Gå til innhold

Han sa jeg burde slanke meg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med en type, har gjort det i noen uker. Men vi har kjent hverandre litt siden vi var små. Igår kveld så sitter han å overøser meg med flotte ord om at jeg er så pen og har en fantastisk personlighet og at jeg var drømmedama han endelig hadde fått etter å ha vært forelsket i meg i mange år. MEN så sier at- hvis vi skal bli sammen så setter jeg pris på at du går ned i vekt. For ellers vil dette ikke funke, jeg tenner bare på ansiktet ditt nå og ikke kroppen.. Altså jeg har noen kg for mye, men er alikevel stram i kroppen. Jeg er 1,68 høy og veier 75 kg. Men beinbygningen min har også litt å si. Jeg har bare litt å gå ned i lårene og overarmene. Jeg ble ekstremt såret av dette. Han beklaget seg, men måtte være ærlig sa han. Nå går jeg rundt å føler meg stygg rett og slett. 

Anonymkode: 9f49f...96e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en merkelig måte å forsøke å innlede et forhold på. Sette krav om at den andre skal forandre seg for at han skal være "villig" til å inngå et forhold?!? Er han seriøs?? Er han virkelig så dum?

Her må du faktisk vise selvrespekt og si at slik kan han ikke snakke til deg. Ligg unna denne selvtillit-dreperen! Vil han ikke ha et forhold til deg, så skal han da endelig få slippe :fart2:

Anonymkode: fbff9...856

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å innlede et forhold med krav om at den andre bør forandre seg mener jeg er helt feile premisser, uansett hvilke kroppslige preferanser man har. 

Anonymkode: 64d66...f22

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg holder på med en type, har gjort det i noen uker. Men vi har kjent hverandre litt siden vi var små. Igår kveld så sitter han å overøser meg med flotte ord om at jeg er så pen og har en fantastisk personlighet og at jeg var drømmedama han endelig hadde fått etter å ha vært forelsket i meg i mange år. MEN så sier at- hvis vi skal bli sammen så setter jeg pris på at du går ned i vekt. For ellers vil dette ikke funke, jeg tenner bare på ansiktet ditt nå og ikke kroppen.. Altså jeg har noen kg for mye, men er alikevel stram i kroppen. Jeg er 1,68 høy og veier 75 kg. Men beinbygningen min har også litt å si. Jeg har bare litt å gå ned i lårene og overarmene. Jeg ble ekstremt såret av dette. Han beklaget seg, men måtte være ærlig sa han. Nå går jeg rundt å føler meg stygg rett og slett. 

Anonymkode: 9f49f...96e

Nei,fy f. For en fyr,sånt sier en jo ikke,ærlig eller ei.Hvordan går det an å være forelsket og ikke tenne på personen,og det etter noen uker? Hadde aldri i livet blitt sammen med en sånn type.Ingen jenter bør finne seg i sånt.Krav om å gå ned noen få kilo for å bli sammen? Nå har jeg iblant hørt jeg er for tynn,og ja,jeg er fullstendig klar over at jeg er det i perioder,men stakkars den mann som hadde sagt jeg måtte gå opp for at vi kunne bli sammen! Sjelden jeg blir sint,men da hadde jeg blitt,og han kunne bare glemt meg.

Noen få kilo pluss/minus avgjør virkelig ikke om et forhold er liv laga.Tenk deg godt om,fortjener han deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er fornøyd med deg selv, så skal du ikke endre på noe. Og iallefall ikke for en slik dust. Du finner noen som liker deg slik du er, trust me! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å innlede et forhold hvor partneren krever ting av deg kompliserer ting. MEN, jeg synes det er positivt at han tør å være ærlig med deg

trening er uansett meget sunt og noe alle burde gjøre.

Du får selv bestemme om du er villig til å trene for et sunt og langt liv samtidig som du får han i livet ditt.
 

Endret av herremann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på med en type, har gjort det i noen uker. Men vi har kjent hverandre litt siden vi var små. Igår kveld så sitter han å overøser meg med flotte ord om at jeg er så pen og har en fantastisk personlighet og at jeg var drømmedama han endelig hadde fått etter å ha vært forelsket i meg i mange år. MEN så sier at- hvis vi skal bli sammen så setter jeg pris på at du går ned i vekt. For ellers vil dette ikke funke, jeg tenner bare på ansiktet ditt nå og ikke kroppen.. Altså jeg har noen kg for mye, men er alikevel stram i kroppen. Jeg er 1,68 høy og veier 75 kg. Men beinbygningen min har også litt å si. Jeg har bare litt å gå ned i lårene og overarmene. Jeg ble ekstremt såret av dette. Han beklaget seg, men måtte være ærlig sa han. Nå går jeg rundt å føler meg stygg rett og slett. 

Anonymkode: 9f49f...96e

Jeg holder på med ei dame, har gjort det i noen uker. Igår kveld så sitter hun å overøser meg med flotte ord om at jeg er så pen og har en fantastisk personlighet og at jeg var drømmetypen hun endelig hadde fått etter å ha vært forelsket i meg i mange år. MEN så sier hun at- hvis vi skal bli sammen så setter jeg pris på at du får deg en jobb. For ellers vil ikke dette funke, jeg tenner bare på ansiktet ditt nå, og ikke ressursene... Altså, jeg går jo på NAV, men har allikevel noen kroner på konto. Jeg er 27 år gammel uten utdannelse, men at jeg har vært ufør har også litt å si. Jeg ble ekstremt såret av dette etc etc.

 

1. Du er komfortabel med deg selv og fnyser av hva han sier, og ber ham ryke å reise.

2. Du godtar den vanvittig klønete formuleringen som i grunn er et kjempekompliment, og prøver å få et gryende forhold til å funke. 

I mine øyne er dette dine to valg.

Anonymkode: d03f2...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tulling! Forstår utrolig godt at dette må ha vært veldig sårt å høre! Håper virkelig du klarer å se selv hvor teit sagt dette var, og ikke ta det til deg, og med deg videre. Stoooooooooor klem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med de andre, for en dust, man sier ikke slik. Men jeg ser jo hva han sier da, 168 og 75 kg er jo litt mye da, for din egen helse bør jo du redusere vekta noe.

Anonymkode: f8168...123

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre, for en dust, man sier ikke slik. Men jeg ser jo hva han sier da, 168 og 75 kg er jo litt mye da, for din egen helse bør jo du redusere vekta noe.

Anonymkode: f8168...123

Er vel neppe snakk om helseskadelig overvekt her. Hadde hun veid 5 kg mindre hadde hun vært normalvektig jf BMI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å innlede et forhold hvor partneren krever ting av deg kompliserer ting. MEN, jeg synes det er positivt at han tør å være ærlig med deg

trening er uansett meget sunt og noe alle burde gjøre.

Du får selv bestemme om du er villig til å trene for et sunt og langt liv samtidig som du får han i livet ditt.
 

Men....hvor får du det fra at TS ikke trener? Hun er 5 kg "overvektig" ifølge BMI, og kan utmerket godt trene og være i god form og fullstendig sunn og frisk selv om hun ikke er noen sylfide. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er vel neppe snakk om helseskadelig overvekt her. Hadde hun veid 5 kg mindre hadde hun vært normalvektig jf BMI.

Vi har samme høyde og hun veier 22 kg mer enn meg. Jeg er normalvektig. Det er klart at det er ikke optimalt for skjelett, hjerte og kar med 75 kg på 168 cm. 

 

Anonymkode: f8168...123

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på med en type, har gjort det i noen uker. Men vi har kjent hverandre litt siden vi var små. Igår kveld så sitter han å overøser meg med flotte ord om at jeg er så pen og har en fantastisk personlighet og at jeg var drømmedama han endelig hadde fått etter å ha vært forelsket i meg i mange år. MEN så sier at- hvis vi skal bli sammen så setter jeg pris på at du går ned i vekt. For ellers vil dette ikke funke, jeg tenner bare på ansiktet ditt nå og ikke kroppen.. Altså jeg har noen kg for mye, men er alikevel stram i kroppen. Jeg er 1,68 høy og veier 75 kg. Men beinbygningen min har også litt å si. Jeg har bare litt å gå ned i lårene og overarmene. Jeg ble ekstremt såret av dette. Han beklaget seg, men måtte være ærlig sa han. Nå går jeg rundt å føler meg stygg rett og slett. 

Anonymkode: 9f49f...96e

Så han har gått rundt og sikla på deg i flere år uten å få deg? Kanskje han er redd for at du skal innse at du er for god for ham (for det er du nok i hans øyne dersom han har vært ulykkelig forelska i deg i mange år), så hvorfor ikke prøve å jekke deg ned til hans "nivå"?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har samme høyde og hun veier 22 kg mer enn meg. Jeg er normalvektig. Det er klart at det er ikke optimalt for skjelett, hjerte og kar med 75 kg på 168 cm. 

 

Anonymkode: f8168...12 

 

 

er ikke optimalt og veie 53 kg heller da. Forresten skrev hun jo at hun også har en tung benbygning. Dump den typen med en gang TS!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Ja du kan gå ned i vekt nå og se attraktiv ut i hans øyne. Men, hva skjer hvis du blir gravid, gammel eller får hengepupper? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...