Gå til innhold

En sommerfugls tanker

Sommerfugl83

Anbefalte innlegg

Da var det tirsdag.... Og siden torsdag i forrige uke er plutselig alt forandret.... igjen :roll: Jeg er virkelig i berg og dalbane humør for tiden. Etter helgen er jeg plutselig veldig positivt innstilt til meg og Kjære igjen. :oops: :o :roll: :oops:

Hentet Kjære på fredagen. Jeg hadde med meg to av hans beste kompiser slik at vi var en liten gjeng som møtte han ;) Vi ga hverandre en rask klem da han kom... Dro og handlet og deretter hjem.

Det føltes egentlig ganske rart å være med han i begynnelsen, men etterhvert gikk praten mye bedre og vi fikk pratet om både stort og smått. Jeg fikk ut hva jeg følte og ikke følte og vi ble enige om å ta det rolig og bare se hva som skjer. Jeg er jo glad i han, men ikke spesiellt forelsket tror jeg....

Etter forholdene hadde vi en flott helg! Vi gikk tur og var en tur i byen og kikket litt :-)

Jeg klarte også å få Kjære med meg ut på ridetur, noe som endte heller dårlig... :oops: :blaveis: :lol::cry: :oops:

I morgen er "ett års dagen" vår.... Vi skal ut å spise og jeg håper vi får en hyggelig kveld. Må pynte meg litt, men aner ikke hva jeg skal ha på meg! Må kanskje hurtigshoppe litt imorgen. Noen som har noen gode tips?

Etterpå skal jeg møte venninne S på en kakao og det tror jeg blir koselig! En stund siden sist nå også er det jo så deilig vær :P Igår var det jo nydelig! Savner sommeren jeg og synes våren er så deilig!

Jeg fikk brev fra trygdekontoret om grunnstønad. Så nå blir det drøyt 1600kr ekstra i matbudskjettet mitt! Juhu :danse:

Men nå skal jeg hjem fra jobb og lage meg middag.

Tror det blir pasta og gresk salat i dag :sikle:

:klem: til alle som vil ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, syntes det møte og helga hørtes bra og fornuftig ut. :)

Tar gjerne imot :klem: 'en og sender en :klem: tilbake!

iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg det SÅÅÅ bra!! :danse:

God helg og :klem: til alle som vil ha!

:hoppe: STRÅLENDE :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: og dra deg oppover så du ikke havner på side 2. Sånt kan vi ikke ha noe av!

Flott å høre at du har det fint, håper helga har fortsatt sånn da! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh jeg har hatt en superduper helg! :hoppe:

Idag skal jeg slappe av og sove ;)

Måtte bare skrive at jeg har det bra idag! Jeg tror kombinasjonen av at dagene blir lengre og lysere og at kroppen min blir bedre gjør at jeg føler meg bedre enn på lenge :P

Håper alle får en flott kveld og en herlig uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss det begynner virkelig å bli mange dagbøker på P-T dagbøkene her nå... Må stort sett alltid hente min egen fra side 2 :roll: Jaja... jeg er ikke så flink til å oppdatere...

Idag så jeg løvetann for første gang i år! Åhh... jeg synes det er så deilig at det blir varmt og sol ute. jeg er nok et sommermenneske.

Var en tur å shoppet litt idag, brukte en god del mer penger enn jeg hadde trodd jeg skulle :oops: Men jeg er veldig fornøyd da!

Kjære er i utlandet igjen, men nå bare på ferie :) Merker at jeg savner han, på en helt annen måte enn de siste ukene da han var i USA. Jeg gleder meg til han kommer hjem igjen.

Det har gått i ett på jobben og jeg er på en måte veldig lei, men allikvel har de siste ukene gått veldig fort og det er jo bra. Blir lite med ferie på meg i sommer dessverre, men jeg får håpe jeg kan jobbe inn litt slik at jeg får avspasere til noen langhelger ihvertfall. Jeg har bestemt meg for at jeg reiser til venninne C i Barcelona uansett hva som skjer. Regner med at jeg drar 2-6juni. Gleder meg!

Ikveld skal jeg bare slappe av med tven ;) Det blir nok Idol og Senkveld... Heia Ali!!!!! :hoppe:

Håper alle får en superduper helg :tommelsmil:

Livet er litt lysere for tiden :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du synes det er kjedelig å hente opp dagboka di fra side 2 hele tida, synes jeg du skal skrive litt oftere her altså :wink: .

Koselig å høre at du har det bra om dagen. Den turen til Barcelona høres veldig bra ut.

Har tv-kveld her jeg også. Jeg heier på Erik jeg da!!

:klem: Kos deg, snuppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bertine

[quote="Sommerfugl83"

Idag så jeg løvetann for første gang i år! Åhh... jeg synes det er så deilig at det blir varmt og sol ute. jeg er nok et sommermenneske /quote]

Jeg også la merke til løvetanner idag!! De var så fine!!! Elsker våren og sommeren!!

Så godt at det har ordnet seg for deg! Håpe det skulle gå bra :klem:

Har vært på seinvakt ikveld jeg, var kjekt det. Var en 3 uker gammel baby der, gu så skjønn den var!! :hjerter:

Synd eva gikk ut, likte henne utrolig godt jeg!

Forstår ikke hva alle ser i ali, syns han har en fin men kjedelig stemme..kunne ikke kjøpt et album med han liksom..heia jorunn!!

Nattaklem :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh! For en fantastisk dag! :hoppe: Kongevær! Det er så deilig med sol!

Idag har jeg vært superefektiv ;) Jeg har ryddet, støvsugd og vasket mitt lille krypin. Jeg har tilog med tørket støv i alle hyller, på alle lister og på alle bilder :klappe: Klapper for meg selv jeg :) Det er rett og slett strøkent her! Og når jeg nettop var ferdig og hadde satt meg ned i sofaen og tenkte "ja hva skal jeg gjøre nå da..." Ringer venninne S og lurer på om vi skal møtes nede i byn :P Perfekt! Vi dro ned på Aker brygge og tok oss en deilig utepils på Herbern og hadde det skikkelig koselig. Mmm.. jeg liker både øl og sol og gjerne kombinasjonen :sjarmor:

Pratet med venninne C isted også og jeg har bestemt meg for dra til Barcelona 2juni. Har ikke bestillt billett enda for det er mulig Kjære også skal være med. Han må bare avklare med jobben først. Han starter i ny job 1mai og kjekt å vite om han har fri eller ikke den jobben først. Jeg gleder meg masse! Har jo ikke sett C siden 1.januar nå og det er det lengste vi har vært borte fra hverandre noen gang etter vi ble kjent....

Ikveld skal jeg bare slappe av med potetgull, dip og tven + at jeg skal lime bilder i album ;) Drømmekvelden... he he :tunge1: Neida, men det er koselig sånn innimellom.

Håper alle får en strålende dag! Jeg vil gjerne spre litt smil og glede fordi jeg er så glad i dag :tommelsmil:

:klem: til alle som vil ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Onsdag idag ;) og jeg har skikkelig vårfølelse. Det er jo så deilig vær ute! Sitter på jobb og bare venter på å dra hjem... Internett driver å streiker hjemme for tiden så jeg får sjelden oppdatert her om dagen... Men så skjer det ikke så mye i livet mitt heller da.

Dagene går greit på jobb selv om jeg virlekig gleder meg til å begynne å studere igjen til høsten nå. Gleder meg til å møte masse nye mennesker, gleder meg til å lære mye nytt og gleder meg til å få startet på utdannelsen min!

Igår hadde jeg besøk av kompis L og det var hyggelig. Vi så på tv og pratet om stort og smått ;) Jeg har kjent han siden barneskolen og vi var også stesøsken en periode faktisk, jeg synes det er så fint at vi har god kontakt enda! Han er en gutt jeg virkelig stoler på!

Idag skal jeg prøve å få trent, har vært litt sløv med det i det siste. Også må jeg rydde og vaske litt... Mamma kommer inn til byn i morgen og hun vil vel innom leiligheten å kikke en tur og da er det jo greit at det er ryddig og rent. Vi skal shoppe imorgen, håper vi finner noe ganske sånn med en gang så vi slipper å lete så lenge. Mamma skal på gjenforeningsfest og trenger noe nytt og da hjelper jeg til ;) Synes det er artig jeg!

Tror jeg skal avspasere en dag på fredag, har jobbet så mye i det siste og skal jobbe på lørdag så da er det greit med fri på frdagen ihvertfall.

Ønsker de som titter innom en strålende dag ;) Lurer egentlig på hvem som er inne å titter her jeg? :roll: Dagboken min har jo vært åpnet nesten 1700ganger eller noe....

:klem: til de som vil ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sommerfugl! :)

:klem: tilbake! ;)

Jeg har nok stått for ca 100 av åpningene av boka di! :)

Ha en super uke du også!

iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du studere til høsten, da? Blir sikkert godt å begynne på noe man er motivert til, og få nye hverdager, for å si det sånn.

Skal avspasere på fredag jeg også, håper på fint vær :) .

Jeg står nok for noen visninger av boka di jeg og, men det vet du jo. Man blir litt nysgjerrig på de som ikke skriver noe, ja :wink: .

:klem: til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...