Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Veldig fornøyd med de tre gjenværende! Heier egentlig på alle tre, men holder på en knapp på Vibeke, selv om jeg tror Thor vinner, for han er jo nesten uslåelig! :trene:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Thor gjorde det dårlig i den siste øvelsen, men så tenkte jeg, han leder jo og trenger ikke å gjøre det bra. Han kunne jo bare ta det med ro. Er veldig imponert over både Bjørn og Vibeke i den øvelsen. Virkelig bra gjennomført. :)

Jeg tror nok Thor vinner ja. Ham har gjort det kjempe bra gjennom hele sesongen og er en okse. Det er jo fortjent hvis han vinner,  men litt kjedelig. 

Anonymkode: 25156...c20

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror nok Thor vinner ja. Ham har gjort det kjempe bra gjennom hele sesongen og er en okse. Det er jo fortjent hvis han vinner,  men litt kjedelig. 

I finalen bruker de jo å ha et par øvelser som ikke går på fysikk, som å kaste baller i en kurv, og å bygge steintårn. Slike øvelser kan snu opp ned på det meste, så jeg opplever det som ganske åpent ennå.

Gjest Caroline91
Skrevet
Den Sunday, February 28, 2016 at 11.00, dreamerspalace skrev:

Andreas kom på 2.plass :)

Takk for svar :) Var i Skottland, så fikk ikke sett:)

Gjest Margit Spat
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes Thor gjorde det dårlig i den siste øvelsen, men så tenkte jeg, han leder jo og trenger ikke å gjøre det bra. Han kunne jo bare ta det med ro. Er veldig imponert over både Bjørn og Vibeke i den øvelsen. Virkelig bra gjennomført. :)

Jeg tenkte at Thor opptrådte taktisk i den siste øvelsen for å gi Bjørn best mulig sjanse til å gå videre. 

Jeg tror også at Thor vinner, for han har vært jevnt god i veldig mange av øvelsene. Samtidig heier jeg litt på Andreas. Han er så herlig positiv til alt :) 

Skrevet

Thor har kommet til det punktet at han ikke tør å tape, blitt en "greie" at han må klare å være på 1 plass. Han klarer det også. 

Skrevet

Jeg håper Thor eller Andreas vinner. Vibeke har jeg rett og slett ikke sansen for (jeg har hatt litt med henne å gjøre ifm. idrettsarrangementer, og hun er ikke et sympatisk mennske, for å si det slik).

Anonymkode: 222b7...60f

Skrevet

Hadde vært kult med en dame som vinner i år, men alle tre er verdige vinnere. Blir en spennende finale.

Skrevet

Gleder meg til finale i kveld! :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Tyder den introduksjonen på at Vibeke vinner? Vært utrolig mye om både Thor og Vibeke i media de siste dagene, så ganske sikker på at Andreas får 3.plass. 

Anonymkode: 3d7a1...fe3

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tyder den introduksjonen på at Vibeke vinner? Vært utrolig mye om både Thor og Vibeke i media de siste dagene, så ganske sikker på at Andreas får 3.plass. 

Anonymkode: 3d7a1...fe3

At det ikke har vært noe med Andreas i mediene kan jo tvertimot tyde på at han vinner, og at oppslagene med ham kommer i kveld og i morgen :)

Anonymkode: 1b84d...370

• Liker 1
Skrevet (endret)
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At det ikke har vært noe med Andreas i mediene kan jo tvertimot tyde på at han vinner, og at oppslagene med ham kommer i kveld og i morgen :)

Anonymkode: 1b84d...370

Jeg som skrev dette, ikke meningen å komme borti ab-knappen :)

Nå er Andreas i finalen, så teorien er ikke avkreftet! Har egentlig trodd på Thor hele veien, men når det er oppslag på oppslag om både Thor og Vibeke like i forkant av finalen, men ingen oppslag med Andreas, så klarer jeg ikke å se annet enn at Andreas må sies å være favoritt, men vi får se :)

Endret av Kenta
Gjest morhjertegod
Skrevet

Jeg heier på Thor, han har jo ikke vært svak i noe, han er overlegent suveren. Har fått et mer positivt syn på han etter at jeg har sett han her på Mesternes mester, hadde er virkelig gjennomtrent. Andreas er en festlig fyr, og syns begge er verdige vinnere, de har vært gode jevnt over.

Skrevet (endret)
2 minutter siden, morhjertegod skrev:

Jeg heier på Thor, han har jo ikke vært svak i noe, han er overlegent suveren. Har fått et mer positivt syn på han etter at jeg har sett han her på Mesternes mester, hadde er virkelig gjennomtrent. Andreas er en festlig fyr, og syns begge er verdige vinnere, de har vært gode jevnt over.

Thor har vært best sett under ett, om de hadde lagt sammen alle poengene hadde han vært suveren.

Eneste grunnen til at jeg tror på Andreas er dette med medieoppslagene de siste dagene, hvor Thor og Vibeke har fått mye oppmerksomhet mens Andreas ikke har fått noe som helst.

Endret av Kenta
Gjest morhjertegod
Skrevet
Et øyeblikk siden, Kenta skrev:

Thor har vært best sett under ett, om de hadde lagt sammen alle poengene hadde han vært suveren.

Eneste grunnen til at jeg tror på Andreas er dette med medieoppslagene de siste dagens, hvor Thor og Vibeke har fått mye oppmerksomhet mens Andreas ikke har fått noe som helst.

Blir spennende, men for min del er det greit uansett hvem som vinner. Spennende å se om teorien din har hold, skal se du har rett.

AnonymBruker
Skrevet

THOR HUSHOVD!! :duskedame:  :duskedame:

Anonymkode: 50982...ea6

• Liker 1
Skrevet

Det gikk jo som alle egentlig har trodd siden dag én. Grattis Thor!

Skrevet

Verdig vinner!! Og spennende finale :laugh::laugh:

Skrevet

Teorien slo feil, men det må jo sies at det var en særdeles fortjent seier til Thor :)

Skrevet

Det jeg trodde!! Helt fortjent seier :duskedame:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...