Gå til innhold

Illy venter på bolla

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 28.6.2017 den 22.36, LoveTrain skrev:

Hahaha.. det var alltid en søt gutt!:mynona:

De hormonene ja, f@cker til hele systemet. Nå håper jeg inderlig det var festeblødning da, sånn at vi kan være nervevrak sammen gjennom hele sommeren:haar: Hvordan er magefølelsen denne runden?

Ja, tenk hvis det var en festeblødning! Men magefølelsen er ikke noe god denne runden. Jeg tror spottingen betyr at noe hormonelt er i ulage, og at det er et dårlig tegn. Jeg har ganske god magefølelse for IVF-forsøket i august da :) Uten noen god grunn forsåvidt, men jeg håper at med så masse medisin som jeg skal ta da, så må vi få litt mer enn ett embryo, og kanskje til og med en blastocyst. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 timer siden, Illy skrev:

Ja, tenk hvis det var en festeblødning! Men magefølelsen er ikke noe god denne runden. Jeg tror spottingen betyr at noe hormonelt er i ulage, og at det er et dårlig tegn. Jeg har ganske god magefølelse for IVF-forsøket i august da :) Uten noen god grunn forsåvidt, men jeg håper at med så masse medisin som jeg skal ta da, så må vi få litt mer enn ett embryo, og kanskje til og med en blastocyst. 

Spotter du fremdeles? August skal bli en bra måned! Da er man lykkelig etter en fin sommer, og alt ligger til rette for et godt forsøk:) 

Skrevet
På 30.6.2017 den 14.14, LoveTrain skrev:

Spotter du fremdeles? August skal bli en bra måned! Da er man lykkelig etter en fin sommer, og alt ligger til rette for et godt forsøk:) 

Nei, spottinga ga seg heldigvis :) Jeg har et håp om at sommer og litt avslapning skal legge et godt grunnlag. Og alle d-vitaminene fra sola!

Skrevet
15 timer siden, Illy skrev:

Nei, spottinga ga seg heldigvis :) Jeg har et håp om at sommer og litt avslapning skal legge et godt grunnlag. Og alle d-vitaminene fra sola!

Sommer er sånn sett en fin tid å ikke være gravid også - selv om vi mer en gjerne skulle gitt vekk en nyre for å bli gravide da. D-vitaminer må du nyte, jeg er skikkelig misunnelig på dere østlandsboere. Gikk det greit på jobb? Ikke noen dramatiske situasjoner som vippet hele vakten av pinnen, håper jeg? 

Hvor mange dpo er du nå forresten? Jeg hadde gjort meg en mental notis når du skrev det i LillyBes dagbok, men hjernen min er visstnok blitt Lutinusgrøt. Skal du teste snart? 

Skrevet
11 timer siden, LoveTrain skrev:

Sommer er sånn sett en fin tid å ikke være gravid også - selv om vi mer en gjerne skulle gitt vekk en nyre for å bli gravide da. D-vitaminer må du nyte, jeg er skikkelig misunnelig på dere østlandsboere. Gikk det greit på jobb? Ikke noen dramatiske situasjoner som vippet hele vakten av pinnen, håper jeg? 

Hvor mange dpo er du nå forresten? Jeg hadde gjort meg en mental notis når du skrev det i LillyBes dagbok, men hjernen min er visstnok blitt Lutinusgrøt. Skal du teste snart? 

Ja, jeg er glad jeg bosatte meg på østlandet værmessig sett! Det var nesten så det var litt godt med noen skyer i formiddag :PJeg er fortsatt på jobb, men nå er snart vakta over. Vi har vel vært vippet av pinnen noen kortere stunder, men kommet oss opp igjen hver gang. Nå tror jeg det blir ei rolig natt, og i morra på denne tida er jeg i min egen seng igjen :)

Jeg er 9 dpo i dag. Jeg måtte sjekke appen min for å svare på det, så her er vel hjernen blitt crinonegrøt. Jeg tror kanskje jeg skal være cool og vente til 14 dpo med test. Jeg tok en i går, for å se om Ovitrellen var ute, og det var den nesten (streken var så svak at ingen uten strekøyne, trent opp gjennom uttallige prøvemåneder, ville sett den).

Skrevet

Så spennende. Jeg håper det går bra for deg den gangen her. Lykke til når testingen starter!! 

Skrevet
22 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Så spennende. Jeg håper det går bra for deg den gangen her. Lykke til når testingen starter!! 

Tusen takk! :)

Skrevet

Altså, kjære kvinner med strekøyne... Jeg tok en test i går kveld, og den var negativ. Da jeg så på den i morges, så jeg en ekstremt svak strek (men den er helt umulig å se på bildet). Så tok jeg en nå, egentlig bare for å bekrefte at jeg kan drikke vin i kveld. Og da kom det en strek innafor fristen, mens jeg stod og så på. Men den er svaaak :bond: Og jeg er 12 dpo... Nå sitter jeg egentlig bare og venter på at jeg skal måtte på do igjen. Jeg tenker 1: feil på testen (jeg tror den kommer fra ei pakke jeg kjøpte tidlig i år, og har vært frossen). 2: kjemisk. Men så har man jo alltid et lite håp da! Den øverste er fra i morges.

IMG_1173.JPG

IMG_1172.JPG

Skrevet

Jeg ser strek!! :alice: Den fra i dag morges ser jeg til og med på den crappy pc-skjermen på jobb, mens den fra i går må jeg inn på telefonen for å se :fnise: Herregud, så spennende!! Hvis vi ikke blir forsøksbuddies i august likevel er du tilgitt, altså :ler: 

Skrevet (endret)

Jeg ser strek på den øverste til og med uten å ta opp lysstyrken!!! :hoppe: Og det er farge i den!!!!! 

Lykke til med skrulledager fremover!:fnise:

Edit: da var det kanskje festeblødning likevel??!🤞

Endret av LoveTrain
Skrevet

Oi, der er det strek ja. Er DPO like pålitelig som ved IVF, eller kan det ha skjedd en senere befruktning? Uansett så kan det være innafor med svak 12DPO test! 

Skrevet

:mynona:

Å herregud å herregud å herregud :bond:

Mer har ikke jeg å si. Men jeg ser strek altså! :duskedame:

Skrevet

Jeg og! :alice:

Fy så spennende!

Skrevet

Oii. Jeg ser strek jeg og! Så sykt spennende!!! :) 

Skrevet
2 timer siden, miore skrev:

Jeg ser strek!! :alice: Den fra i dag morges ser jeg til og med på den crappy pc-skjermen på jobb, mens den fra i går må jeg inn på telefonen for å se :fnise: Herregud, så spennende!! Hvis vi ikke blir forsøksbuddies i august likevel er du tilgitt, altså :ler: 

Åh, hurra for at flere ser den!! Jeg tror ikke helt på det foreløpig, men kjenner at jeg er litt skjelven! Enda godt at jeg er tilgitt hvis dette skulle utvikle seg :fnise: (det var det eneste mulige problemet med en positiv test nå).

2 timer siden, LoveTrain skrev:

Jeg ser strek på den øverste til og med uten å ta opp lysstyrken!!! :hoppe: Og det er farge i den!!!!! 

Lykke til med skrulledager fremover!:fnise:

Edit: da var det kanskje festeblødning likevel??!🤞

Du ser farge og, ja?! Til og med mannen måtte innrømme at det er en strek der etter hvert (jeg hadde planlagt å ikke si noe før streken evt. fortsatt er der i morra, men det klarte jeg ikke, gitt). Ja det kan jo ha vært en festeblødning da? Jeg har fortsatt litt rosa i criononen, og har egentlig hatt det helt siden "festeblødningen". Skummelt :haar:

2 timer siden, QBee skrev:

Oi, der er det strek ja. Er DPO like pålitelig som ved IVF, eller kan det ha skjedd en senere befruktning? Uansett så kan det være innafor med svak 12DPO test! 

DPO er dessverre helt pålitelig, jeg brukte el-sprøyte. Heldigvis fikk jeg en blendahvit test 9 dpo, så jeg vet at den er ute av systemet. Det hadde vært fantatisk, og veldig overraskende, hvis dette viser seg å være innafor :biggrin:

1 time siden, Marimba skrev:

Jeg og! :alice:

Fy så spennende!

Så godt at alle kan se noe der! :) Jeg kommer til å være nervevrak når jeg skal tisse på pinne i morra (ikke at jeg ikke kommer til å gjøre det i ettermiddag og, selv om jeg har sagt til mannen at jeg ikke skal).

40 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Oii. Jeg ser strek jeg og! Så sykt spennende!!! :) 

Så bra! :) Det blir noen veldig nervepirrende dager framover! Takk for at dere hjelper meg å se!!

Skrevet

:yvonne: Jeg krysser alt for en positiv digital om to døgn😁

Skrevet
2 timer siden, Illy skrev:

Åh, hurra for at flere ser den!! Jeg tror ikke helt på det foreløpig, men kjenner at jeg er litt skjelven! Enda godt at jeg er tilgitt hvis dette skulle utvikle seg :fnise: (det var det eneste mulige problemet med en positiv test nå).

Jeg er utrolig storsinnet sånn :hoho: Og jeg er enig, det er definitivt farge i testen! En vaskeekte strek :) Oppdater oss gjerne med bilde av ettermiddagstesten(e) :Nikke: 

Skrevet (endret)
1 time siden, miore skrev:

Jeg er utrolig storsinnet sånn :hoho: Og jeg er enig, det er definitivt farge i testen! En vaskeekte strek :) Oppdater oss gjerne med bilde av ettermiddagstesten(e) :Nikke: 

Hihi, jeg er også storsinnet sånn...så du er tilgitt 😂 Jeg og @miore får ta oss av august! 

Jeg håper også på ettermiddagstester 😍

Endret av LillyBe
Skrevet

Jeg også ser strek! Jaa!! Har en venninne som prøver og fikk mensen I dag og var lei meg på hennes vegne og nå ble jeg glad igjen for deg! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...