Gå til innhold

Illy venter på bolla


Illy

Anbefalte innlegg

Hvis du ikke liker musen er alternativet et lykketroll med blått hår😍 Selv om appen forsikrer meg om at babyen ikke har det samme håret.:fnise:

Fremdeles kvalm? Nå er du vel i uke 7?:yvonne: Er så utrolig spent på hvor mange blinkende hjerter det blir på TUL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, LoveTrain skrev:

Hvis du ikke liker musen er alternativet et lykketroll med blått hår😍 Selv om appen forsikrer meg om at babyen ikke har det samme håret.:fnise:

Fremdeles kvalm? Nå er du vel i uke 7?:yvonne: Er så utrolig spent på hvor mange blinkende hjerter det blir på TUL!!

Spørs om jeg velger lykketrollet :fnise:

Jeg er fortsatt kvalm, og syns alt lukter alt for mye. Jeg er 6+1 i dag, det blir kanskje 7. uke? Jeg har ikke helt forstått den tellinga enda. Jeg er fryktelig nervøs for at det ikke skal være noe hjerte i det hele tatt, og klarer ikke helt å tenke hvor mange. Hvis det plutselig er to, kommer jeg nok til å få litt sjokk :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Illy skrev:

Spørs om jeg velger lykketrollet :fnise:

Jeg er fortsatt kvalm, og syns alt lukter alt for mye. Jeg er 6+1 i dag, det blir kanskje 7. uke? Jeg har ikke helt forstått den tellinga enda. Jeg er fryktelig nervøs for at det ikke skal være noe hjerte i det hele tatt, og klarer ikke helt å tenke hvor mange. Hvis det plutselig er to, kommer jeg nok til å få litt sjokk :laugh:

Da er du 6uker på vei, men i svangerskapsuke 7. Hehe, ble ganske forvirret av de ukene selv 😅

Så bra du har symptomer og at kvalmen er der. Det er gode tegn 😊 

Skal du på TUL neste uke da eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Da er du 6uker på vei, men i svangerskapsuke 7. Hehe, ble ganske forvirret av de ukene selv 😅

Så bra du har symptomer og at kvalmen er der. Det er gode tegn 😊 

Skal du på TUL neste uke da eller? 

Veldig forvirrende 😂 Jeg er fornøyd med at jeg har skjønt at man teller fra første dag i siste mens, jeg, selv om man egentlig går ut i fra fra befruktning ved IVF.

Det er veldig betryggende med kvalmen 😊Jeg har mensmurringer også, som jeg syns er skumle, så nå er vel det eneste tilfellet jeg kan se for meg hvor det er godt å være skikkelig kvalm.

TUL på tirsdag 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag er jo straks!!❤️ Håper dere får høre lyd, og ikke bare se blinking. Den lyden er den vakreste jeg noengang har hørt! Gråt resten av dagen🙈. Har faktisk ikke hørt den siden uke 7, verken gyn, lege eller jordmor ønsket å ta den på pga babyen. :klo:

Kvalme er så godt og vondt på en og samme tid. Og de murringene er bare kjempefrustrerende :( 

Det ukesgreiene er bare rotete. Når noen spør hvor langt jeg er på vei så sier jeg 15 uker. Men hvis de spør hvilken uke jeg er i, så sier jeg "i 16.uke". Og mannfolk spør gjerne hvor mange måneder jeg er på vei, da blir jeg bare confused😂. "Mener du kalendermåned eller graviditetsmåned?" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir faktisk forbanna og provosert av å lese at en graviditetsmåned bare er fire uker 😂 Det nekter jeg å forholde meg til! Jeg oppga konsekvent "ordentlige" måneder om noen spurte :Nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, miore skrev:

Jeg blir faktisk forbanna og provosert av å lese at en graviditetsmåned bare er fire uker 😂 Det nekter jeg å forholde meg til! Jeg oppga konsekvent "ordentlige" måneder om noen spurte :Nikke: 

Enig! For noe tull.. Hvorfor skulle man plutselig endre lengden på en måned? Jeg forholder meg til "fra dato til dato-måneder"😝.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9/14/2017 den 13.42, Chickenwings85 skrev:

Åh, på tirdag allerede? SÅ FANTASTISK! Da får du høre hjertebank 👏🏼❤️

 

Jeg håper det! :hjerte: Nå begynner jeg å bli fryktelig nervøs 😬

På 9/14/2017 den 20.45, LoveTrain skrev:

Tirsdag er jo straks!!❤️ Håper dere får høre lyd, og ikke bare se blinking. Den lyden er den vakreste jeg noengang har hørt! Gråt resten av dagen🙈. Har faktisk ikke hørt den siden uke 7, verken gyn, lege eller jordmor ønsket å ta den på pga babyen. :klo:

Kvalme er så godt og vondt på en og samme tid. Og de murringene er bare kjempefrustrerende :( 

Det ukesgreiene er bare rotete. Når noen spør hvor langt jeg er på vei så sier jeg 15 uker. Men hvis de spør hvilken uke jeg er i, så sier jeg "i 16.uke". Og mannfolk spør gjerne hvor mange måneder jeg er på vei, da blir jeg bare confused😂. "Mener du kalendermåned eller graviditetsmåned?" 

Nå er det veldig straks! Det blir garantert grining hvis det er hjertelyd og blink ❤️ Jeg kommer til å være så livredd for at det ikke er liv, at hvis det er det, blir det nok en flom av overveldende følelser.

Kvalmen er slitsom, og så er jeg jo rene blodhunden for tida. Alt lukter, og det lukter ikke godt. Nå sliter jeg med å få i meg mat, enten fordi det kommer opp igjen, eller fordi jeg ikke orker at det skal komme opp. Men hver gang jeg føler meg bra ei stund, blir jeg skremt :P

Jeg har ikke fått med meg at det finnes forskellige måneder en gang, jeg! Så veldig komplisert da.

På 9/14/2017 den 21.08, miore skrev:

Jeg blir faktisk forbanna og provosert av å lese at en graviditetsmåned bare er fire uker 😂 Det nekter jeg å forholde meg til! Jeg oppga konsekvent "ordentlige" måneder om noen spurte :Nikke: 

Ja, det må da være unødvendig :Nikke: Jeg skal forholde meg til ordentlige månder jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Illy skrev:

Nå er det veldig straks! Det blir garantert grining hvis det er hjertelyd og blink ❤️ Jeg kommer til å være så livredd for at det ikke er liv, at hvis det er det, blir det nok en flom av overveldende følelser.

Kvalmen er slitsom, og så er jeg jo rene blodhunden for tida. Alt lukter, og det lukter ikke godt. Nå sliter jeg med å få i meg mat, enten fordi det kommer opp igjen, eller fordi jeg ikke orker at det skal komme opp. Men hver gang jeg føler meg bra ei stund, blir jeg skremt :P

Huff, jeg gledet meg voldsomt til ultralyd, helt til dagen kom. Da var jeg overbevist om at noe var gale og ville bare utsette det for å leve i illusjonen om graviditet litt lenger. Håper du klarer å slappe litt mer av, selv om jeg tviler :P 

Luktesans må være kjip bivirkning! Er jo gale nok å bare være kvalm, om ikke du skal sniffe på deg brekninger og oppkast i tillegg 🤢. Hvordan er formen ellers? Trøtt og sliten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, LoveTrain skrev:

Huff, jeg gledet meg voldsomt til ultralyd, helt til dagen kom. Da var jeg overbevist om at noe var gale og ville bare utsette det for å leve i illusjonen om graviditet litt lenger. Håper du klarer å slappe litt mer av, selv om jeg tviler :P 

Luktesans må være kjip bivirkning! Er jo gale nok å bare være kvalm, om ikke du skal sniffe på deg brekninger og oppkast i tillegg 🤢. Hvordan er formen ellers? Trøtt og sliten? 

Jeg har en mistanke om at det er sånn det blir, når jeg sitter på venterommet i morra tenker jeg at jeg bare vil hjem og leve videre i illusjonen :fnise: Foreløpig grugleder jeg meg, og syns det er rart at det er i morra allerede.

Den luktesansen bidrar bra til kvalmen. Jeg må f.eks. ikke finne på å åpne kjøleskapet eller søppelskapet etter at jeg har spist noe. Det er noen få ting som lukter godt også da, blant annet jordbær og trær! Trøtt og sliten er jeg, ja, og regner med det henger litt sammen med dårlig næringsinntak. Jeg er sykemeldt akkurat nå, 100 %, men kun fordi det ikke er mulig med tilrettelegging eller gradert sykemelding. Jeg har litt dårlig samvittighet for det, for jeg hadde klart å jobbe en del, men får jo ikke gjort noe med det.

16 timer siden, Weebs skrev:

Ultralyd er så nervepirrende! Jeg har skikkelig sommerfugler i magen på dine vegne :bond:  Gleder meg! :biggrin:

Det er litt for skummelt! 😬 Jeg skal bruke dagen i dag på å senke forventningene. Jeg må være forberedt på det verste, så det ikke kommer som noe sjokk, og så blir jeg desto mer overlykkelig og sjokkert-glad hvis det er liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, Snotra skrev:

Masse lykke til i morgen, Illy! :klem:

 

12 timer siden, miore skrev:

Lykke til! :nordvesta: Jeg er SÅ spent på dine vegne! :hjerte: 

 

59 minutter siden, QBee skrev:

Lykke til! Veldig spent på om det er en eller to blinkende prikker der i dag :) 

 

39 minutter siden, LillyBe skrev:

Masse lykke til! Spent på om det er 1 eller 2 små bønner der 😍

Tusen takk dere! :hjerte: Jeg er så kvalm at jeg tenker at det MÅ da være liv, kaster opp alt, både mat og drikke. Men når jeg sitter på venteværelset om et par timer kommer jeg til å være livredd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS, få deg medisin for kvalmen! Er bare tull å gå rundt og være dårlig når man kan lindre plagene :) jeg hadde god effekt av Afipran og Zofran. Postafen ble jeg megatrøtt av! Sov bare døgnet rundt😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, LoveTrain skrev:

Herregud så spennende det blir!! Masse lykke til❤️ Jeg er mest spent på hvor mange hjerter de finner;)

Tusen takk :hjerte: Jeg tipper ett, og at den andre også festet seg men glapp da jeg hadde blødning i starten. Håper det er minst ett!!!

26 minutter siden, LoveTrain skrev:

PS, få deg medisin for kvalmen! Er bare tull å gå rundt og være dårlig når man kan lindre plagene :) jeg hadde god effekt av Afipran og Zofran. Postafen ble jeg megatrøtt av! Sov bare døgnet rundt😴

Jeg skal høre på klinikken i dag! Jeg har egentlig time hos fastlegen neste tirsdag, men jeg har blitt verre de siste dagene, og må ha et eller annet som gjør at jeg beholder noe mat i hvert fall. Hater både å være kvalm og å spy egentlig, men jeg er så glad for symptomer at jeg har levd greit med det fram til nå. Godt å høre at det virket bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...