Gå til innhold

Han sa jeg burde slanke meg.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ikke noe som heter "tung benbygning". Skjelettet veier hos de fleste mellom 2,5 og 4,5 kilo, nettopp for at det er menneskets reisverk og bygd for å være lett. Dette utgjør en svært liten prosent av et menneskes totalvekt.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så intelligent og sympatisk du virker.Hadde du en dårlig dag?

nei, ingen mann har dumpet meg fordi han ikke makter å se på meg ;)

Anonymkode: 74488...918

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tenker at du skal være glad du er kvitt han. Hvorfor innledet han i det hele tatt noe med deg om han ikke liker hvordan du ser ut? 

Dette med vekt er så forskjellig fra person til person.

For alle som mener de vet akkurat hvordan TS ser ut med sine kg.

Hva veier jeg her? Jeg er 162 cm. 

Endret av MissPierce
  • Liker 2
Skrevet

Tenker at du skal være glad du er kvitt han. Hvorfor innledet han i det hele tatt noe med deg om han ikke liker hvordan du ser ut? 

BMI er vitenskap, hennes er for mye, for sunn helse og god form. Du har fine bryst og rundt rumpe, men ja,man kan se på armene dine at du veier litt mer.Ser også at du sprer beina unødvendig mye, for å se slankere ut.  Det er vanskelig å se på et bilde fra et vinkel, men tror at typen ts snakker om vet best selv. 

• Liker 1
Skrevet

BMI er vitenskap, hennes er for mye, for sunn helse og god form. Du har fine bryst og rundt rumpe, men ja,man kan se på armene dine at du veier litt mer.Ser også at du sprer beina unødvendig mye, for å se slankere ut.  Det er vanskelig å se på et bilde fra et vinkel, men tror at typen ts snakker om vet best selv. 

Nå er dette bilde 4år gammelt. Så ikke tatt nå. Dette bilde ble tatt for å se vektnedgang over tid. Derfor jeg står sånn med beina. For med de samlet så vil det synes mindre.

Jag vet at jeg veier for mye her, men mange år med sykdom som gjorde at jeg ikke fikk trent gjorde sitt dessverre.

Men hva tror du jeg veide her? 

Selvfølgelig vet han best selv. Men hvorfor innlede noe med noen man ikke liker kroppen til?

Skrevet

Får jeg se bildet, så kan jeg vurdere vekten din?

Anonymkode: a9ff6...f7f

Skrevet

Klarte vist å slette det. Ligger der ligger nå.

Skrevet

Nå er dette bilde 4år gammelt. Så ikke tatt nå. Dette bilde ble tatt for å se vektnedgang over tid. Derfor jeg står sånn med beina. For med de samlet så vil det synes mindre.

Jag vet at jeg veier for mye her, men mange år med sykdom som gjorde at jeg ikke fikk trent gjorde sitt dessverre.

Men hva tror du jeg veide her? 

Selvfølgelig vet han best selv. Men hvorfor innlede noe med noen man ikke liker kroppen til?

jeg vet ikke hva du veier? Hva er poenget dit med dette spørsmålet? INGEN ser ok ut med for høy bmi (som skyldes fett), så hvis målet ditt er å komme frem til at man ikke kan "gjette tall på folk ut i fra bilde" har du nok rett,men jeg mener fremdeles at typen hadde mer en god nok grunn til å si det han sa. 

• Liker 1
Skrevet

Screenshot_2015-12-13-11-56-50.png

ville tippe at du ligger mellom 65-70kg. Uansett ser du bra ut på det bilder iaffall!

Anonymkode: fe2ca...d37

• Liker 2
Skrevet

Det er ingenting som heter tun benbygning. Det er bare enda en unskyldning overvektige forlk har fordi "da er jeg ikke overvektig" lengre. Du er nok iaffall 10kg over en ideell vekt og han sa klart i fra om sin preferanse, så dersom du er interessert i han må du holde deg i form. Form og vekt gjennspeiler veldig ofte livsstil.

Noen skal bare være tyngre enn andre. Jeg er 159, og mister mensen om jeg kommer under 55 kilo. Pleier å ligge på rundt 60 og bruker bare S og XS i klær. Det går fint an å veie litt mer uten at betyr en dritt! 

Skrevet

jeg vet ikke hva du veier? Hva er poenget dit med dette spørsmålet? INGEN ser ok ut med for høy bmi (som skyldes fett), så hvis målet ditt er å komme frem til at man ikke kan "gjette tall på folk ut i fra bilde" har du nok rett,men jeg mener fremdeles at typen hadde mer en god nok grunn til å si det han sa. 

Poenget er folk ser ett tall, og automatisk tror de vet hvordan noen ser ut. Men når får se ett bilde, og da skal si hva noen veier. Så bommer de ofte veldig. Det har jeg sett flere ganger her på KG. 

Ja han kan godt mene det han mener. Men forstår fortsatt ikke hvorfor ham innledet noe med noen han ikke liker utseende på. Det er jo bare idioti.

• Liker 1
Skrevet

ville tippe at du ligger mellom 65-70kg. Uansett ser du bra ut på det bilder iaffall!

Takk og bukker 😄😄 Men jeg veier faktisk en god del mer. Vekta mi her lå 80-82kg.

• Liker 1
Skrevet

Hvis han har forelsket i deg i mange år, og du var slankere før, så kan det være grunnen. Ikke noe galt i at han føler det slik, men det var ufølsomt å si det. Nå er det heldigvis litt ulikt hva menn tenner på. Noen menn liker jo damer som er litt runde, og hadde du møtt en slik hadde det ikke vært noe problem. Mens hvis du vil gå ned noen kilo, så skjønner jeg at du ikke vil gjøre det etter et krav fra mannen.

Anonymkode: 93764...bf2

• Liker 1
Skrevet

Klarte vist å slette det. Ligger der ligger nå.

72 kg?

• Liker 1
Skrevet

Screenshot_2015-12-13-11-56-50.png

Her så du overvektig ut.

Anonymkode: 73a5b...c5e

• Liker 2
Skrevet

72 kg?

82

Skrevet

Her så du overvektig ut.

Anonymkode: 73a5b...c5e

Det var jeg også det. 

Poenget var å få frem hvor forskjellig vekt ser ut på folk.

De som har svart her har bommet på minst 10kg, og opp til 17 kg feil.

Skrevet

Her legger jeg ved et bilde av meg selv, som dere ser er det ikke mange kg det er snakk om.  Jeg har aldri vært misfornøyd med kroppen min :) 

Ts

20151213_203018.png

Anonymkode: 9f49f...96e

• Liker 7
Skrevet (endret)

Du ser flott ut TS 😄😄 Forstår godt at du aldri har vært misfornøyd med den kroppen der 😃😃

Gir opp å sitere på denne nye KG møkka!!!!!!

Endret av MissPierce
  • Liker 1
Skrevet

Takk for det MissPierce, det var hyggelig å høre :D 

Anonymkode: 9f49f...96e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...