Illy Skrevet 8. august 2017 Forfatter #1561 Skrevet 8. august 2017 Jeg er litt sinna på eggstokkene mine nå... De har ikke prestert sånn som at jeg syns at de bør denne gangen heller. Folliklene mine var ujevne, og ikke mange. Nå er det ca. fem, én mindre enn på første kontroll forrige gang Og sist var det en som forsvant mellom første og andre kontroll, så jeg hadde fem til uttak. Det var en del smått der da, så kanskje noen kan slenge seg med i innspurten. Legen var god på å være positiv, og sa at det er kvalitet som teller, så dette er ikke håpløst i det hele tatt. Og blir det fem egg, så skal jeg være fornøyd altså Men likevel, kjære eggstokker, skjerp dere litt! Hvorfor i alle dager reagerer dere ikke på FSH?
LillyBe Skrevet 8. august 2017 #1562 Skrevet 8. august 2017 4 minutter siden, Illy skrev: Jeg er litt sinna på eggstokkene mine nå... De har ikke prestert sånn som at jeg syns at de bør denne gangen heller. Folliklene mine var ujevne, og ikke mange. Nå er det ca. fem, én mindre enn på første kontroll forrige gang Og sist var det en som forsvant mellom første og andre kontroll, så jeg hadde fem til uttak. Det var en del smått der da, så kanskje noen kan slenge seg med i innspurten. Legen var god på å være positiv, og sa at det er kvalitet som teller, så dette er ikke håpløst i det hele tatt. Og blir det fem egg, så skal jeg være fornøyd altså Men likevel, kjære eggstokker, skjerp dere litt! Hvorfor i alle dager reagerer dere ikke på FSH? Dustete eggstokker!! Virkelig merkelig at de ikke responderer på såpass høy dose 😫 Hvor store var de nå da, og hva er planen videre? Jeg heier på eggstokkene dine jeg da ❤ å det er jo så sant...man trenger kun GULLegget!!
miore Skrevet 8. august 2017 #1563 Skrevet 8. august 2017 (endret) 21 minutter siden, Illy skrev: Jeg er litt sinna på eggstokkene mine nå... De har ikke prestert sånn som at jeg syns at de bør denne gangen heller. Folliklene mine var ujevne, og ikke mange. Nå er det ca. fem, én mindre enn på første kontroll forrige gang Og sist var det en som forsvant mellom første og andre kontroll, så jeg hadde fem til uttak. Det var en del smått der da, så kanskje noen kan slenge seg med i innspurten. Legen var god på å være positiv, og sa at det er kvalitet som teller, så dette er ikke håpløst i det hele tatt. Og blir det fem egg, så skal jeg være fornøyd altså Men likevel, kjære eggstokker, skjerp dere litt! Hvorfor i alle dager reagerer dere ikke på FSH? Åhr, så kjedelig Håper virkelig at noen av de mindre henger seg på! Det pleier de jo ofte. Hvor store var de store (og de mindre, for så vidt) blitt? Sa han noe om hvor lenge han regner med at du skal stimulere denne gangen eller når han regner med at uttaket blir? Det ER jo kvaliteten som teller, men man vil jo gjerne ha en solid fangst også Endret 8. august 2017 av miore
miore Skrevet 8. august 2017 #1564 Skrevet 8. august 2017 41 minutter siden, LoveTrain skrev: Masse lykke til, til dere begge!☺️ Krysser fingrene for perfekte follikler og slimhinner;) Takk takk
Illy Skrevet 8. august 2017 Forfatter #1565 Skrevet 8. august 2017 (endret) 19 minutter siden, LillyBe skrev: Dustete eggstokker!! Virkelig merkelig at de ikke responderer på såpass høy dose 😫 Hvor store var de nå da, og hva er planen videre? Jeg heier på eggstokkene dine jeg da ❤ å det er jo så sant...man trenger kun GULLegget!! 4 minutter siden, miore skrev: Åhr, så kjedelig Håper virkelig at noen av de mindre henger seg på! Det pleier de jo ofte. Hvor store var de blitt? Sa han noe om hvor lenge han regner med at du skal stimulere denne gangen eller når han regner med at uttaket blir? Det ER jo kvaliteten som teller, men man vil jo gjerne ha en solid fangst også Jeg vil jo så gjerne ha et svar på hvorfor eggstokkene oppfører seg sånn! Men klinikken vet ikke noe annet enn at det er merkelig. Jeg fikk ikke vite hvor store de var, men jeg skal begynne på Orgalutran i morra, og på ny kontroll på fredag. Så da krysser jeg fingrene for at noen av dem får fart på seg Mine eggposer har bare blitt færre mellom første kontroll og uttak tidligere, men jeg krysser fingrene for at hestedosen i hvert fall bidrar til å snu det nå! Det holdt jo på en måte med bare ett egg første gangen, selv om det ikke festet seg. Så hvis jeg får minst ett som er skikkelig bra, så er jo det alt jeg vil ha. Endret 8. august 2017 av Illy
LillyBe Skrevet 8. august 2017 #1566 Skrevet 8. august 2017 1 time siden, Illy skrev: Jeg vil jo så gjerne ha et svar på hvorfor eggstokkene oppfører seg sånn! Men klinikken vet ikke noe annet enn at det er merkelig. Jeg fikk ikke vite hvor store de var, men jeg skal begynne på Orgalutran i morra, og på ny kontroll på fredag. Så da krysser jeg fingrene for at noen av dem får fart på seg Mine eggposer har bare blitt færre mellom første kontroll og uttak tidligere, men jeg krysser fingrene for at hestedosen i hvert fall bidrar til å snu det nå! Det holdt jo på en måte med bare ett egg første gangen, selv om det ikke festet seg. Så hvis jeg får minst ett som er skikkelig bra, så er jo det alt jeg vil ha. Denne gangen skal antallet ØKE!! Jeg har troa 1
LoveTrain Skrevet 10. august 2017 #1567 Skrevet 10. august 2017 Håper inderlig ingen faller fra denne runden, og at det er noen små luringer som plutselig henger seg på. Legen har jo rett i at kvaliteten er det viktigste! Det hjelper ikke å produsere en hær, når ingen er gode nok. Krysser fingrene for deg, og en kjekkere kontroll på fredag ☺️
Illy Skrevet 10. august 2017 Forfatter #1568 Skrevet 10. august 2017 1 time siden, LoveTrain skrev: Håper inderlig ingen faller fra denne runden, og at det er noen små luringer som plutselig henger seg på. Legen har jo rett i at kvaliteten er det viktigste! Det hjelper ikke å produsere en hær, når ingen er gode nok. Krysser fingrene for deg, og en kjekkere kontroll på fredag ☺️ Hvis ingen faller fra, og det kommer egg fra alle, er det tross alt ny rekord. Fem egg, og to til å sette inn, så skal jeg være fornøyd! Det vil si, jeg må være fornøyd med to egg ut, som er helt supre også, men det blir alt for skummelt. Tusen takk! Det blir litt skummelt med kontrollen i morra også, men nå vet jeg mer hva jeg kan forvente
QBee Skrevet 10. august 2017 #1569 Skrevet 10. august 2017 Sære eggstokker som ikke vil produsere mer selv med stor medisindose og normal amh. Men som du sier, det er kvaliteten som teller... og flertallet får faktisk ikke egg på frys selv om de har flere ut enn deg. Du har jo fått innsetting hver gang, så nå mangler det bare at det fester seg denne gangen. Lykke til på kontroll i morgen, krysser fingrene for at det er et par etternølere som slenger seg på også
Illy Skrevet 11. august 2017 Forfatter #1570 Skrevet 11. august 2017 På 10.8.2017 den 13.53, QBee skrev: Sære eggstokker som ikke vil produsere mer selv med stor medisindose og normal amh. Men som du sier, det er kvaliteten som teller... og flertallet får faktisk ikke egg på frys selv om de har flere ut enn deg. Du har jo fått innsetting hver gang, så nå mangler det bare at det fester seg denne gangen. Lykke til på kontroll i morgen, krysser fingrene for at det er et par etternølere som slenger seg på også Veldig sært! Det er i hvertfall en trøst at jeg har fått innsett likevel, og av et fint embryo siste gangen. ---- Det gikk helt motsatt av hva jeg håpet på. På vei til kontrollen dagdrømte jeg om at det hadde blitt seks follikler, og så var det tre igjen 😢 Så nå ligger dette an til å bli mitt dårligste forsøk, på dobbelt så høy medisindose som første. Jeg hadde perfekt slimhinne, så nå håper jeg bare at vi får et (eller to!!!) embryoer å feste i den.
LillyBe Skrevet 11. august 2017 #1571 Skrevet 11. august 2017 9 minutter siden, Illy skrev: Veldig sært! Det er i hvertfall en trøst at jeg har fått innsett likevel, og av et fint embryo siste gangen. ---- Det gikk helt motsatt av hva jeg håpet på. På vei til kontrollen dagdrømte jeg om at det hadde blitt seks follikler, og så var det tre igjen 😢 Så nå ligger dette an til å bli mitt dårligste forsøk, på dobbelt så høy medisindose som første. Jeg hadde perfekt slimhinne, så nå håper jeg bare at vi får et (eller to!!!) embryoer å feste i den. Det er så utrolig urettferdig og KJIPT! Jeg har lest utallige historier nå om få egg ut og positiv test, så nå må vi krysse fingre for at det blir ett eller to GULLegg å sette inn 😊🙏 Hva var slimhinnen på? Min var kun 8+ noe...lite i forhold til hva jeg pleier på ferskforsøk.
Illy Skrevet 11. august 2017 Forfatter #1572 Skrevet 11. august 2017 (endret) 30 minutter siden, LillyBe skrev: Det er så utrolig urettferdig og KJIPT! Jeg har lest utallige historier nå om få egg ut og positiv test, så nå må vi krysse fingre for at det blir ett eller to GULLegg å sette inn 😊🙏 Hva var slimhinnen på? Min var kun 8+ noe...lite i forhold til hva jeg pleier på ferskforsøk. Ja, vi får bare håpe at vi føyer oss inn i den solskinnshistorie-statisikken nå, altså! 🙏 Jeg har jo faktisk aldri hatt mer enn ett å sette inn på dag 2, så nå går jeg for ny rekord på det. Jeg vet ikke hva den var på, men slimhinna mi er visst det eneste jeg kan skryte av. Den har blitt kalt både perfekt, nydelig og helt etter læreboka flere ganger i løpet av en kontroll av alle legene som har sett på den. Aller første kontrollen måtte mannen komme fram og se, fordi den var så fin (det var ikke akkurat noe han alltid hadde drømt om ). Jeg tror det har noe med utseende og farger også. Men det hjelper lite da, det er ingenting som vil feste seg i den! Endret 11. august 2017 av Illy
LillyBe Skrevet 11. august 2017 #1573 Skrevet 11. august 2017 5 minutter siden, Illy skrev: Ja, vi får bare håpe at vi føyer oss inn i den solskinnshistorie-statisikken nå, altså! 🙏 Jeg har jo faktisk aldri hatt mer enn ett å sette inn på dag 2, så nå går jeg for ny rekord på det. Jeg vet ikke hva den var på, men slimhinna mi er visst det eneste jeg kan skryte av. Den har blitt kalt både perfekt, nydelig og helt etter læreboka flere ganger i løpet av en kontroll av alle legene som har sett på den. Aller første kontrollen måtte mannen komme fram og se, fordi den var så fin (det var akkurat noe han alltid hadde drømt om ). Jeg tror det har noe med utseende og farger også. Men det hjelper lite da, det er ingenting som vil feste seg i den! Hahaha, syns jeg ser mannen din som må observere den perfekte slimhinnen 😂😂🙈 akkurat det der lover iallfall veldig godt da! Uten god slimhinne er jo alt håpløst...å denne gangen har du jo scratchet også! Vi satser på ny rekord hos deg, og bedre befruktning enn vanlig hos meg...så vi begge blir rugere av 2 perfekte 3-dagers embryo til uka 🙏 Please 🙏
LoveTrain Skrevet 13. august 2017 #1574 Skrevet 13. august 2017 Hvordan har helgen gått? Skal du inn igjen i morgen, eller drøyer de et par dager til?
Illy Skrevet 13. august 2017 Forfatter #1575 Skrevet 13. august 2017 43 minutter siden, LoveTrain skrev: Hvordan har helgen gått? Skal du inn igjen i morgen, eller drøyer de et par dager til? Jeg har satt eggløsningssprøyta i kveld 😃 Så da er det bare en lang dag igjen før uttak. Jeg regner med at jeg kommer til å bli skikkelig nervøs i morra kveld. Nå håper jeg på tre egg. Det er for lite til at det blir noe særlig god søvn før ett eller to av dem er trygt plassert tilbake i magen!
Illy Skrevet 15. august 2017 Forfatter #1576 Skrevet 15. august 2017 Nå sitter jeg på klinikken og venter på uttak 😬 Jeg er livredd for null uttelling. Hvis jeg får tre egg nå, skal jeg være fornøyd! Kjære egg, kom ut!!
DrømmenOmEnBaby Skrevet 15. august 2017 #1577 Skrevet 15. august 2017 12 minutter siden, Illy skrev: Nå sitter jeg på klinikken og venter på uttak 😬 Jeg er livredd for null uttelling. Hvis jeg får tre egg nå, skal jeg være fornøyd! Kjære egg, kom ut!! Ønsker deg masse lykke til! ❤️❤️
QBee Skrevet 15. august 2017 #1578 Skrevet 15. august 2017 23 minutter siden, Illy skrev: Nå sitter jeg på klinikken og venter på uttak 😬 Jeg er livredd for null uttelling. Hvis jeg får tre egg nå, skal jeg være fornøyd! Kjære egg, kom ut!! Lykke til Illy
miore Skrevet 15. august 2017 #1580 Skrevet 15. august 2017 46 minutter siden, Illy skrev: Nå sitter jeg på klinikken og venter på uttak 😬 Jeg er livredd for null uttelling. Hvis jeg får tre egg nå, skal jeg være fornøyd! Kjære egg, kom ut!! Jeg sitter og sier "fem! fem! fem!" innni meg nå Jeg heier nemlig på høyresiden din også 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå