Gå til innhold

En sommerfugls tanker

Sommerfugl83

Anbefalte innlegg

:) Jeg har laget en liten seksjon til deg i kokeboka mi! ;) Hittil er det bare en rullekake der, men det kommer sikkert mer! :)

Håper du har blitt ennå friskere!!!

Sender deg en god-bedring-:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: til sommerfuglen!

Jeg har faktisk to i familien med cøliaki, det tar bare litt tilvenning til (som med alt) ;) Men jeg har selvfølgelig forståelse for at det kan være vanskelig å få tredd noe slikt nedover seg... Ut i fra "min" målestokk var du heldig som fant det nå, hos oss var de rundt 50 begge to. Det er rart det skal ta så lang tid før man fanger opp sånt (selv når man er over 20 er det jo også alt for sent!)?!

Et tips mormor stadig gir, er at glutenfritt mel er MYE billigere i Sverige! Så er du eller noen kjente der, så bør dere altså hamstre ;)

Og at man bør melde seg inn i Cøliakiforeningen... vet ikke så mye om det, men kanskje det kan være noe fordeler å hente der?

Håper du finner ut av det med kjæresten din etterhvert :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sommerfuglen! :)

Ville bare stikke innom for å ønske deg en riktig god påske! Så ......

GOD PÅSKE!!

:digge:

Håper du har det bra, og at vi snakkes etter ferien!!

Klem fra iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner jenter ;)

Jeg blir så glad når jeg ser at det er folk innom dagboka mi :hoppe:

Hadde en helt håpløs dag på jobb idag gitt, følte ikke at jeg fikk gjort noen ting som helst :roll: Tror hodet mitt er i påskeferiemodus og dessuten har jeg tusen ting å tenke på for tiden. Det meste er klabb og babb i hodet mitt om dagen.... Ellers har jeg hatt en fin helg ;) Har bare slappet av og sett på tv og vært noe sammen med noen venner av meg og det har vært hyggelig.

Kjære ringte meg på jobben idag. Tonen mellom oss var litt rar. Vi har egentlig hatt litt lite kontakt i det siste. Mye mindre enn hva som ville vært normalt og det merkes. Jeg aner ikke i det hele tatt hva som vil skje mellom oss når han kommer hjem, men jeg har ikke de "riktige" følelesene nå ihvertfall.

Jeg tenker alt for mye.....

I påsken skal jeg bare hjem til mor. Skal gjøre ferdig kjellerstuen som jeg har holdt på å pusse opp i en liten evighet nå, men jeg blir ferdig nå i påsken :P

Håper alle får en fin kveld ;) Også vil jeg ønske alle som dumper innom en riktig god påske :tommelsmil:

:klem: fra sommerfugl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Hei sommerfugl!

Må bare dele litt av min erfaring med dette å ha et avstandsforhold, fordi det du beskriver er så utrolig likt det jeg selv opplevde. Jeg og mannen gikk jo på skole i to forskjellige byer, 3 timer fra hverandre i 1 år. Og det var hardt! På et tidspunkt bestemte vi oss for å ha en pause og treffe andre og se hva som skjedde. Vi datet litt hver for oss, men da vi endelig traff hverandre igjen til sommeren var det bare oss... Avstanden har så mye å si! Tlf kontakten ble skikkelig overfladisk og jeg hviste ikke hva jeg følte. Men da vi kom sammen igjen etter det skoleåret hviste vi bare at det var oss to. Og det har det alltid vært! Så mitt eneste råd er å holde ut, og se hva som skjer når gutten din flytter hjem til norge igjen..

Klem Bertine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hvordan har du hatt det i påska? Er kjellerstua blitt ferdig? :)

Takk for hilsen, :)

Ingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oktavia

Innom med en :klem:

Har du hatt en fin ferie?

Håper det ordner seg mellom dere når han kommer tilbake. Avstandsforhold er ikke enkelt. Å bare ha kontakt over mail , telefon o.l er noe helt annet enn å kunne prate "ordentlig", noe du sikkert har merket. Nå er det jo ikke lenge til han kommer tilbake, så jeg tror det er lurt å høre på bertine sitt råd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, sommerfugl-snuppa på side to! Det kan vi ikke ha noe av! Får dra deg oppover jeg da! Og håper du viser deg her snart! Jeg savner deg, skjønner du vel :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh... dere er så søte! :klem: til Bertine, iingvild, Oktavia og pusla

Har ikke vært på Kg på en liten evighet og hadde forventet å finne dagboken min helt nederst på side to... :roll: Men nei da :P

Jeg har hatt noen meget forvirrende uker...

Ingenting blir som sommerfugl har planlagt ihvertfall :roll: Mye rot og surr i mitt lille hode så om det er noen som vil leke hobbypsykolog.... here I am :-(

Påsken var veldig bra. Nydelig vær hver eneste dag og jeg har bare slappet av :P Jeg har bare vært hjemme hos mine foreldre.... Var en tur hos kompis D ellers så var jeg hjemme hver eneste kveld.... Det var hyggelig, men var også deilig å komme seg tilbake til bylivet og leiligheten etter påsken. Jeg ble ferdig med kjellerstuen, alt er malt, listet og ommøblert! Ble så fornøyd at jeg satt igang med å pusse opp kjøkkenet med det samme. Fikk flyttet på det meste av møbler som skulle flyttes på, grunnet, tapetsert og malt tre av veggene. Jeg er veldig fornøyd og det er mamma og stefar og så nå står jeg virkelig høyt i kurs hjemme 8) Men jeg gjør det jo av egen fri vilje fordi jeg synes det er gøy da...

På jobben går det greit. Det skjer en del akkurat nå og det er gøy og jeg har tatt på meg en del oppgaver som jeg trives med. Hmmm... tenk at jeg faktisk har vært der i sanrt to år.... Det blir rart å slutte der, men gleder meg allikevel til å begynne å studere igjen. Har søkt på en del studier på Blindern og håper jeg kommer inn på noe som heter "Helseledelse og helseøkonomi".

Jeg skal hente Kjære på Gardermoen til fredagen...

Jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg. Jeg blir mer og mer sikker på hva jeg vil.... Og da vet jeg at jeg må såre han og det vil jeg jo ikke.... Men jeg må :( Jeg kan jo ikke leve på en løgn. Jeg har ikke de følelsene for han som jeg burde hatt.

Jeg har ikke de følelsene jeg vil ha til kjæresten min i det hele tatt faktisk.

Jeg så en av mine yndlingsfilmer igår, Buddy. Og det er sånn kjærlighet jeg vil ha! :roll: Skikkelig romantisk :oops: Jeg vil ha en kjæreste som jeg vil holde rundt hele tiden, gå å leie i gatene og kysse på når jeg vil! Men sånn er det ikke nå, dessverre.

Jeg kan faktisk ikke ha en kjæreste som jeg "bare" er glad i. For jeg er glad i Kjære, jeg bare elsker han ikke...

Men vi får se hvordan det går etter helgen.

Ekstra kjedelig er det at venninne C er i Barcelona nå og ikke kommer hjem før til sommeren. Jeg trenger henne. Men jeg har ihvertfall bestemt meg for å ta meg en tur dit i løpet av mai. Får finne meg en dato så ejg kan telle ned og ha noe å se frem til :enig_animasjon:

Jeg hadde en fin helg ihvertfall. Var på jentevorspiel hos venninne S før vi dro på fest til kjæresten hennes. Jeg hadde det moro selv om jeg ble litt dårlig :oops: Jeg pleier aldri å bli det, men jeg tipper det var pga det nye ølet jeg må drikke *savner Tuborg* Det var ihvertfall moro å møte folk igjen. Har sittet litt for mye for meg selv i det siste... Jeg SKAL møte folk flere ganger denne uken og SKAL begynne å trene igjen. Det er sunt for meg :enig_animasjon:

Uff.. jeg babler og klager i vei, men håper at denne klagedagboken kan være litt "terapi". Jeg skal ihvertfall få det bedre enn det jeg har nå!

Håper alle får en fin kveld :tommelsmil: Og jeg må bare gi en ekstra :klem: til dere snille jenter som kommer inn å skriver i boka mi! Det er SÅ hyggelig!

Alt som ikke dreper meg gjør meg sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Koselig å se deg, snuppa! Skjønner at du har mye å tenke på om dagen. Avstand kan gjøre at man blir usikker på følelsene da, så det kan jo hende det blusser opp igjen når du ser han også. Men nå vet ikke jeg hvordan dette føles for deg, da. Vondt er det uansett. Skal iallefall tenke på deg i helga!

Og jeg stiller gjerne som hobbypsykolog hvis du vil. Bare send meg en pm så kan du få msn-adressen min eller noe. Hvis du vil altså :).

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger bare igjen en :klem: skjønner hvor vansklig det kan være.

Jeg kan være hjelper til pusla, når hun trenger fri! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Koselig at dere stiller opp som hobbypsykologer jenter :klem: Jeg har det ganske bra idag så ingen krise enda, men mulig jeg benytter meg av litt tankeutveksling når jeg trenger å tømme hodet....

Jeg har vært flink så langt denne uken.

Igår var jeg på kino med kompis E å så Naboer. Synes det var en helt ok film. Selv om den ikke var verdt å se på kino, kunne likegjerne leid den på film. Litt kjedelig, veldig psyko og ganske så annerledes fra alt annet er mine tanker om filmen....

Idag skal jeg endelig få trent igjen! Har ikke trent på en liten evighet :oops: Men om en time hopper jeg rundt på aerobictime :P

Har hatt en veldig ok dag på jobben idag! Jeg har så flotte kollegaer og de er bare så snille :) Jeg vet med 100% sikkerhet at jeg har ledd ihvertfall 3 ganger om dagen i de to årene jeg snart har jobbet der. Lurer på om jeg får så fine kollegaer igjen noe annet sted.

Bare imorgen igjen også er det helg for meg! Tar meg fri for å hente Kjære på fredag også blir det hele helgen hjemme hos foreldrene mine. De skal til London og jeg må passe hestene. Vi venter føll om en drøy mnd og da er det litt skummelt å overlate hestene til noen andre.

Nei nå må jeg skrive i et par dagbøker til før jeg småløper til sats :)

Håper alle får en super duper kveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Godt du klarer deg da, vennen. Fint at du holder deg aktiv og trener da, det hjelper alltid. Har kastet meg på pilates jeg, har kjøpt en dvd, det er faktisk ganske ålreit. Men jeg må nok supplere med litt kondisjonstrening.

Om jeg ikke er innom før helga, så håper jeg det blir koselig å se igjen kjæresten tross alt, og at du får en fin helg. Den heste-passinga misunner jeg deg litt.

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Jeg tar også en tidlig helg! ;) Du må hilse de store dyra fra meg! :) Liker katter som er søte og små bedre jeg da! :oops:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Heia vennen!

Hvordan er det med deg? Hobbypsykolog skal bli: #ta plass på benken#... :ler:

Neida, tulla, men husk at dagboka skal være et fristed og du kan skrive hva du vil! Og vi er alltid her for deg vettu! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...