Gå til innhold

Lillens lille magedans

lillen

Anbefalte innlegg

Hei kjære deg!

Jeg leser det du skriver, og skjønner så utrolig godt hvor vanskelig dette må være for deg. Hjelper det om jeg sier at jeg har en god magefølelse på dette her? Det er vanskelig å være gravid og engstelig. Ryktene sier at det er verdt det den dagen du sitter med babyene i armen. Eneste rådet jeg kan gi er å ta en dag ad gangen, og prøv å tenke positivt. Jeg tror dette går bra jeg. Og jeg er vanligvis en stor pesimist når det gjelder svangerskap, så det må da være godt for noe?

*stor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det var litt tidlig å få forverrelse av sykdommen din allerede nå :( ! :trøste:

Det er ikke så mye jeg kan si for å trøste deg, bare gi deg en stor god klem :klem:

Jeg håper du tar kontakt med legen i morgen, og oppdaterer oss etterhvert.

Dette må gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagensrose:

det er vondt å høre at dem man bryr seg om ikke har det bra. Jeg bryr meg om deg, Lillen :hjerte: og ønsker at du skal ha det bra! Men selv om ikke alt er bra får du gjerne klage, kan skrive klage sms og mail til meg om du vil :wink: Jeg skjønner inmari godt at du er bekymret og urolig, håper mannen din er god mot deg og er der for deg!

Mange gode tanker til deg vennen!! og til dine to gull i magen!! :hjerter:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal gå så bra så :Nikke:

Håper det ordner seg alt imorgen,

når du snakker med lege...

Sykdommen skal vi jage langt vekkistan...

*Bort med seg*

Negativt å få tvillinger ?? :riste:

Det har du ihvertfall ikke hørt fra meg..

Jeg som syns du er så heldig :hjerte: :hjerte:

Jeg er her for deg - når som helst !!

:klem: Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye jeg heller kan si for å trøste deg nå lillen, men jeg vil gi deg en god :klem: og si at jeg skal tenke på deg i morgen!

Dette SKAL gå bra vennen!!!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sløv, og leser ikke riktig nøye før jeg skriver. Du, Lillen - jeg er sikker på at dette går veldig bra. Du får god oppfølging fra leger. Prøv å slappe av, pass godt på deg selv. Sørg for at du har det behagelig, og la mannen varte deg opp litt.

Stoor trøsteklem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avventer et par dager til med å kontakte lege jeg. Typisk meg egentlig... :roll: Men jeg liker å se an ting :blunke:

Hadde feber inatt, men nå er tempen normal igjen. Er bare veldig svimmel. Må spise noe energigivende, tror jeg.

I'll be back :briller2:

Endret av lillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring, Lillen!

Du har LOV til å ha utbrudd, små eller store! Det er masse å tenke på som gravid, og det tok tid å venne seg til hele situasjonen, synes jeg.

Håper det roer seg snart! Og at du koser deg så mye som mulig sammen med magen din! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjedelig at ikke formen er på topp. Bare blås ut alt som plager deg du, det har du virkelig lov til (vi bare skylder på hormoner :wink: ). Håper du får tatt det rolig framover nå, og tar vare på deg selv!

Masse :klem: fra meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er leit å høre at sykdommen din blusser opp igjen!

Jeg ønsker for deg at du skal ha et fredelig svangerskap, uten sykdom og andre plager.

:tommelsmil: tommlen opp for at det snart blir bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

beklager at jeg stakk så kjapt av i går. Var ikke meningen det, altså, men det kom en telefon. Er bare innom for å si at jeg skjønner at du er nervøs og stresset, men at du heldigvis har en livssituasjon som tillater at du kan ta det helt med ro. Sikkert ikke så dumt å ta en prat med dr. Øyenbryn, hvis han er den som kjenner sykdommen din best. Også syns jeg du skal høre på magefølelsen til Matahari, for den er ganske lur.

Stor, varm :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta vare på deg selv nå fremover Lillen. Kun det er det som duger for dere tre, og be mannen ta litt ekstra vare på dere nå.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med tvillinger da lillen :-)

Synd med sykdommen din. Håper alt går bra. Sender deg en kjempegigasvær klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...