Gå til innhold

Mine rare tanker


evil eve

Anbefalte innlegg

Gjest Madden

Usj..det hørtes ikke spesielt snilt ut nei..syns godt hun kunne løftet på baken og hjulpet til selv..Jeg hadde også kommet til å slenge på røret som du gjorde!!

Vi ga svigermor også beskjed om at hun fikk finne seg en leilighet når hun ikke lenger klarte å gjøre alt arbeidet på huset selv - ettersom det var meg og mannen som gjorde alt...Nå har hun fått seg leilighet..men jammen klarer hun å finne ting vi skal gjøre der også! :ler: De blir nok aldri fornøyde!!

Men en annen ting er..noe jeg har tenkt mye på etter at jeg ble mamma selv.. å være mamma er en utrolig utakknemlig jobb på mange måter. En ofrer alt en er og har i mange år, gir slipp på både søvn, hvile, sin egen kropp, egentid og en masse penger....for en liten krabat trenger en 24/7 i mange år.. Klart en får ubetalelig glede igjen for alt sammen..men jeg har liksom fått øynene opp for hvor mye en faktisk ofrer for barna sine..og jeg må innrømme at jeg ikke alltid har gjort så mye til gjengjeld for mamma'n min! Hun har også vært utrolig krevende til tider, og jeg har virkelig ønsket henne og alle kravene dit pepper'n gror.. og gjør det fortsatt innimellom..Og da er dagboka veldig god å ha! Det er godt å få blåst ut alt sammen!! :)

Håper du får en fin kveld i sola!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei madden mor :)

Måtte bare blåse ut litt... Og har ønsket henne dit peppern bor mange ganger, men noen ganger koker det bare helt over... Så klart skjønner jeg at man ofrer mye for barna sine, men går ann å oppføre seg som menneske mot barna sine for det...

Men men.. Nå skal jeg i bursdag, så får skrive mere seinere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme tante... Det er vondt i meg nå... Men men...

Hei vennen!

Dette for noe da?

Jeg synes jeg så litt skuling mens vi holdt på med de slipsa i dag, ble det sagt noe eller..? Det du skriver her inne må du jo ev. si til henne da...

Fått mensen??? :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan faktisk få mamman vår helt gratis av meg søs..

Fy faen så falsk.. Sååå hyggelig når dere var der, og med en gang dere ikke var der, not so much...

"Du bare la på du eller? Ja du gjorde det ja? Var det så fælt å høre på? Jeg ble sååå skuffa over deg.. Du er furten du eller? Ser at du er furten på meg. Du får være voksen nok til å si ifra om du trenger mere tid å furte på da.. Osv osv"

Stod tilbake og tenkte, i all verden, hvem er mest voksen og mest furten her liksom.. Og hvorfor i all verden skal man ta det MIDT i blandt alle menneskene på messa???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen, er så travelt om dagen at har knapt tid til å gå inn på nett verken på jobb eller hjemme, vært på seminar og. Hvordan går det?

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Damdidam.. Vært på hyttetur med jobben.. Sliten nå...

Men har det kjempebra :) Elsker sola og sommern altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Da var jeg hjemme fra Danmarkstur med kjærsten og svigers :)

Kjempekoselig tur, hadde igrunn ikke forventet noe annet, masse tid med folk jeg er kjempeglad i :D

Men selvfølgelig deilig å komme hjem også.. Vasket klær igår, og begynte å pakke så smått til Spania tur med jobben som er fra 9-23 juli :) Blir kos, men også slitsomt vil jeg tro..

Sånn ellers så bare slapper jeg av om dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hallo! Hvordan står det til i varmen?

Her er alt bra, endelig ferdig utskrapet :forvirret: .

Var litt nervøs etter diverse skremselshistorier på barnimagen, men det gikk helt fint, nå er det bare å håpe igjen en annen gang :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bra de fikk ut alt jenta mi :klem:

Sjokoladefondant ja, mhm.. :P Vil ha :P

Hadde det flott, men varmt, en smule :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hallo!

Rakk jo ikke innom i går da, dagen gikk, tolvbåten hjem.

Litt stressa jeg nå, har såå mye jeg skal gjøre i morgen før vi drar i 30-årslag - da må alt være klart til vi drar søndag morgen. Gleder oss veldig :).

Prats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

GRATTIS!!!!! :klem: :klem:

DET var nyheter å komme tilbake til det!!! ;)

Har vært fraværende en stund ja...men er tilbake nå! :)

Åssen går det med magen da?? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...