duftlys Skrevet 28. februar 2016 #101 Skrevet 28. februar 2016 Veldig fornøyd med de tre gjenværende! Heier egentlig på alle tre, men holder på en knapp på Vibeke, selv om jeg tror Thor vinner, for han er jo nesten uslåelig! 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #102 Skrevet 28. februar 2016 Synes Thor gjorde det dårlig i den siste øvelsen, men så tenkte jeg, han leder jo og trenger ikke å gjøre det bra. Han kunne jo bare ta det med ro. Er veldig imponert over både Bjørn og Vibeke i den øvelsen. Virkelig bra gjennomført. Jeg tror nok Thor vinner ja. Ham har gjort det kjempe bra gjennom hele sesongen og er en okse. Det er jo fortjent hvis han vinner, men litt kjedelig. Anonymkode: 25156...c20
Nevian Skrevet 28. februar 2016 #103 Skrevet 28. februar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror nok Thor vinner ja. Ham har gjort det kjempe bra gjennom hele sesongen og er en okse. Det er jo fortjent hvis han vinner, men litt kjedelig. Anonymkode: 25156...c20 I finalen bruker de jo å ha et par øvelser som ikke går på fysikk, som å kaste baller i en kurv, og å bygge steintårn. Slike øvelser kan snu opp ned på det meste, så jeg opplever det som ganske åpent ennå.
Gjest Caroline91 Skrevet 29. februar 2016 #104 Skrevet 29. februar 2016 Den Sunday, February 28, 2016 at 11.00, dreamerspalace skrev: Andreas kom på 2.plass Takk for svar Var i Skottland, så fikk ikke sett:)
Gjest Margit Spat Skrevet 29. februar 2016 #105 Skrevet 29. februar 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes Thor gjorde det dårlig i den siste øvelsen, men så tenkte jeg, han leder jo og trenger ikke å gjøre det bra. Han kunne jo bare ta det med ro. Er veldig imponert over både Bjørn og Vibeke i den øvelsen. Virkelig bra gjennomført. Jeg tror nok Thor vinner ja. Ham har gjort det kjempe bra gjennom hele sesongen og er en okse. Det er jo fortjent hvis han vinner, men litt kjedelig. Anonymkode: 25156...c20 Jeg tenkte at Thor opptrådte taktisk i den siste øvelsen for å gi Bjørn best mulig sjanse til å gå videre. Jeg tror også at Thor vinner, for han har vært jevnt god i veldig mange av øvelsene. Samtidig heier jeg litt på Andreas. Han er så herlig positiv til alt
makkapakka Skrevet 29. februar 2016 #106 Skrevet 29. februar 2016 Thor har kommet til det punktet at han ikke tør å tape, blitt en "greie" at han må klare å være på 1 plass. Han klarer det også.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #107 Skrevet 29. februar 2016 Jeg håper Thor eller Andreas vinner. Vibeke har jeg rett og slett ikke sansen for (jeg har hatt litt med henne å gjøre ifm. idrettsarrangementer, og hun er ikke et sympatisk mennske, for å si det slik). Anonymkode: 222b7...60f
Gjest Joppe Skrevet 29. februar 2016 #108 Skrevet 29. februar 2016 Hadde vært kult med en dame som vinner i år, men alle tre er verdige vinnere. Blir en spennende finale.
dreamerspalace Skrevet 5. mars 2016 Forfatter #109 Skrevet 5. mars 2016 Gleder meg til finale i kveld!
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #110 Skrevet 5. mars 2016 Tyder den introduksjonen på at Vibeke vinner? Vært utrolig mye om både Thor og Vibeke i media de siste dagene, så ganske sikker på at Andreas får 3.plass. Anonymkode: 3d7a1...fe3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #111 Skrevet 5. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tyder den introduksjonen på at Vibeke vinner? Vært utrolig mye om både Thor og Vibeke i media de siste dagene, så ganske sikker på at Andreas får 3.plass. Anonymkode: 3d7a1...fe3 At det ikke har vært noe med Andreas i mediene kan jo tvertimot tyde på at han vinner, og at oppslagene med ham kommer i kveld og i morgen Anonymkode: 1b84d...370 1
Kenta Skrevet 5. mars 2016 #112 Skrevet 5. mars 2016 (endret) 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: At det ikke har vært noe med Andreas i mediene kan jo tvertimot tyde på at han vinner, og at oppslagene med ham kommer i kveld og i morgen Anonymkode: 1b84d...370 Jeg som skrev dette, ikke meningen å komme borti ab-knappen Nå er Andreas i finalen, så teorien er ikke avkreftet! Har egentlig trodd på Thor hele veien, men når det er oppslag på oppslag om både Thor og Vibeke like i forkant av finalen, men ingen oppslag med Andreas, så klarer jeg ikke å se annet enn at Andreas må sies å være favoritt, men vi får se Endret 5. mars 2016 av Kenta
Gjest morhjertegod Skrevet 5. mars 2016 #113 Skrevet 5. mars 2016 Jeg heier på Thor, han har jo ikke vært svak i noe, han er overlegent suveren. Har fått et mer positivt syn på han etter at jeg har sett han her på Mesternes mester, hadde er virkelig gjennomtrent. Andreas er en festlig fyr, og syns begge er verdige vinnere, de har vært gode jevnt over.
Kenta Skrevet 5. mars 2016 #114 Skrevet 5. mars 2016 (endret) 2 minutter siden, morhjertegod skrev: Jeg heier på Thor, han har jo ikke vært svak i noe, han er overlegent suveren. Har fått et mer positivt syn på han etter at jeg har sett han her på Mesternes mester, hadde er virkelig gjennomtrent. Andreas er en festlig fyr, og syns begge er verdige vinnere, de har vært gode jevnt over. Thor har vært best sett under ett, om de hadde lagt sammen alle poengene hadde han vært suveren. Eneste grunnen til at jeg tror på Andreas er dette med medieoppslagene de siste dagene, hvor Thor og Vibeke har fått mye oppmerksomhet mens Andreas ikke har fått noe som helst. Endret 5. mars 2016 av Kenta
Gjest morhjertegod Skrevet 5. mars 2016 #115 Skrevet 5. mars 2016 Et øyeblikk siden, Kenta skrev: Thor har vært best sett under ett, om de hadde lagt sammen alle poengene hadde han vært suveren. Eneste grunnen til at jeg tror på Andreas er dette med medieoppslagene de siste dagens, hvor Thor og Vibeke har fått mye oppmerksomhet mens Andreas ikke har fått noe som helst. Blir spennende, men for min del er det greit uansett hvem som vinner. Spennende å se om teorien din har hold, skal se du har rett.
Nevian Skrevet 5. mars 2016 #117 Skrevet 5. mars 2016 Det gikk jo som alle egentlig har trodd siden dag én. Grattis Thor!
dreamerspalace Skrevet 5. mars 2016 Forfatter #118 Skrevet 5. mars 2016 Verdig vinner!! Og spennende finale
Kenta Skrevet 5. mars 2016 #119 Skrevet 5. mars 2016 Teorien slo feil, men det må jo sies at det var en særdeles fortjent seier til Thor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå