Gå til innhold

Prøverør 2016

FlyBabe

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Mayah skrev:

Jeg har akkurat de samme tankene, men du sitter nok på litt mer erfaring enn det jeg gjør... På godt og vondt! Men det er som du sier, det er umulig her og nå å si hvordan det vil gå. Eggene kan jo være av god kvalitet denne gangen! 😊 

Lykke, lykke til imorra! 😀😊 Imorra på denne tida skal vi begge ha hvert vårt nøye utvalgte gullegg i magen ❤ Det vil si, hvis det er plass sammen med all denne lufta som sprenger magen min, føles det som... 😰 Er det flere her som sliter med sterke luftsmerter etter stimulering og uttak? Våkner tidlig om morgenen av at det er vondt... 

10 timer siden, Mirabella76 skrev:

Tusen takk for det, Mayah! :klemmer:

Me satsar på ekte gullegg denne gangen, ja! :jepp: Heilt merkelig å tenka på at me begge sannsynligvis blir rugarar i morgon. :bond: Begynnar å bli ei stund sidan sist gang eg var rugar - så eg er superglad for å endelig bli rugar igjen, samtidig som eg synst det er veldig skummelt. :sjenert: 

Eg har ikkje merka noko spesielt til luftsmerter, utenom på kvelden den dagen eg hadde egguttak. Men eg har hatt litt smerter i magen etter uttaket. Heldigvis føler eg meg nesten heilt som vanlig i dag. :)

Og igjen: Masse lykke til i morgon! :tommelopp:

Lykke til i dag til begge to!! :tommel::heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for lykkeønskninger @Mirabella76, @LillyBe og @miore! 😊😊 Bare noen få timer igjen nå... Jeg er livredd for at de enten skal ringe snart eller at jeg får beskjeden når jeg kommer om at ingen egg har delt seg 😢 Men jeg får rett og slett gjøre som Taylor Swift og "shake it off"! 😝 Hodet mitt er (i tillegg til eggstokkene mine til tider...) min verste fiende og lager de fæleste scenarioer. Tror mange her inne kan kjenne seg igjen i det... 

Tvi tvi, Mirabella! 😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Mayah skrev:

Tusen takk for lykkeønskninger @Mirabella76, @LillyBe og @miore! 😊😊 Bare noen få timer igjen nå... Jeg er livredd for at de enten skal ringe snart eller at jeg får beskjeden når jeg kommer om at ingen egg har delt seg 😢 Men jeg får rett og slett gjøre som Taylor Swift og "shake it off"! 😝 Hodet mitt er (i tillegg til eggstokkene mine til tider...) min verste fiende og lager de fæleste scenarioer. Tror mange her inne kan kjenne seg igjen i det... 

Tvi tvi, Mirabella! 😊😊😊

Masse lykke til! Krysser fingrene for at det er gullegget, og at det klamrer seg fast! 

Skal selv ha innsett på tirsdag.. De skal tine det opp på lørdag ( 2 delt egg) og la dem dele seg til 5 delt frem til tirsdag. De tar opp 2 sånn at det er større sjanse for at en iallefall deler seg videre... Men føler at det er så stor sjanse for at begge ikke deler seg videre :( er så nervøs og klarer ikke å slappe av.. 

Så skjønner deg veldig godt. For dette er spennende men samtidig veldig skummelt ❤️

Anonymkode: fabcd...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, thwrbra85 skrev:

Jeg brukte digital test å ikke morgen urin sist jeg satte inn  9 juni testa svak strek etter 14 dager ja har noen men er nok pillene her å tror jeg satte inn 2 egg så håper et har satt seg hvertfall 

Er det 2 delt egg du fikk satt inn? Har jo en betydning på hvor tidlig du tester det også 😊 Men sjansen er jo større for at du testet for tidlig da, så hadde ikke mistet håpe enda! :) masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ,3 delte egg satte dem inn sist jeg satte inn testa jeg posetivft med svak strek 13 dager etter innsett så ble den sterkere å sterkere men mista i uke 5 å har litt sånn type menssmerter men det kan en vist ha om en er gravid å få av lutinus har jeg hørt så jeg vet ikke helt jeg får ta en test igjen på måndag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Masse lykke til! Krysser fingrene for at det er gullegget, og at det klamrer seg fast! 

Skal selv ha innsett på tirsdag.. De skal tine det opp på lørdag ( 2 delt egg) og la dem dele seg til 5 delt frem til tirsdag. De tar opp 2 sånn at det er større sjanse for at en iallefall deler seg videre... Men føler at det er så stor sjanse for at begge ikke deler seg videre :( er så nervøs og klarer ikke å slappe av.. 

Så skjønner deg veldig godt. For dette er spennende men samtidig veldig skummelt ❤️

Tusen takk for det 😊😊

Huffameg, ja, det er en grusom spenning det der kan jeg tenke meg 😱 Det er nesten unntakstilstand de dagene man går og venter på noe sånt... Du må ha masse lykke til, og håper du finner på noe morsomt (og avledende) å bedrive dagene med frem til tirsdag ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er umulig å få bilde av det jeg ser.. Med mindre jeg gjør bildene mørkere.. Men da teller det vel ikke. Var SÅ positiv i går! Nå er jeg bare lei meg :( 

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25. oktober 2016 den 21.13, Askmeagain89 skrev:

Satt inn to to ganger. Gravid med tvillinger første gang, men mistet den ene i uke 8. 

Denne gangen kun gravid med en. 

Er der nå, gravid med tvillinger uke 8 da begge egga festa seg. Kan jeg spørre om alt så bra ut på ultralyden og hvordan merka du at du mista den ene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, thwrbra85 skrev:

2 ,3 delte egg satte dem inn sist jeg satte inn testa jeg posetivft med svak strek 13 dager etter innsett så ble den sterkere å sterkere men mista i uke 5 å har litt sånn type menssmerter men det kan en vist ha om en er gravid å få av lutinus har jeg hørt så jeg vet ikke helt jeg får ta en test igjen på måndag 

Du produserer kanskje hcg veldig sent, å da kan du jo gjøre det denne gangen og :) leit at du mistet sist.. Denne gangen skal den klamre seg godt fast! ❤️ Krysser fingrene for det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Emit skrev:

Ja det er umulig å få bilde av det jeg ser.. Med mindre jeg gjør bildene mørkere.. Men da teller det vel ikke. Var SÅ positiv i går! Nå er jeg bare lei meg :( 

image.jpg

Hvor mange dpo er du? For er du tidlig så ikke mist håpet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange dpo er du? For er du tidlig så ikke mist håpet! 

Det er fryseforsøk,satte inn på onsdag. Altså dag 9 i dag.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk jo så bra som det kunne! 😊😊😊 Av de 5 eggene som ble befruktet ruger jeg nå på ett, og fikk resten på frys! 😁 Nå er jeg så utrolig lettet ❤... Men det er vel nå det verste starter. Tror jeg må finne meg en ny og fantastisk spennende hobby som får de ukene her til å fly avsted! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mayah skrev:

Det gikk jo så bra som det kunne! 😊😊😊 Av de 5 eggene som ble befruktet ruger jeg nå på ett, og fikk resten på frys! 😁 Nå er jeg så utrolig lettet ❤... Men det er vel nå det verste starter. Tror jeg må finne meg en ny og fantastisk spennende hobby som får de ukene her til å fly avsted! 

Så utrolig bra, gratulerer :) det er virkelig supert!!

Hehe, si fra om du finner en hobby ;) nervepirrende dager nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, LillyBe skrev:

Masse lykke til i dag begge to. Jeg er så spent på deres vegne :) 

10 timer siden, miore skrev:

Lykke til i dag til begge to!! :tommel::heiajente:

8 timer siden, Mayah skrev:

Tvi tvi, Mirabella! 😊😊😊

Tuen takk for lykkeønskningar! :hug: No har eg blitt rugar igjen! :hoppe:

Eg var veldig spent i dag tidlig. Då me sat i bilen på vei til innsett, ringte dei frå klinikken. Då fekk eg skikkelig panikk, for eg var sikker på at ingen av egga hadde overlevd! :sjokk: Eg turde nesten ikkje å svara på telefonen. Heldigvis var ikkje det grunnen til at dei ringte meg! ;) Sykepleiaren som ringte, ville berre seia at me fekk tilbud om å setja inn to egg i dag! :Nikke: Så dei ville gi oss beskjed litt før me kom, sånn at me kunne diskutera det og bli enige. Og det vart me heldigvis til slutt, etter mykje fram og tilbake. ;)

Eg er forresten skuffa denne gangen og, over at det vart så få egg igjen til slutt. :tristbla: Av 14 egg ut, der 12 av egga vart befrukta, var det no berre 5 egg igjen. :sukk: Ingen av egga var heller av topp kvalitet. Det eine egget eg fekk sett inn (som var best), var av ok/god kvalitet, og egg nummer to som vart sett inn var av litt dårligare kvalitet. Så var det 3 egg til, som dei ville sjå an vidare til lørdag, for å sjå om nokon av dei utvikla seg til blastocystar. Det var dei to egga som såg best ut i dag eg fekk sett inn, så eg har ikkje så store forhåpningar om at eg får nokon egg på frys denne gangen. Så ja, eg er ganske skuffa. :( Men no er eg iallfall rugar igjen, så då får eg prøva å vera optimistisk enn så lenge! :jepp: Eg skulle få telefon på mandag om korleis det hadde gått med dei 3 siste egga.

No kryssar eg fingrar og tær og alt eg har, for at dette går veien! :pls:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mayah skrev:

Gratulerer så mykje som rugar, Mayah! :duskedame:  Der ser du, det er ikkje alltid antal egg ut på egguttak som avgjer kor bra resultat du får. ;) Eg har no også berre 5 egg igjen, ingen av dei av topp kvalitet. Og eg veit ikkje enda om eg får nokon egg på frys. Så du endar nok opp med eit bedre resultat en meg, sjølv om det virka som om eg kom til å enda opp med flest egg av oss to, etter uttak! Fekk du vita noko om kvaliteten på egga dine? No begynnar skrulletida for alvor altså! :kaklehone:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, Mirabella76 skrev:

Eg var veldig spent i dag tidlig. Då me sat i bilen, på vei til innsett, ringte dei frå klinikken. Då fekk eg skikkelig panikk, for eg var sikker på at ingen av egga hadde overlevd! :sjokk: Eg turde neten ikkje å svara på telefonen. Heldigvis var ikkje det grunnen til at dei ringt meg! ;) Sykepleiaren som ringte ville berre seia at me fekk tilbud om å setja inn to egg i dag! :Nikke: Så dei ville gi oss beskjed litt før me kom, sånn at me kunne diskutera det og bli enige. Og det vart me heldigvis til slutt, etter mykje fram og tilbake. ;)

Eg er forresten skuffa denne gangen og, over at det vart så få egg igjen til slutt. :tristbla: Av 14 egg ut, der 12 av egga vart befrukta, var det no berre 5 egg igjen. :sukk: Ingen av egga var heller av topp kvalitet. Det eine egget eg fekk sett inn (som var best), var av ok/god kvalitet, og egg nummer to som vart sett inn var av litt dårligare kvalitet. Så var det 3 egg til, som dei ville sjå an vidare til lørdag, for å sjå om nokon av dei utvikla seg til blastocystar. Det var dei to egga som såg best ut i dag eg fekk sett inn, så eg har ikkje så store forhåpningar om at eg får nokon egg på frys denne gangen. Så ja, eg er ganske skuffa. :( Men no er eg iallfall rugar igjen, så då får eg prøva å vera optimistisk enn så lenge! :jepp: Eg skulle få telefon på mandag om korleis det hadde gått med dei 3 siste egga.

Masse lykke til jeg å satte inn  2 egg på tirsdag forje uke dei var det takk å lov god kvalitet på så da er det bare vente om det blir en 2 eller ingen 🙈😊😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mirabella76 skrev:

Eg var veldig spent i dag tidlig. Då me sat i bilen, på vei til innsett, ringte dei frå klinikken. Då fekk eg skikkelig panikk, for eg var sikker på at ingen av egga hadde overlevd! :sjokk: Eg turde neten ikkje å svara på telefonen. Heldigvis var ikkje det grunnen til at dei ringt meg! ;) Sykepleiaren som ringte ville berre seia at me fekk tilbud om å setja inn to egg i dag! :Nikke: Så dei ville gi oss beskjed litt før me kom, sånn at me kunne diskutera det og bli enige. Og det vart me heldigvis til slutt, etter mykje fram og tilbake. ;)

Dette skal gå bra :) nå starter "moroa" ja, hehe. Jeg er på rugedag 3...eller åssen regnes egentlig det der? Satte inn 2-dagers egg (frys) på mandag. Så egget er vel 5 dager nå, og forhåpentligvis blastocyst <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, thwrbra85 skrev:

Masse lykke til jeg å satte inn  2 egg på tirsdag forje uke dei var det takk å lov god kvalitet på så da er det bare vente om det blir en 2 eller ingen 🙈😊😄

Tusen takk for det, og masse lykke til du også! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, LillyBe skrev:

Dette skal gå bra :) nå starter "moroa" ja, hehe. Jeg er på rugedag 3...eller åssen regnes egentlig det der? Satte inn 2-dagers egg (frys) på mandag. Så egget er vel 5 dager nå, og forhåpentligvis blastocyst <3

Tusen takk for det, og masse lykke til til deg og! :duskedame:

Eg hadde uttak på mandag. Og viss dei 3 siste egga mine utviklar seg vidare til blastocystar, så når dei blastocyststadiet på lørdag (dag 5), og blir då fryst ned. Så dagen etter uttak blir rekna som rugedag 1. :jepp: Når egget ditt har blitt til blastocyst, vil jo vera avhengig av kor mange dagar etter uttak egget ditt vart fryst ned. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...