AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #41 Skrevet 29. desember 2015 Den 25.12.2015 at 20.20, MariUng skrev: Takk Sinsiew, du sa det! Skjønner om folk med store pupper har problemer med klær. Likedan kan folk med små pupper også ha problemer, alt etter kroppsfasong. Jeg er relativt høy og tynn uten pupper i det hele tatt omtrent, og klær passer meg ikke. Enten detter kjolen ned, eller så synes nippelen eller så ser jeg mannlig ut(jeg har litt brede skuldre og skjev rygg i tillegg, så alt ser egentlig litt deformert ut). Og til hun i denne tråden med 65D som sa at små pupper ikke er noe problem fordi hun selv har det og klær passer henne fint: 65D er absolutt ikke små pupper, men det er heller ikke megastore. Det er en helt fin størrelse, så du kan ikke si at jeg med 70a/aa ikke har problemer, for du står i noen helt andre sko Jeg har 65D og mine er små. Jeg er også overvektig da. Anonymkode: c04bb...219
MariUng Skrevet 31. desember 2015 Forfatter #42 Skrevet 31. desember 2015 Den 29. desember 2015 at 22.06, AnonymBruker skrev: Jeg har 65D og mine er små. Jeg er også overvektig da. Anonymkode: c04bb...219 Hvor gammel er du? Gjennomsnittet rundt er jo typ 75-80, så 65 viser jo at du er relativt tynn 1
MariUng Skrevet 31. desember 2015 Forfatter #43 Skrevet 31. desember 2015 Den 29. desember 2015 at 17.15, wintergirl skrev: Hun har bestemt seg! Og jo, mange godt voksne som tar silikon i brystene også. Alle har sine preferanser når det kommer til egen kropp, noen gjør en forandring og andre bryr seg ikke i det hele tatt. Syns det er merkelig hvordan du prøver å forandre en annens mening, det er ikke all verden heller. Du avspore totalt her, noe ts sa hun ikke var interessert i. Lag en EGEN tråd om emnet ! Ja, jeg lagde denne tråden for å høre om erfaringer fra de som har tatt det, ikke at det skulle bli en diskusjon om dette er riktig eller ikke. Jeg har bestemt meg 2
wintergirl Skrevet 31. desember 2015 #44 Skrevet 31. desember 2015 (endret) 2 timer siden, MariUng skrev: Ja, jeg lagde denne tråden for å høre om erfaringer fra de som har tatt det, ikke at det skulle bli en diskusjon om dette er riktig eller ikke. Jeg har bestemt meg Ser ikke helt hva som er så ille med et lite innlegg egentlig. Hvorfor noen skal være så i mot det, som om det skulle være noe skikkelig umoralsk. Faktisk så har også jeg planer om et lite innlegg en dag Brystene mine har blitt mindre med årene og ikke pokker om jeg legger ekstra på meg bare for å få større pupper! No, no Ha et godt nytt år foresten Endret 31. desember 2015 av wintergirl 1
MariUng Skrevet 1. januar 2016 Forfatter #45 Skrevet 1. januar 2016 Den 31. desember 2015 at 15.19, wintergirl skrev: Ser ikke helt hva som er så ille med et lite innlegg egentlig. Hvorfor noen skal være så i mot det, som om det skulle være noe skikkelig umoralsk. Faktisk så har også jeg planer om et lite innlegg en dag Brystene mine har blitt mindre med årene og ikke pokker om jeg legger ekstra på meg bare for å få større pupper! No, no Ha et godt nytt år foresten Ikke jeg heller, er så mye unaturlig som er helt normalt den dagen i dag. F.eks å farge håret. Selv om implanter i kroppen er "drøyere" er det uansett fiksering av utseende begge deler. Men i motsetning til å farge håret(som KUN er av "overfladiske" grunner), kan silikon bli brukt for å gjøre hverdagen lettere(typ mine klesproblemer). Folk må slutte å bekymre seg så mye og ikke være så konservative Godt nyttår til deg også! 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #46 Skrevet 3. januar 2016 Den 12/29/2015 at 17.15, wintergirl skrev: Den 1/1/2016 at 0.00, MariUng skrev: Ikke jeg heller, er så mye unaturlig som er helt normalt den dagen i dag. F.eks å farge håret. Selv om implanter i kroppen er "drøyere" er det uansett fiksering av utseende begge deler. Men i motsetning til å farge håret(som KUN er av "overfladiske" grunner), kan silikon bli brukt for å gjøre hverdagen lettere(typ mine klesproblemer). Folk må slutte å bekymre seg så mye og ikke være så konservative Godt nyttår til deg http://forum.kvinneguiden.no/topic/739227-silikonpuppene-skal-bort/ Skjønner ikke hvorfor du gidder, tror de aller fleste menn syns små pupper er mer attraktivt enn silikonpupper og den tilhørende manglende selvtilliten.Og du er bra naiv hvis du tror ditt ønske om silikon ikke er pga dårlig selvtillit, men kun fordi klær ikke passer. Det burde vært høyere aldersgrense på sånne inngrep. Anonymkode: d5861...289
wintergirl Skrevet 3. januar 2016 #47 Skrevet 3. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: d5861...289 At du gidder å blande deg inn i hva andre vil. Og uansett hvor mye du prøver å overbevise andre at det ikke er bra så er det faktisk mange damer som er fornøyde også. Og ikke alt handler om menn, men om egen selvfølelse. 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #48 Skrevet 3. januar 2016 1 time siden, wintergirl skrev: At du gidder å blande deg inn i hva andre vil. Og uansett hvor mye du prøver å overbevise andre at det ikke er bra så er det faktisk mange damer som er fornøyde også. Og ikke alt handler om menn, men om egen selvfølelse. Really? Du tror virkelig plastpupper er svaret på dårlig selvfølelse? Det ofte bare en quickfix som ikke varer. Dårlig selvfølelse som resulterer i silikonpupper har en tendens til å komme tilbake etter noen år. Det finnes bedre måter å bedre selvfølelsen sin på. Sikker på at de brystene er helt fine som de er nå jeg. 70A er da også pupper Til TS, jeg håper du sørger for at du har et realistisk bilde på hva som er normal bryststørrelse. Anbefaler å også snakke med en lege som ikke har økonomiske interesser i at du opererer, f.eks fastlegen din, før du tar endelig avgjørelse. Jo flere som operere seg, jo vanskeligere blir det for unge kvinner som kommer etter, og stå imot presset. Dette er et samfunnsproblem. Derfor bryr jeg meg! Anonymkode: d5861...289 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #49 Skrevet 3. januar 2016 Jeg tok 300gr runde. men jeg hadde litt bryst fra før.. mine ser veeeldig naturlig ut. kirurgen min ville ikke ta dråpeformede på meg pga jeg hadde litt bryster fra før,og trengte fyll oppe, ikke bare nede.. Anonymkode: 1bfd6...2e9 2
silkhand Skrevet 3. januar 2016 #50 Skrevet 3. januar 2016 anbefaler deg en tråd som heter ceecee's verden der pleier folk som mener at ''du trenger ikke silikon du, pupper er ikke alt,blablabla'' holde seg unna! 2
wintergirl Skrevet 3. januar 2016 #51 Skrevet 3. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Really? Du tror virkelig plastpupper er svaret på dårlig selvfølelse? Det ofte bare en quickfix som ikke varer. Dårlig selvfølelse som resulterer i silikonpupper har en tendens til å komme tilbake etter noen år. Det finnes bedre måter å bedre selvfølelsen sin på. Sikker på at de brystene er helt fine som de er nå jeg. 70A er da også pupper Til TS, jeg håper du sørger for at du har et realistisk bilde på hva som er normal bryststørrelse. Anbefaler å også snakke med en lege som ikke har økonomiske interesser i at du opererer, f.eks fastlegen din, før du tar endelig avgjørelse. Jo flere som operere seg, jo vanskeligere blir det for unge kvinner som kommer etter, og stå imot presset. Dette er et samfunnsproblem. Derfor bryr jeg meg! Anonymkode: d5861...289 Det har ingenting med dårlig selvfølelse å gjøre. Du vet vel det at mennesker faktisk har operert seg i mange,mange , mange år? Helt sant! Flott at du er fornøyd med dine! Men respekter dem som ikke er det og vil gjøre noe med det. Mange har brukt år på å vurdere en operasjon også, så det er ikke alltid noe de har gjort for moro skyld. Dårlig selvfølelse kan du ha selv om du velger bort å fikse på deg selv. Hvis du VIRKELIG bryr deg om andre så bør du sette fokuset ut i et større media så du når ut til enda flere. Og ellers er jeg selv fornøyd med meg selv og ingen planer om å operere noe annet. Kommer aldri til å bli perfekt, men det ønsker jeg ikke heller. 2
MariUng Skrevet 3. januar 2016 Forfatter #52 Skrevet 3. januar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: d5861...289 Nå er det nok med idiotiske og slemme kommentarer synes jeg. Jeg driter i hva gutter synes, de som i det hele tatt får meg får være fornøyde med hva de får. Jeg gjør dette for min egen del. Jeg har generelt en bra selvtillitt, er stolt av hvem jeg er og gjør dette faktisk fordi mange klær ikke passer fordi jeg faktisk har svært små pupper. Er ekstremt mange bher som ikke passer i minste størrelse engang. DU får ikke si at jeg gjør dette pga manglende selvtillitt for DU er ikke MEG og du aner ikke hvordan jeg tenker eller føler. Har virkelig prøvd å svare greit på alle innlegg, men det er helt utrolig hvor dømmende og fæle noen er. 1
MariUng Skrevet 3. januar 2016 Forfatter #53 Skrevet 3. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Really? Du tror virkelig plastpupper er svaret på dårlig selvfølelse? Det ofte bare en quickfix som ikke varer. Dårlig selvfølelse som resulterer i silikonpupper har en tendens til å komme tilbake etter noen år. Det finnes bedre måter å bedre selvfølelsen sin på. Sikker på at de brystene er helt fine som de er nå jeg. 70A er da også pupper Til TS, jeg håper du sørger for at du har et realistisk bilde på hva som er normal bryststørrelse. Anbefaler å også snakke med en lege som ikke har økonomiske interesser i at du opererer, f.eks fastlegen din, før du tar endelig avgjørelse. Jo flere som operere seg, jo vanskeligere blir det for unge kvinner som kommer etter, og stå imot presset. Dette er et samfunnsproblem. Derfor bryr jeg meg! Anonymkode: d5861...289 Jeg har et realistisk bilde av hva normale pupper er. Jeg hadde vært strålende fornøyd med en B-cup, hadde vært fornøyd så lenge jeg fikk gå på shopping og kjøpe hvilke kjoler jeg vil som ikke detter ned. Så klart kroppspress er et problem, men dette gjør jeg ikke for å se "digg" ut. Dømming og nedlatende oppførsel mot mennesker generelt er også et samfunnsproblem, noe du tydelig bidrar med. Jeg lagde tråden for å spørre om erfaringer og 50% av kommentarene jeg får er kommentarer om hvor "dum" jeg er fordi alle mistolker ting og antar ting. Er det så jævlig vanskelig å tro på det jeg sier? 1
MariUng Skrevet 3. januar 2016 Forfatter #54 Skrevet 3. januar 2016 2 timer siden, silkhand skrev: anbefaler deg en tråd som heter ceecee's verden der pleier folk som mener at ''du trenger ikke silikon du, pupper er ikke alt,blablabla'' holde seg unna! Takk, det skal jeg sjekke ut!
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #55 Skrevet 3. januar 2016 Enig. Med digre ballonger ala Linni Meister ser man bare dum ut. Linni burde hatt mye mindre. Hun er egentlig veldig tynn, men puppene gjør at hun ikke ser anorektisk ut. Så med store bryster så ser man mindre slank ut. Anonymkode: 3bb63...90a 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #56 Skrevet 3. januar 2016 hei, jeg har 420g dråpeformet under muskelen. og jeg har en kløft jeg er veldig fornøyd med. både meg og uten bh jeg brukte 70a før, og siden jeg ikke er så kraftig, og ikke har så mye "puppehud" så ville dråpeformet se mer naturlig ut. hadde jeg tatt runde hadde det vært en risiko at jeg hadde fått veldig synlige kanter, (at du ser en kant rundt hele puppen, og at det blir to ballonger om sitter midt på. slik at det syntes at man har silikon. og at det kom til å se veldig kunstig ut. noe jeg ikke ville i det hele tatt. så jeg anbefaler dråpeformet på det sterkeste lykke til. Anonymkode: 2b62e...087
MariUng Skrevet 3. januar 2016 Forfatter #57 Skrevet 3. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: hei, jeg har 420g dråpeformet under muskelen. og jeg har en kløft jeg er veldig fornøyd med. både meg og uten bh jeg brukte 70a før, og siden jeg ikke er så kraftig, og ikke har så mye "puppehud" så ville dråpeformet se mer naturlig ut. hadde jeg tatt runde hadde det vært en risiko at jeg hadde fått veldig synlige kanter, (at du ser en kant rundt hele puppen, og at det blir to ballonger om sitter midt på. slik at det syntes at man har silikon. og at det kom til å se veldig kunstig ut. noe jeg ikke ville i det hele tatt. så jeg anbefaler dråpeformet på det sterkeste lykke til. Anonymkode: 2b62e...087 Takk for svar! Hvilken størrelse bruker du nå? Og når begynte du å jobbe igjen?(om du jobber da) Er litt bekymret for om jeg klarer å komme meg på jobb i tide eller ikke..
*Bumblebee* Skrevet 5. januar 2016 #58 Skrevet 5. januar 2016 Ikke bry deg om alle IDIOTISKE svar og moralprekner du har fått her..er det muulig!Moderator burde vært på banen her spør du meg. De som er mot silikon og maser om dårlig selvbilde; start en egen tråd da!! Tilbake til topic; Jeg har vel..340 cc? under muskel, dråpeformede. Mine er snart 3 år gamle, er veldig fornøyd! Kunne ikke ha runde for da ville man sett øverste kanten godt, dvs ikke pent. Det ser veldig naturlig ut på meg, helt uten klær så kan man jo se den runde formen i underkant men det synes jeg bare er fint. Kirurgen var VELDIG nøye på at det ikke skulle være for mye for min kroppsbygning, at det ble naturlig. Jeg synes mine er akkurat passe, noe større da hadde det lyst silikon. Og jeg er høy, og normalvektig. (Bruker ca 70C/D, kommer an på merke.) Får fin kløft ved bruk av bh, gjerne med litt push. Nb Du kan ikke sammenlikne andres cc på deg selv! 300 cc kan se VIDT forskjellig ut fra person til person. Hør på kirurgen og gå for et naturlig resultat. Ang post-op, det tar tid. Jeg var tilbake på jobb etter 2 uker, det var såvidt det gikk. Var ikke forberedt på at recovery ville ta såpass lang tid. Ta deg god tid og nok fri fra jobb:) og ha noen med deg minst de første dagene, helst en ukes tid. Jeg slet med vond rygg, smerter og kvalme (pga de sterke medisinene) i etterkant. Kom meg ikke opp fra hverken seng eller sofa, så man er rimelig hjelpeløs en periode. Men det er verdt det, hadde glatt gjort det igjen i morgen om jeg måtte. Per idag er jeg aktiv, tenker ikke på at jeg har de. Rir hester, trener styrke osv uten problemer. :-)
*Bumblebee* Skrevet 5. januar 2016 #59 Skrevet 5. januar 2016 Ps...jeg har født flere barn, opererte etter det. det anbefales ikke silikon før man har ammet, ikke på grunn av at det hindrer amming men fordi det lettere oppstår komplikasjoner som ripling/kapsel o.l. Og veldig mange må re-operere etter amming pga komplikasjoner og endret utseende på brystene. Var derfor jeg ventet til etter-barn tid:)
MariUng Skrevet 5. januar 2016 Forfatter #60 Skrevet 5. januar 2016 10 timer siden, *Bumblebee* skrev: Ikke bry deg om alle IDIOTISKE svar og moralprekner du har fått her..er det muulig!Moderator burde vært på banen her spør du meg. De som er mot silikon og maser om dårlig selvbilde; start en egen tråd da!! Tilbake til topic; Jeg har vel..340 cc? under muskel, dråpeformede. Mine er snart 3 år gamle, er veldig fornøyd! Kunne ikke ha runde for da ville man sett øverste kanten godt, dvs ikke pent. Det ser veldig naturlig ut på meg, helt uten klær så kan man jo se den runde formen i underkant men det synes jeg bare er fint. Kirurgen var VELDIG nøye på at det ikke skulle være for mye for min kroppsbygning, at det ble naturlig. Jeg synes mine er akkurat passe, noe større da hadde det lyst silikon. Og jeg er høy, og normalvektig. (Bruker ca 70C/D, kommer an på merke.) Får fin kløft ved bruk av bh, gjerne med litt push. Nb Du kan ikke sammenlikne andres cc på deg selv! 300 cc kan se VIDT forskjellig ut fra person til person. Hør på kirurgen og gå for et naturlig resultat. Ang post-op, det tar tid. Jeg var tilbake på jobb etter 2 uker, det var såvidt det gikk. Var ikke forberedt på at recovery ville ta såpass lang tid. Ta deg god tid og nok fri fra jobb:) og ha noen med deg minst de første dagene, helst en ukes tid. Jeg slet med vond rygg, smerter og kvalme (pga de sterke medisinene) i etterkant. Kom meg ikke opp fra hverken seng eller sofa, så man er rimelig hjelpeløs en periode. Men det er verdt det, hadde glatt gjort det igjen i morgen om jeg måtte. Per idag er jeg aktiv, tenker ikke på at jeg har de. Rir hester, trener styrke osv uten problemer. :-) Tusen takk for svar! Jeg vet ikke om jeg får tatt fri så lenge desverre, så jeg får bare håpe på det beste! Ny jobb og vil ikke gi et dårlig inntrykk..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå