AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #41 Skrevet 24. januar 2016 Veldig stort av Roy og trekke seg fordi han ikke ville ta plassen til noen andre. Må ha vært tøft, men bra gjort Vibeke er rå tøff og håper faktisk en dame vinner i år. Det er på tide, men frykter hun blir slått av gutta når hun er den eneste jenta igjen. Tror jeg. Anonymkode: 2cef9...218 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #42 Skrevet 24. januar 2016 Æsj, jeg synes denne sesongen er så dårlig filmet og klippet.. Feks i går at vi fikk vite at Roy hadde vunnet den konkurransen bare ved et intervju med han istedenfor at Dag Erik leser opp resultatene og gratulerer med ny mester-rekord feks.. And the list goes on and on... Kjenner jeg er skuffet over NRK denne gangen her Anonymkode: 9d250...ff5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #43 Skrevet 25. januar 2016 Thor er fantastisk.En nydelig mann Anonymkode: 7a90d...b00
makkapakka Skrevet 26. januar 2016 #44 Skrevet 26. januar 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Thor er fantastisk.En nydelig mann Anonymkode: 7a90d...b00 jeg er så enig, og han er blitt mye penere etter at han sluttet å sykle
punkyB Skrevet 26. januar 2016 #45 Skrevet 26. januar 2016 Jeg synes nå Bjørn Maaseide er desidert kjekkest - så dere over kan få dele på Thor hvis jeg får Bjørn :-P
duftlys Skrevet 6. februar 2016 #46 Skrevet 6. februar 2016 Enig med ab lengre oppe, den klippinga altså!! Når en konkurransen er ferdig, også hopper de rett over til jubel, der programlederen allerde har ropt ut vinneren. Det er litt irriterendes, kunne ønske vi fikk litt mer av snakkingen etter hver konkurranse, og ikke bare rett til vinneren(e), også ny scene. 2
smalls Skrevet 6. februar 2016 #47 Skrevet 6. februar 2016 Jeg tror Thor og Andreas står i finalen. Håper Vibeke er i finalen, men hun blir nok slått ut av mennene. Synd, for synes en kvinne bør vinne snart. 1
Amarinda Skrevet 6. februar 2016 #48 Skrevet 6. februar 2016 34 minutter siden, smalls skrev: Jeg tror Thor og Andreas står i finalen. Håper Vibeke er i finalen, men hun blir nok slått ut av mennene. Synd, for synes en kvinne bør vinne snart. Det er litt rart at en kvinne fortsatt ikke har vunnet, i første sesong var det 2 kvinner og en mann i finalen og bare tilfeldigheter som gjorde at en mann vant, damene var best helt fram til siste øvelse i finalen.. I år har jeg følelsen av at det kan stå mellom Vibeke og Thor til slutt.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #49 Skrevet 6. februar 2016 2 timer siden, duftlys skrev: Enig med ab lengre oppe, den klippinga altså!! Når en konkurransen er ferdig, også hopper de rett over til jubel, der programlederen allerde har ropt ut vinneren. Det er litt irriterendes, kunne ønske vi fikk litt mer av snakkingen etter hver konkurranse, og ikke bare rett til vinneren(e), også ny scene. Hei, det er meg AB'en over her igjen.. Godt at noen er enige med meg.. Jeg ble så irritert på programmet i dag.. Det med den jublingen etter konkurransen og at siste øvelse så leste de ikke den tavla engang.. Hva "pip" har nrk gjort i år? Dette programmet som var så bra har jo blitt skikkelig dårlig... Og jeg som elsket mesternes mester Anonymkode: 9d250...ff5 1
makkapakka Skrevet 7. februar 2016 #50 Skrevet 7. februar 2016 den småpraten Bjørn og Thor hadde på soverommet i episoden i går var ubetalelig
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #51 Skrevet 14. februar 2016 Thor virker uslåelig, men Andreas er min favoritt. Vibeke ble kontant avvist da hun ville vise ham undertøysbilder Anonymkode: f690c...b51 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #52 Skrevet 14. februar 2016 Kanskje de burde kvotert inn en dameseier snart? Anonymkode: 1b84d...370
smalls Skrevet 14. februar 2016 #53 Skrevet 14. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Thor virker uslåelig, men Andreas er min favoritt. Vibeke ble kontant avvist da hun ville vise ham undertøysbilder Anonymkode: f690c...b51
Shai Skrevet 14. februar 2016 #54 Skrevet 14. februar 2016 Jeg regner med at Vibeke går ut neste gang, men jeg håper hun og Andreas blir stående igjen til slutt! Uansett hvor flink og kjekk Thor er, så er det litt forutsigbart om han skal vinne
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #55 Skrevet 14. februar 2016 Jeg tror Bjørn ryker ut neste gang, men håper mest på at Hushovd ryker😎 Anonymkode: a7b1d...800
Gjest Caroline91 Skrevet 15. februar 2016 #56 Skrevet 15. februar 2016 Håper Andreas vinner :-) Selv om Hushovd virker uslåelig ja. Det er ganske teit, fordi man skjønte jo at Andreas kom til å havne i duell med tanke på at de viser den videoen med han. Skjønner ikke NRK at folk forstår det?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #57 Skrevet 15. februar 2016 Ganske sikker på Thor står igjen i topp 2, men håper ikke han vinner. Det hadde vært kjedelig. Han har aldri vært i nattest heller. Er vel ingen som tørr å velge han. Tror det står mellom han og Andreas, men håper da Andreas vinner. Anonymkode: a895e...75e 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #58 Skrevet 15. februar 2016 3 timer siden, Caroline91 skrev: Håper Andreas vinner :-) Selv om Hushovd virker uslåelig ja. Det er ganske teit, fordi man skjønte jo at Andreas kom til å havne i duell med tanke på at de viser den videoen med han. Skjønner ikke NRK at folk forstår det? Men hvordan mener du de skulle gjort det, da? Vist presentasjonen til en person som røk ut for flere episoder siden? Anonymkode: 1f900...716 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #59 Skrevet 15. februar 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan mener du de skulle gjort det, da? Vist presentasjonen til en person som røk ut for flere episoder siden? Anonymkode: 1f900...716 Det kan bli litt vanskelig. Hvertfall i starten, men de viste jo 2 presentasjoner og det hjalp litt. Før viste de kun 1 i hver episode. Anonymkode: a895e...75e
Gjest Caroline91 Skrevet 15. februar 2016 #60 Skrevet 15. februar 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan mener du de skulle gjort det, da? Vist presentasjonen til en person som røk ut for flere episoder siden? Anonymkode: 1f900...716 Nei, jeg vet ikke jeg. Sier bare at jeg i hver eneste episode har visst hvem som kommer i natt-test :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå