Chiquita Skrevet 11. september 2003 Forfatter #361 Del Skrevet 11. september 2003 Takker Bella og Zafir. Selv er jeg ikke så optimistisk for denne syklusen (heller). Satser på at neste Pergo-syklus gjør susen (men du får jo lov til å følge med her inne alikevell da, Zafir) Et problem bare- etter i morgen så får jeg ikke oppdatert før på søndagskvelden/mandagen igjen for jeg skla reise bort. Og når jeg venter mens på søndag/mandag, så går en jo glipp av selve "spenningen" når en ikke får fulgt charten.... Men når jeg kommer hjem igjen skal det oppdateres. (Tror ikke jeg skal drikke i helga, for jeg VIL ha nøyaktige temper) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 11. september 2003 Forfatter #362 Del Skrevet 11. september 2003 Uff, glemte å skrive om hvordan jeg har det i dag. Ikke lett alltid. Jeg har det jo egentlig ganske bra, bortsett fra i "brystpartiet". Vi skal inn til Trondheim i dag, så jeg MÅ liksom ha på BH, og det gjør så ondt :cry: Måtte finne den største BH'en jeg har, men alikevell føler jeg at den er for liten (den er egenlig ikke det, men det kjennes sånn ut). Ellers så er jeg litt PMS, kjenner at jeg blir litt lett iritert (også over meg selv) Men det er jo ikke verdens undergang. Bare noen dager til nå, så er jeg ferdig da - for nå. CD 9 i dag, og 3-4 dager igjen. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 11. september 2003 #363 Del Skrevet 11. september 2003 Spennende med Pergo utprøving ! Fikk også vannvittig ømme pupper av Pergo. Ikke behagelig, nei ! Lykke til ! Håper det klaffer ! Klem Karla ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 14. september 2003 #364 Del Skrevet 14. september 2003 *tvinner tommeltotter*..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 14. september 2003 Forfatter #365 Del Skrevet 14. september 2003 På fredag drakk jeg ikke alkohol fordi jeg ville ha en "vanlig" temp i går (på lørdag), men hvem var det som våknet kl 5 på morgenen da, og som ikke sovnet igjen før ca 6.30!!! *grrr' Så det ble ikke noe temping i går. Hadde masse Mens-murringer i går - MASSE!!! I tillegg var puppene kjempeømme *dobbeltgrr* Løp på do hele tiden (hadde av en eller annen grunn på meg hvit bukse) :-? Men det kom ikke noe... (heldigvis) I dag fikk jeg da tempet - og tempen har STUPT!!!!! Så nå her jeg tatt på meg "passende" klær (altså ikke hvitt), slengt på et bind, og så er det bare å vente på tante-besøk. Tipper hun kommer i dag, ja. Puppene er også litt mindre ømme i dag, så det er også et tegn på at tanta kommer (det pleier å avta fra den dagen mensen kommer, eler dagen før) Jeg kan vedde på at jeg har tanta her innen i morgen på samme tid, ja Vel, da er det Pergo neste *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 14. september 2003 Forfatter #366 Del Skrevet 14. september 2003 Jepp, da kom tanta som forventet nå i kveld, og jeg "feiret" med litt likør. På torsdag blir det pergo-start!!!!!! Basta! I morgen skal jeg ivei og klippe meg. Skulle egenlig gjort det for en mnd's tid siden, men da hadde jeg ikke penger - men i morgen!!! Jeg gleder meg - det ER så godt å få stellt håret. Og med en "blanding" av klipp, farg, strip og bleik, så blir det minst to timer i stolen (det er i allefall "vanlig" tid - selv om jeg har kort hår) :-? Bananmannen er nå ute og monterer lys på sykkelen min. Skal sykle på skolen neste uke. Ikke at det er mørkt til/fra skolen, men jeg har det nå i allefall da!!! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. september 2003 Forfatter #367 Del Skrevet 16. september 2003 Hentet ut siste "rest" av pergo-resepten min nå i dag, så nå har jeg 6 pakker liggende. :-? Gru-gleder meg til å starte på en kur nå på torsdag, men det går da vel bra. Bruker jo å gjøre det, liksom På fredag skal jeg på KG-treff også. Gru-gleder meg til det også jeg. (Blandede følelser om alt her nå) I morgen skal vi til Trondheim og handle "ting og tang" til bordkort og inbydelser til bryllupet vårt. Har fortalt "nyheten" til hans foreldre nå, så nå gjenstår mine - som vi skal fortelle mot slutten av denne jobb-uka (torsdag, tenker jeg) :D Var også innom sykehuset i dag for å spørre hvor lenge stinget i navlen sitter, og de sa at de ikke har vært borti at det har blitt sittende elngre enn en mnd før. Jeg hadde operasjonen den 19. august, og i dag er det den 16. september - altså NESTEN en mnd. Den ene sykepleieren geleidet meg inn på et rom, hvorpå hun bestemte seg for å ta ut stinget. Det første hun kommenterte var at det var "riktig" type tråd som skal forsvinne av seg selv, og at den skulle bli lett å ta ut. Men... Så enkelt ble det ikke. Først prøvde hun å dra i den for at den forhåpentligvis skulle "ryke" av på undersiden - men den gang ei. Så måtte hun kutte tråden under knuten (som egentlig var under huden, men som var kommet "ovenpå" igjen under det forrige "forsøket"). Hun kuttet tråden, og fikk da dradd ut stinget - før hun litt "forskrekket" kommenterte at det ikke så ut som om det hadde skjedd NOE med tråden på innsiden....!!! Hvem vet hvor lenge den hadde blitt sittende, dersom jeg ikke hadde gått på sykehuset i dag. Når det ikke hadde skjedd "noe" med tråden på nesten en mnd!!!! Jaja, den er ute nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 17. september 2003 Forfatter #368 Del Skrevet 17. september 2003 "Dagen før dagen". I morgen er det pergo-start... :-? Jeg skjønner ikke - jeg gleder meg masse - men hva er det jeg gleder meg til da? Ikke vet jeg, men jeg gleder meg i allefall.... Skal prøve å få oppdatert charten min i kveld eller i morgen - har ikke oppdatert den på en uke :oops: *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. september 2003 #369 Del Skrevet 17. september 2003 Tvi tvi da, Banandame! Ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 18. september 2003 Forfatter #370 Del Skrevet 18. september 2003 tusen takk. De to første tablettene er nå tatt, så NÅ ER VI I GANG!!!!! :D tar tabletter t.o.m mandag nå - da er jeg på CD 9 - så sier de at EL kommer 5-10 dager etter avsluttet kur, så da er det bare å "prøve seg fram".... *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 18. september 2003 #371 Del Skrevet 18. september 2003 :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: 9 hopp for ynglingsbananen min... 9 hopp for 9 måneder... Her kommer en dobbelpergo-baby om 6-8 uker vet du... Lykke - lykke til.:kysse: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 19. september 2003 Forfatter #372 Del Skrevet 19. september 2003 Nå ble jeg glad, Mayamor - for at du ikke har en annen yndlingsbanan (Og for hilsenen da, selvfølgelig) *takker og bukker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 22. september 2003 Forfatter #373 Del Skrevet 22. september 2003 Nå er de to siste tablettene tatt - Persona tester handlet inn, så nå er det bare å vente på "virkningen" *grr - får ikke oppdatert charten min. Må vel avinstallere og installere på nytt - da går det, vli jeg tro. grr* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 22. september 2003 Forfatter #374 Del Skrevet 22. september 2003 Som jeg skrev tidligere i dag, så har jeg nå tatt de siste tablettene i denne kuren. Bivirkninger har jeg til nå ikke merket så mye til - annet enn hodepine (som ikke vil gi seg). HEldigvis er det ikke så ille at jeg har behov for smertestillende - det prøver jeg nemlig å unngå i tiden før EL. (Vet ikke hvorfor, men det blir bare sånn. I tiden etter EL også, så egentlig blir det vel hele syklusen det) Har instalert Ovusoft på nytt her nå, men har ikke prøvd å oppdatere enda. skal prøve straks. Husket heldigvis å kopiere databasen min på en diskett før jeg begynte - ellers så hadde jo 2 år med temping "gått tapt" (Jeg har alt skrevet ut også, men det hadde blitt litt av en jobb å skrive det inn igjen) :-? Bananmannen er syk, stakkar - har fått influensa. Var ikke på jobb i dag, men jeg tror han er såppas bra at han skal ivei i morgen. Skal på skolen i morgen jeg. Pendler hjem hver dag frem til EL er over. (Her skal det ikke være DET det står på) *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 22. september 2003 #375 Del Skrevet 22. september 2003 Hei! Ville bare ønske dere lykke til med prøvingen. Hilsen Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 23. september 2003 Forfatter #376 Del Skrevet 23. september 2003 Takk for det, Zianta. Dagen i dag har vært forferdelig. Etter en natt uten søvn, og med masse tårer og snørr, så sitter jeg nå på skolen og prøver å konsentrere meg - uten å lykkes..... Jeg analyserer natten, og klarer ikke å tenke på noe annet. innimellom er det like før jeg begynner å gråte også :cry: Jeg er lei og sliten nå. Føler meg tom. Skjønner ikke vitsen med å fortsette å prøve Pergo - hvorfor skla tre slike sukluser gjøre underverker da - når 3 år ikke har greid å "gjøre sitt" ??? Har lyst til å spyle resten av tablettene i do. Heldigvis er jeg ferdig med tablettene i denne syklusen - ellers så tror jeg det hadde vært stor sansynlighet for at jeg ikke hadde tatt dem. Er motløs - og pessimistisk. Føler meg veldig deprimert, og ser ikke løsningen. Ser ikke at noe skal skje. Men alikevell tør jeg ikke planlegge noe, for "tenk om-dersom atte-kanksje det muligens..." Dette spede håpet samtidig som en må forberede seg mentalt på mensen hver måned sliter hardt... Bananmannen sier at vi må ta en dag om gangen her nå, og ikke tenke så mye på det... JO DA - DET ER LETT FOR HAN SOM IKKE MERKER NOE ANNET EN ØKT PULE-FREKVENS!!! Han merker jo ikke homonene i kroppen min gjennom syklusen (bortsett på humøret mitt da). Han merker ikke de små "tegnene" som kan si om EL kommer - eller kanskje ikke. Hna bare blir med i seng han, når jeg sier "kanskje, dersom att, muligens, liksom" Det er alt han trenger å bekymre seg over. At JEG sier ifra når det "nærmer" seg... :cry: :cry: :cry: Føler at alt ligger på meg - og jeg er sliten. Orker ikke dette jeg.... Så jeg må prøve å tenke på noe annet... Som hva da? Jeg reiser jo på tur med en veninne om en mnd's tid, og det blir jo gøy, men "hva om...?" Vet jeg skuffer meg selv ved å tenke sånn, men jeg klarer ikke å la det være heller... Skal prøve å få lokket emd meg Bananmannen på tur en helg - bare oss to - i en periode av syklusen hvor det ikke er "noen vits". tror jeg kan ha godt av det. Håper det. *lei meg* Dette ble litt "langt", rotete og hormonelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 23. september 2003 #377 Del Skrevet 23. september 2003 Åhh...lille vennen *klemmer Chiquita*... Jeg skulle ønske jeg kunne gjort noe for deg - hjelpe deg på veien til å få ditt ønske oppfylt, hjelpe deg til å styre unna deppetanker....sender iallefall en liten klem i håp om at det hjelper litt. Jeg kan heller ikke vite helt hva det er du går igjennom av tanker, men jeg kan ane det så godt jeg kan...og skjønner godt at triste og leie tanker dukker opp en gang i blandt. Ikke lett dette her Chiq....men du skal vite at jeg tenker masse på deg, både i oppturer og nedturer! En tur sammen med Bananmannen uten prøving høres fornuftig ut. Sex skal jo være kjærestekosing også, ikke bare til å få en fulltreffer... Dra bort på kjærestetur, jeg skal holde dine triste tanker her inne og sørge for at de ikke når dere på turen Godklem fra Zafir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 25. september 2003 Forfatter #378 Del Skrevet 25. september 2003 Tusen takk, Zafir. Jeg føler meg mye bedre nå. Prøver så godt jeg kan å tenke på andre ting, men det er ikke alltid like lett, for... hver morgen skal jeg måle tempen hver morgen tisser jeg på pinne (EL-test) 3 ganger/dag tar jeg slimløsende hostesaft Men det går. Bananmannen vil at EL-testen skal ligge fremme på badet når han kommer hjem fra jobb, så han også får se (er han redd for at jeg skal lure ham, tro?) *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 25. september 2003 #379 Del Skrevet 25. september 2003 Det er ikke kjekt å gå slik måned etter måned...år etter år... Kan ta på humøret for hvem som helst det... :trøste: Men du... Prøv å gi pergoen en sjangse da... Verre kan det nå ikke gjøre det... Tenker på deg. :kysse: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 25. september 2003 Forfatter #380 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg lover å gi pergoen en sjanse. Har tatt min pergo nå, og tar slimløsende hostesaft nå for å "forbedre" sjansene før EL. Og i tillegg til EL-testing så må det da vel bli bra Men som sagt - formen er fin i dag den. Har "bare" hatt en del hete-tokter de siste dagene, men det holder jeg ut. Så lenge humøret holder seg sånn nogenlunde stabilt, så skal jeg ikke klage *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg