Gå til innhold

Illy venter på bolla

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så kjipt med den skuffelsen, jeg kjenner virkelig på den følelsen. Heldigvis (selvom det kanskje er en fattig trøst akkurat nå), så er ikke det så lenge til neste forsøk for deg. Vi er mange som skal i gang på sensommeren/høsten, det skal bli spennende å følge med på hverandre ❤

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig med kjemisk, men som du sier så er det kanskje litt fint også å få bekreftet at egget har utviklet seg langt nok til å feste seg såvidt. Blir det mer egenprøving før neste IVF nå?

Skrevet

Trist å høre at det ikke gikk veien denne måneden, men kjemisk betyr jo ihvertfall at noe har skjedd! 

Masse lykke til fremmover! 

Skrevet

Så utrolig kjipt :( Var jo en tydelig strek på den testen!! 

Skrevet
21 timer siden, Snotra skrev:

Å nei, det var trasig. Jeg skjønner at dette må være en berg- og dalbane av dimensjoner; først lykke og spenning, så den store sviende skuffelsen. Huff, jeg ønsker så sterkt at det skal gå bra for dere! Heldigvis er ikke august langt unna nå, og dette MÅ jo være positivt uansett - at det er med på å gi ekstra håp til IVF fordi ting fungerer? Nei, jeg bare babler nå og skal derfor slutte, og heller bare sende deg en megasvær virtuell klem! Ta vare på dere selv, du og mannen. :klem:

Ja, det ble skikkelig masse opp og ned nå! Men det er jo sånn denne prøvingen er. Det hjelper at det snart er nytt forsøk, jeg hadde jo egentlig ikke tenkt at det kunne gå nå. Tusen takk for gode ord! Det hjelper med en virtuell klem også 😊

21 timer siden, Weebs skrev:

Jeg var så spent da jeg så du hadde skrevet siden jeg sjekket i går. "Kom igjen nå!" sa jeg høyt. Trist å lese at det var kjemisk :(

Men den følelsen du hadde i går skal du ha igjen, og da skal den vare lenge lenge lenge! :Nikke:

Ja, det er det jeg prøver å tenke, kanskje (forhåpentligvis) allerede i august! 😊

Skrevet
19 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Så kjipt med den skuffelsen, jeg kjenner virkelig på den følelsen. Heldigvis (selvom det kanskje er en fattig trøst akkurat nå), så er ikke det så lenge til neste forsøk for deg. Vi er mange som skal i gang på sensommeren/høsten, det skal bli spennende å følge med på hverandre ❤

Jeg syns tross alt det er godt at det ikke var noen tvil i går, så jeg slapp å lure i flere dager eller uker. Det hjelper at det snart er nytt forsøk. Tror det hadde vært en god del tøffere å måtte vente lenge. Vi håper at det er i sommer/høst det endelig skal ordne seg for alle❤️ Det begynner å bli på tide nå!

18 timer siden, QBee skrev:

Kjedelig med kjemisk, men som du sier så er det kanskje litt fint også å få bekreftet at egget har utviklet seg langt nok til å feste seg såvidt. Blir det mer egenprøving før neste IVF nå?

Ja, jeg syns det er ganske godt😊 Og merkelig nok veldig godt å få kjenne hvor glad jeg ble selv om deg gikk fort over (kanskje greit at det gikk fort når det skulle ende sånn, så rakk ikke fallhøyden å bli alt for stor). Vi kommer til å prøve rundt EL hvis jeg ikke er på jobb.

18 timer siden, Ruccula skrev:

Trist å høre at det ikke gikk veien denne måneden, men kjemisk betyr jo ihvertfall at noe har skjedd! 

Masse lykke til fremmover! 

Tusen takk!! Det betyr det, det kjennes tross alt litt godt 😊

13 timer siden, LoveTrain skrev:

Så utrolig kjipt :( Var jo en tydelig strek på den testen!! 

Skikkelig kjipt 🙁Det er fint at du sier det, det er så lett å begynne å lure. Jeg er rimelig sikker på at det var kjemisk, fordi jeg først så en strek på testen fra dagen før, og fordi den mer synlige streken kom ganske raskt og innen tidsfristen. 

