Gå til innhold

Hvorfor må folk alltid kommentere sjenerte folk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er også litt stille av meg, og foretrekker å være sammen med likesinna. Så du får tenke på om det er noen likesinna i din omgangskrets eller på skolen og heller være sammen med dem. Jeg syns ofte det er slitsomt med folk som prater hele tiden og foretrekker folk jeg kan være stille med av og til.

Noe annet som jeg vil nevne, er jo at folk flest er ikke så opptatt av vår person som man tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også sjenert og stille, alltid vært det. Er veldig lei av at folk kommenterer det som noe negativt, er bare ikke en som liker å prate i store forsamlinger og bruker heller litt tid på å bli kjent med mindre folk rundt meg. 

Anonymkode: a350e...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler på det samme, ts. Er grunner til at ejg er blitt sjenert og stille. Alle må alltid påpeke det. Føles ubehagelig og jeg er veldig klar over det selv.. Ingen vits å gni det inn. Jeg prøver så godt jeg kan i sosiale settinger og være åpen og prate, men det er ikke alltid så lett for meg. 

Anonymkode: f330b...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg begynte på første videregående, så var jeg ekstremt sjenert og stille. Da fikk jeg beskjed fra praksis læreren min at jeg var pjuskete(?!) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg begynte på første videregående, så var jeg ekstremt sjenert og stille. Da fikk jeg beskjed fra praksis læreren min at jeg var pjuskete(?!) 

Pjuskete?? Haha hva i alle dager :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjuskete?? Haha hva i alle dager :o 

Ja det kan man lure på. "Pjuskete" betyr jo ustelt,sliten osv. Så syns ikke dette var noe hyggelig. Jeg fortalte det videre og ho fikk høre det for å si det sånn. Hun var irritert på at jeg var sjenert og mente jeg måtte skjerpe meg. Fikk lyst til å stappe styggefingeren hennes opp i ræven hennes da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også sjenert og stille, men i tillegg til å bli beskrevet som disse to tingene synes også folk at jeg ser overlegen ut. Så takk til mine gener som gjorde at jeg fikk resting bitch face. Alle blir positivt overrasket når de blir kjent med meg og finner ut at jeg ikke er tidenes bitch. 

Synes ikke det er negativt å være sjenert. Jeg vil mye heller tilbringe tid med likesinnede enn med høyrøstede folk som tar alt for mye plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...