Gå til innhold

Celestisk


Celeste

Anbefalte innlegg

Det var iallefall min plan ja.

Formen er ikke nevneverdig bedre i dag heller.

Lei dette her jeg nå.

Går rundt og hoster, nyser og snufser hele dagen lang.

Verst er det å våkne om mårran, da er halsen helt knusktørr og sår.

Følte meg som en liten polfarer i dag, med den nye jakka mi med den store hetta med juksepelskragen.

Men det leie var jo at polfareren frøys litt.

Sur vind i dag da, så vi får skylde på det og ikke på dårlig jakke. Litt tidlig å si enda.

Sitter og venter på kollegaen min.

Skal vise henne noe, og ellers er det lite å gjøre foreløpig.

Så da sitter jeg her jeg - med god samvittighet.

Har ikke fått igjen nettet hjemme etter at det hoppa av i går kveld heller.

Har jeg ikke fått det igjen til klokka 16 i dag så blir jeg :evil:

Jeg er så trøtt om dagen.

Rett og slett vanskelig å holde øya oppe, holder på å sovne på vei til jobb- og hjem igjen.

Begynte å lese litt i boka mi i går, den virker bra så langt.

Men jeg er litt rastløs om dagen.

Fabler fortsatt om sykkeltur, og håper jeg en vakker dag er mann nok (dame nok ihvertfall) til å faktisk gjøre mer enn å bare tenke på det.

Tenkte på å gå hjem fra byen i dag, men har fortsatt 3 vannblemmer etter forrige gang friskt i minne.

Feil sko, med andre ord.

Trening i mårra- kanskje gå hjem på fredag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei babe. :kyss:

Jeg har ikke så fryktelig mye fornuftig å si, ville bare stikke innom og si hei.

Du har tydeligvis ikke fått istand nettet hjemme...

Jeg klarte akkurat å si nei til en kafè-invitasjon til fordel for studering, og ganske stolt!

Ha en fin kveld, så snakkes vi.

Tsjing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå så jeg ei jente her på datasalen som ligna så på deg - jeg ble sittende og glo' date=' helt til hun så tilbake. :oops: Faen ta deg. :ler:[/quote']

:roll: Kvinnfolk altså...Det er ikke pent å glo, fortalte ikke mora di deg det når du var liten ?

Jada, er på nett...omsider, 3 timer etter skjema.

Men i mårra kommer kabelmannen, så da er det takk og farvel til denne trådløse dritten 4 ever !

Aldri sett maken til tull jeg, har irritert på oss grå hår både her og der i snart et halvt år nå.

Gikk en tur i dag, vært og handla, tatt sol en halvtime, lagd middag (fiskepinner, poteter og smelta smør), lagd eggerøre til matpakka, blei så inspirert av lunsjen på jobb i dag bestående av kokt skinke, eggerøre og tomat, så da lagde jeg det til i morgen.

Fant jo ikke matboksen jeg veit jeg så et sted en gang, så regner med eggerøra og tomaten ligger alle andre steder enn på brødskiva iløpet av kort tid.

Har fiksa lys i utelampa endelig, så kanskje jeg finner nøkkelhullet om mårran uten å leite i en halv evighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte på en leilighet i dag.

Hørtes jo grei ut.

Ikke så langt unna heller.

Hun som bor der nå er sengeliggende, så de skulle ringe meg tilbake når hun er på beina igjen for å avtale visning..

Håper litt at de ikke ringer, jeg...

Trening i dag.

Får se om jeg tar hele programmet eller min egen lille vri.

Må jeg virkelig holde på 1 time og 45 min ??

1 time er liksom greit, men nesten to... :veldigsur:

Da er jeg ikke hjemme før mellom halv sju og sju da.

Nå har jeg spist lunsj.

Min eksklusive matpakke ble nemlig igjen hjemme.

Hornet med ost & skinke fra kantina var ikke verst det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble det litt mye å deale med på en gang.

At det aldri skal gå an.....

Nei glem det.

Tror jeg legger meg og håper på en bedre dag i morgen..

:evil: :cry: :-x :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til må jeg si at jeg virkelig lurer på hva flere års medikamentbruk egentlig har gjort med hjernen min...

Jeg frykter omfanget av skadevirkningene i etterkant er større enn først antatt, selv noen år etter.

Vel, det er visst prisen jeg må betale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagens trening bestod av:

10 min oppvarming på sykkel

45 min styrketrening

ca 45 mins gange hjem etterpå.

Meget fornøyd med meg selv.

Og like fornøyd med at jeg har vondt i brystmuskelen min i dag :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten shoppingtur i går, innbragte følgende gevinst:

1 stk treningsbukse

1 flaske Sambuca

1 flaske badeskum

1 massasjesvamp

1 flaske massasjegelè

2 flasker neglelakk

3 pakker falske negler

Det er snart på tide at jeg bestiller mer Liquid så jeg får støpt ekte negler.

Penselen synger også på siste verset, og det kunne også vært greit med påfyll av rosa pulver.

Tipper har jeg så det holder ei stund, kritthvite, elfenbenshvite, røde og grå.

Jeg har vel også silke/glassfiberstrie om jeg skulle ønske det, men da krever det litt mer innkjøp i tillegg.

De flaskene jeg hadde, har tørket ut i årenes løp.

Som negldesigner får jeg jo varene til innkjøpspris, men motivasjonen for neglstøping har vært heller laber de siste årene.

Trenger nok litt oppfriskning før jeg begynner på det, men det klarer jeg fint å lese meg til på egenhånd.

Har fortsatt permen fra skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.

Jeg lurer på om jeg har en belastningsskade i venstre foten.

Merker det bare når jeg har gått en stund på den, i form av går tur e.l

Da begynner den å verke, på et vis.

Det er ikke direkte vondt heller, bare veldig ubehagelig.

Lurer på om det har tenkt å gå over snart jeg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: :evil:

Sånn føler jeg meg om dagen, i en salig blanding jeg egentlig ikke blir særlig klok på selv.

:klø:

Det går vel over.

Jeg er en blanding av vannvittig rastløs og vannvittig uinteressert i det meste.

Tendenser til "I don't care"-holdning til endel ting jeg egentlig bryr meg temmelig hardt om.

Jeg har brukt altfor mye penger i det siste, og følgelig ikke fått spart ei krone.

Det frustrerer meg.

Usikkerheten rundt jobben til han jeg bor sammen med og alt som følger med i kjølevannet av det, frustrerer meg så til de grader at jeg omtrent får gnagsår i hjernen bare av å tenke på det.

:sinna:

At jeg snart MÅ jobbe inn jula for å få fri fra en bedrift som likevel stenger, irriterer meg også.

Også er jeg sur fordi ferieturen min ikke ble noe av.

Det er faktisk det jeg er mest sur for av alt.

:kjempesinna:

Det er ytterst behagelig midt oppe i det hele at jeg i kveld absolutt ikke har en annen plan i hele verden, enn å kjøpe akkurat hva som skulle passe meg i butikken, drikke kakao med krem, og hive meg på sofaen- og bli der, sammen med boka mi.

Og har jeg riktig med tiltakslyst, så kanskje jeg tapper i badekaret og setter meg der en stund og furter, sånn helt for meg selv.

Livet er herlig dere !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humøret er da litt bedre.

Har levert gårsdagens DVD-tidtrøyte for mannen- Troja.

Jeg visste på forhånd at det ikke var en film for meg- til mannens store undring.

"Interesserer du deg ikke for historie du?"

Han hadde store planer om å leie Van Helsing også, men han lot vær, og det var jo fint, for vampyrfilmer, det er det mest tåpelige jeg ser.

Og det vet han.

Jeg fant ingen film jeg hadde voldsomt lyst til å se, Gothika var der jo, jeg tror ikke den er noe for meg heller, men jeg har tenkt å se den likevel- men ikke på DVD, jeg skal ha is nok i magen til å vente på at jeg får lasta den ned fra DC++, selv om det tar sin evige tid.

H&M-pakka kom i dag. Pakka var så stor at jeg måtte leie sykkelen hjem, med pakka på bagasjebrettet og en sekk på ryggen stappfull av matvarer, var jeg et strålende eksempel på en som aldri går flere turer enn tvingende nødvendig.

7 plagg bestilte jeg meg, 3 av dem returnerte jeg.