Skrevet

Nå har mensmurringer startet for fullt. Drittmensen! Men det hjelper at Det er bare én syklus igjen til sprøytestart. Og så har vi skaffet oss et nytt familiemedlem. En liten valp :hjerte: Vi har tenkt på å skaffe hund senere, når vi har fått barn. Men jeg kjenner at det var veldig rett å ikke vente mer! 

Skrevet

Nåmmin! Gratulerer så mye med en liten valp!! :ninuskapus::ninuskapus: Det høres utrolig koselig ut, og jeg tror dere gjorde rett i å ikke drøye det. Åh, så koselig altså! Dyr er bare de beste skapningene som fins! :hund::hjerte: 

(Klarte ikke å finne noen flere hundesmileys jeg?) 

Skrevet

Såå kjekt med valp, gratulerer! Det er litt babytid over det å ha valp i hus :rodmer: hva slags hund er det (du vil kanskje ikke svare mtp anonymitet, men spør nå likevel :))?

Skrevet
14 timer siden, Snotra skrev:

Nåmmin! Gratulerer så mye med en liten valp!! :ninuskapus::ninuskapus: Det høres utrolig koselig ut, og jeg tror dere gjorde rett i å ikke drøye det. Åh, så koselig altså! Dyr er bare de beste skapningene som fins! :hund::hjerte: 

(Klarte ikke å finne noen flere hundesmileys jeg?) 

Det kjennes veldig rett ut! :) Det innebærer at jeg må bytte jobb, men det er helt greit. Jeg har tenkt på det ei stund, og må uansett bytte jobb når vi får barn. Veldig godt å ikke bare gå rundt å vente på den gravititeten og utsette alt annet! Jeg er imponert over at du i det hele tatt fant hundesmiley, jeg altså, det klarer ikke jeg!

13 timer siden, QBee skrev:

Såå kjekt med valp, gratulerer! Det er litt babytid over det å ha valp i hus :rodmer: hva slags hund er det (du vil kanskje ikke svare mtp anonymitet, men spør nå likevel :))?

Det kjennes som den valpen dekker noen "babygreier" hos meg, det var utrolig hvor mye det hjalp å besøke og kose med den nå som jeg er ganske så lei meg. Ikke at det er en erstatning. Men nå googler jeg valpekurs og treningstips i stedet for ivf og barnløshet. Jeg tør ikke å skrive rasen her, selv om jeg føler jeg røper mye allerede. Men jeg sender en pm :)

Skrevet

Gratulerer med valp, jeg har to hunder. Mine livs lys og store kjærlighet :)

Skrevet
23 timer siden, Illy skrev:

Nå har mensmurringer startet for fullt. Drittmensen! Men det hjelper at Det er bare én syklus igjen til sprøytestart. Og så har vi skaffet oss et nytt familiemedlem. En liten valp :hjerte: Vi har tenkt på å skaffe hund senere, når vi har fått barn. Men jeg kjenner at det var veldig rett å ikke vente mer! 

Da er vi straks i gang 😄❤ august blir vår mnd!!! 

Skrevet
9 timer siden, Ruccula skrev:

Gratulerer med valp, jeg har to hunder. Mine livs lys og store kjærlighet :)

Tusen takk! Det er så koselig å ha hund :) Det kan nok hende at vi ender opp med to på et senere tidspunkt vi også. 

2 timer siden, LillyBe skrev:

Da er vi straks i gang 😄❤ august blir vår mnd!!! 

Det er vi faktisk! Nå er det denne nerverpirrende syklusen som må bli lang nok. Men det gjør den! Nå tror jeg tida flyr avgårde fram til slutten av juli/starten av august 😃

Skrevet

Ååå, har du fått deg hund? Så herlig! Samboeren min og jeg har snakket om å skaffe oss hund lenge nå. Koselig da! Fint å kunne få oppmerksomheten på litt andre ting :)

Skrevet

Hund :danse:

Baby er ingenting i forhold til valpetiden så når den tid kommer er du i hvert fall godt forberedt :nigo:

Skrevet
2 timer siden, Weebs skrev:

Baby er ingenting i forhold til valpetiden så når den tid kommer er du i hvert fall godt forberedt :nigo:

Haha godt jeg ikke er den eneste som synes valpetiden var sinnsykt slitsom :P

Første valpen vat utrolig grei og enkel, men da jeg bestemte meg for enda en hund, 6 mnd senere. Og fikk en pøbelvalp av dimensjoner daaaa satt jeg i sofaen og gråt av utmattelse :P

Haha men det er så verdt det!!! Herregud for en deilig skapning han er i dag (men fortsatt en pøbel) ;);)

Skrevet
2 timer siden, Ruccula skrev:

Første valpen vat utrolig grei og enkel, men da jeg bestemte meg for enda en hund, 6 mnd senere. Og fikk en pøbelvalp av dimensjoner daaaa satt jeg i sofaen og gråt av utmattelse :P

Haha men det er så verdt det!!! Herregud for en deilig skapning han er i dag (men fortsatt en pøbel) ;);)

Ja, det er forskjell på folk (hunder)! :fnise: To valper på en gang er ikke verst altså. Respekt! Eller galskap ;)

• Liker 1
Skrevet

Så koselig med hund Illy! Det siers jo at hunder er ekstremt gode mot stress og for avslapping, så jeg har trua på at dette hjelper på mange områder :) 

Og forresten så utrolig trist med den kjemiske. Det er så urettferdig altså! Men hundepels er perfekt å gråte i når man trenger det. Og tenkt så heldig minien dere kommer til å få(!) blir når den får vokse opp sammen med en hund! 

Skrevet
21 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Ååå, har du fått deg hund? Så herlig! Samboeren min og jeg har snakket om å skaffe oss hund lenge nå. Koselig da! Fint å kunne få oppmerksomheten på litt andre ting :)

Ja, veldig herlig! Den er fortsatt hos moren sin, men oppdretteren bor ikke så langt unna så vi kan besøke den så lenge :) Jeg har ferie under hele neste forsøk, og da blir det topp å ha en liten krabat å passe på. Veldig kjekt å google valpetrening i stedet for IVF! 

20 timer siden, Weebs skrev:

Ja, endelig! Det var godt å innse at vi faktisk ikke er nødt til å vente med hunden til etter at vi har fått barn :biggrin:

17 timer siden, Ruccula skrev:

Det kan være fryktelig slitsomt, så det blir litt spennende i kombinasjon med hormonsprøyter og IVF. Men jeg tror det stort sett kommer til å være positivt :) 

Jeg har hatt en hund av samme type tidligere, og hun var helt ekstrem som valp. Hverken jeg eller familien har sett noe sånt før :PIkke at hun gjorde så mye galt egentlig, hun ødela ikke ting. Men hun løp og løp og løp og var turbo hele tida. Den forrige hunden var svært aktiv allerede i valpekassa, mens hun vi har valgt nå virker ganske bedagelig. Så jeg er forberedt på en utmattende valpetid, men krysser fingrene for at det blir litt roligere enn sist! Og uansett er det verdt det, ja! Turbovalpen ble rolig som voksen, og var alltid en herlig skapning hun også :hjerte:

12 timer siden, Marimba skrev:

Så koselig med hund Illy! Det siers jo at hunder er ekstremt gode mot stress og for avslapping, så jeg har trua på at dette hjelper på mange områder :) 

Og forresten så utrolig trist med den kjemiske. Det er så urettferdig altså! Men hundepels er perfekt å gråte i når man trenger det. Og tenkt så heldig minien dere kommer til å få(!) blir når den får vokse opp sammen med en hund! 

Takk, det er skikkelig koselig! Jeg har tenkt på det når jeg har lest om de herlige hundene dine :) Hundepels er perfekt å gråte i, ja. Jeg har prøvd å si til mannen at vi kan ikke ha hund nå (vi blir så bundet, må bytte jobb på et upraktisk tidspunkt osv.), men han har insistert, fordi han så hvor glad jeg ble på besøk hos valpene. Og han har helt rett! :) 

Skrevet

Så kos at dere skal få valp! Det har vi også fått oss :) Kjenner meg igjen i at det er godt å flytte fokus litt ;). Veldig lenge siden jeg har vært inne og lest i dagbøker nå, men alltid gøy å titte innom. Ser at mye har skjedde siden sist! 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...