Gå til innhold

En sommerfugls tanker

Sommerfugl83

Anbefalte innlegg

Guri... Da var det helg igjen! Hvor blir dagene av? :roll:

Jeg har hatt en bra uke ihvertfall.

Jeg begynner å grueglede meg til skolestart nå. jeg kjenner jo flere som begynner/går på Blindern, men ingen som skal gå mitt studie. Men det går vel greit, jeg er jo ganske normal :sjenert:

Kjære.... hmm blir jo litt rart å kalle Kjære for Kjære nå så burde vel finne et annet navn.... Eksen blir så teit... *tenke litt på det*

Men ihvertfall Kjære har planlagt en overraskelsetur til oss neste helg. Aner ikke hvor, men jeg har på følelsen at vi skal ut å fly. Det blir en bra siste helg før skolen tipper jeg. En ny epoke i livet for oss begge. Det er vel når skolen begynner at vi kommer til å se om vi vil satse på oss igjen eller om det er over... Kjære skal begynne på Blindern han og...

Enig med deg pusla. Jeg synes Frosken var waste of money... ;) Absolutt ikke min type kunst nei. Men Nasjonalgalleriet var jo flott. Har vært der et par ganger før og innrømmer ærlig at jeg blir mye mer imponert av Munch&co enn video med lyd til.... Jeg var på Astrup Fearnly for noen uker siden og, ble litt mer imponert der selv om det finnes mye rar kunst. Jeg forstår liksom ikke hva kunstnerne vil med en del av kunsten sin... :klø:

For første gang på veldig lenge har jeg ingen planer for helgen. Kjære kommer på middag til meg idag, men vet ikke om vi finner på noe ikveld. Jeg har egntlig mest lyst til å være alene denne helgen. Litt sært, men jeg har ikke vært alene på en evighet nå og jeg må passe meg for ikke å bli for avhengig av andre igjen.

Cøliakien er noe dritt for tiden. Jeg har ikke lyst til å ha den j**** sykdommen. Middag går greit. Det er liksom alle de "ekstra"måltidene jeg sliter med. Når jeg er sulten og ikke har kjøkkenet mitt tilgjengelig er det jo omtrent umulig å finne noe glutenfritt. Kan ikke skjønne at ikke Deli deluca, Narvesen, 7eleven osv ikke kan ha et glutenfritt tilbud. Arg :frustrert:

Må prøve å finne noe middag til idag, tror det blir taco jeg :-D Nam nam...

Men jeg må vel jobbe litt igjen nå snart...

Håper alle får en strålende helg :tommel:

:klem: til de som vil ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bertine

SOMMERFUGL!!!! Du er tilbake! Så herlig! Har savent deg!! :kose::kose::klem::klem1:

Av og til er det godt med en pause...jeg og min kjære hadde også pause en stund... Da gikk han på skole en annen plass, og det ble for vanskelig...alt var rart da han kom tilbake....

Men det ordnet seg for oss, og kanskje det gjør det for dere også....

Ha en fin uke, og en god klem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til Bertine

Jepp da var det snart helg igjen... Jeg vet fortsatt ikke hvor vi skal denne helgen. Og jeg har litt blanende følelser rundt denne turen. For det første er det jo slutt mellom meg og Kjære... For det andre er jeg ikke helt glad for ikke å vite hvor vi skal. Jeg er veeeeldig glad i å planlegge og ha full kontroll derfor er dette litt uvant, selv om han har gjort det før.

Litt kjipt er det og at jeg har så UTROLIG lyst til å dra på Oasiskonsert i Nederland/Tyskland denne høsten, men nå ser det ikke ut til at jeg har råd til det. Litt avhenging av hvor mye denne turen vil koste.... :roll: Dessuten har jeg ingen å dra med heller.... Hadde delvis planlagt det med min beste venninne, men nå er vi litt uvenner om man kan kalle det det.... Helt dust egentlig... :sur:

Vi har aldri kranglet noen gang før så det er veldig tungt for meg, men jeg orker ikke tenke så mye på det. Det står på henne nå, jeg har sagt unskyld for min del av krangelen...

Som jeg klager da ;) Ikke meningen det, jeg har det jo egentlig ganske bra! Jeg gleder meg veeeldig til å begynne på Blindern. Det blir spennede!

Men nå er det på tide å logge seg av pcen... Jeg har sittet her alt for lenge. Jeg må pakke.... :sjenert:

Håper på en strålende kveld :tommel:

Endret av Sommerfugl83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satser på at du får en fin helg, ja :tommel: !! Forstår at det er litt blanda følelser rundt å dra på tur med han når dere ikke lenger er sammen. Skal man finne ut av ting og ta en pause er jeg litt for å virkelig være fra hverandre og virkelig kjenne etter hvordan det føles å ikke være sammen. Men dere gjør jo det som passer best for dere :) , og jeg håper helga blir fin!!

Blindern blir spennende, er så godt med høst og blanke ark, jeg husker den følelsen, det er ikke helt det samme når man jobber det samme stedet år og år inn, nei.

Leit med bestevenninna di da, det er vondt å krangle med venner man virkelig bryr sge om. Håper hun strekker ut en hånd nå da, og at dere får ordnet opp.

:klem: til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Håper du har hatt en kjempe fin helg, og får en fin uke. Det var koslig å finne melding i dagboka mi, fra deg. Lykke til med starten av studiet.

Vi snakkes...

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg endelig student :klappe:

Jeg hadde første dag på tirsdag og det gikk over all forventning. Mine medstudenter virker til å være skikkelig greie folk! Og de jeg har blitt best kjent med virker veldig motiverte og er helt på bølgelengde med meg ;) Jeg er glad! Hittil har vi bare hatt "Bli kjent"-dager + litt info, men jeg gleder meg veldig til først forelesning.

Kjæres overraskelse var en tur til Stockholm :tommel:

Vi hadde det knallfint, selv om det kom noen tårer når vi pratet om forholdet vårt... Kjære hadde valgt et knallfint hotell! Et stort og flott rom, alt var nytt og stilig! Vi bodde på et hjørnerom hvor to av veggene var glass. Vi hadde en kjempeutsikt og dessuten var forkostbuffeen knall :smilbla:

Ellers så har ting mer eller mindre ordnet seg med meg og venninne C. Og det er deilig. Mulig vi skal møtes om jeg skal hjem til mamma på lørdag.

Ikveld er det fest for fadderne og alle oss nykomlingene på helseledelse. Jeg skal møte fire stykker på et minivors nede i byn før vi drar samlet opp til festen. Jeg har tro på at det blir skikkelig bra og gleder meg.

Håper alle som stikker innom får en superduper kveld, det har jeg planer om ihvertfall :sjarmor:

:klem: til de som vil ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar imot :klem: og sender en tilbake! :klem:

Håper fest og studier blir masse bra opplevelser.

Jeg synes det er deilig å ha fri, og skal være litt i din hjembygd til uka. ;) Gleder meg.

Snakkes snart :sjenert: , iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. :) får sende en liten hilsen til da. :) Håper du får en fin uke. Sitter her med ei pusekatt på fanget. Det er koslig det. Kusina mi's familie's to andre katter ligger ligger som slakt borte på madrassen her. :ler:

:klem:

Endret av iingvild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til iingvild

jeg skal hjem til mamma på søndagsmiddag og gleder meg stort! Har ikke vært hjemme på lenge...

Livet mitt er virkelig snudd på hodet! Det er litt vanskelig å omstille seg til livet som student. Men så langt trives jeg ;) Har møtt mange hyggelige mennesker og forelserene vi har hatt så langt har vært ok.

Men det blir nok mye å lære fremover. Merker at det er mye nytt,men det er gøy! liker spesiellt medisindelen.

Imorgen er det jobb igjen. Har fortsatt litt å jobb igjen å gjøre før jeg slutter helt. Tror det blir bra å slutte for det blir vanslkelig å klare begge deler. Mulig jeg kan jobbe en dag i uken ved siden av, men ikke noe mer enn det. Det blir rart å slutte og. Jeg kommer til å savne mange av kollegaene mine.

Det går relativt bra mellom meg og Kjære. Vi er nå kjærester igjen på skikkelig. Vi har det bra sammen selv om jeg synes vi blir litt fort irritert på hverandre. Vi er nok ganske sta begge to.... Men det blir nok noe bedre når vi får litt mer rutine i hverdagene våre. I det siste har vi vært sammen 24-7 og det blir fort litt slitsomt. Men vi har det veldig koselig sammen. Idag laget vi en god pastagrateng og salat. Nam nam...

Jeg legger dessverre på meg en del pga den nye dietten. Og dette irriterer meg veldig. jeg må bli flinkere til å spise mindre, sunnere og trene mer. Jeg har alltid vært slank og har ingen lyst til å legge på meg.

Men nå er det vel på tide å gå tilbake til sofaen, Kjære og fotballkamp ;)

Håper de som stikker innom får en fin kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for en fotballkamp! Jeg håper jo på Brugge jeg da :ler: .

Koselig at du og kjæresten forsøker igjen, som du vet forstår jeg den følelsen av å bli irritert på hverandre :roll: . Hvorfor må det være sånn når alt man vil er å være lykkelig med hverandre og bare kose seg? Jeg skjønner ikke de greiene der!! Men håper virkelig det fungerer for dere denne gangen!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Dette er virkelig en klagebok.... Jeg har det vondt og skriver her, etterhvert som dagene blir bedre og livet mitt blir godt skriver jeg mindre og mindre. Og nå som hele min verden har falt sammen igjen vender jeg tilbake :sjenert:

Jeg har det så utrolig vondt inni meg..... Det er som en stro klump inne i brystet mitt og som om noen prøver å kvele meg innimellom. Tårene triller ukontrollert og jeg orker hverken å planlegge noe som helst eller tenke fremover.

Det er så jævlig typisk... Etter at jeg har vært usikker i dette forholdet så mange ganger. Og når jeg da endelig satser for fullt så er det Kjære som trekker seg ut...

Akkurat nå virker livet mitt helt ulevelig uten han... Jeg klarer ikke å slippe tanken og håpet om at det blir oss igjen selv om hjernen sier meg at det er over... men jeg vil ikke. Jeg elsker han jo....

Uff... jeg skriver dette fordi jeg håper at jeg en gang kan kikke tilbake hit og ikke ha det like vondt som det jeg har det nå.

Jeg må hente tingene mine hos han. Vi har hatt våre ups and downs tidligere, men ikke slik som nå... Nå er det over og jeg føler at det er så virkelig over når jeg ikke har noe der lengre. Jeg er så redd for at han bare skal glemme meg og finne seg en ny kjæreste... Da vet jeg ikke hva jeg gjør.....

Jeg vil ha gutten min tilbake..... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se deg tilbake her, men veldig leit å lese hvordan du har det da. Brudd er noe herk, det er helt sikkert, og samme hvor mye man innerst inne vet at det var mye problemer så gjør det innmari vondt. Men det er faktisk ikke en klisje at tid hjelper. Det kan virke umulig å leve uten han nå, men hvis det er sånn det blir framover, så kommer du til å klare det også vet du. Gjett om jeg vet åssen det er a' ;) , og jeg har klart meg gjennom et par beintøffe brudd, så da klarer helt sikkert du det også, selvom det ikke føles sånn nå. Og hvem vet, det kan jo også hende det ordner seg.

Tenker på deg, ble veldig glad for hilsen i dagboka. Uansett åssen det går framover håper jeg du kikker innom da. :)

God :klem: til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til iingvild og pusla! Klem og trøstende ord var akkurat det jeg trengte nå...

Jeg får ikke sove.... det er helt håpløst :sur:

Jeg bare tenker på Kjære... Det har vært slutt i to uker nå og jeg takler det så dårlig. Jeg vet rett å slett ikke hva jeg skal tenke, føle, mene eller gjøre.... Alt er bare kaos og atter kaos....

Jeg føler det så godt at han virkelig er ferdig med vårt forhold nå.... Og selv om jeg ønsker og håper, tror jeg faktisk ikke at han vil bli gutten min igjen. Og det er jo helt håpløst å prøve å forstå når han er den eneste jeg tenker på om dagen.

Jeg har fri fra forelsening i morgen og bør egentlig lese, men jeg klarer ikke konsentrere meg i det hele tatt... Jeg har prøvd, og det bare funker ikke....

Jeg håper ihvertfall jeg kan finne på noe sprell med noen i helga, tror ikke jeg orker å være alene.....

Jeg føler meg så j*vlig alene...... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det var leit å lese innlegget ditt. Det er vondt å ha det sånn, ikke lett å skulle si noe smart da egentlig. Håper du fant på noe kjekt i helgen, det kan hjelpe å ha litt annet å tenke på innimellom.

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...