Gå til innhold

Hvor er det så vondt å miste sin hund=?!


Anciol

Anbefalte innlegg

Idag ble min katt på 15 år avlivet pga nyresvikt.. Det er helt grusomt! Har gråtet i hele dag! Så jeg vet hvordan du har det/har hatt det.. Vet det er en stund siden du mistet hunden din, men jeg ville bare kommentere fordi jeg mistet bebiien  min idag...  (katten min). Håper du har det bedre idag..<3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 16. desember 2015 at 23.25, Frøkenfryd30 skrev:

Nydelig hund <3 Sender deg en god klem! :)

Hunden min på 14 år ble akutt syk for 3 år siden og måtte avlives samme dag! Det er det mest grusomme jeg har vært igjennom.. Jeg gråt hver eneste dag i lang tid, og det tok nok ca. 1 år før jeg greide å se bilder av han uten å gråte. I morgen er det 17 år siden vi fikk han <3

Så utrolig trist.. Vet du hva det hjalp meg litt nå.. Ikke fordi du var trist, men jeg avlivet katten min idag og nesten ingen hr skrevet sånn... jeg føler at alle liksom er lei seg, men at det går over om ikke så lenge.. Jeg freaker helt ut! Får panikk når jeg tenker på at katten min aldri kommer tilbake! Men han har det jo mye bedre nå.. Både din hund og min katt.. Og alle andre katter og hunder osv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Takk for gode tanker og klemmer! Tror savnet og skyldfølelsen aldri kommer til å forsvinne, men håper bare at de fine minnene og stundene en gang skinner igjennom mer enn det vonde😢 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden min er 13 år gammel nå, selv om han er stort sett frisk og i god form, skjønner jeg at "den dagen" nærmer seg og det gjør veldig vondt i hjertet :icon_frown: Kjæledyr er jo som familiemedlemmer, ikke så rart at man sorger når de går bort..

Endret av Fiskegrateng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...