Gå til innhold

Mesternes Mester - Sesong 7


dreamerspalace

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Caroline91 skrev:

Nei, jeg vet ikke jeg. Sier bare at jeg i hver eneste episode har visst hvem som kommer i natt-test :-)

Ja, og jeg er enig i at det er kjipt, men når jeg tenker på det så finner jeg ingen god løsning heller. Så da må det vel bare være sånn :/

Anonymkode: 1f900...716

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes de kunne gjort unna alle presentasjonene i ett program (program nr 1 i serien), før de beggyner å vise selve konkurransene. De kunne evt. flettet inn noen klipp fra at deltagerne ankommer stedet, installerer seg, osv. Jeg skjønner at et slikt program sikkert ikke hadde dratt så høye seertall som resten av serien, men jeg tror de hadde fått fler fornøyde seere når man slipper disse presentasjonene innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91
2 timer siden, Kristanna skrev:

De har jo vist Vibekes historie selv om hun ikke har gått ut da :)

Ja, men Andreas gikk jo ikke ut han heller ;) De viste Vibeke den gangen hun kom i natt-test :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes NRK har tatt til seg kritikk ang. å "avsløre" hvem som går ut (deltakervideoene), jeg. Om jeg ikke tar feil viste de vel flere enn én deltakervideo per episode i løpet av de første ukene? Eller så er det jeg som ikke har fulgt ordentlig med..

Heier fortsatt på Andreas - blir mer og mer glad i han for hver episode jeg ser. FOR en gladgutt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Caroline91 skrev:

Ja, men Andreas gikk jo ikke ut han heller ;) De viste Vibeke den gangen hun kom i natt-test :)

Å ja, stemmer det! Hadde glemt at hun var i nattest.. Men syns alikvel det er bedre i år, enn i fjor. Da var det enda mer opplagt hvem som skulle ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Vibeke vinner, hun er rå altså! Men tror Thor kommer til å dra hjem seieren, han har vært klart best hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan mener du de skulle gjort det, da? Vist presentasjonen til en person som røk ut for flere episoder siden?

Anonymkode: 1f900...716

Jeg synes man kunne droppe hele presentasjonen, eller i hvert fall gjort den mye kortere så man kunne gjøre det ferdig i løpet av de første par programmene. Man blir jo gradvis kjent med deltagerne uansett.

Anonymkode: f690c...b51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15.2.2016 at 23.33, AnonymBruker skrev:

Jeg synes man kunne droppe hele presentasjonen, eller i hvert fall gjort den mye kortere så man kunne gjøre det ferdig i løpet av de første par programmene. Man blir jo gradvis kjent med deltagerne uansett.

Anonymkode: f690c...b51

Jeg synes også de er alt for lange. Heller ikke fan av at de på død og liv skal prøve å få en dramatisk vri, komplett med trist/dramatisk musikk, og så går alt bra til slutt. Åneeeeeiii, hun røk korsbåndet!!! Kjempetrist og dramatisk musikk! Og så ble hun frisk igjen, og var med på laget som tok NM-gull, la oss alle grine av lykke i kor. Blærk. 

Jeg synes for mye av programmet går vekk til slikt, jeg vil heller se flere konkurranser. 

Anonymkode: 45488...2c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte tilfredsstille nysgjerrigheten, så jeg satte meg ned og fant ut hvor mye tid som gikk med til de forskjellige temaene i siste program. Det fordelte seg slik:

  • Konkurranser: 51 %
  • Deltakerpresentasjon: 11 %
  • Nattest: 11 %
  • Øvrig materiale: 27 %
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nevian skrev:

Måtte tilfredsstille nysgjerrigheten, så jeg satte meg ned og fant ut hvor mye tid som gikk med til de forskjellige temaene i siste program. Det fordelte seg slik:

  • Konkurranser: 51 %
  • Deltakerpresentasjon: 11 %
  • Nattest: 11 %
  • Øvrig materiale: 27 %

Synes det er en grei fordeling, jeg!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende episode i dag! Merker at jeg heier veldig på Vibeke, så synd at hun fikk skuldra ut av ledd. Hvis ikke det hadde skjedd hadde hun sikkert kommet på 2. plass i den siste konkurransen. Meeen, det blir nok Thor som vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, MarenogAron skrev:

Veldig spennende episode i dag! Merker at jeg heier veldig på Vibeke, så synd at hun fikk skuldra ut av ledd. Hvis ikke det hadde skjedd hadde hun sikkert kommet på 2. plass i den siste konkurransen. Meeen, det blir nok Thor som vinner.

Enig !

Får jo håpe Vibeke kommer videre - tror ikke hun stiller så sterkt i en nattest - må evnt. være i balanse mot Bjørn.

Tror vel rekkevidden vil spille inn hvis det blir reaksjon og der stiller hun svakere enn gutta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, punkyB skrev:

Enig !

Får jo håpe Vibeke kommer videre - tror ikke hun stiller så sterkt i en nattest - må evnt. være i balanse mot Bjørn.

Tror vel rekkevidden vil spille inn hvis det blir reaksjon og der stiller hun svakere enn gutta. 

Det er vel ikke flere nattester fra nå av? Syntes de sa at den som lå sist etter de neste tre konkurransene går ut? Det er jo rettferdig - og gjør konkurramsene mer spennende. Håper veldig at det ikke er mange konkurranser framover hvor det er fordel å være mann. Det har vært litt for mange av dem :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MarenogAron skrev:

Det er vel ikke flere nattester fra nå av? Syntes de sa at den som lå sist etter de neste tre konkurransene går ut? Det er jo rettferdig - og gjør konkurramsene mer spennende. Håper veldig at det ikke er mange konkurranser framover hvor det er fordel å være mann. Det har vært litt for mange av dem :/

åja - det er jo sanns - det tenkte jeg ikke på/ hadde jeg ikke fått med meg  - det er jo rettferdig da synes jeg også. 

Tror Bjørn går ut - VIbeke er jo faktisk bedre enn han i mange øvelser - og han sliter jo litt med småsakder (mer enn Vbeke).

Selve finalen er vel en miks a fysisk og litt andre , ofte øvelser hvor de må ha litt konsentrasjon (bygge steintårn) - vet ikke om Vibeke vil gjøre det så bra der. Der tror jeg vel Thor er best - Andreas er jeg litt usikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 Er det bare meg, eller var det veldig mange skader i denne episoden?

Anonymkode: 50982...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...