Gå til innhold

Mine rare tanker


evil eve

Anbefalte innlegg

Du asså søs... Hehe... Nei er kanskje ikke så rart dere ikke har såmye desserter når din kjære ikke er så glad i desserter og kaker... ;)

Nå har søstra di akkurat hatt fest.. :tunge1: Så nå skal hun sove... Gleder meg til det ja.... :) Ny fest og ut imorgen ;) Så blir moro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her om dagen vaska vi bilene våre. Min har vel aldri vært så ren etter jeg fikk den. Vaskeautomater er en fin ting... Men ble mye finere da vi gjorde det selv da! I helgen skal vi til Gjerdrum, lurte på om jeg punchet bilag i regnskapet for pappa om han kanskje kunne se på hvorfor bilen min lekker bremsevæske..! Får se, skal hjelpe pappa uansett jeg, men han har sikkert nok annet å bedrive tiden med allikevel.

Nå må jeg jobbe, har masse på dagsplan. Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har det bra på Gjerdrum :)

Savner pappa.... Savner alle sammen da.. :) Jeg vil ha julemat når jeg kommer hjem i mars... Så er det sagt.. Hehe....

Driver å sparer penger til å reise til New York i desember nå... MÅ prøve å få litt julestemning før jul ja, se litt snø og stoooore juletreet :) Blir kos :)

Klokka er halv tre... Burde jeg sove...? YES!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, bra hos pappa. Nå har vi slått ihjel litt tid på Kløftasenteret, iha! Fant en genser og spist GOD eplekake med softis. Nå skal jeg lage pizzahorn, har ikke smakt det de da. Det burde du lage til folket der borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm.. Pizzahorn... :sikle: Har ikke no sted å lagre de om de ikke blir spist opp vettu... Blir gal av lite plass overalt... :(

Hehe.. Spiste innmari god eplepai igår jeg da, med is.. :)

Søstra di har blitt flink, og trener litt på egenhånd om dagen.. :) Første jeg gjorde på torsdag morgen(kremt morgen og morgen fru blom)etter å hatt fest dagen før, var å sette på musikk og ta sit ups, tøyde litt, dansa litt ballett og moderne :overrasket: Var deilig det, så nå er det bare å kjøre på :sjarmor:

NÅ må jeg ut og kjøpe frimerker... Har skrivi på ett brev til venninna mi i tre mnd, og det burde vel sendes... Kremt... Trudde jeg hadde sendt det, men neida... DET hadde jeg jo ikke... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra å få rørt litt på seg;o) Jeg har fortsatt som mål å trene bare en gang i uka jeg da, for å holde det i gang, må bruke tid på å lese nå. Skal det nå for eksempel, sambo er på ishockey, så må passe på.

Skulle så klart hilse så mye fra pappa og H. Pizzahorn falt i smak, det skulle vel egentlig bare mangle, det er jo veldig godt! Lurer på hva jeg skal lage til mat etterpå. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er nettopp bilen satt på verksted, lekker bremsevæske. Håper på det beste og ikke alt for mange tusen...

Dere som er så langt fram i serier, går det nye That 70's show også da vel. Jeg digger den serien og var såå skuffa da det plutselig begynte repriser. Pleier å se på når spiser middag!

Natti natt vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

That 70s show går her borte vettu ;) Hver ukedag kl 11 på kvelden går det to episoder... Går litt om hverandre med nye og gamle... ;) Det er moro!!!

Nå skal jeg se litt på leiebilpriser, så kanskje det blir snartur til miami til helgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70's rules! :briller2: Nesten det eneste jeg ser på tv.

I dag har jeg holdt mitt første kurs - for hele to stykker. Greit med en myk start..!

Kjipt med bil på verksted, uvant med bussing.

Kult om du får deg en tur til Miami da. :reise:

Har lest i dag, må fortsette med det... *Går*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på Miami tur jeg og....

Ikke en helt bra dag idag... Gikk greit på jobben.. Men tankene bynte å svirre med en gang jeg kom hjem... Idag skulle Raymond ha blitt 23 år... De hadde visst hatt minnestund på grava hans idag... Snakka med søstra hans istad.... :tristbla: Ikke no moro sånne ting altså... Kommer ikke bort ifra at det kommer til å bli rart å komme hjem igjen.... Vet ikke helt hva jeg føler akkurat nå.... :cry:

Ellers trur jeg at jeg er litt småforelska om dagen, om man kan kalle det det... Småbetatt kanskje...? Gleder meg til å komme hjem jeg :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raymond, er det han som døde i våres? Trist med unge dødsfall.

I dag har jeg faktisk kjøpt et par julegaver! Greit å ikke måtte ta alt i desember. Jeg møtte en fra jobb og han kunne ikke fatte at jeg skulle begynne med det nå! :ler:

Det går særdeles tregt med lesinga mi, har lest 10 sider i dag, selv om sambo ikke var hjemme før halv ni. Ble sittende her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du da røra.... LES mere nå!!!! *Sånn da var kjeftinga fra lillesøs over for denne gang...* ;)

Jeg skal til Miami :) Reiser imorgen natt :) Blir bra!!!!!!!! Må finne no norsk amt da altså!!!!!!!!!

Gleder meg allerede!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3200,- for rep. av bil takk! Det var den sparinga denne måneden, skulle begynne å spare penger jeg nå som bilen er nedbetalt. Men er jo ennå godt siste avdrag faktisk er betalt da, når verkstedregning kommer.

Har vært på foredrag jeg nå - begeistringsdag. Hun første som pratet var ca 65 år og alle tenkte sitt da hun entret scenen. For et fyrverkeri! :hoppe: Hun var fantastisk. Og han andre var en døling som het Medlien fra Lucky Næroset midt mellom Lillehammer, Hamar og Gjøvik. Der har de funnet på mye rart, bl.a. hatt en brøtning på utstilling på en slags bygdedag!

Ønsker deg god tur til Miami, ha det kult! Send bilder etter helgen.

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en bra tur til Miami vettu ;)

Skriver mer i morra... For nå skal jeg soooooove... Sov bare tre fire timer natt til idag, så nå er jeg helt slakt....... Ikke moro å stå opp for å jobbe 11 timer da vettu, også måtte jeg jo levere bilen og... Så skriver mere seinere....

:Gjesp::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få høre, få høre! :hoppe:

I dag har vi vært i Sverige og shoppa litt mat og sånn. Også måtte alle kjøre innom tollen, selv om en ikke ble stoppet. Og gjett om de har laget nivåforskjell når du kjører inn så du skal høre klirring om det er noe i bilen! KLIRR KLIRR sa ølkassa, men ingen var ute og vinket oss inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh... DER ble ALT jeg hadde skrevet borte!!!!!!! :frustrert::kjempesinna::sinna:

Jaja... Bynne igjen da.....

Vi reiste seint torsdag natt(eventuelt tidlig fredag morgen)... Vi stoppa i middle of fucking nowhere klokka fire på en Dennys og spiste pannekaker til frokost... Det var ikke mye å skryte av, så da gidder jeg ikke å kjøpe pannekaker igjen... Men da er det i det minste prøvd ut.... :roll:

Vi ankom Miami i åtte tiden... Vakkert! Etter å nesten å ha fått hjerteinfarkt av en taxisjåfør som hylte til oss at det lakk bensin fra bilen vår, kunne vi lykkelig(og ikke så rent lite oppgitt)få bekrefta av bensinstasjon mannen at det kun var vann fra airconditionen som rant....

Vi rota oss fram til hotellet vi skulle bo på, og reserverte ett rom der, og så var det fire fornøyde og trøtte jenter som satte nesa mot stranda som var to minutter unna... :sjarmor: Der var det selvfølgelig en kjekk badevakt som vi fulgte litt ekstra med...

Etter noen timer satte vi nesa mot sjømannskirka, og fant utrolig nok fram uten store problemer... Der vanka det vafler med brunost :flagg: Fine sjømannskirken :hjerte: Vi prata litt med presten, og kjøpte en del norsk mat. Så vendte vi nesa mot norwills lager(norwill er de som leverer varene til både sjømannskirka og den norske restauranten)for å kjøpe mere mat... Det viste seg å være ett lite kunststykke å komme seg dit.. Vi kjørte oss litt vill, men endte opp på en bensinstasjon hvor en mann kunne fortelle oss veien... Snille mannen :hjerte: Så kjørte han forran oss og viste oss veien(for han syns det var litt dårlig strøk det lå i)!! Da vi endelig kom inn der, trodde vi at vi hadde kommet til himmelen!!! SÅ masse mat!!!!!!! Så vi kjøpte altfor masse mat alle fire... Jeg er bl.a den stolte eier av to forskjellige typer brunost(synnøve og ekte geitost fra tine), norvegia, gräddost, mills majones, 6 bokser solo osv osv.... Vi fikk pressa alle eskene ned i bagasjen på bilen, og sjefen på norwill kunne lattermildt uttrykke at vi kanskje burde leie større bil neste gang :plystre:

Vi dro tilbake igjen til hotellet og fikk inn osten osv i kjøleskapet før vi tusla til en koselig restaurant for å få oss no mat... Men før vi fikk gjort det var det en fyr som lurte på om vi ikke hadde lyst på gratis billetter til noen klubber... Han mente han kunne få inn de andre tre som var under 21 ved å ta de med inn fra stranda, osv osv, men da måtte vi ta en sightseeing dagen etterpå og masse jall.. Eh neeeeeei... Da får det heller være altså... Syke mannen... Da får de heller låne legg neste gang de skal til Miami... Vi tusla litt rundt og så i butikker før vi gikk i zombie tilstand tilbake til hotellet og slokna rundt ti tida, nesten som deg en fredagskveld det søs hehe.. Da hadde søstra di vært våken i 1 1/2 døgn :gape:

På lørdagen skulle vi egentlig tilbringe masse tid på stranda, men neida, da regna det jo seff.. Så vi satte ut på tur for å finne Hardrock cafe.. Og fikk en gedigen bomtur som fikk oss innom flyplassen(går jo ikke ann å snu i detta landet)og endte oss opp i "ingen prater engelsk" land... Noe som er hysterisk moro når du er i USA... :roll: Vi fant endelig en bensinstasjon og en slesk fyr som jobba der forklarte oss veien... Men så fant vi en Ross dress for less butikk :plystre: Der var vi i nesten 3(!!!!!!!)timer!!!!! Vi kjøpte masse stæsj(akkurat som at bagasjen ikke var full nok fra før av...), brødformer, fleeceteppe,kosebukse, en svart kjole og en topp var noe jeg fikk med meg...

Da vi endelig endte opp på Hardrock cafe(som vi naturligvis fant ut var like ved der vi parkerte ved da vi skulle inn på Ross :roll: )fikk vi selvfølgelig den eneste NORSKE servitøren som jobba der!!! Han hadde faktisk jobba i Epcot i butikken før han og hehe... "Wow, norwegian salmon"sier jeg "we're norwegian!!" "Ja jeg syns jeg hørte noe"sier han... :overrasket: Bra vi ikke hadde fått sagt at vi syns han var litt av ett støkke :sjenert: Maten var god, der var Christian som han het også..

Vi fikk satt nesa hjemover etter maten, men var ikke hjemme før to halv tre, for vi måtte innom walmart og kjøpe melk og brød.... Det var utrolig nok litt folk der til at det var så seint... :bukke: All ære til walmart som er åpen 24/7...

Fikk ikke lagt meg før 4 tida ca da... Og måtte opp for å lever bilen klokka åtte... LITT trøtt på jobben og hadde ikke så veldig lyst til å jobbe 11 timer da liksom... :Gjesp:

MEN jeg er den stolte eier av stappfullt kjøleskap(ikke at det skal sååå mye til med den HALVE hylla jeg har i kjøleskapet....)og masse tørrmat!!! Så nå BØR jeg ha mat leeeenge ;) Og alle er bare sååå misunnelige på oss som har masse norsk mat :ler:

Men nå er det natta fra denne kanten iallefall.. Prøve å sove litt jeg nå.... 11 timer jobb imorgen og..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Argh... DER ble ALT jeg hadde skrevet borte!!!!!!!  :frustrert::kjempesinna:  :sinna:

Jaja... Bynne igjen da.....

Irriterende..

Det høres ut som dere har hatt en hektisk, men artig helg.

Jeg begynner å få panikk for eksamensoppgaven min. Ikke begynt å skrive, skal være ferdig med førsteutkast innen tirsdag kveld, får besøk fredag til lørdag og må dermed rydde og vaske før helgen, har en del igjen jeg burde lest og det er et av tre spm jeg ikke skjønner..

Endret av Mona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straffer deg seg å ha fri så en må jobbe så mye at en ikke rekker annet om dagen eller?! Neida. Stikker innom for å si at pappa visstnok har digitalkamera kjøpt på Lanzarote. Også lurer jeg på om dere er i fare for Wilma. Slik jeg forstår det er dere ikke det, men lurer litt vettu. God helg. :klem:

Endret av Mona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla :)

Nei nå har søstra di fri igjen vettu :) Har ikke hatt noe å skrive om bare... ;) Men nå har jeg da pittelitt å skrive om...

Var hjemme igår og slappa av, så ringte Rikke og lurte på om jeg ville være med ut å spise ;) Dårlig service men god mat... Så fant vi ut, nei what the flip, la oss drikke og dra på byen.. ;)

Så da gjorde vi det... Og fant oss ett ørlite nachspiel etterpå, hos naboen min faktisk... Fyr som flytta inn for tre dager siden... Hehe... Var ikke så lange veien hjem for lillesøstra di da vettu ;) Søt var han og ;)

Angående Wilma, vi tror ikke hun treffer, men vi vet ikke sikkert ennå.... Så det får vi bare ta som det kommer.... Om det skjer har vi iallefall hurricane party tenker jeg hehe..

Så pappa har digitalkamera...? Trudde de bare hadde filmkamera derfra jeg, men da har de sikkert det... Så da må dere finne ny gave.... ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg visste ikke de har digitalkamera. Er nesten så jeg ikke tror det, men men.

Fra i går til i dag har vi hatt besøk av venninne G og bebbisen på 8 mnd. Søt gutt, men skikkelig mammadalt og litt sutrete. Tror han får tenner. Det ble litt mye rødvin på både sambo, meg og G i går, og i tillegg til å våkne i 4-tiden var han lys våken fra kl 06.00. Kl syv stod jeg opp med han, så G fikk sove 1 time og 20 minutter til, da begynte han å hyle etter mamman. Også skifta jeg bæsjebleie, og det var sånn trusebleie. Ikke skjønte jeg at den kunne spjæres på sidene, så jeg dro den av og det var bæsj over alt. Sambo sov veldig godt da han hørte snakk om bæsjebleie! Så nå er jeg i alle fall preventert for et par år til! Slitsomt.

Etterpå skal jeg kjøre sambo til byen, så skal jeg lese littegrann, legge meg tidlig og skrive oppgaven ferdig (håper jeg) i morgen. Nå ser vi på 50 år med Grand prix, jeg stemte på Abba og Waterloo...! Blitt gammal, men ikke babyklar i øyeblikket. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...