Beholdt ei beige twillbukse, som var overasskende fin, en lys lingenser som var sånn helt grei, og en blå cardigan, + ei svart jakke som faktisk var veldig OK. (eneste minuset var at den var svart og ligna endel på en jeg allerede har.)

Nå har jeg...skal vi se...1,2,3,4 jakker...og ei kåpe.

Det burde jo holde ei stund.

Alle er svarte da....Det er et minus.

Hoppa i badekaret et lite øyeblikk, men hadde ikke ro i ræva til å oppholde meg der lengre enn til å få vaska det som vaskes skulle, og til å registrete at badeskummel jeg kjøpte i helga, ikke lukta noe som helst.

Furunål var det jo ikke, og det er vel lite som slår det, antar jeg :P

Nå står potetene og koser seg på ovnen, i dag blir det seibiff med løk.

I morgen er det trening (håper det ikke regner, for da sprekker planen om å gå hjem etterpå), gruer meg litt til noe som skjer på jobben i mårra- men jeg skal nok takle det også tenker jeg, det er bedre å hoppe i det enn å krype i det fant jeg ut, det var igrunn derfor jeg sa ja til det også, selv om jeg vel egentlig ikke hadde lyst, men litt følte at jeg burde/måtte.

Så sitter jeg her da, ryggen er ikke god i dag.

Blir nok bra med litt trening i mårra.

Det er faktisk ikke så kjempetiltak som jeg trodde det skulle være, men så er jeg der bare 2 dager i uka også da, foreløpig.

Har bytta dager også, mandag og onsdag er det mye folk der, forrige uke var jeg der torsdag og det var merkbart mindre, så jeg tror jeg satser på tirsdag og torsdag framover.

Har tenkt litt på- og diskutert litt, hvor jula skal tilbringes, og har vel nesten kommet fram til et svar.

1. Jeg kan bli her, og risikere å bli sittende mutters aleine fordi mannen plutselig må på jobb.

2. Jeg kan ta sjansen på å bli her sammen med mannen og at han ikke må reise.

3. Jeg kan la mann være mann akkurat denne dagen og reise hjem til familien min som jeg da ikke har sett på et halvt år.

Jeg kunne selvsagt tenkt meg å feire jul sammen med mannen også, men han har jo sin familie på en helt annen kant enn min, og jeg vil ikke reise dit og feire jul med hans familie og nedprioritere min egen.

Så enten blir det bare meg og han, eller det blir meg og han på hver vår kant.

Jeg er egentlig mere opptatt av nyttårsaften, jeg kunne absolutt tenke meg å tilbringe den sammen med mannen- slik som i fjor.

Men nå var det lettere for han å ta seg fri i fjor enn det er nå.

For nå er det bare tilfeldigheter ute og går og det er ingen som egentlig vet noenting før man står midt oppe i det.

Ringer telefonen, så må han dra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vondt i ryggen. :evil:

Håper det hjelper med en treningsøkt og en gåtur etterpå.

Det knekker i nakken bare jeg lener hodet til den ene siden.

Det er ikke noe nytt akkurat da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humøret er ikke så aller verst i dag.

Sitter og tripper på jobben og venter på å slippe ut herfra.

Rastløs av å sitte på denne stolen. :roll:

Lurer på om jeg ser syner jeg, eller hva det er, men jeg syns faktisk jeg ser antydning til SOL ute nå..

Tenk om jeg kunne være så heldig å få beholde den sola til jeg har kommet meg hjem om 3 timer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så dumt å få satt ord på ting en gang iblandt-iallefall ikke når man blir møtt med en viss forståelse.

Synda på tirsdag, ingen trening annet enn å gå hjem de 30 min det tar.

I dag er det ingen bønn har jeg bestemt, skal ikke falle tilbake i mitt gamle, late mønster, uansett hvor utkjørt jeg føler meg for tiden.

Men den gåturen 45 min etter trening, spøker det for når man ser på været ute.

"Det finnes ikke dårlig vær- bare dårlige klær"

Vel, de som kom med det utsagnet, har åpenbart aldri bodd hvor jeg holder til. :ler:

Av en eller annen grunn innbiller jeg meg at det er fredag i dag.

Synd.

For det er nemlig ikke før i mårra... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Humøret er bedre.

Utrolig hvor mye det hjelper med litt selskap på morgenkvisten. Iallefall i dag.

Siden jeg kom 25 min før jeg skulle på jobb i dag, tenkte jeg at det var jo greit å ta som innjobbing for jula.

Hadde jo vært greit å komme til noe annet enn ei låst dør og en mørk korridor da... :murvegg:

Jaja, jeg fikk da tak i en med nøkkel til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hjemme kvart på seks i går etter trening.

10 min oppvarming. 45 min styrke, 45 min gåing hjem etterpå.

Samboeren lagde noe indisk tikka masala, som var altfor sterk for oss begge to.

Han er vanligvis glad i sterk mat, så det sier jo litt om hvor sterk den egentlig var. :-?

Så så vi litt på TV, og så sovna han først,på sofaen ved 19 tida engang, og jeg like etter. Prøvde å lese et kapittel i boka mi, men fikk ikke med meg halvparten, for jeg var på vei inn i drømmeland.

Våkna halv ti, og da var det bare strake vegen inn i senga.

Søstra mi ringte halv tolv, men da var jeg så bortreist at jeg knapt registrerte hva hun sa :ler:

Hun skulle prøve igjen i dag da, kanskje det er mer liv i meg da.

Stod opp 0535, samboeren hadde vært oppe siden han våkna på sofaen klokka 01.

Koselig med selskap på morgenkvisten.

Vi snakka litt om at vi sovna på sofaen i går, og når han hørte at jeg også slokna rett etter han, så syns han det var fint at han slapp å ha dårlig samvittighet for å ha sovna.

Da sa jeg at det syns jeg ikke han skulle ha.

Jeg syns igrunn det var særdeles behagelig å bare ligge og sløve og småsove på sofaen, uten å føle at jeg måtte holde meg våken for å holde han med selskap.

I dag håper jeg at vi begge klarer å holde oss våkne utover kvelden/natta, det er jo fredag.

Sliter vanligvis med å holde meg våken om helgene utover kvelden, jeg er i såpass jobbmodus og står opp før kl 06 hver dag, så spesielt fredagene er ganske tøffe.

De to siste helgene har vi kost oss med litt godt drikke, har fortsatt endel igjen så jeg kan fint kose meg vodka og en nesten full flaske strawberry daiquirimix om jeg ønsker det.

Men jeg og alkohol er ikke så veldig gode venner egentlig.

Jeg klarer hverken alkohol smak eller alkohol-lukt, så det begrenser seg jo endel,da.

Øl har jeg aldri likt.

Drinker går greit det, men så fort jeg aner smaken av alkohol holder jeg på å brekke meg.

Skjønner ikke det, i mine yngre dager helte jeg nedpå med Tiquila etter Tiquila uten problem.

Nå er jeg blitt gammel og sær :tunge1::ler:

Ellers så regner det så det spruter og blåser og herjer ute.

Ikke mye fristende å ut i helga om det fortsetter sånn nei.

Kjenner at jeg trente i går, veldig fornøyd med det.

NÅ sitter jeg bare og venter på at klokka skal slå halv fire, så jeg kan komme meg hjem og begynne på helgen min.

Denne uka har vært lang.

Jeg er sliten om dagen og føler litt at jeg går på reservetanken for tiden.

Sover 8 timer om natta, men er like sliten når jeg våkner.

Generelt sett også ganske nedstemt og i dårlig humør.

Til og med min kjære far skjønte at jeg ikke er helt i hundre om dagen, og det klarte han å registrere ut ifra et par sms'er som vi sendte hverandre forrige helg.

Han kjenner meg visst for godt. :roll:

Det begynner å slå meg at jeg antakelig reagerer mer på denne triste årstida enn jeg var klar over.

Men jeg er ikke alene om å ha det sånn, jeg får trøste meg med det.

Håper det går over snart, men ut ifra hva det stod i avisa i går, så holder dette gjerne på fra september, også går det over av seg selv i april/mai.

Akkurat nå føles det fryktelig lenge å kanskje skulle ha det sånn helt til mai.

Jeg får ta en dag av gangen og prøve å se så positivt på tingene som jeg kan.

Hjelper ikke å grave seg ned selv om verden butter litt imot.

Jeg har da vært ute en vinterdag før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...