Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Veldig stort av Roy og trekke seg fordi han ikke ville ta plassen til noen andre. Må ha vært tøft, men bra gjort :) 

Vibeke er rå tøff og håper faktisk en dame vinner i år. Det er på tide, men frykter hun blir slått av gutta når hun er den eneste jenta igjen. Tror jeg.

Anonymkode: 2cef9...218

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, jeg synes denne sesongen er så dårlig filmet og klippet.. Feks i går at vi fikk vite at Roy hadde vunnet den konkurransen bare ved et intervju med han istedenfor at Dag Erik leser opp resultatene og gratulerer med ny mester-rekord feks.. And the list goes on and on...  Kjenner jeg er skuffet over NRK denne gangen her :(

Anonymkode: 9d250...ff5

Skrevet

Thor er fantastisk.En nydelig mann :rodmer:

Anonymkode: 7a90d...b00

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Thor er fantastisk.En nydelig mann :rodmer:

Anonymkode: 7a90d...b00

jeg er så enig, og han er blitt mye penere etter at han sluttet å sykle

Skrevet

Jeg synes nå Bjørn Maaseide er desidert kjekkest - så dere over kan få dele på Thor hvis jeg får Bjørn :-P

• 2 uker senere...
Skrevet

Enig med ab lengre oppe, den klippinga altså!!
Når en konkurransen er ferdig, også hopper de rett over til jubel, der programlederen allerde har ropt ut vinneren. Det er litt irriterendes, kunne ønske vi fikk litt mer av snakkingen etter hver konkurranse, og ikke bare rett til vinneren(e), også ny scene.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror Thor og Andreas står i finalen. Håper Vibeke er i finalen, men hun blir nok slått ut av mennene. Synd, for synes en kvinne bør vinne snart. 

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, smalls skrev:

Jeg tror Thor og Andreas står i finalen. Håper Vibeke er i finalen, men hun blir nok slått ut av mennene. Synd, for synes en kvinne bør vinne snart. 

Det er litt rart at en kvinne fortsatt ikke har vunnet, i første sesong var det 2 kvinner og en mann i finalen og bare tilfeldigheter som gjorde at en mann vant, damene var best helt fram til siste øvelse i finalen.. I år har jeg følelsen av at det kan stå mellom Vibeke og Thor til slutt.

Skrevet
2 timer siden, duftlys skrev:

Enig med ab lengre oppe, den klippinga altså!!
Når en konkurransen er ferdig, også hopper de rett over til jubel, der programlederen allerde har ropt ut vinneren. Det er litt irriterendes, kunne ønske vi fikk litt mer av snakkingen etter hver konkurranse, og ikke bare rett til vinneren(e), også ny scene.

Hei, det er meg AB'en over her igjen.. Godt at noen er enige med meg.. Jeg ble så irritert på programmet i dag.. Det med den jublingen etter konkurransen og at siste øvelse så leste de ikke den tavla engang.. Hva "pip" har nrk gjort i år? Dette programmet som var så bra har jo blitt skikkelig dårlig... Og jeg som elsket mesternes mester :(

Anonymkode: 9d250...ff5

• Liker 1
Skrevet

den småpraten Bjørn og Thor hadde på soverommet i episoden i går var ubetalelig :)

Skrevet

Thor virker uslåelig, men Andreas er min favoritt. Vibeke ble kontant avvist da hun ville vise ham undertøysbilder :laugh:

Anonymkode: f690c...b51

• Liker 1
Skrevet

Kanskje de burde kvotert inn en dameseier snart?

Anonymkode: 1b84d...370

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Thor virker uslåelig, men Andreas er min favoritt. Vibeke ble kontant avvist da hun ville vise ham undertøysbilder :laugh:

Anonymkode: f690c...b51

Skrevet

Jeg regner med at Vibeke går ut neste gang, men jeg håper hun og Andreas blir stående igjen til slutt! Uansett hvor flink og kjekk Thor er, så er det litt forutsigbart om han skal vinne :fnise:

Skrevet

Jeg tror Bjørn ryker ut neste gang, men håper mest på at Hushovd ryker😎

Anonymkode: a7b1d...800

Gjest Caroline91
Skrevet

Håper Andreas vinner :-) Selv om Hushovd virker uslåelig ja. Det er ganske teit, fordi man skjønte jo at Andreas kom til å havne i duell med tanke på at de viser den videoen med han. Skjønner ikke NRK at folk forstår det?

Skrevet

Ganske sikker på Thor står igjen i topp 2, men håper ikke han vinner. Det hadde vært kjedelig. Han har aldri vært i nattest heller. Er vel ingen som tørr å velge han. Tror det står mellom han og Andreas,  men håper da Andreas vinner. :)

Anonymkode: a895e...75e

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Caroline91 skrev:

Håper Andreas vinner :-) Selv om Hushovd virker uslåelig ja. Det er ganske teit, fordi man skjønte jo at Andreas kom til å havne i duell med tanke på at de viser den videoen med han. Skjønner ikke NRK at folk forstår det?

Men hvordan mener du de skulle gjort det, da? Vist presentasjonen til en person som røk ut for flere episoder siden?

Anonymkode: 1f900...716

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan mener du de skulle gjort det, da? Vist presentasjonen til en person som røk ut for flere episoder siden?

Det kan bli litt vanskelig. Hvertfall i starten, men de viste jo 2 presentasjoner og det hjalp litt. Før viste de kun 1 i hver episode. 

Anonymkode: a895e...75e

Gjest Caroline91
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg vet ikke jeg. Sier bare at jeg i hver eneste episode har visst hvem som kommer i natt-test :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...