Gå til innhold

husk, uansett hvor sakte du løper.. så knuser du alle på sofaen!

missdior

Anbefalte innlegg

Ah, på mobilen så det ut som et plagg. :Knegg: Ja, kombinasjonen da. Fluffy = frumpy. Jeg har også vært feit og er det en ting jeg lærte i all min feithet så er det at flummende plagg ikke er særlig bra for feitheten. Du har en smashing midje, bruk den. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 19.2.2016 at 12.47, Silfen skrev:

Ah, på mobilen så det ut som et plagg. :Knegg: Ja, kombinasjonen da. Fluffy = frumpy. Jeg har også vært feit og er det en ting jeg lærte i all min feithet så er det at flummende plagg ikke er særlig bra for feitheten. Du har en smashing midje, bruk den. ;)

jeg innrømmer lett at jeg ikke kan kle meg :ler: håper det blir bedre og lettere når jeg har en kropp som er lettere å kle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.2.2016 at 9.28, Dorey skrev:

Du er fin! :) Har savnet dagboken din, selv om jeg ikke var noe flink til å kommentere. 

takk for det! så hyggelig sagt av deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal jeg trene! ungen i barnehagen igjen etter ei uke hjemme (barnehage = sykdom) og jeg har faktisk fri i dag! skal bruke dagen på meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, missdior skrev:

nå skal jeg trene! ungen i barnehagen igjen etter ei uke hjemme (barnehage = sykdom) og jeg har faktisk fri i dag! skal bruke dagen på meg selv :)

Har aldri lest i denne dagboken før, men nå har jeg skummet igjennom alle sidene. Først i mangel på noe å gjøre mens jeg venter på en håndtverker, men fortsatte fordi det var en koselig tråd med en hyggelig tone og nå står håndtverkeren og venter på meg fordi jeg var nødt til å skrive noen ord til deg :)

Takk for at du sprer noen positive vibber selv om jeg ser du også kan ha noen dager som er litt tøffere. Jeg er sikker på at du gruser mange og jeg håper du får en fin dag og at du bruker den godt!

Lykke til videre! 

Klem fra ny fast følger :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest- silje

Vet akkurat hvordan det er å ha dritt uker.. Om ikke drittmåneder.. Har selv hatt flere måneder som er helt elendige. Siden oktober så har jeg ikke hatt mens. Følt meg trøtt og helt for j... Etter mye at og frem hos lege, der jeg ble sykemeldt en månedstid, fordi jeg ikke klarte å trene/fungere i hverdagen (legen vet alt om hvor sterk viljen min er angående treningen - det er liksom det siste som blir droppet), så fant jeg (legen) tilslutt ut at jeg manglet noe så lite som d-vitamin. Altså hallo! Jeg som ikke stopper med betennelse i kne/sener, stoppet fordi jeg var så utrolig sliten! Det var uhorvelig vondt og tungt. Følte meg som DEN hypokonderen.. Men, og ja, det er et men. En kan ha dårlige uker der en ikke er på topp, men å trene den dagen en klarer det, det er faktisk kjempebra!! SÅ stå på!

Og.. vet ikke om noen har kommentert det, men det kan se ut som om noen har stjelt din dagboktittel, og gjort den om til,, tja, slagord for å motivere til trening ;) http://kristinaandersen.blogg.no/m_022016.html#entry47027992 hehehe, tenkte på denne dagboka, med en gang jeg leste denne bloggen :) 

Endret av gjest- silje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.2.2016 at 8.48, Veslefrikk skrev:

Har aldri lest i denne dagboken før, men nå har jeg skummet igjennom alle sidene. Først i mangel på noe å gjøre mens jeg venter på en håndtverker, men fortsatte fordi det var en koselig tråd med en hyggelig tone og nå står håndtverkeren og venter på meg fordi jeg var nødt til å skrive noen ord til deg :)

Takk for at du sprer noen positive vibber selv om jeg ser du også kan ha noen dager som er litt tøffere. Jeg er sikker på at du gruser mange og jeg håper du får en fin dag og at du bruker den godt!

Lykke til videre! 

Klem fra ny fast følger :blomst:

Næh, så hyggelig da! Nå ble jeg skikkelig glad :) takk for gode og positive ord. dagen var veldig fin, jeg trente, dusja og hadde skikkelig egentid med føttene på bordet og trashtv! :ler:

Klem til deg og! Håper håndtverkeren ikke ble sinna :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, gjest- silje skrev:

Vet akkurat hvordan det er å ha dritt uker.. Om ikke drittmåneder.. Har selv hatt flere måneder som er helt elendige. Siden oktober så har jeg ikke hatt mens. Følt meg trøtt og helt for j... Etter mye at og frem hos lege, der jeg ble sykemeldt en månedstid, fordi jeg ikke klarte å trene/fungere i hverdagen (legen vet alt om hvor sterk viljen min er angående treningen - det er liksom det siste som blir droppet), så fant jeg (legen) tilslutt ut at jeg manglet noe så lite som d-vitamin. Altså hallo! Jeg som ikke stopper med betennelse i kne/sener, stoppet fordi jeg var så utrolig sliten! Det var uhorvelig vondt og tungt. Følte meg som DEN hypokonderen.. Men, og ja, det er et men. En kan ha dårlige uker der en ikke er på topp, men å trene den dagen en klarer det, det er faktisk kjempebra!! SÅ stå på!

Og.. vet ikke om noen har kommentert det, men det kan se ut som om noen har stjelt din dagboktittel, og gjort den om til,, tja, slagord for å motivere til trening ;) http://kristinaandersen.blogg.no/m_022016.html#entry47027992 hehehe, tenkte på denne dagboka, med en gang jeg leste denne bloggen :) 

Det går bedre nå altså, selv om jeg ikke føler meg helt på topp. Sliter sånn med at jeg ikke får nok jobb, og det setter litt demper på stemnina. Uuuuuuansett, D-vitaminmangel ja? Her har vi akkurat fått sola tilbake, og jeg kjenner allerede at energien er bedre enn på lenge. Jeg står på! OG blir så glad for positive tilbakemeldinger fra dere som leser denne dagboka. Det gjør meg glad og motivert , så tusen takk for det!! :)

NÆÆÆH!!! Haha, copycat :lol: Ikke det at jeg eier ordtaket assa, menneeeeh... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til trening i morgen! Jeg er så klar for å svette og ta ordentlig i og løpe masse. Kostholdet er bra om dagen, selv om jeg er veldig flink til å belønne meg selv, med feks vaffel til kveldsmat fordi jeg kun har spist middag. Det fungerer ikke. Men, det er heldigvis ikke hver dag.

Gleder meg også til sommer og fjellsesong. Vil ut på fjelltur, nuh! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er fin nå også syns jeg. Jeg forstår hva du mener, men jeg syns du har en fin kropp (og ja, midja!!) - selv om den er overvektig. Det går veldig fint ann å føle seg fin selv om man ikke er helt der man helst vil være vektmessig. Jeg tror kanskje jeg ville prøvd en strammere overdel også feks ett skjørt i midjehøyde? Kler meg mye sånn selv, men jeg har mye mer sekke-fasong enn deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Porcelain skrev:

Du er fin nå også syns jeg. Jeg forstår hva du mener, men jeg syns du har en fin kropp (og ja, midja!!) - selv om den er overvektig. Det går veldig fint ann å føle seg fin selv om man ikke er helt der man helst vil være vektmessig. Jeg tror kanskje jeg ville prøvd en strammere overdel også feks ett skjørt i midjehøyde? Kler meg mye sånn selv, men jeg har mye mer sekke-fasong enn deg. 

så utrolig snill du er! må nesten gråte litt. det er veldig koselig å lese slike innlegg :) ikke dumt det forslaget med skjørt, kanskje jeg må teste det. skal shoppe masse i Berlin tenkte jeg, så må vel få med meg noen fine klær hjem :) ha en fin kveld videre! og sekkefasong, hva er det aaaa, du har sikkert en fin kropp!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg må bare få det ut en plass! Har søkt på drømmejobben!!! Og fristen er ikke før neste uke. Kan ikke tiden gå litt fortere. Jeg vil ha svar nå. Har ikke troen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Silfen skrev:

Husk å ringe om et par dager! Drømmejobben altså. Vis initiativ.

og spørre om hva? :ler: jeg er redd jeg skal virke masete! vet ikke oppstartsdato da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, willma skrev:

Synes du er fin jeg :hug: 

tusen takk! det gjør godt å få sånne kommentarer. en liten selvtillitsboost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en GOD dag! Sola skinner, jeg var ferdig med treningen allerede 09.15 og jeg dryppet av svette.  Tok hele programmet, økte kiloene på et par apparater, løp 2 km og kunne løpt enda lenger! Men parkeringen gikk ut, og bot er jeg ikke gira på. Kanskje jeg skal dra i morgen også, og bare løpe? Det tror jeg faktisk.

Nå står det en form med masse digge grønnsaker i ovnen, og jeg jeg har stekt 1/3 av en pakke med kalkunkjøttdeig. Masse digg krydder på, gleder meg til lunsj! (spiste en sånn liten boks med froosh til frokost, ikkje bra).

JEG PASSER EI BUKSE JEG IKKE HAR BRUKT PÅ FLERE ÅR! HALLO !!!!!!!!!!!!!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...