Gå til innhold

Celestisk


Celeste

Anbefalte innlegg

Noe tyder på at det er fredag i dag.

I dag har jeg så vondt i armene at jeg begynner å bli hellig overbevist om at instruktøren som satte opp treningsprogrammet mitt er en sadist.

En ting er å være støl, en annen ting er å såvidt klare å strekke ut armene.

Jeg skal likevel ta meg en tur dit i dag, for å trene litt bein. (ok da, jeg skal innrømme at det er mest for å unngå dårlig samvittighet resten av helga....)

Noen mener jeg bør trene armene forsiktig selv om de er aldri så vonde, mens andre mener jeg skal la helt vær.

Ikke vet jeg.

Det er faktisk meldt fint vær i helga.

Det meste som ikke heter regn er greit for meg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ettermiddagens trening utgår, til fordel for en rundt 45 minutters gåtur istedenfor.

Armene er så vonde at det er en pine bare å løfte av telefonrøret, så da skulle vel logikken tilsi at å løfte vekter ikke er det som står høyest på lista i dag.

Jeg satt og fantaserte om en joggetur ista, og når jeg fantaserer om jogging, da er det nesten på sin plass å begynne å fundere over diagnoser her. :ler:

Og i kveld skal vi skru seng !

Ikke det at det var noe galt med den gamle, men forandring fryder, som kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en stille periode på jobben, gikk det som det måtte gå.

Jeg ble angrepet av en snikende handlegalskap et øyeblikk, og svingte innom H&M på nettet og gav meg ikke før jeg hadde handlet dette

Cardigan: 1 vinrød og 1 blå.

Bukser: 1 kakibeige og 1 purpur.

Jakke: 1 stk svart.

Genser: 1 gråmelert og 1 mørk blå

Fikk aldri med meg hvor lang tid det tar før jeg får de da, for det tok jeg meg ikke tid til å sjekke først.

2-4 uker eller noe ?

Bukser er litt skummelt å kjøpe, for de er stort sett alltid for lange i beina.

Men vi prøver...

Om 35 min tar jeg helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er ikke akkurat 100 for å si det sånn !

Infliensaen har meldt sin ankomst på tross av solhatten. Hm..

Håper at 2 kopper med buljong hjelper litt.

Vil ikke bli syk nå.

Prøvde å smøre tigerbalsam på mine vonde armer i går, men syns vel ikke det hjalp noe større.

Den ene er fortsatt vond, den andre er vel noe bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei,takk for PM.Dagbok har du å :o Jeg la merke til avataren din i et annet innlegg her,men visste jo ikke at det var deg da luringen :sjarmor:

Jeg meldte meg inn på treningsstudio da jeg flytta til Drammen.Så dro jeg på HM og handla meg treningsbukse også til G-Sport for å handle sko,genser og t-skjorte og til slutt et stopp på apoteket og kjøpte meg krem med aloe vera for å smøre på ømme og stive muskler dagen derpå.Og dit dro jeg 2 ganger og betalte ca 2000,- pr.treningstime :roll: :oops: :roll: :oops:

Tror ordet støttemedlem fikk en heeeelt ny mening i Drammen etter mitt inntog i fitnessverdenen der :wink:

Nå trener jeg hjemme og det fungerer mye bedre for jeg jogger og går hver dag.Tøft i begynnelsen men man blir fort vant til det,og da klarer man seg ikke uten ;)

Så kos å se deg her igjen.Det er alt for lenge siden nå og skulle gjærne møtt deg igjen,men nå er avstanden desverre lengre enn noen gang :-(

Men vi får være flinke til å holde kontakten igjen nå som begge har internet.Du er en kjempe kos jente vet du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kjempekoselig hilsen Thea !

Ja det er synd med den avstanden, men vi får holde kontakten og se hva som skjer :P

Vi har fått ny seng.

Jeg hadde nok ikke så veldig tro på han som skulle lage den, så jeg fikk meg en overasskelse.

Den ble utrolig fin faktisk.

Lakkert i en slags vinrød farge, ser den ut som den er av tre, ikke stål.

Veldig fornøyd med resultatet :P

Var på shopping i går, måtte ha skruer til senga, blender til min strawberry daiquiri og et par flasker på polet.

Shopping på digert kjøpesenter med masse mennesker uten å ha spist med influensa var ikke så artig, så vi måtte ha ei pizza og brus-pause underveis for at jeg skulle komme litt til hektene igjen.

Så gikk alt så meget bedre etterpå :P

Jakke ble det ikke nå heller...

Men siden jeg er en frysepinne, ender det sannsynligvis opp med ei dunjakke.

Prøvde en her en dag, den var fin bak, men jeg syns jeg så ut som ei bolle foran.

Kommentaren til samboeren da var at "jada men folk ser jo på underkroppen din at du ikke er ei bolle da"

Poenget mitt var vel mer i retning av at jeg ikke syns den så fin ut på meg, men... :wink:

Våkna klokka 05, det var så varmt at jeg trodde jeg skulle få heteslag, pottetett i nesa, så jeg måtte finne mentholatum'en min så jeg fikk puste skikkelig igjen.

Vært en tur i sola i dag, det er tiltak å ligge der om dagen syns jeg.

Siden det er vinter (iallefall nesten..), så går jeg ikke så iherdig inn for å opparbeide meg mer farge, jeg bare vedlikeholder den jeg har fra før.

Det får holde.

Det går ikke særlig fort framover med nedlastningen av filmene mine på DC++..

Ting tar tid, så jeg må nok smøre meg med den tålmodigheten jeg ikke har en stund til.

Og nå skal jeg i dusjen, på tide å hoppe ut av morgenkåpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våkna i det minste uten tett nese i dag da, selv om det var en noe slitsom busstur med ca 15 hosteanfall i minuttet.

Men, bevæpna med 1 pk halslinser med mandarinsmak og 1 pk med urtesmak (eucalyptus hadde de selvfølgelig ikke igjen), så skal jeg nok klare meg ut dagen.

Har til og med pakka trenings-sekken, og bestemt at så lenge formen holder sånn noenlunde, blir det trening mandag og torsdag denne uka.

Tar det litt rolig i begynnelsen.

Jeg er jo ikke helt frisk heller så... (god på unnskyldninger, ja... :roll: )

Jeg er flink. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

God morgen, Celeste :)

Så du er så godt som frisk igjen? For min del går det framover, men jeg er usikker på om det blir trening på meg en av dagene. Er redd for å gå på en smell, og blir sliten av ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk...Vel, det er jo som man ser det.

I aller høyeste grad forkjøla, men forholdsvis "klar i hodet" og ikke vondt noen andre plasser enn i halsen, ikke så voldsomt tett i nesa heller, så jeg føler meg egentlig i form til å trene litt.

Men siden jeg ikke er spesielt lysten på den arm-opplevelsen jeg hadde en gang til, så tar jeg det litt mer piano i dag.

Trene beina i dag mest tenker jeg.

Men orker ikke holde på i nesten 2 timer som forrige gang.

Det er riktignok hele programmet mitt som tar så lang tid, jeg syns det er i overkant.

Hadde håpa jeg slapp unna med 45 min til 1 time...

Vurderte å droppe hele treningssenteret og ta meg en sykkeltur istedenfor siden det faktisk ikke regner i dag.

(Kryss i taket.)

Men, det har jeg sagt så mange ganger før, at jeg veit hvordan det ender. Og det er aldri på sykkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel. Nok en dag på hell.

Har kjøpt meg veske i dag.

Det var på tide.

Det er ikke noe i veien med den gamle, den er riktig fin faktisk, men den er akkurat for liten til å få plass til matpakke, brille-etui og lommebok på en gang.

Dagens middag: Fiskepinner, poteter & smelta smør (må jo passe på å få i seg litt fisk når særingen i huset ikke er hjemme)

Hentet 2 bøker på biblioteket. Den ene av en av mine favoritt-forfattere.

Lenge siden hun har kommet med noe nytt nå, så jeg er spent på om hun leverer denne gangen også- som alltid ellers.

Fikk da trent i dag også, selv om jeg ikke er så veldig imponert over innsatsen.

Jeg gav meg etter en time.

Skulle jeg fullført programmet burde jeg holdt på en time til.

Men for å være knusende ærlig: Jeg gadd ikke (og brukte influensaforkjølelsen som unnsklydning.

Jaja, jeg trente da litt om ikke annet.

Har vært på finn.no og kikka litt på leiligheter i dag.

Vurderer sterkt å flytte.

Snakka med søstra mi i dag- hun er en busy dame.

Mye mer busy enn meg- alltid i farta med et eller annet hun.

Trener, studerer, jobber, ute med venner, dater- og alt på en gang nesten, har jeg inntrykk av.

Det hender (ikke så reint sjelden faktisk) at jeg føler meg en smule gammel og treig ved siden av henne. :ler:

Sitter i min hvite silkepysj jeg fikk av x-svigermor til jul for 3 år siden (som ikke er av silke, men 83 %polyester og 17 % bomull :tunge1: )og spiser blå druer (de er igrunn mer lilla enn blå)

Jeg har lenge lurt på å kvitte meg med den, syns ikke den er så.......sexy for å si det sånn.

Ikke at alt må være så sexy, men jeg føler den er litt stor og..uformelig på et vis.

Men da jeg høylytt erklærte overfor mannen i huset "nå kaster jeg denne her altså", så kom det "kaste den ? Det er da mye annet du burde kaste før den der"

Åjassåja, tenkte jeg.

Han hadde nemlig noe å si når det gjaldt min lyseblå jakke som jeg fortalte jeg hadde kjøpt i str 12 år.

Da kom det "Ja den der, jeg holdt på å si det til deg her om dagen da du drassa inn den, at den der, den tar jeg snart og fjerner herfra"

Den var nemlig grufull.

Men da jeg dro på meg min nye, hvite treningsbukse (som var myyye trangere enn jeg trodde-prøvde den ikke), og etter å ha gått med den noen timer og skifta fordi jeg så i speilet, og var lite imponert, sa til han at "Du, når ting ser så jævlige ut på meg som den buksa her, så kan du faktisk si det"

Å? Kom det, hva er det som er så gærnt med den da ?

Syns den var helt grei jeg.

Jeg syns fortsatt den ser fæl ut på meg, og da vi hadde en liten samtale om treningsbukser og jeg fortalte han hva jeg trente i, så flirte han og sa:

"haha, ikke at jeg skal blande meg i hva du trener i altså, men hvis du trener i den svarte treningsbuksa, er det ikke rart folk glor- det er jo en halvveis invitasjon å gå med den, så trang som den er."

:o

Gjett hvem som SKAL kjøpe treningsbukse i mårra, som IKKE sitter som et pølseskinn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk fort over.

Slitsomt å være så hes og hoste og harke såpass når jeg må sitte og ta telefoner halve dagen.

Tom for halslinser også. :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet en annonse på leilighet med passende størrelse til overkommelig pris.

Men det er ikke bilde, og jeg har ikke lyst til å gå på blind-date heller.... :roll:

Faktisk, så har jeg lyst til å bo der jeg bor nå.

Men, prisen er litt over hva jeg/vi kunne tenkt oss.

Den er flott på alle måter faktisk, unntatt prisen.

:veldigsur:

Vi har råd til å bo der, det er ikke det....

Det er bare: Skal vi betale såpass i måneden, når leiligheten også innehar rom/kvadratmeter vi egentlig ikke har behov for ?

Eller skal vi finne en leilighet som koster mindre, og gå litt ned i standard....

Spørsmålet er om vi finner en leilighet som innehar det vi faktisk ønsker oss, til en billigere penge....

Eller om det er å skyte litt høyt....

Jeg har så liten lyst til å flytte at jeg egentlig ikke har lyst til å kikke på markedet der ute engang.

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kommer jeg ikke til å gi meg før jeg har funnet den jakka jeg vil ha, til den prisen jeg vil. (noe tyder på at jeg er nødt til å fire litt på pris-kravet)

Svart er kjedelig, lyseblått hater samboeren (har jeg skjønt), rødt liker jeg ikke (vinrødt derimot, er fint), hvitt er upraktisk, gult blir for påskekylling,den må være lang nok til å iallefall dekke halve rumpa (det er egentlig litt snaut), den skal ikke være klumpete, den skal være varm, og det skal ikke være kåpe....

Med andre ord: Det kan bli seint :roll:

Er man vanskelig, så er man vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JEG HAR FÅTT MEG JAKKE ! :hoppe:

Den er svart, i boblestoff (ikke av den tjukkeste sorten), med hette og juksepelskrage.

Rekker meg til midt på låret.

Den satt fint, og da var jeg fornøyd, selv om svart er litt kjedelig syns jeg.

Men hvitt, som var alternativet, nytter ikke det heller.

Jeg har også fått meg: Treningsbukse (av den anstendige sorten denne gang), topp som matcher ganske greit og min elskede lypsyl med aloe vera som hjelper mine stakkars knusktørre lepper gjennom vinteren.

Er litt smågretten i dag merker jeg, bedre ble det så langt derifra da jeg runder hjørnet av blomsterbeddet og ser at halve søppeldunkens innhold ligger strødd utover inngangspartiet.

Det er da merkelig at det skal være så vanskelig å holde de forbaska bikkjene unna søpla mi ?

Egentlig er det vel ikke det, men jeg syns faktisk at hundeeierne burde rydde opp etter hunden sin når den roter i andres søppel.

Jeg er også mektig lei (og har vært det i ca 5 mnd nå, det ustabile nettet som hopper av og på som en annen jo-jo)

Sitter med en kopp kakao med krem, og har tent mine egen-støpte stearinglys (et lite prosjekt vi hadde i helga), vasker klær og er egentlig litt sliten og trøtt.

Jeg snakket med en politimann på jobb i dag, han var svært så hyggelig.

Han takket for at jeg var så hjelpsom.

Da tenkte jeg:

Hadde du hatt på deg uniform hadde jeg kanskje vært enda mer hjelpsom... :oops:

Vi har alle våre fetisher !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De, mener du vel.

Jeg har tre stk, og de er så åletrange hele gjengen at man visstnok ser det meste ifølge min mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De, mener du vel.

Jeg har tre stk, og de er så åletrange hele gjengen at man visstnok ser det meste ifølge min mann...

Hehe. Ja, men så skal de trenes i, og ikke flørtes med også da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...