MariUng Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 Hei! Jeg skal ta dråpeformet silikon under muskelen(ca 300g) om noen uker. Må ha høyprofil fordi jeg er smal rundt. Bruker nå 70A/75AA. Jeg hørte at man ikke kan løfte puppene til å lage kløft når man har dråpeformet? Noen som har erfaringer med dette? Alt av erfaringer og råd tas imot med takk:) For dere som er imot silikon, ikke svar, for dette gjør jeg ikke for å bli "bimbo":)
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #2 Skrevet 23. desember 2015 23 minutter siden, MariUng skrev: Hei! Jeg skal ta dråpeformet silikon under muskelen(ca 300g) om noen uker. Må ha høyprofil fordi jeg er smal rundt. Bruker nå 70A/75AA. Jeg hørte at man ikke kan løfte puppene til å lage kløft når man har dråpeformet? Noen som har erfaringer med dette? Alt av erfaringer og råd tas imot med takk:) For dere som er imot silikon, ikke svar, for dette gjør jeg ikke for å bli "bimbo":) Jeg ville ikke tatt dråpeformet hvis jeg var deg.... De runde protesene gjør ikke puppene rundere. De tar bare hva du har fra før og gjør det større. Og siden du legger under muskelen vil det bli pen og naturlig overgang. Jeg tror at det blir penere og mer naturlig med runde. Men hvis kirurgen mener at resultatet blir best med dråpeformet så må du høre med han /henne. Anonymkode: 87a5e...c04
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #3 Skrevet 24. desember 2015 Den 12/23/2015 at 13.07, MariUng skrev: Hei! Jeg skal ta dråpeformet silikon under muskelen(ca 300g) om noen uker. Må ha høyprofil fordi jeg er smal rundt. Bruker nå 70A/75AA. Jeg hørte at man ikke kan løfte puppene til å lage kløft når man har dråpeformet? Noen som har erfaringer med dette? Alt av erfaringer og råd tas imot med takk:) For dere som er imot silikon, ikke svar, for dette gjør jeg ikke for å bli "bimbo":) Synd at du føler at du må ta silikon for å godta brystene dine. Det er da ikke noe galt med bryster str 70a - de er ikkert kjempeflotte. Dessuten er det ganske normalt at bruster fortsetter å vokse godt ut i 30 årene, særlig hvis du er tynn nå. Anonymkode: d5861...289 4
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #4 Skrevet 24. desember 2015 Det kommer selvsagt helt an på. Dråpeformet er ikke anbefalt dersom brystene dine ikke er så 'tette'. Veldig mange vurderer dråpeformede implantater, men det er en grunn til at det ikke blir gjort så ofte. Spesielt om man er tynn i overkroppen kan man få en 'grop' imellom i stedet for en kløft og det ser unaturlig ut. Runde implantater gir som regel ikke trill runde bryster, da de fleste har litt dråpefasong, eller bunntunge bryster fra før. Anonymkode: 56d9d...9cf
MariUng Skrevet 24. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 24. desember 2015 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synd at du føler at du må ta silikon for å godta brystene dine. Det er da ikke noe galt med bryster str 70a - de er ikkert kjempeflotte. Dessuten er det ganske normalt at bruster fortsetter å vokse godt ut i 30 årene, særlig hvis du er tynn nå. Anonymkode: d5861...289 Ja, det er synd. Det er synd at jeg ikke kan gå med kjoler eller mange klær generelt fordi de ikke passer. Det er synd at folk tror jeg fortsatt er 16 år. Det er synd at jeg føler meg unormal og har såpass problemer med klær. Men sånn er det, jeg er bare glad jeg kan gjøre noe med det:) Og puppene mine vokser ikke med årene, det ligger i slekta mi at man er brystløse før man blir gravid og får melk. 6
Gjest incognita Skrevet 24. desember 2015 #6 Skrevet 24. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: Synd at du føler at du må ta silikon for å godta brystene dine. Det er da ikke noe galt med bryster str 70a - de er ikkert kjempeflotte. Dessuten er det ganske normalt at bruster fortsetter å vokse godt ut i 30 årene, særlig hvis du er tynn nå. Anonymkode: d5861...289 De vokser ikke noe særlig etter fylte 25, bare FYI.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #7 Skrevet 24. desember 2015 Er bare så ufattelig trist at i dagens verden, med så mye informasjon og opplysninger tilgjengelig over alt, enda finnes jenter som tror det er puppene som gjør de til mennesker.... Anonymkode: f74e1...374 4
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #8 Skrevet 24. desember 2015 24 minutter siden, MariUng skrev: Ja, det er synd. Det er synd at jeg ikke kan gå med kjoler eller mange klær generelt fordi de ikke passer. Det er synd at folk tror jeg fortsatt er 16 år. Det er synd at jeg føler meg unormal og har såpass problemer med klær. Men sånn er det, jeg er bare glad jeg kan gjøre noe med det:) Og puppene mine vokser ikke med årene, det ligger i slekta mi at man er brystløse før man blir gravid og får melk. Hva mener du med at klær ikke passer? Jeg har 65D (altså bare 2 cupstørrelser mer enn deg) og kan i grunn bruke alt av klær fordi jeg faktisk har så små bryster. Trenger ikke bekymre meg for at det blir vulgært med kløft fordi jeg har ikke noen kløft uansett Og du ser ikke ut som en 16-åring fordi du har små bryster, men fordi du er sånn i ansiktet, og det er vel ikke i ansiktet du skal ha silikon? Det er så synd at folk ikke kan akseptere hvordan de er født Anonymkode: daddf...3d4 10
MariUng Skrevet 24. desember 2015 Forfatter #9 Skrevet 24. desember 2015 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med at klær ikke passer? Jeg har 65D (altså bare 2 cupstørrelser mer enn deg) og kan i grunn bruke alt av klær fordi jeg faktisk har så små bryster. Trenger ikke bekymre meg for at det blir vulgært med kløft fordi jeg har ikke noen kløft uansett Og du ser ikke ut som en 16-åring fordi du har små bryster, men fordi du er sånn i ansiktet, og det er vel ikke i ansiktet du skal ha silikon? Det er så synd at folk ikke kan akseptere hvordan de er født Anonymkode: daddf...3d4 Dette kan bli en evig diskusjon, noe jeg ikke gidder da jeg har bestemt meg. Jeg lagde denne tråden for å høre om erfaringer fra de som faktisk har tatt silikon selv. 8
MariUng Skrevet 24. desember 2015 Forfatter #10 Skrevet 24. desember 2015 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Er bare så ufattelig trist at i dagens verden, med så mye informasjon og opplysninger tilgjengelig over alt, enda finnes jenter som tror det er puppene som gjør de til mennesker.... Anonymkode: f74e1...374 Jeg tror ikke at det er puppene mine som gjør meg til et decent menneske, jeg er stolt av meg selv uansett. Grunnen til dette valget handler om mer enn bare selvfølelse, men diskusjon om hvor vidt dette er greit eller ikke gidder jeg ikke da jeg har bestemt meg. Jeg lagde tråden for å høre om erfaringer fra andre som faktisk har tatt silikon selv - ikke for å få en kjennepreken eller høre at det er synd på meg. 4
Lulu21 Skrevet 25. desember 2015 #11 Skrevet 25. desember 2015 Jeg skulle ta dråpeformet, men siden jeg trener en del så anbefalte kirurgen meg å ta runde, da dråpeformede KAN snu seg. Men hvordan det er med å lage kløft osv aner jeg ikke. Har ei venninne med dråpeformede, og hun får kløft, og det ser veldig naturlig ut. Men hør med kirurgen din du. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #12 Skrevet 25. desember 2015 Dere som komenterer: ts ber kun om seriøse svar om det hun faktisk spør om, og ikke om hun skal godta det hun er født med. Det er en annen diskusjon! Respekter det og svar kun det spørsmålet dreier seg om! Makan! Anonymkode: 87a5e...c04 6
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #13 Skrevet 25. desember 2015 Jeg hadde 70aa før, bruker nå 70c/d, og jeg har dråpeformede proteser. Jeg får ikke like tydelig kløft som de med runde proteser, men jeg er kjempefornøyd uansett. Kirurgen min sa runde proteser ikke hadde vært et alternativ en gang, fordi det ikke hadde blitt fint. Jeg angrer IKKE på valget mitt, og puppene mine ser veldig "naturlige" ut. Anonymkode: b554a...04d
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #14 Skrevet 25. desember 2015 Gått fra runde til dråpeform her. Er mere naturlig, og kløft i massevis, selv om jeg ikke liker pupper som er presset så hardt sammen at de ser ut som en hylle med strek. Anonymkode: 432dd...fac
MariUng Skrevet 25. desember 2015 Forfatter #15 Skrevet 25. desember 2015 2 timer siden, Lulu21 skrev: Jeg skulle ta dråpeformet, men siden jeg trener en del så anbefalte kirurgen meg å ta runde, da dråpeformede KAN snu seg. Men hvordan det er med å lage kløft osv aner jeg ikke. Har ei venninne med dråpeformede, og hun får kløft, og det ser veldig naturlig ut. Men hør med kirurgen din du. Lykke til Åja, vet du hvor mye hun tok og hva hun hadde fra før av? Evt om hun tok over eller under muskelen? Tusen takk!
MariUng Skrevet 25. desember 2015 Forfatter #16 Skrevet 25. desember 2015 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som komenterer: ts ber kun om seriøse svar om det hun faktisk spør om, og ikke om hun skal godta det hun er født med. Det er en annen diskusjon! Respekter det og svar kun det spørsmålet dreier seg om! Makan! Anonymkode: 87a5e...c04 Takk for støtte hehe, er hyggelig å se at spørsmålet mitt ikke bare blir mottatt med kritikk
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #17 Skrevet 25. desember 2015 Jeg har runde. Kun 65c, og de ser ut som ballonger Jeg hadde ikke pupper fra før da. Dersom jeg løfter armene opp bare litt så ser det ut som jeg har klistret på en sprekkeklar ballong. Har jeg armene rett ned ser det bra ut. Har kun 250cc. Anonymkode: be68d...dbf 2
MariUng Skrevet 25. desember 2015 Forfatter #18 Skrevet 25. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde 70aa før, bruker nå 70c/d, og jeg har dråpeformede proteser. Jeg får ikke like tydelig kløft som de med runde proteser, men jeg er kjempefornøyd uansett. Kirurgen min sa runde proteser ikke hadde vært et alternativ en gang, fordi det ikke hadde blitt fint. Jeg angrer IKKE på valget mitt, og puppene mine ser veldig "naturlige" ut. Anonymkode: b554a...04d Hvor mange gram tok du? Og tok du over eller under muskelen? Tusen takk for svar 😄
MariUng Skrevet 25. desember 2015 Forfatter #19 Skrevet 25. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gått fra runde til dråpeform her. Er mere naturlig, og kløft i massevis, selv om jeg ikke liker pupper som er presset så hardt sammen at de ser ut som en hylle med strek. Anonymkode: 432dd...fac Godt å høre! Er ikke så glad i altfor tydelig kløft selv, men litt kan være greit når man først betaler så mye hehe
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #20 Skrevet 25. desember 2015 Den 24.12.2015 at 15.04, AnonymBruker skrev: Hva mener du med at klær ikke passer? Jeg har 65D (altså bare 2 cupstørrelser mer enn deg) og kan i grunn bruke alt av klær fordi jeg faktisk har så små bryster. Trenger ikke bekymre meg for at det blir vulgært med kløft fordi jeg har ikke noen kløft uansett Og du ser ikke ut som en 16-åring fordi du har små bryster, men fordi du er sånn i ansiktet, og det er vel ikke i ansiktet du skal ha silikon? Det er så synd at folk ikke kan akseptere hvordan de er født Anonymkode: daddf...3d4 Amen! Har tatt reduksjon og har derfor prøvd både store og små bryster. Små er tusen ganger lettere når det kommer til klær. Kan kjøpe ting som passer til resten av kroppen min, istedet for topper/kjoler som er alt for store alle steder untatt over puppene. Føler meg også så mye mer feminin og ikke minst tynnere nå. Anonymkode: bda38...4a8 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå