jabx Skrevet 29. desember 2016 #121 Skrevet 29. desember 2016 Brendan Dassey vil sannsynligvis gå fri snart. Men det visste du kanskje om?
Aurelia Skrevet 30. desember 2016 #122 Skrevet 30. desember 2016 20 timer siden, jabx skrev: Brendan Dassey vil sannsynligvis gå fri snart. Men det visste du kanskje om? Ja, akkurat det har jeg fått med meg
Sirah Skrevet 8. januar 2017 #123 Skrevet 8. januar 2017 Drar opp denne igjen jeg. Har akkurat sett serien på nytt og er like usikker som første gang. Om Steven er uskyldig eller ikke er jeg usikker på, men måten han ble dømt på er så sinnsykt skremmende at jeg ikke har ord for det! Hvordan kunne han og Brendan bli dømt SÅ forskjellig? Det virker jo nesten ikke som om det er samme saken de ble dømt i 🙄 Enda godt at Brendan kommer ut nå. Noen som vet når sesong 2 kommer?
infectedsopp Skrevet 9. oktober 2018 #124 Skrevet 9. oktober 2018 Sesong 2 kommer 19 oktober. Blir spennende å se! Samtidig kommer det en ny serie neste år tror jeg, Convicting a Murderer, som visstnok skal ta med beviser som ikke kom fram i den andre serien. Produsenten sier han skal være mer objektiv. https://www.kk.no/showbiz/mot-slutten-av-making-a-murderer-var-jeg-overbevist-om-at-steven-avery-var-uskyldig-na-er-jeg-ikke-like-skrasikker-70273920 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå