Gå til innhold

Mine rare tanker

evil eve

Anbefalte innlegg

Hei du deilig!!

Joda, først, kom berta og satte seg vedsiden av meg, dvs, det var en stol mellom oss, jaja tenkte jeg da, men hu bare satt der og så dum ut og lata som hu overså meg, greit nok, men hvorfor sette seg vedsidenav meg da...? Tenker jeg da...

Så var det presentasjon, og da sa jo han Jean det som var greia forrige gang, at 108 av 110 fikk jobb, dvs 109 fikk jobb, men han ene tok ikke jobben, også var det en som ikke fikk, DET må jo være litt vel kjipt spør du meg... *hu rodde da, sa hu hadde fått jobb men ikke no dato liksom, ingen dato er ingen jobb spør du meg...* Men det er kanskje bare meg...?

Så satt jeg og venta på å gå inn på intervju, da så hu å vidt på meg og sa lykke til *woho liksom*

Så fikk jeg ham jeg håpa på å få intervju med, så det var jo greit, var litt nervøs akkurat da, men gikkg reit trur jeg... Blei ikke så mange pinelige pauser hvor jeg leita etter orda... Er rart hvordan man "glemmer" engelsk... Er jo liksom ikke noe man prater hver dag når man bor i Norge....

Så gikk jeg ut og sa lykke til, så gikk jeg... Så fikk jeg mld når jeg venta på tget på Nathionalteateret: "Jean sa jeg mest sannsynlig fikk jobb!!" Jaha liksom? Jean ahr jo ikke noe med å gi jobbene, han hjelper de jo bare å få tak i lokaler og får inn folk på intervju, men men.. "Han har jo ikke noe med det å gjøre?? Så intervjuet gikk bra?" Skreiv jeg... " Ja vil tro det... Han gikk inn å prata med de, ikke på mitt initiativ altså" Mhm... Jaja.... Du veit jo greia Kallorilla... Om begge får jobb så blir jeg hjemme... Enklere blir det ikke.... Men om hu får jobb og ikek hu så tar ejg og sjukemelder meg for ei uke for å ligge hjemme i senga mi og grine ass.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Damdidam....

Da var avitar eller hva det heter på plass.. ;)

Kjeder meg litt da..... Drar på jobb snart... woho, 10 kr marked..... *argh* Blir masse gamlinger som kjøper ørten bokser med Trøndersodd og absolutt skal ta opp ALLE sammen...... *blir gal av det*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi har vært så flinke å hatt vår første trimme dag på senteret i kveld lurte jeg på om du tok en tur utom her en dag. Tenkte vi kunne ta en "målebånd runde" Deilig motivasjon å se resultater da, og ofte mål minsker mer enn kilo - ganske logisk da siden muskler veier mer enn fett. Greit å ta det fra starten av liksom, eller å sier'ru? Utgangspunkt liksom???

:klappe::klappe: FOR OSS :klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som er så flinke at det gjør vondt!!!! *hihi... noen som hetter det på quizkveldene på prommen, men stjal den litt akkurat nå*

Ja i kan vel ta en målebånd runde vel ;) Syns vi er dødsflinke jeg, som fikk rota de late kroppene våre ut av godstolen! Er verdt det, sånn bortsett fra at jeg har så inni #¤&%¤%&&# vondt i baken etter den jævla syklinga... Men bortsett fra DET, veldig bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tror jeg heller vi oversetter til *Vi som er så ømme at det gjør vondt...* Eller *Vi som ser ut til at vi har fått noe putta langt oppi ræva....*

Tru'kke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmpf... #¤#%"# møte på jobben.... ARGH... Er ALLTID sånne drittmøter når jeg har fri ass......... Sitte og høre på tall tall tall og enda mere tall, og så er det sikkert å høre på mere bullshit fra skrika... *æsje*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du glemte den "glimrende" gryteretten som bruker å bli servert da....

:hoho:

Du var ikke på forige møtet vi hadde med han Ivar nei... Får ikke mat ikveld..... Den serveringa som er der er kaffe liksom..Var det sist vaffal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært flink og rydda og greier etter jeg kom hjem fra jobben *stolt av meg selv ja!!* Var så absolutt på høy tid.... Men men..... NÅ er det pent og rent vaffal!!!!

Hatt magekramper og vært kvalm i hele dag... Syns ikke det var no moro når sjefen spurte om jeg var gravid..... Va'kke moro i det hele tatt.... :flau: Pluss at man MÅ vel ikke være gravid bare fordi man har kramper og er kvalm...? Aldri vært gravid jeg da, så vet ikke, men..... :sjenert:

Har lyst på unge............ Har kjempelyst til å stifte familie og bli mamma.... Burde vel ha en mann først vel.... På orntli liksom..... Ikke bare sånn, helgemoro som jeg og R har hatt... *sukk* Vil ha så mye mer.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

*misunneligpådegsomorkeråtrenesmiley*

Nå synes jeg jammen at du skulle tatt deg en tur inn på den gåte-tråden!!! :roll: Jeg FORGÅR snart av frustrasjon!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...