Gå til innhold

Illy venter på bolla

Illy

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, LoveTrain skrev:

Nå må du huske på det du fortalte meg - det er ikke meningen å bruke streken som indikator for hcg-nivå. De varierer! Strek er strek enn så lenge :)  Håper du får til bildefunksjonen, jeg vil se! 

Merkelig så mye lettere jeg har for å være rasjonell på andres vegne :fnise: Men det er jo helt rett. Og jeg mener til og med at dagens var sterkere innafor tidsfristen, jeg mener det var noe sånt med dine og. OG jeg fikk en sterk test 6 dpo, mens den var betydelig svakere både 5 og 7 dpo. Så det er masse håp! Jeg  lir helt koko av å teste. Neste gang (som skal være et søskenforsøk!!), skal jeg holde meg til IKM!!

7 minutter siden, QBee skrev:

Kjedelig med tvilesteker. Man man kan IKKE teste HCG-stigning med strimmeltester, og det er fortsatt veldig tidlig hos deg. Med to egg er det i tillegg mulig at det ene fester seg skikkelig og det andre bare sneier borti sånn at HCG kan svinge litt pga det. Du kan jo evt vente et par dager med neste test, da bør du se en tydeligere strek. 

Nei, dere har helt rett, jeg har sett det selv før. Jeg vil helst ha en supertydelig test, og skriftlig garanti for at det varer til mai, men det finnes ingen garantier! Det hadde helt klart vært fornuftig å vente et par dager. Egentlig skulle jeg veldig gjerne ventet til 14 dpo og tatt en digital da. Men jeg kommer ikke til å klare det :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Snotra skrev:

Åh, dette var jo litt for spennende lesning!! Herregud, jeg håperhåperhåperhåper dette går veien!! Jeg skjønner det er veldig lett å henge seg opp i styrken på teststreken, for det gjør vel stort sett alle, men ikke fortvil enda. Det kan være helt tilfeldig eller at det henger sammen med det som QBee skriver. Åååååh, jeg sender deg alle gode håp og tanker nå. :):hjerte:

Tusen takk :) Veldig godt med håp og gode tanker nå :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg til å legge ut bilde fra URL, tror jeg. Men det blir kjempedigert, sorry! Her er alle testene, fra 5 dpo øverst, til i dag 10 dpo nederst. 6 dpo er også sterkere. Så jeg skal prøve å tenke at strek er strek og ikke tenke så mye (det kommer jeg ikke til å klare :P). Vær så snill å bli sterkere igjen 🙏

PjxCTyl.jpg

Endret av Illy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser veldig lovende ut!!😍 legger ved bilde av mine 12-14dpo, ser du hvor mye svakere 13dpo er?😁 

5157CB34-B7E0-475B-A519-FD20D1B94BAB.thumb.jpeg.d3b37e8acb31601738afdddfd3057d15.jpeg

Det var akkurat det samme med tidsfristen for meg ja;)

Endret av LoveTrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ta blodprøver forresten? Jeg tok første 13dpo, altså samme dag som den svake testen, og hcg var på 116! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er HELT klart noe på gang, du er bare 10DPO. Når er blodprøve?

Og, er det i denne dagboka vi får oppdateringer fra @miore også eller? :fnise::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, QBee skrev:

Og, er det i denne dagboka vi får oppdateringer fra @miore også eller? :fnise::sjenert:

Jeg har fremdeles positive tester, men svaaaake - og jeg synes også det er vanskelig å se noe stigning fra i går, så jeg håper forsiktig, forsiktig men er livredd for kjemisk og i en følelsesmessig berg-og-dalbane du sikkert kjenner godt :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LoveTrain skrev:

Det ser veldig lovende ut!!😍 legger ved bilde av mine 12-14dpo, ser du hvor mye svakere 13dpo er?😁 

5157CB34-B7E0-475B-A519-FD20D1B94BAB.thumb.jpeg.d3b37e8acb31601738afdddfd3057d15.jpeg

Det var akkurat det samme med tidsfristen for meg ja;)

Takk!! 😘 Bildebevis var nok det eneste som kunne få meg til å slappe av litt og tro jeg er gravid igjen!

1 time siden, Chickenwings85 skrev:

Enig, det her ser veldig bra ut!!! 😍

Så godt at du syns det! Det er så uvirkelig med positive tester 😃 Neste mål: positiv digital på tirsdag.S

1 time siden, QBee skrev:

:yvonne:Endelig! Blodprøven er ikke før neste fredag, 17 dpo. Jeg må nok roe ned på testinga innen det, for jeg klarer ikke ei hel uke på denne måten.

Endret av Illy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, miore skrev:

Jeg har fremdeles positive tester, men svaaaake - og jeg synes også det er vanskelig å se noe stigning fra i går, så jeg håper forsiktig, forsiktig men er livredd for kjemisk og i en følelsesmessig berg-og-dalbane du sikkert kjenner godt :fnise: 

Det er samme problemet, vi bruker disse testene til å avgjøre stigning :PFor en berg- og dalbane. Men alternativet er å ikke teste, og være konstant negativ, nå får vi i hvert fall en opptur hver gang testen ser litt sterkere ut. Jeg tror det er et godt tegn at du har strek i hvertfall. Og gleder meg til å høre om ettermiddagstesten din ser ut (for jeg tror det blir godt nytt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mine tester fra formiddagen i dag, siden jeg tydeligvis driver og breier meg i @Illy sin dagbok :fnise: Hadde jeg ikke vært en idiot som tar tusen strimmeltester om dagen hadde jeg vært veldig fornøyd med å få den A1-testen på 10 dpo, men det stresser meg massivt at det er vanskelig å se noe særlig stigning på den strimmeltesten.

FullSizeRender.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å være 10dpo så har dere jo begge kjempefine tester!! Krysser alt jeg har for at embryoene graver seg dypt inn🤞😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, miore skrev:

Her er mine tester fra formiddagen i dag, siden jeg tydeligvis driver og breier meg i @Illy sin dagbok :fnise: Hadde jeg ikke vært en idiot som tar tusen strimmeltester om dagen hadde jeg vært veldig fornøyd med å få den A1-testen på 10 dpo, men det stresser meg massivt at det er vanskelig å se noe særlig stigning på den strimmeltesten.

FullSizeRender.jpg

Min dagbok er din dagbok :nigo: Dessuten liker jeg godt å få bilder av positive tester i den :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, miore skrev:

Vært på den berg-og-dalbane i 6-7 mnd nå, selv om de første ukene definitivt er verst! Synes både litt synd på dere, og er litt misunnelig, haha! Det er jo en veldig spennende tid. Synes alle testene til dere begge ser kjempelovende ut. Må bli minimum 2 små utav dette vel :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!!! Jeg hadde ikke sterkere tester enn dette på dpo 10 :):)

Jeg krysser fingrene for dere begge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, QBee skrev:

Vært på den berg-og-dalbane i 6-7 mnd nå, selv om de første ukene definitivt er verst! Synes både litt synd på dere, og er litt misunnelig, haha! Det er jo en veldig spennende tid. Synes alle testene til dere begge ser kjempelovende ut. Må bli minimum 2 små utav dette vel :) 

Det er en herlig følelse! Og samtidig drittskummelt 😳 Jeg har dristet med til å laste ned graviditetsapp til og med, den samme som du har, tror jeg, der man kan velge å sammenligne størrelsen til fosteret med små dyr. Veldig redd for at jeg jinxer det nå da! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

57 minutter siden, Ruccula skrev:

Så spennende!!! Jeg hadde ikke sterkere tester enn dette på dpo 10 :):)

Jeg krysser fingrene for dere begge!!

Tusen takk!! Det er veldig godt å høre at testene virker normale! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens tester! Siste strimmeltest er lengst til høyre. Jeg skal visst ikke få noen betryggende stigning enda, men jeg stresser ikke så mye med det i dag, heldigvis. Det er er i hvert fall ikke ovitrelle mer nå 😃 Jeg endte opp med å kjøpe en annen type test på apoteket i går og, bare for å være helt sikker på at det ikke var noe galt med alle strimmeltestene :PJeg lurer på om jeg kjøpte dem i vinter, så de kan ha vært litt frosne, og man kan jo ikke risikere å bli lurt av tidligere frosne, falskt positive tester! Apotektesten var betryggende :)

Ellers har jeg hatt masse murringer de to siste dagene. De har vært annerledes, nesten som en kald følelse i nedre del av magen, samt at det presser og trykker. I dag har det gått over til å ligne alt for mye på mensmurringer. Noe må man jo ha å bekymre seg over :bond:

vZ88XV5.jpg154mIEu.jpg

Endret av Illy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Illy skrev:

Dagens tester! Siste strimmeltest er lengst til høyre. Jeg skal visst ikke få noen betryggende stigning enda, men jeg stresser ikke så mye med det i dag, heldigvis. Det er er i hvert fall ikke ovitrelle mer nå 😃 Jeg endte opp med å kjøpe en annen type test på apoteket i går og, bare for å være helt sikker på at det ikke var noe galt med alle strimmeltestene :PJeg lurer på om jeg kjøpte dem i vinter, så de kan ha vært litt frosne, og man kan jo ikke risikere å bli lurt av tidligere frosne, falskt positive tester! Apotektesten var betryggende :)

Ellers har jeg hatt masse murringer de to siste dagene. De har vært annerledes, nesten som en kald følelse i nedre del av magen, samt at det presser og trykker. I dag har det gått over til å ligne alt for mye på mensmurringer. Noe må man jo ha å bekymre seg over :bond:

vZ88XV5.jpg154mIEu.jpg

Den der er jo tydelig positiv!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som Ruccula: Det der ser jo vitterlig ut som en positiv test!! Og mensmurringer? De har forfulgt meg siden dag 1 av graviditeten. Har fortsatt sånne. Så det behøver virkelig ikke å bety noe negativt altså. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...