 6. mars 2016 Ingen overaskelse at Thor vant, men vel fortjent
Nevian Skrevet 6. mars 2016 #128 Skrevet 6. mars 2016 http://www.kjendis.no/2016/03/06/kjendis/mesternes_mester/nrk/tv_og_medier/tv/43416185/ Jeg er enig i kritikken egentlig. At man har hatt syv sesonger uten kvinnelig vinner er nærmest i seg selv et bevis på at øvelsene ikke er rettferdig nok lagt opp. Riktig nok har det vært to kvinnelige finalister, men like fullt. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #129 Skrevet 7. mars 2016 10 timer siden, Nevian skrev: http://www.kjendis.no/2016/03/06/kjendis/mesternes_mester/nrk/tv_og_medier/tv/43416185/ Jeg er enig i kritikken egentlig. At man har hatt syv sesonger uten kvinnelig vinner er nærmest i seg selv et bevis på at øvelsene ikke er rettferdig nok lagt opp. Riktig nok har det vært to kvinnelige finalister, men like fullt. Enig. Veldig mange av øvelsene går på ren styrke og da stiller mennene bedre. Hadde vært så gøy hvis en kvinne kunne ha vunnet for en gang skyld. Anonymkode: a895e...75e
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #130 Skrevet 7. mars 2016 15 timer siden, Nevian skrev: http://www.kjendis.no/2016/03/06/kjendis/mesternes_mester/nrk/tv_og_medier/tv/43416185/ Jeg er enig i kritikken egentlig. At man har hatt syv sesonger uten kvinnelig vinner er nærmest i seg selv et bevis på at øvelsene ikke er rettferdig nok lagt opp. Riktig nok har det vært to kvinnelige finalister, men like fullt. Du vet jo at kvinner bare er med for syns skyld? Anonymkode: a6b00...0e0
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #131 Skrevet 7. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet jo at kvinner bare er med for syns skyld? Anonymkode: a6b00...0e0 Eh ja vell mann. Anonymkode: 25156...c20
punkyB Skrevet 7. mars 2016 #132 Skrevet 7. mars 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig. Veldig mange av øvelsene går på ren styrke og da stiller mennene bedre. Hadde vært så gøy hvis en kvinne kunne ha vunnet for en gang skyld. Anonymkode: a895e...75e Man burde kanskje kjøre egen klasse for kvinner ? Jeg synes jo ikke det er en verdig Mesterens Mester den som er best til å stable stein - det må jo væe en av få øvelser hvor man stiller helt likt uavhengig av kjønn.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #133 Skrevet 7. mars 2016 10 minutter siden, punkyB skrev: Man burde kanskje kjøre egen klasse for kvinner ? Jeg synes jo ikke det er en verdig Mesterens Mester den som er best til å stable stein - det må jo væe en av få øvelser hvor man stiller helt likt uavhengig av kjønn. De kunne blant annet lagt den øvelsen der de måtte huske pin-koder, før selve finalen. Kanskje Vibeke hadde hatt en mulighet da, gutta imponerte i hvert fall ikke der. Anonymkode: f690c...b51 1
punkyB Skrevet 7. mars 2016 #134 Skrevet 7. mars 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: De kunne blant annet lagt den øvelsen der de måtte huske pin-koder, før selve finalen. Kanskje Vibeke hadde hatt en mulighet da, gutta imponerte i hvert fall ikke der. Anonymkode: f690c...b51 Ja det er jeg enig med deg i - sånt sett var det en fin finaleøvelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå