Gå til innhold

Venninne stakk av fra meg på byen. Sånt gjør man bare ikke!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei har ingen grunn til å føle meg truffet. Blir bare lei av avsporingen din. Men er det noen som er nedlatende her,  så er det jo deg. 

Har du drukket ? hvor er avsporingen min ?

Jeg har jo argumentert flere sider for mitt ståsted ...du er bare her inne som en desperat feminist fanatiker som må beskytte og hogger mot alt som "virker" negativt mot kvinnefolk. 

Skjerp deg ...når du sier eller påstår noe så må du argumentere for det. Lær deg det - ellers funker det ikke. 
Det der tyder bare på at du er et meningsløst ekko bak noe du tror er populært å ha en viss mening om. 

Anonymkode: b5d77...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er du søren meg helt offtopic ...var en digresjon fra min side. 

Så jeg spør deg igjen hvordan jeg har avsporet i det hele tatt - fordi jeg har gitt en begrunnelse for at TS ble forlat pga altfor aktiv cockblocking? 

Igjen les wikipedia definisjonen av cockblocking. Du kan ikke her inne fornekte at det er fenomen som er ganske vanlig i sitauasjonen TS beskriver. Og når du svarer meg så hold deg on topic. Spar deg for personangrep, og den der nedlatende tonen din generelt sett. 

Jøss. Når har jeg vært nedlatende mot deg og drevet personangrep? Jeg vil der i mot si det er det du driver med mot meg nå!

Jeg har aldrig selv drevet med cockblocking, blitt utsatt for det selv eller sett det gjort mot andre. Men jeg har ofte sett jenter som etter eget ønske har blitt reddet fra en håpløs kavaler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynlig. Jeg har aldri hørt om begrepet cockblocker en gang før jeg leste det i denne tråden, men jeg vet i allfall at i yngre dager så kunne vi jentene lett alliere oss med hverandre hvis vi trengte å "reddes" fra en innpåsliten fyr. OK, man kan be dem dra til helvete dersom "ikke interessert" hint ikke virker, men er det en av rette slaget så risikerer man å ende med en blåveis hvis man tar så offensiv holdning. Dermed ble vi etterhvert flinke til å hjelpe hverandre vekk fra uinteressante (og klengete) menn. 

Anonymkode: 58dbe...7e9

Foreslår du googler det og setter deg inn i det. Det er ikke helt som du tror. Det er en veldig vanlig dynamikk venninner seg imellom. Bevisst eller ubevisst - det er nå ihvertfall der. Selvsagt ingen på #KG har noengang gjort det med dere er spesielle ..men sånn ellers i den virkelige verdenen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidenes cockblockere må jo være min kompis som bokstavelig talt kastet meg over skulderen å berte meg avgårde. Etter å ha gitt fyren tidenes onde blikk, og spørsmål om hva han trodde han drev med.

Stakkars fyren som bare stammet ut: Eh Eh Eh, nei ingen ting. Altså vi bare prater vi.

Eller vaktene på utesteder jeg pleide å gå, som mente at det var deres jobb å passe litt ekstra godt på meg. Å alle 5 hadde "truet" en jeg hadde pratet med med juling om han prøvde seg på noe tull. 

Så venninner som cockblocker er jo bare barnemat 😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynlig. Jeg har aldri hørt om begrepet cockblocker en gang før jeg leste det i denne tråden, men jeg vet i allfall at i yngre dager så kunne vi jentene lett alliere oss med hverandre hvis vi trengte å "reddes" fra en innpåsliten fyr. OK, man kan be dem dra til helvete dersom "ikke interessert" hint ikke virker, men er det en av rette slaget så risikerer man å ende med en blåveis hvis man tar så offensiv holdning. Dermed ble vi etterhvert flinke til å hjelpe hverandre vekk fra uinteressante (og klengete) menn. 

Anonymkode: 58dbe...7e9

Enig! Tror dette er veldig vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Når har jeg vært nedlatende mot deg og drevet personangrep? Jeg vil der i mot si det er det du driver med mot meg nå!

Jeg har aldrig selv drevet med cockblocking, blitt utsatt for det selv eller sett det gjort mot andre. Men jeg har ofte sett jenter som etter eget ønske har blitt reddet fra en håpløs kavaler. 

Det der med "redding" har ingenting med den situasjonen TS beskriver. Nå må du være ontopic for en gangs skyld. 

Les TS sitt innlegg en gang til og tenk over det. Så ser du at det har lite med å gjøre at TS skulle redde sin venninne fra hennes gamle flamme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der med "redding" har ingenting med den situasjonen TS beskriver. Nå må du være ontopic for en gangs skyld. 

Les TS sitt innlegg en gang til og tenk over det. Så ser du at det har lite med å gjøre at TS skulle redde sin venninne fra hennes gamle flamme. 

Det er du som dro cockblocking inn i debatten og det er det jeg svarte på. TS var lei seg over å ikke få beskjed om at veninnen dro. Hvordan du fikk det til å handle om cockblocking er det bare du som skjønner. 

Og enda en gang. Hvor er personangrepene mine? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som dro cockblocking inn i debatten og det er det jeg svarte på. TS var lei seg over å ikke få beskjed om at veninnen dro. Hvordan du fikk det til å handle om cockblocking er det bare du som skjønner. 

Og enda en gang. Hvor er personangrepene mine? 

Hun var lei seg ja - men hun fikk rødt kort for "cockblocking" so what ? det er ikke verdens ende. 

TS sin venninne stakk av PGA hun var sansynligvis lei av at hun hele tiden ville bli cockblocka.
Derfor svarte hun ikke TS sine desperate forsøk på kontakt. DER er det "cockblocking" kommer inn i denne debatten sånn veldig kort oppsummert. Så vanskelig var det nå ikke å forstå. 

Så må du slutte å tro at bare fordi du ikke skjønner noe så konkluderer du med at da kan det heller ikke være noen andre som skjønner noe heller. Det er i seg selv nedlatende og usmakelig. 

Personangrepene dine iigger face up og down. Men jeg klarer meg du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var lei seg ja - men hun fikk rødt kort for "cockblocking" so what ? det er ikke verdens ende. 

TS sin venninne stakk av PGA hun var sansynligvis lei av at hun hele tiden ville bli cockblocka.
Derfor svarte hun ikke TS sine desperate forsøk på kontakt. DER er det "cockblocking" kommer inn i denne debatten sånn veldig kort oppsummert. Så vanskelig var det nå ikke å forstå. 

Så må du slutte å tro at bare fordi du ikke skjønner noe så konkluderer du med at da kan det heller ikke være noen andre som skjønner noe heller. Det er i seg selv nedlatende og usmakelig. 

Personangrepene dine iigger face up og down. Men jeg klarer meg du. 

Det du tror du vet om TS sin veninnes motivasjon er ren spekulasjon fra din side. Det vi vet er at TS ikke hadde til hensikt å nekte veninnen sin å ha sex med den gamle flammen.  De har heller ikke vært på byen sammen på er halvt år så skjønner ikke hvor du har fra at TS sin veninne blir nektet sex av TS hele tiden. Enda en spekulasjon fra din side. 

Jeg svarer om cockblocking ut fra mine erfaringer. At du syns at det at jeg deler mine erfaringer er nedlatende og usmakelig kan jeg nesten ikke ta seriøst. Mine erfaringer teller nøyaktig like mye som dine. 

Enda en gang kan du konkretisere mine personangrep mot deg? Jeg har så langt bare sett de du begår mot meg og mange andre deltakere i denne tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som er uenige med han er nedlatende og feminister ;) Men er han som svarer ALLE nedlatende her. 

Endret av LeilaS
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som er uenige med han er nedlatende og feminister ;) Men er han som svarer ALLE nedlatende her. 

Håper for hans skyld han ikke oppfører seg mot jentene på byen på samme måte som han gjør her. Tror ikke det gir napp så veldig ofte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for hans skyld han ikke oppfører seg mot jentene på byen på samme måte som han gjør her. Tror ikke det gir napp så veldig ofte. 

Han virker ekstremt bitter over damer generelt og må få  det ut her. Huff stakkars :( 

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker ekstremt bitter over damer generelt og må få ut her. Huff stakkars :( 

Ja egentlig er det litt synd på han :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er rart med det ? hvordan alle gir f***** når det kommer til stykke ? 

Man skulle tro at det tilhørte sjeldenhetene etter å ha sett hvor mange som hiver seg på denne tråden og sier det var dårlig gjort osv osv. ;)

Jeg har et poeng her - det kan du ikke fornekte ihvertfall. Det var trist å høre om den dårlige hytteturen din. 
Men lærdommen man kan høste fra en slik opplevelse er jo den at man må selv heve terskelen for å befriende noen rett og slett. 

Hva er poenget? Du forstår jo tydeligvis ikke hva problemstillingen her er engang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...