sirka Skrevet 7. januar 2005 #1621 Del Skrevet 7. januar 2005 Oj, nå skjer det noe her snart... Masse lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. januar 2005 Forfatter #1622 Del Skrevet 7. januar 2005 Ja, noe skjer snart. Gikk og la meg etter å ha vært her tidligere i dag, og tok et lite timinutt med brystvortestimulering (for det kan jo ha sin funksjon har jeg hørt) Resultatet ble "en storm" av kynnere med ganske ubehagelige murringer i tillegg... Kanskje hadde det noe for seg, ikke vet jeg. Men det skjedde noe, og det er jo hovedsaken Men jeg tviler på at det blir noen fødsel de første dagene enda da - innbiller meg at jeg burde ha flere slike murringer (uprovoserte murringer) i forkant. Og det har jeg ikke. Bare stikninger... Den som venter får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. januar 2005 #1623 Del Skrevet 7. januar 2005 Spennende :-) Det kan jo skje før du aner det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. januar 2005 Forfatter #1624 Del Skrevet 7. januar 2005 Jo, det kan skje før jeg aner det. Mest sansynlig gjør det det også, siden jeg føler at det er lenge igjen enda. Så jeg blir nok overrasket en dag Men jeg liker overraskelser jeg - i allefall slike positive overraskelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. januar 2005 #1625 Del Skrevet 7. januar 2005 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. januar 2005 #1626 Del Skrevet 7. januar 2005 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. januar 2005 Forfatter #1627 Del Skrevet 7. januar 2005 I dag har det ikke vært noen "mase-telefoner" om jeg er hjemme eller ikke. Har fått 3 SMS da, men de er greie. En veninne, mamma og mormor er de som tror de ikke ville fått informasjon dersom noe hadde skjedd i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. januar 2005 Forfatter #1628 Del Skrevet 7. januar 2005 Så lenge var jeg i himmelen. Nå ringte pappa og lurte på om noe hadde skjedd. Mamma og pappa hadde møtt ambulansen, og lurte på om det var vi som var på tur... *river meg i håret* Tror de virkelig ikke at de ikke får høre??? *gir opp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. januar 2005 Forfatter #1629 Del Skrevet 7. januar 2005 Nå driver mannen og pusser det som skal bli kantene til stellekomoden vår. Vi fant jo ingen ordentlig stellebenk eller stellekomode som vi likte, så vi kjøpte jo en vanlig kommode i riktig høyde. Og den skal mannen nå montere "karmer" på... Blir så bra så... Må bare pusse karmene slik at vi og den lille slipper fliser "her og der"... Men det er jo ikke noe problem når en har pussemaskin *gleder meg til de skal monteres* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. januar 2005 #1630 Del Skrevet 8. januar 2005 I dag har det ikke vært noen "mase-telefoner" om jeg er hjemme eller ikke. Har fått 3 SMS da, men de er greie. En veninne, mamma og mormor er de som tror de ikke ville fått informasjon dersom noe hadde skjedd i dag... Det var ikke meg, det var ikke meg, det var ikke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 8. januar 2005 Forfatter #1631 Del Skrevet 8. januar 2005 Nix. Den veninna som sendte meg SMS i går er ei som fødte selv for noen måneder siden, og som en uke før fødselen var SÅ lei av alle mase-telefonene og -SMS'ene selv. Lurer på om hun har glemt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. januar 2005 #1632 Del Skrevet 8. januar 2005 Ja, det har hun nok. Man glemmer lett sånne ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 8. januar 2005 #1633 Del Skrevet 8. januar 2005 Jag vågade knappt ringa någon kring förra nyåret. Jag gick ju 10 dagar över tiden (trots att jordmor inte trodde på det) - och det första folk trodde/hoppades på var besked om att födseln dragit i gång... så jag fick inleda alla samtal med det "nej, det har inte hänt nåt... jo jag undrade bara, har du socker att låna":ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 8. januar 2005 Forfatter #1634 Del Skrevet 8. januar 2005 Ja, jeg kjenner den følelsen, selv om jeg ikke har passert termindatoen. Og det blir sikkert ikke noe bedre etterhvert som dagene går... Jaja, det er jo ikke det verste da. Snart kommer lillingen, og da skal alle få beskjed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 8. januar 2005 #1635 Del Skrevet 8. januar 2005 Ville bare innom for å ønske deg og mannen en riktig god helg! Hvem vet, kan jo være siste lørdagen dere har for dere selv dette... Den løsningen på stellekommode var jo i grunnen genial! (vi kjøpte en i plast fra jysk vi. :-) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 9. januar 2005 Forfatter #1636 Del Skrevet 9. januar 2005 Takk for det, Pondusa. Man må gjøre det beste utav det, siden de ikke har slik som vi ønsker. Den ble ikke kjempefin, men den ble akkurat sånn som vi ville ha den, og da spiller jo ikke resten noen rolle I dag er jeg 40+0 2 dager til termindatoen. Dagen i går var også preget av mange tette kynnere med ubehagelige murringer. Så det må da vel bety fremgang. Uansett - nå er vi enda en dag nærmere en familieforøkelse I dag reiser vi til svigerfar, og jeg skal være der til onsdag (om det ikke blir noen fødsel da) Kommer til å ha nett-tilgang der også, men jeg vet ikke hvor mye. Men jeg lover å sende MrsL en SMS med en gang noe skjer, så får hun oppdatere dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. januar 2005 #1637 Del Skrevet 9. januar 2005 SMS mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 9. januar 2005 Forfatter #1638 Del Skrevet 9. januar 2005 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 10. januar 2005 #1639 Del Skrevet 10. januar 2005 oioioioioioioioi det nærmer seg med stormskritt Lykkelykkelykke til med fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 10. januar 2005 #1640 Del Skrevet 10. januar 2005 Kjempe spennende!!! Lykke til !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg