Gå til innhold

Mine rare tanker


evil eve

Anbefalte innlegg

Jeg har panikk. Har hatt utrolig dårlig selvdisiplin på lesing og oppdaget nettopp at jeg har 150 sider relevant stoff igjen å lese som jeg ikke var helt klar over. Førsteutkast til eksamensoppgave skal leveres onsdag og jeg kan ikke begynne før søndag. Skal på seminar med jobb fredag til lørdag og vi skal ut å spise med venner lørdag (slikt jeg brude si nei til...). En dag og to kvelder blir litt snaut når en ikke har begynt på oppgaven en gang. :sjokk:

I går var jeg på forelesning i Oslo og etterpå møtte jeg pappas kone. Vi satt på cafe og skravlet en god stund. Det var kost, men siden pappa slanker seg og hun sympatiserer, ga hun meg en halvkg marsipan som de sikkert hadde hjemme. Jeg som prøver å skjerpe meg klarte selvfølgelig ikke å la være å gafle i meg på toget hjem. Jeg kastet resten da jeg gikk av, vet jo at det hadde blitt spising til den er tom..

Når jeg leser det jeg har skrevet ser jeg at prioriteringer, viljestyrke og selvdisiplin er på bånn... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Du har gjort i helgen da snuppa?

Jeg var ute på fredag, og var litt klein igår haha..

Planta blomster og grilla hos ex svigers, var så kos atte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei snuppings!

Trodde dagboka var begravet nå jeg;o)

Er ikke sikker på at jeg liker den nye layouten her, ser litt billig ut? Finner ikke smiley heller...

Driver og fyller ut garasjesøknad vi, ikke enkelt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, virker litt billig kanskje ja...

Nå er jeg tilbake i Sfj, men kattevakt så går greit.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du vær så snill å ta med sambos svarte fleece vi glemte hos mamma til slektstreffet? Om du ikke er i S.fjord ennå, tar du kanskje en tur innen to uker?

Kan du sende meg kontonr på sms? Kom ikke inn i Skandiabanken nå, byttet kontoer vi.

I dag er jeg hjemme, skal skrive litt oppgave og jobbe litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey :)

Skal prøve å huske det før slekstreff.. Får vel nesten ta meg en tur.. :P

Har vært hos vennepar siden fredag til idag.. Festa med ex, M, på lørdag, dro på bygdefest hehe.. :P

Han kjørte meg hjem istad.. Var hos vennepar han og, ettersom det er broren og dama liksom.. :P Var, interessant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, har ikke vært her inne i eksamensinnspurten.

Vi sees jo i morgen, så da finner jeg jo ut om du ha fleecen ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bah.. Nei her har det jo blitt litt lite skriving om dagen ja...

Passer unger om dagen fra barnehagen, er kjempekos :)

Gleder meg til å bynne i ny jobb i august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Blir liksom litt overflødig med facebook.. :hallo:

I dag begynte vi å male huset, slitsomt - gleder meg til vi er ferdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Festa i helga med de beste folka :hjertesmil: Innflyttingsfest hos bestevenninne og broren til ex. Jeg lagde en bøtte med punsj til de i "gave" men drakk vel muligens nesten halve selv hehe.. Jeg og bestevenninne gjorde dypest innhugg i bøtta.. :sjenert:

Så blei en smule på druen for å si det sånn.. Også var det en del som skjedde som ikke burde skjedd, hehe, men shit happens..

Nå er det natta et par timer for min del, ikke lagt meg etter nattevakt ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Oi oi, oppdateringer på gang :P gidder ikke prøve å få med meg alt som har skjedd siden sist en gang...

Men, bor fortsatt i min egen leilighet på Eik..

Møtte endelig min kjekke kompis jeg bynte å prate med på msn da jeg var i Usa fra Lillehammer/Oslo.. Kjempekos å møte ham de to gangene vi møttes, men blei ikke no mer..

Bynte i ny jobb i august som personlig assistent for ei jente på 26 med C.P, stortrives selvom det er slitsomt med skift arbeid innimellom..

Har fått mange nye venner i løpet av året som gjør hverdagen min kjempebra :D

"Gifta" meg på nyttårsaften med kompis som er herlig, varte ut året ca :P

Ex er ikke lenger ex, vi blei sammen igjen på orntli rundt nytt år.. Etter å ha styra så og si hele året :P

Har skjedd så mye.. Men alt får ikke plass.. Men skal bli flinkere til å oppdatere og blåse ut her innimellom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Da var helgen snart over.. :) Deilig med fri :)

Var i bursdag igår, koselig det.. Har de neste fire helgene friiii, leit :P Jobber en smule mye, så skal bli deilig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får prøve å bli flinkere til å skrive her :)

Kos at du stikker innom Madden :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Damdidam... Jobber dagen denne uka.. Og har vært flink idag og sykla en liten tur etter jobb, ikke lange greiene, men alle monner drar.. :P Må liksom bynne et sted har jeg funnet ut.. Har jo kjøpt meg sykkel, så da må den brukes, så det så! Nytt og bedre liv :P

Har jo lagt om kostholdet til lavkarbo, og gått ned ti kg uten å gjøre no spes, så er veldig fornøyd med det altså :) Og gir meg selv lov nå innimellom, dvs helger, til å skeie ut litt, og har ikke gått opp noe, så det er bra :) Har stabilitert vekta litt nå, sjekke om jeg klarer å holde meg der.. Og det har funka fett, så da kan jeg kose meg med at vekta peker riktig vei enn så lenge ;)

Sånn ellers så er jeg veldig klar til å hoppe på familie bølgen jeg altså.. Men tror kroppen min narrer meg litt, har hatt "jeg skal ha mensen" smerter i over en uke... Skulle hatt mensen forrige mandag ca.. Men mensen kan jo seff fucke seg opp når jeg har lyst å ikke få den, så tar ingenting for gitt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Å... tenk om det klaffer FØR dere har begynt prøvingen offisielt da!!! :hoppe::ler: Det kaller man isåfall skikkelig griseflaks!! :ler:

Jeg ble forresten gravid etter en vektnedgang...ikke uten hjelp av medisiner da selvsagt..men vektnedgangen gjorde det enklere!! Legen bekreftet dette - endringer i vekt gjør det lettere å bli gravid! Hvis man trenger å gå ned litt - eller opp litt så er det jo god motivasjon for å gjøre noe med det!! ... :)

Jeg må ned mye før vi skal begynne å prøve på flere..Tror ikke jeg klarer meg på sånn lav-karbo..er altfor glad i poteter/ris/brød (spiser bare rugbrød da...) Men må gjøre noen endringer til det bedre iallfall.. Kan ikke begynne med slanking før jeg er ferdig med ammingen..så frem til det må jeg ta det litt piano! dessverre... :sjenert:

Håper du får en fin uke evileve!!! :klem:

Ps! Så flink du er som sykler til jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til jobben? Sykle dit? Haha, oi, nei ikke ennå.. Er en mil hver vei ;)

Hehe hadde vært litt komisk om det var klaff før prøverstart :fnise: Men hadde jo ikke gjort meg noe :P

Går helt greit for meg å ikke spise poteter, ris/pasta og vanlig brød.. Men spiser jo brød da, men fra www.spisedegslank.no, lite karbohydrater ;) Og nå syns jeg jo det smaker godt, det syntes jeg ikke da jeg starta med det hehe... ;) Men men..

Nå skal jeg til kjærsten en tur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grr er så sinna på mamma...

På lørdag så dro jeg til mamma for å hjelpe til å vaske gjerdet før hun skulle male det.. Siden hun ringte forrige søndag, da jeg og kjære var på vareopptelling på en butikk, og lurte på om ikke vi kunne hjelpe til med det.. Fordi lillebror hadde brukket armen og det var noe han skulle gjort etc etc.. Men blei så sent på vareopptellinga at det utgikk med høye kneløft... Så tenkte jeg kunne være snill da, denne helga og stikke og hjelpe til, siden jeg i bunn og grunn ikke regna med at hu hadde gjort det i løpet av uka selv...

Og det hadde hun jo så klart ikke gjort.. Og når jeg sier hjelpe til, så mener jeg så klart at jeg vasket det SELV.. Mamma hjalp jo ikke til på gjerdet, og da jeg spurte om hu ikke kunne hjelpe til på det nyeste gjerdet, som er minst, fordi det faktisk er tungt å vaske gjerdet alene, så fikk hu lillebror, som faktisk har brukket armen til å hjelpe til..

Så han hjalp til på siste biten så godt han kunne.. Også sa han at han skulle ta forsiden dagen etter, fordi han skulle til en kompis.. Okay tenker jeg, det er jo greit for min del, når han sier det selv..

Så idag ringer mamma da, og lurer på om jeg vaska imellom på gjerdet, dvs mellom plankene på hver side, hmm, nei, det hadde jeg faktisk glemt... Og iallefall ikke tenkt på da jeg stod og vaska både forran og bak til den store gullmedalje i solsteika.. *Nei da fikk hun vel gjøre det selv da, og da måtte hun vente en dag til med å male så det fikk tørka osv.. Egentlig skulle jo lillebror gjort alt det der da, men siden han hadde brukket armen gikk jo ikke det osv osv..*

Så ringte hun et par timer senere for å opplyse meg om at nå hadde hun fått nok av at jeg gav faen i alt og ikke brydde meg om noen ting.. At det jammen ikke var ofte hun ba om hjelp til ting, og at da vi hadde malt på gjesterommet hadde hun måtte file ned og male på nytt igjen pga vi hadde gjort dårlig arbeid.. Og nå hadde hun måttet gjøre alt på nytt, og mistet en dag osv osv.. Jeg bare la på jeg.. Gidder jammen ikke høre på beskyldninger om at jeg ikke bryr meg, og at jeg gir faen i alt..

Da får hu heller slutte å spørre om hjelp til ting da.. Eller i det minste være med på å gjøre tingene hun ber om hjelp til, ikke sitte på pc'n og spille kabal, eller sitte i sola og styre, når hun spør om man kan hjelpe med ditt eller datt... Syns nemlig jeg sjelden hører noe annet enn om jeg kan hjelpe med ditt eller datt når hun ringer jeg.. Er liksom ikke, hei har du lyst å komme på middag så kan vi kose oss, men nei, hei har du lyst på middag så du kan hjelpe meg med ditt eller datt.. Blir så drittlei...

Jeg kan for alt her i verden ikke skjønne hvorfor i all verden hun ikke gjorde det i løpet av forrige uke hvor hver eneste dag var solfylt og fin, men hu hadde vel tenkt å vente til lillebror ikke hadde knekt hånda mer, ikke vet jeg.. *grrrrr* blir forbanna....

Blir bare flashbacks til ifjor pinse, da jeg, søstern og sambo la gulv, malte tak og jeg og søstern vaska det jævla gjerdet.. For det hadde hun tenkt å be meg gjøre da, senere.. Så var jo glad for at søstern hjalp til med det, men jeg gikk glipp av noe jeg skulle på pga det.. BOR jeg hjemme kanskje...? Grr.. Og hva gjorde mamma???? Ikke akkurat så jævla mye... Hvorfor ha hus om man trenger hjelp til alt..? Jeg kommer da ikke til å be henne om hjelp til alt mulig når jeg får meg hus, eller kanskje jeg burde gjøre det.. Bare på æsj...

Må bare blåse ut her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...