Mona Skrevet 31. oktober 2006 #581 Del Skrevet 31. oktober 2006 He, he, han får ikke sjokk vel! Det hadde vært moro for pappa og co og hilse på han da. Hvis han synes det er greit med enkel overnattingsstandard! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 1. november 2006 Forfatter #582 Del Skrevet 1. november 2006 Om han får sjokk, kremt... Nei sikkert ikke... Hehe.. Han har jo møtt deg, din kjære, bror og mamma OG når kalkunfest er så har vi vært sammen nesten ett halvt år, og da er det virkelig på tide.. Jeg kommer uansett om han kommer eller ikke... Kanskje jeg IKKE skal si at hele slekta kommer Så får ta ibruk mine overtalelses kunster, om han ikke skal jobbe no ekstra da... Får jo se hvor mye som kommer ekstra i desember for han sin del.. Jeg gleder meg masse til å komme meg oppover igjen da... Se alle sammen igjen!!! Jeg har fått utedress av svigermor og svigerfar idag, hehe.. For jeg kan jo ikke bli syk nå som jeg jobber i barnehage, må holde meg god og varm Måtte bytte den først da, siden kjære kjøpte den i str 16 år, optimisten.. Kremt... Så da har jeg min egen utedress med godt og varmt teddy for inni Slipper jeg å bruke den fra barnehagen, som er litt liten Hehe.. Hdde tenkt å kjøpe meg dress på neste "lønn", men da slipper jeg jo det Barna på jobben er så søte Jeg jobber mest med de små dvs fra 1-3, såååå søte noen av de dah HELT forelska i ett par av de, de heter forsåvidt det samme som hverandre Ellers så har vi ett nydelig tvilling gutte par på fire år, de er helskjønne Mange gullunger, og noen ramper, er vel vanlig det vel... Også er sønnen til B der, du vet, B du jobba med, søstern til mammas ex mann? Så da får jeg sett han igjen når han kommer til uka, han er syk nå.. Men nå ere natta for denne jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 1. november 2006 #583 Del Skrevet 1. november 2006 Ja han får stille opp! Du får be han holde av helga da vet du, så får han til nød jobbe om det er krise.. Godt du trives i barnehagen, jammen godt med varmedress i dette været. Vi maler om dagen, lister, skap og vindu. Så håper jeg kjære får tapetsert mandag, lagt opp strøm tirsdag og at vi får ryddet og vasket overflødig onsdag siden det kommer takstmann torsdag! I helgen skal vi nemlig til Geilo med sambos jobb. Så da skal jeg kose meg, ta spa og skrive oppgave. Mennene skal utpå noe lørdagsdagen, så isteden for å mingle med de andre fruene skal jeg skrive på eksamensoppgaven min, er jo ikke tid mens jeg er hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 14. november 2006 Forfatter #584 Del Skrevet 14. november 2006 Da var nettet oppe og gikk igjen Hva blei taksten dere fikk for leiligheten egentlig? Ikke fått lest her før nå jeg, så er litt på etterskudd gitt... Sånn ellers så skal jeg en tur hjem til mor imorgen, blir til fredag vel.. bursdag og greier vettu Fri på torsdag og kurs på fredag, så greit nok det da Får se om det blir no julegaveshopping i Sfj på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 14. november 2006 #585 Del Skrevet 14. november 2006 Vi fikk taksten i dag, en million blank. Det er akkurat det vi håper å få, så det blir spennende... Vi skal ha visning søndag, men det er jo smekk fullt her. Får prøve å kjøre vekk litt i helga, har en garasje vi kan mellomlagre i. Hvis noen åpner skapene her ramler innholdet ut! Har sendt en liten ting i posten til mamma, hun får mer til jul, er jo ikke sikkert ser henne før jul en gang, her er det fullt opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 17. november 2006 #586 Del Skrevet 17. november 2006 Ja han får stille opp! ← He he, kanskje vi ikke kommer selv nå. Blir pes å utsette flyttingen for å ta en tur til Lillehammer.. Jo nærmere jul jo vanskeligere å få hjelp også. Jeg har ikke villet gi slipp på turen jeg da, men ser at det må vi kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 18. november 2006 Forfatter #587 Del Skrevet 18. november 2006 Prøver å overtale ham til å bli med.. Får se hva det blir til.. Jeg må nesten oppover uansett, for får ikke reist oppover i jula, så enten så kjører vi oppover, eller så tar jeg toget med bror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 20. november 2006 #588 Del Skrevet 20. november 2006 Da er første visning over, så nå blir det spennende å se om noen legger inn bud etterhvert! Det er to interesserte par, det ene kommer tilbake i kveld for å se.. Etterpå drar jeg til Kristiansand på kurs, kommer hjem onsdag. Det passer egentlig litt dårlig, men visste jo ikke det da meldte meg på. Men nå har jeg stressa så mye i det siste, at jeg gleder meg. Jeg har til og med pakket treningstøy... Skal vi se, trene, sove eller handle mellom kurs og middag i morgen..?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 23. november 2006 #589 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Leilighet solgt, så feiret med god samvittighet med pubtur i Kristiansand. Valget over falt på handling. Vet du om mamma har kjøpt seg koffert? Jeg har så lyst til å kjøpe det til jul, men de jeg har sett er fryktelig dyre! Har du fått vite noen julegaveønsker av T & M? De er trege til å svare! Endret 23. november 2006 av Mona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 26. november 2006 Forfatter #590 Del Skrevet 26. november 2006 T & M ønska seg: "Vi ønsker oss, stretch laken 200*210 grå,beige el hvit, gavekort på elkjøp( skal kjøpe nytt strykejern)..........." Gikk leilighet for prisantydning eller over? Fornøyde med prisen? Uhm, hun har jo en koffert/bag ting, men hun trenger vel kanskje en? Hun har ønska seg veggklokke til stua til jul iallefall... Skal se om jeg finner en kul en!! Og om den er litt dyr(om jeg finner så klart), være med å spleise? Har du kjøpt det settet til niese? Eller skal jeg kjøpe noe selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 28. november 2006 #591 Del Skrevet 28. november 2006 Gikk for 50.000,- over takst, så fornøyd! Har kjøpt settet til niesen, og en bok, for settet kostet litt mindre enn jeg trodde. Så den er i boks! Jeg kan godt spleise på klokke til mams om du finner noe. Jeg tilbød meg å gi bror noen penger eller å bli med på våre julegaver, (igjen) men han ville ikke. Men niesen var grei, siden det var fra deg også..! Her maler vi så det griner, ikke et rom vi kan beholde fargen i.. Men så blir det bra også da! Men vi har ikke tid til å dra til Lillehammer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #592 Del Skrevet 1. desember 2006 Er kjipt dere ikke får reist oppover altså.. Bror reiser jo ikke oppover heller, så blir bare meg på toget... woho... DET blir en morsom togtur på fire timer det, kremt.... Fint at dere fikk mere enn taksten da Det er bra Usj blåser bort her om dagen... Woho... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 4. desember 2006 #593 Del Skrevet 4. desember 2006 Nå, hvordan var festen?!!! *Referat ventes* Vi har nå flyttet de store tingene, mangler litt stæsj, også kjelleren.. Så hjemme er det rett og slett kaos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #594 Del Skrevet 18. desember 2006 Hey Har ikke vært no særlig her inne nei... Festen ja, har jo gitt deg ett lite referat på tlf... Brødre på klåern, "mødre" som måtte legges, tanter på biljakt osv osv... En vanlig fest for oss med andre ord.. Sånn ellers så går livet sin vante gang... Jobber i åsgårdstrand som vikar denne uka, gleder meg til å ha litt julefri Kjære jobber julaften, han har jobbeuke denne uka, og har dermed bare fri onsdag og torsdag denne uka.. Så da blir det alenekvelder på meg ja.. Men stikker jo til mamma på fredag Hun lurte på om jeg skulle hjem på julaften, jeg bare, veeeel, sitte aleine på kvelden på julaften? ikke veldig fristende... Hehe, og tviler på at jeg hadde kommet meg hjem gitt, går jo ikke busser da liksom.. Selvom det hadde vært kos å bli vekt av kjære på 1 juledag, så tviler jeg litt på det gitt.. MEN neste uke jobber kjære bare onsdag og torsdag, så blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #595 Del Skrevet 27. desember 2006 Da var det litt jobbing igjen, jobba idag og skal jobbe imorgen, så er det fri fram til 2 januar Er deilig med litt mere fri innimellom ja Sånn ellers så takker jeg så meget for julegaver Fikk alt jeg ønska meg og enda litt til til jul, så veldig fornøyd Sånn i tillegg klarte jeg å miste den nye ringen min mellom sovesofa delene, så måtte skru fra hverandre sofaen for å få den løs.. Ikke før jeg hadde prøvd å pirke den ut med en sånn krokkert bøyle jeg bøyde ut, kremt.. Noe som resulerte i at steinen i ringen datt ut, ikke helt sikker på hva den datt ut av.. Men til dama i butikken sa jeg at jeg hadde mista den i gulvet.. Kremt.. Tror ikke hun trodde helt på meg.. Jeg VET hun ikke trodde helt på meg der.. "Den er jo helt skjev jo..? Du kan jo umulig ha kun mistet den i gulvet...? Tråkket noen på den..?" "Uhm ja, kremt, jeg prøvde å fikse den selv, få steinen på plass.." *plystre plystre* Får se om de får fiksa den eller ikke.. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 4. januar 2007 #596 Del Skrevet 4. januar 2007 Men til dama i butikken sa jeg at jeg hadde mista den i gulvet.. Kremt.. Tror ikke hun trodde helt på meg.. Jeg VET hun ikke trodde helt på meg der.. "Den er jo helt skjev jo..? Du kan jo umulig ha kun mistet den i gulvet...? Tråkket noen på den..?" "Uhm ja, kremt, jeg prøvde å fikse den selv, få steinen på plass.." *plystre plystre* Får se om de får fiksa den eller ikke.. Hehe... ← Godt nytt år snupp! Fått tilbake ringen? Tusen takk for gaven ja, det var da alt for mye! Trenger pengene dine selv du;o) Vi beholdt to av serviettholderene, så byttet vi de to siste til kaffefilterholder fra Black design. Veldig bra. Tåler du kremene? Her er det travel start på året, mye på jobb, fortsatt litt kaos hjemme. Mangler å få på plass litt hyller osv for å få ryddet bort resten av eskene som står rundt omkring. Og jeg blir gal av gardiner, har sett over alt og finner ingen kjøkkengardiner jeg liker, det vil si, de beste jeg fant kostet kr 1500,- og det ble litt drøyt. Så endte opp med noen jeg er halvfornøyd med, får bare satse på at det blir bra når de kommer opp. Nyttår ble feiret hos venner, vi som ikke har barn hadde selskap og spiste kalkun. Til helgen tror jeg pappa og fru kommer, helgen etter kommer venninne G fra Tønsberg. Du/dere må komme en tur etterhvert også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #597 Del Skrevet 4. januar 2007 Hmm... Har ikke fått stikki innom og sjekka ennå... Men kanskje imorgen hehe.. Får se... Om jeg får no ring som er i stand eller ikke.. Får heller skrive når jeg har litt mere tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #598 Del Skrevet 7. januar 2007 Nja skeptisk... Ringen min er iallefall ikke kommet tilbake fra rep.. Var innom igår... Vært på fest med fem andre fra Disney igår, var veldig morsomt Var kanskje ikke så morsomt for de fire som ikke hadde jobba der, for blei mye Disney prat hihi... Hadde farlig drikkelek som fikk oss fort i farta, men grei form idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #599 Del Skrevet 11. januar 2007 Det snør det snør *Skulle ønske det fantes en snøballkrig smiley* Sånn ellers så bynner jeg i ny helgejobb om to uker.. Og seff med min flaks så er mine faste helger, på de helgene kjære har fri... Grr.. At det går ann... Så får vel jobbe sånn en stund, og så spørre pent om jeg ikke kan bytte helg.. Så vi får jo ikke gjort en skit sammen vi, reise bort og sånn? Moroklumpen... Urk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 12. januar 2007 #600 Del Skrevet 12. januar 2007 Heisann! Har ikke nett hjemme ennå vi, og siden jeg tar buss til jobb, må jeg løpe fra jobb og har dermed dårlig med nettid! Og når du snakker om snø, i går kjørte jeg faktisk til jobb, og fy søren så glatt hjem. Så i dag tok jeg buss ja. Hva slags helgejobb er det da? Ja det er kjipt å aldri ha fri sammen.. I går dro sambo til jobb i Ålesund og blir borte over helgen. Men venninne G kommer så det blir jentehelg! Koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå