Gå til innhold

Lillens lille magedans


lillen

Anbefalte innlegg

Gosh, 10 uker allerede!!

(jaja, er jo 6 selv da...)

Ble fristet av så mye god mat, du må jo ikke skrive slikt med masse gravide matmons-damer til lesere... :hoho:

Tusen takk for gratulasjon i boka mi, og ønsker deg og dine en riktig flott helg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom med en god helge :klem:

Hørtes utrolig deilig ut med røkelaks og ostekake. Men kanskje ikke på samme tallerken.

Utrolig kult at du er over ti uker "allerede". (Og jeg måtte le da jeg skjønte at du hadde forskuttert svangerskapet med et helt år - det kaller jeg å være utålmodig. :ler: Men det er da lov, spør du meg!)

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei Lillenmor! :D

Endlelig kan jeg besøke dagboken din igjen og lese hvordan du har det! Det er bare en ting å konkludere med: Det virker som du stråler! :hjerte:

Håper du har en kjempefin helg!

Stor klem fra Huldra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er helgen over og en ny uke ligger forran oss. Mandag er nå engangen starten på en ny ubrukt uke, og ikke avslutningen på helgen :vinke:

Bruk alle de mulighetene dette gir, til noe positivt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det lenge siden du har vært innom her og oppdatert. Du har vel ikke forlatt boken din fullstendig, vel? Er spent på hvordan det går med deg og de to nurkene dine. :-)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kjempekoselige ord, alle sammen! Dere er uvurderlige... :klem:

Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke skriver for tiden... Men det kan hende det er fordi jeg er så slapp og tiltaksløs, og at jeg faktisk synes det er anstrengende å skrive :klø:

Jeg skal prøve å forbedre meg! Det er når det er fryktelig lenge siden sist, at det er mest "krevende", siden man ikke vet hvor man skal begynne... :ler:

Kan jo starte med en liten UL-rapport (9+4):

Dr. UL var en koselig, morsom, litt stresset mann.

Han bestemte ikke termin utifra størrelsen på barna, og det likte jeg, siden jeg synes det er helt riktig :Nikke:Leser jo om de som på tidlig UL blir skjøvet frem eller tilbake, men egentlig er det jo bare tull, siden man vokser i rykk og napp... Det er jo nettopp derfor ordinær UL gjennomføres mellom uke 17 og 19, siden babyene da visstnok er noen lunde like i utvikling. Men Dr. UL sa at størrelsen kunne tilsvare ni og en halv uke, og det stemte jo ganske greit...

Hokus var 27 mm, og Pokus var 25 mm :hjerter::hjerter:

Det var ganske sikkert toeggede tvillinger, siden skilleveggen mellom dem var en tykk "bjelke", i tillegg til det faktum at jeg gikk på hormoner...

Begges hjerter banket i snitt 170 slag i minuttet, og det var helt normalt :hjertesmil::hjertesmil:

Jeg er overrasket over hvor ofte jeg allerede er inne til UL, og neste blir visst i månedsskifte nov-des, og samtidig skal jeg til min første svangerskapskontroll (litt sent, etter min mening...skulle jo gjerne ha visst om jeg f eks har fint hb- og kalsiumnivå).

Gleder meg til innkalling i posten :-D

Som sagt så er jeg veldig slapp og tiltaksløs for tiden, og i det siste har jeg hatt hodepine oftere enn normalt. Men jeg skal ikke klage! Jeg er gravid! :klappe: Og jeg er super-heldig som har sluppet unna kvalmen! :klappe: Og snart er jeg 12 uker på vei! :klappe:

Hurra!

Tiden går, og jeg har en oppgave (hjemmeoppgave = eksamen) med frist 1. desember... Jeg har ikke rørt den siden jeg fant ut at det var tvillinger der inne (snart 1 mnd). Har ikke klart å konsentrere meg, i tillegg til slapphet og trøtthet... Og så er det litt av en påkjenning psykisk, både positivt og negativt.

Nå er det nesten så jeg håper at formen ikke blir det minste bedre før desember, for da har jeg en unnskyldning til å ikke gjøre denne hjemme-eksamenen :rodme: Har en normal eksamen 10. desember, og den skal jeg nok klare å lese til. Det er skriving som er slitsomt... Lesing er greit, så lenge jeg ikke har hodepine. Og så er lesefaget mye greiere og mer interessant enn oppgavefaget

Men jeg bør skjerpe meg; har jo allerede droppet et fag pga tilstanden min... :roll:

Helgen ble litt slitsom for min del... Det ble rett og slett litt for mye svigerfamilie for meg! Jeg har for første gang lagt merke til at humøret mitt kan være hormonelt påvirket. Jeg ble nemlig veldig lett provosert av å omgås mennesker som er veldig forskjellig fra meg :roll: Men mye god mat...

På vei hjem stakk vi såvidt innom Jinx, og det var veldig koselig å se henne og barna igjen + endelig få se hvordan hun har det i den nye leiligheten. Og Mannen fikk se super-vogna :ler:

Jeg skal tilbake på besøk til Jinx på fredag :-D

Jeg har det egentlig veldig bra for tiden!

Jeg har en begynnende kul på magen :-D

Vi kan kanskje få kjøpt en ny bil innad i familien, og derfor billigere enn normalt :D (bilen vi har nå er altfor liten for tvillingvogn + bagasje, og den har bare 2 dører, og det kan jo bli litt vel tricky når Hokus og Pokus skal sitte i barneseter - mot kjøreretningen)

Vi har tro på å finne en leilighet til våren :-D (må flytte til 1. eller 2. etasje, så det er mulig å bære inn bag med sovende barn, og et soverom til hadde vært fint)

Det er snart jul, og jeg hører julesanger :-D

Lillen

10+5

Endret av lillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å lese om hvorden du har det vennen. :klem:

Må jo ta deg tid til egen dagbok også...

Ikke bare rundt hos alle oss andre med godord...

Eller blir det ja takk begge deler...? :ler:

Det rassler skikkelig i eggstokkene når jeg leser om deg som er gravid... :wink:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det er så fint å lese ord fra deg igjen! :klem: Og herlig å lese at alt er bare bra med lille Hokus og lille Pokus! :hjerte:

Har ikke vært så flink til å huke tak i deg på msn de siste dagene, selv om jeg ser deg :sjenert: Vi lever i et aldri så lite kaos i dagen, og jeg blir helt sprø! Ergo er jeg veldig til og fra maskinen pga pakking - pause - pakking etc. Lite vits i å starte minisamtaler hvert kvarter, synes jeg. Men burde vel nytte på nå som vi har nett, for det er usikkert når vi får det i den nye leiligheten.

I alle fall: supert at alt står bra til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad i deg og snuppelupp!! har ikke tenkt at du var sinna på meg egentlig, men litt frekk var jeg jo i den kake- bake- mailen...

-nå...har du bakt deilig sjokoladekake, med koppemål og alt eller?? :sjarmor:

Håper livet smiler til deg om dagen :hjerte: , for det gjør det til meg! :wink:

Masse klemmer fra Drammen

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Superkoselig å lese om Hokus og Pokus! :hjerter: Sånne vil jeg også ha i magen min. :Nikke:

Det er ikke meningen å mase, altså. Er bare litt nyskjerrig på hvordan det går, jeg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å få oppdatering fra deg igjen! :klem:

Ikke minst å høre at alt står bra til med dere!

Fortstår godt at det er tungt å gjøre skolearbeid nå. Jeg vet jo at du er et geni når du vil :wink: , men du må jo ikke slite deg helt ut heller.

Jeg hadde også en del hodepine i begynnelsen av svangerskapet, men jeg tror nok du vil merke bedring på det området snart. Håper ihvertfall det! Og det er jo kjempeflott at du ikke er plaget av kvalme!

Tenk at du nærmer deg 12 uker snart :o

Synes nettopp du ble gravid jeg :wink:

Men så klarer jeg knapt telle mine egene uker for tida :ler:

Stor klem fra Murmel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss: Det er så koselig å lese i dagboken din!!!!!!

Tiden har gått utrolig fort siden du testet positivt, det virker i allefall slik for meg... Syns nettopp du testet.. Men når jeg ser tilbake på mine sykluser så har tiden gått saaaakte :klø:

Begynnende mage også :hjerter: Mage-galleri kanskje?

Håper du tar det med ro og ikke stresser selv om du kanskje føler at du burde ha jobbet massemasse med skolearbeid... Viktigst at du tar vare på deg selv og de to englebarna :Nikke: Skolen går ingen vei, den er der siden også!

Tenker på deg mye oftere enn jeg skriver altså..

Superstor klem til en super jente :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...