MissPierce Skrevet 13. desember 2015 #81 Skrevet 13. desember 2015 Takk for det MissPierce, det var hyggelig å høre :D Anonymkode: 9f49f...96eBare koselig du😄
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #82 Skrevet 13. desember 2015 Her legger jeg ved et bilde av meg selv, som dere ser er det ikke mange kg det er snakk om. Jeg har aldri vært misfornøyd med kroppen min TsAnonymkode: 9f49f...96eDu ser jo fantastisk ut, og her er det ingen kilo å ta av!Han fyren må være psykopat som finner på måter å trykke deg ned. Kommer nok krypende tilbake, hvis han ikke finner et annet offer. Anonymkode: 93764...bf2 7
ops2 Skrevet 13. desember 2015 #83 Skrevet 13. desember 2015 Kroppen din er det ikke noe feil med nei.Helt ærlig, så tror jeg han slo opp med deg på grunn av barna dine. Han ville ikke være sammen med en med to barn. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #84 Skrevet 13. desember 2015 Høres ut som en høyst usympatisk fyr. Regner med han ser ut som en modell selv, med six pack og hele greia. Ellers høres det ut som han kan bli kontrollerende og da er et av de første stegene å få dama til å føle seg utilstrekkelig så det blir lettere å manipulere henne.jeg synes du ser helt smashing ut, BTW! Anonymkode: 44be3...155 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #85 Skrevet 14. desember 2015 82Kunne jeg aldri ha gjettet, du ser kjempefin ut Anonymkode: a9ff6...f7f 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #86 Skrevet 14. desember 2015 Her legger jeg ved et bilde av meg selv, som dere ser er det ikke mange kg det er snakk om. Jeg har aldri vært misfornøyd med kroppen min TsAnonymkode: 9f49f...96eDu ser kjempefin ut med klær iallefall, kan du ta et uten genser? Anonymkode: a9ff6...f7f
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #87 Skrevet 14. desember 2015 Du ser kjempefin ut med klær iallefall, kan du ta et uten genser?Anonymkode: a9ff6...f7fEhhh...Bilde kan faktisk ikke gi et realistisk syn på hvordan man ser ut i virkeligheten. Ser at ts har ganske kraftige lår, og at hun strekker ut beina for å stramme de litt opp. Ser at hun har en liten "twist" i posisjonen, at hun snur overkroppen litt for å se slankere ut. Også det at hun sprer beina litt. Dessuten har hun en del fett på leggene og det er så og si det siste steget folk legger vekt på. hadde ts stått rett opp og ned, tatt bilde fra siden og forsiden uten hæler, uten stor genser, så hadde man nok sett det mye bedre. Anonymkode: 74488...918 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #88 Skrevet 14. desember 2015 Ehhh...Bilde kan faktisk ikke gi et realistisk syn på hvordan man ser ut i virkeligheten. Ser at ts har ganske kraftige lår, og at hun strekker ut beina for å stramme de litt opp. Ser at hun har en liten "twist" i posisjonen, at hun snur overkroppen litt for å se slankere ut. Også det at hun sprer beina litt. Dessuten har hun en del fett på leggene og det er så og si det siste steget folk legger vekt på. hadde ts stått rett opp og ned, tatt bilde fra siden og forsiden uten hæler, uten stor genser, så hadde man nok sett det mye bedre.Anonymkode: 74488...918Hva mener du med EHHH? Det er jo som du sier vanskelig å vurdere når hun har masse klær på seg, så vi er jo enige. Forventer jo ikke at hun skal legge ut bilde om hun ikke vil, men hun har jo så vid en genser, så vanskelig å vurdere om hun er overvektig eller ikke da. Anonymkode: a9ff6...f7f 1
MissPierce Skrevet 14. desember 2015 #89 Skrevet 14. desember 2015 Ehhh...Bilde kan faktisk ikke gi et realistisk syn på hvordan man ser ut i virkeligheten. Ser at ts har ganske kraftige lår, og at hun strekker ut beina for å stramme de litt opp. Ser at hun har en liten "twist" i posisjonen, at hun snur overkroppen litt for å se slankere ut. Også det at hun sprer beina litt. Dessuten har hun en del fett på leggene og det er så og si det siste steget folk legger vekt på. hadde ts stått rett opp og ned, tatt bilde fra siden og forsiden uten hæler, uten stor genser, så hadde man nok sett det mye bedre.Anonymkode: 74488...918Fett på legga faktisk 😂😂😂 Ser ikke noen kraftige lår heller jeg... 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #90 Skrevet 14. desember 2015 Selvfølgelig kommer Team Kvinne til unnsetning og forsvarer TS til de blir gule og grønne. Jeg syns personlig at du virket litt formfull på bildene (ihvertfall det første). Jeg kan forstå hvis han vil ha en slankere dame. Det er tross alt slik enkelte menn er koblet sammen. Anonymkode: 8b07b...59c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #91 Skrevet 14. desember 2015 Selvfølgelig kommer Team Kvinne til unnsetning og forsvarer TS til de blir gule og grønne. Jeg syns personlig at du virket litt formfull på bildene (ihvertfall det første). Jeg kan forstå hvis han vil ha en slankere dame. Det er tross alt slik enkelte menn er koblet sammen. Anonymkode: 8b07b...59cDa får han gå etter den typen kroppsform som han foretrekker da, ikke be normale kvinner slanke seg slik at de skal passe inn i hans ideal og slik at han kanskje skal være så nådig å la henne få være kjæresten sin. Han har tydeligvis slanket hjernen sin et hakk for mye, for å oppføre seg som han gjør er ikke normalt eller greit. Han må gjerne synes en viss type kvinnekropp er det viktigste i et forhold han måtte befinne seg i, men da må han tåle at de fleste synes dette er en helt idiotisk ting å si. Slike menn som ham er nederst på rangstigen i min verden, og jeg ville ikke tatt i ham med ildtang en gang. Og før du sier noe: Ja, jeg er slank, men jeg har i også vett i skallen og en viss dose sosial intelligens, i motsetning til denne unnskyldningen av en mann. Anonymkode: 7b3d6...e5a 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #92 Skrevet 14. desember 2015 Det første? Jeg har bare et bilde av meg. Det med rød topp. Anonymkode: 9f49f...96e
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #93 Skrevet 14. desember 2015 Her er benene mine uten noe som helst. Som sagt jeg vet jeg selv har noen kg for mye, men synes ikke dette er ille. Jeg er heller ikke ute etter å bli syltynn, jeg synes litt former et pent Anonymkode: 9f49f...96e 3
Elhaym Skrevet 14. desember 2015 #94 Skrevet 14. desember 2015 Herregud, hva er det med folk? 75kg med din høyde er ikke spesielt mye. Ikke er du feit eller har noen kg for mye. Om han mener du må gå ned 5kg så er han neppe fornøyd da heller. Det syns ikke. Du er fin. 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #95 Skrevet 14. desember 2015 Tenk å være ærlig, en dårlig egenskap hos en mann. Anonymkode: 0c57d...5be 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #96 Skrevet 14. desember 2015 Vi får jo fortsatt ikke se kroppen din når du går i vide klær, så da blir det vanskelig å avgjøre om du har for mye eller er normalvektig Anonymkode: a9ff6...f7f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå