Mayah Skrevet 1. november 2016 #1661 Del Skrevet 1. november 2016 Takk for fine og beroligende ord, @Mirabella76 og @LillyBe! 😊 Dere damene her inne er gull verdt i denne perioden ☺ Jeg vet faktisk ikke om de ringer imorra, det fikk jeg ikke spurt om i telefonsamtalen istad. 😓 Jeg lurer veldig på hva jeg skal bedrive dagen med imorra for få tida til å gå... Kanskje benytte sjansen til å rydde og vaske hele huset? (innimellom all googlinga på alt som kan gå gærent, selvfølgelig 😝) Og Mirabella, for et fantastisk resultat! 😀 Nå håper jeg inderlig at også dine egg deler seg og oppfører seg som de skal frem til torsdag! 😊 Så kan vi dele rugebekymringer istedet når vi kommer så langt 😝 Vi må bare håpe og tro at det er gullegg som ligger der i varmeskapene og koser seg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 2. november 2016 #1662 Del Skrevet 2. november 2016 7 timer siden, Mayah skrev: Takk for fine og beroligende ord, @Mirabella76 og @LillyBe! 😊 Dere damene her inne er gull verdt i denne perioden ☺ Jeg vet faktisk ikke om de ringer imorra, det fikk jeg ikke spurt om i telefonsamtalen istad. 😓 Jeg lurer veldig på hva jeg skal bedrive dagen med imorra for få tida til å gå... Kanskje benytte sjansen til å rydde og vaske hele huset? (innimellom all googlinga på alt som kan gå gærent, selvfølgelig 😝) Og Mirabella, for et fantastisk resultat! 😀 Nå håper jeg inderlig at også dine egg deler seg og oppfører seg som de skal frem til torsdag! 😊 Så kan vi dele rugebekymringer istedet når vi kommer så langt 😝 Vi må bare håpe og tro at det er gullegg som ligger der i varmeskapene og koser seg 😊 Hihi, kjenner igjen googlinga ja! Huff...mye bedre å prøve finne på litt ting! Men ikke alltid så enkelt Hjelper utrolig masse at vi er flere i samme situasjon, og som er midt oppi forsøk! Ha en fin dag, spent på om de ringer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 2. november 2016 #1663 Del Skrevet 2. november 2016 13 timer siden, Mirabella76 skrev: Eg har hatt to ferskforsøk og to fryseforsøk tidligare, alle har enda med negativ test og mensen. Første ferskforsøk fekk eg ut 17 egg, og 10 av egga vart befrukta. Men det vart berre to egg igjen til slutt, så då var eg ganske skuffa. Andre ferskforsøk fekk eg ut så mykje som 25 egg! 17 av egga vart befrukta, og 4 egg vart igjen til slutt. På første fryseforsøk brukte eg egget ( blastocyst) frå første ferskforsøk. På vårt andre fryseforsøk tinte dei først opp eit egg frå vårt andre ferskforsøk, som ikkje overlevde opptininga. Derfor måtte enda eit egg tinast opp. Eg har no eitt egg igjen på frys. Så håpar eg på å få nokon fleire egg på frys på dette tredje ferskforsøket vårt. Eg har alltid hatt bra befruktning av egga. Problemet er alltid at mange egg fell frå underveis. Grunnen til det er nok at eggkvaliteten min ikkje er på topp lenger, på grunn av alderen min. Eg fyller 40 allerede i neste veke! Tusen takk for fingerkryssing, LillyBe! Det hadde vore veldig kjekt om me endelig hadde lykkast no. Denne gangen skal det gå bedre er vel noe som skjer med kvaliteten på eggene med alderen ja (stusselig, for alder er jo virkelig bare et tall sånn ellers i livet), men bra du får ut mange iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #1664 Del Skrevet 2. november 2016 Ingen som har vært igjennom/ kan noe med at de tiner opp egg som ble fryst ned på dag to, å lar det ligge å dele seg til dag 5 for å så sette inn?? Blir nok det for meg.. Nesten positiv el test idag ( der røk innsettingen på fredag ) for EL testen kommer til å bli positiv imorgen... Å da lar de egge ligge å dele seg mer før innsett.. Ingen? Er så nervøs nå! ville liksom ha innsett på fredag.. Anonymkode: fabcd...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 2. november 2016 #1665 Del Skrevet 2. november 2016 (endret) 14 timer siden, Mayah skrev: Takk for fine og beroligende ord, @Mirabella76 og @LillyBe! 😊 Dere damene her inne er gull verdt i denne perioden ☺ Jeg vet faktisk ikke om de ringer imorra, det fikk jeg ikke spurt om i telefonsamtalen istad. 😓 Jeg lurer veldig på hva jeg skal bedrive dagen med imorra for få tida til å gå... Kanskje benytte sjansen til å rydde og vaske hele huset? (innimellom all googlinga på alt som kan gå gærent, selvfølgelig 😝) Og Mirabella, for et fantastisk resultat! 😀 Nå håper jeg inderlig at også dine egg deler seg og oppfører seg som de skal frem til torsdag! 😊 Så kan vi dele rugebekymringer istedet når vi kommer så langt 😝 Vi må bare håpe og tro at det er gullegg som ligger der i varmeskapene og koser seg 😊 Ja, det er godt å ha andre å prata med her inne, som går gjennom det samme. Det gjer at ting følelst litt lettare, synst iallfall eg. Eg skulle ikkje få nokon telefon frå klinikken i dag. Så eg får ikkje vita noko meir før eg skal ha innsett i morgon. Skummelt å ikkje vita korleis det går med egga. Men ja, me får leva i håpet både du og eg, og kryssa fingrane for at egga våre er ekte gullegg! Tenk, i morgon blir me rugarar! Håpar me blir gravide begge to, sånn at rugebekymringane me deler med kvarandre, etter kvart kan gå over til ekte rugeglede! Endret 2. november 2016 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 2. november 2016 #1666 Del Skrevet 2. november 2016 (endret) 6 timer siden, LillyBe skrev: Denne gangen skal det gå bedre er vel noe som skjer med kvaliteten på eggene med alderen ja (stusselig, for alder er jo virkelig bare et tall sånn ellers i livet), men bra du får ut mange iallfall Ja, det håpar eg virkelig at det gjer! Men det er litt synd at alderen min skal gjera at sjansen for å lykkast er dårligare, enn om eg hadde vore yngre. Ein av legane ved klinikken me brukar, sa ein gang til meg at for ein 25-åring hadde 7 av 10 egg potensiale til å bli til baby. Mens det var motsatt for ein 35/40-åring, der 7 av 10 egg ikkje kunne bli til baby. Altså vil ca kun 3 av 10 egg hos meg ha potensiale til å bli til baby - så det er absolutt dårligare odds ved høgare alder. Men det er jo likevel ikkje umulig, så eg får berre prøva å halda motet oppe! Endret 2. november 2016 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 2. november 2016 #1667 Del Skrevet 2. november 2016 1 time siden, Mirabella76 skrev: Ja, det er godt å ha andre å prata med her inne, som går gjennom det samme. Det gjer at ting følelst litt lettare, synst iallfall eg. Eg skulle ikkje få nokon telefon frå klinikken i dag. Så eg får ikkje vita noko meir før eg skal ha innsett i morgon. Skummelt å ikkje vita korleis det går med egga. Men ja, me får leva i håpet både du og eg, og kryssa fingrane for at egga våre er ekte gullegg! Tenk, i morgon blir me rugarar! Håpar me blir gravide begge to, sånn at rugebekymringane me deler med kvarandre, etter kvart kan gå over til ekte rugeglede! Veldig skummelt å ikke vite hva som skjer med eggene der borte på sykehuset ja 🙈 Tenk så nervepirrende det blir imorra! 😰 Dette er virkelig en helt merkelig situasjon jeg tror jeg aldri vil venne meg til. Men frem til vi vet mer så skal vi faktisk bli rugere imorra! 😄 Håper du også klarer å få tankene over på litt andre ting frem til da ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 2. november 2016 #1668 Del Skrevet 2. november 2016 Satte inn egg forje tysdag 8 dager i dag siden klarte ikke vente tok test i dag på kvelden den sto det ikke gravid på er løpet kjørt får denne gang da en er det får tidlig med test 🙈🙈😐😐😐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 2. november 2016 #1669 Del Skrevet 2. november 2016 2 timer siden, Mayah skrev: Veldig skummelt å ikke vite hva som skjer med eggene der borte på sykehuset ja 🙈 Tenk så nervepirrende det blir imorra! 😰 Dette er virkelig en helt merkelig situasjon jeg tror jeg aldri vil venne meg til. Men frem til vi vet mer så skal vi faktisk bli rugere imorra! 😄 Håper du også klarer å få tankene over på litt andre ting frem til da ☺ Ja, det blir ein nervepirrande dag i morgon! Prøver å tenka positivt, men eg er veldig usikker på kva eg kan forventa meg. Sidan mange egg har falt frå før, så må eg jo vera forberedt på at det skjer igjen. Samtidig har eg eit håp om at så mange egg som mulig overlever til i morgon, og at egga er av bedre kvalitet denne gangen. Men eg må vel berre venta å sjå. Umulig å vita korleis det kjem til å gå uansett.  Masse lykke til i morgon, Mayah! Eg kryssar fingrane for oss begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 2. november 2016 #1670 Del Skrevet 2. november 2016 Ingen som vet ?🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emit Skrevet 2. november 2016 #1671 Del Skrevet 2. november 2016 På 27. oktober 2016 den 7.51, LillyBe skrev: Spennende!! Denne ventetiden er værst... Har du satt inn i stimulert eller naturlig syklus? Hva er deres erfaringer med akupunktur og IVF? Noen som har noe å dele? Hadde stimulert denne gangen. Har tvillinger fra før de kom på ferskforsøk og er eneggede. Den gang brukte jeg akupunktur ahhhh.... Tok en test i dag, satte inn forrige onsdag. Så ja det er tidlig! Tok en RFSU test. Det er en strek, men er så redd det er skygge! Den kom opp med en gang, og forsvant ikke. Måtte ikke vri og vende på testen for å se den, man så den uten. Men den er svaaaaaaaak og usikker på fargen! Andre som er i testmodus om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emit Skrevet 2. november 2016 #1672 Del Skrevet 2. november 2016 (endret) 3 timer siden, thwrbra85 skrev: Satte inn egg forje tysdag 8 dager i dag siden klarte ikke vente tok test i dag på kvelden den sto det ikke gravid på er løpet kjørt får denne gang da en er det får tidlig med test 🙈🙈😐😐😐 Satte inn dagen etter deg fryseegg. Testet også i dag. Svaaaaaaaaaaaaaak strek. Så veldig spent på de neste dagene! Det er for tidlig å teste ja, så løpet er langt fra kjørt! Har du noen tegn? Jeg har mange, men er vel lutinus og progynova sin feil.. ps! Best å ta test på morgenurin! Endret 2. november 2016 av Emit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 2. november 2016 #1673 Del Skrevet 2. november 2016 Akkurat nå, Emit skrev: Satte inn dagen etter deg fryseegg. Testet også i dag. Svaaaaaaaaaaaaaak strek. Så veldig spent på de neste dagene! Det er for tidlig å teste ja, så løpet er langt fra kjørt! Har du noen tegn? Jeg har mange, men er vel lutinus og progynova sin feil.. Jeg brukte digital test å ikke morgen urin sist jeg satte inn 9 juni testa svak strek etter 14 dager ja har noen men er nok pillene her å tror jeg satte inn 2 egg så håper et har satt seg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 2. november 2016 #1674 Del Skrevet 2. november 2016 3 timer siden, Mirabella76 skrev: Ja, det blir ein nervepirrande dag i morgon! Prøver å tenka positivt, men eg er veldig usikker på kva eg kan forventa meg. Sidan mange egg har falt frå før, så må eg jo vera forberedt på at det skjer igjen. Samtidig har eg eit håp om at så mange egg som mulig overlever til i morgon, og at egga er av bedre kvalitet denne gangen. Men eg må vel berre venta å sjå. Umulig å vita korleis det kjem til å gå uansett.  Masse lykke til i morgon, Mayah! Eg kryssar fingrane for oss begge. Jeg har akkurat de samme tankene, men du sitter nok på litt mer erfaring enn det jeg gjør... På godt og vondt! Men det er som du sier, det er umulig her og nå å si hvordan det vil gå. Eggene kan jo være av god kvalitet denne gangen! 😊 Lykke, lykke til imorra! 😀😊 Imorra på denne tida skal vi begge ha hvert vårt nøye utvalgte gullegg i magen ❤ Det vil si, hvis det er plass sammen med all denne lufta som sprenger magen min, føles det som... 😰 Er det flere her som sliter med sterke luftsmerter etter stimulering og uttak? Våkner tidlig om morgenen av at det er vondt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 2. november 2016 #1675 Del Skrevet 2. november 2016 (endret) 18 minutter siden, Mayah skrev: Jeg har akkurat de samme tankene, men du sitter nok på litt mer erfaring enn det jeg gjør... På godt og vondt! Men det er som du sier, det er umulig her og nå å si hvordan det vil gå. Eggene kan jo være av god kvalitet denne gangen! 😊 Lykke, lykke til imorra! 😀😊 Imorra på denne tida skal vi begge ha hvert vårt nøye utvalgte gullegg i magen ❤ Det vil si, hvis det er plass sammen med all denne lufta som sprenger magen min, føles det som... 😰 Er det flere her som sliter med sterke luftsmerter etter stimulering og uttak? Våkner tidlig om morgenen av at det er vondt... Tusen takk for det, Mayah! Me satsar på ekte gullegg denne gangen, ja! Heilt merkelig å tenka på at me begge sannsynligvis blir rugarar i morgon. Begynnar å bli ei stund sidan sist gang eg var rugar - så eg er superglad for å endelig bli rugar igjen, samtidig som eg synst det er veldig skummelt. Eg har ikkje merka noko spesielt til luftsmerter, utenom på kvelden den dagen eg hadde egguttak. Men eg har hatt litt smerter i magen etter uttaket. Heldigvis føler eg meg nesten heilt som vanlig i dag. Og igjen: Masse lykke til i morgon! Endret 2. november 2016 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 3. november 2016 #1676 Del Skrevet 3. november 2016 7 timer siden, Mayah skrev: Jeg har akkurat de samme tankene, men du sitter nok på litt mer erfaring enn det jeg gjør... På godt og vondt! Men det er som du sier, det er umulig her og nå å si hvordan det vil gå. Eggene kan jo være av god kvalitet denne gangen! 😊 Lykke, lykke til imorra! 😀😊 Imorra på denne tida skal vi begge ha hvert vårt nøye utvalgte gullegg i magen ❤ Det vil si, hvis det er plass sammen med all denne lufta som sprenger magen min, føles det som... 😰 Er det flere her som sliter med sterke luftsmerter etter stimulering og uttak? Våkner tidlig om morgenen av at det er vondt... Masse lykke til i dag begge to. Jeg er så spent på deres vegne Jeg sliter mye med magen, pga progesteronen (cyclogest). Skikkelig vondt til tider,spesielt på morgenkvisten. Liksom vondt å puste, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emit Skrevet 3. november 2016 #1677 Del Skrevet 3. november 2016 Testa i går (dag 8 etter innsett). Og i dag, alle bilder er fra i dag. Har ikke endret seg noe.. Skyggestrek to dager på rad...? RFSU test tidlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1678 Del Skrevet 3. november 2016 1 time siden, Emit skrev: Testa i går (dag 8 etter innsett). Og i dag, alle bilder er fra i dag. Har ikke endret seg noe.. Skyggestrek to dager på rad...? RFSU test tidlig.. Ser dessverre ingenting Anonymkode: 7315f...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 3. november 2016 #1679 Del Skrevet 3. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser dessverre ingenting Anonymkode: 7315f...69f Swe desverre ingeting jeg heller 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 3. november 2016 #1680 Del Skrevet 3. november 2016 9 minutter siden, thwrbra85 skrev: Swe desverre ingeting jeg heller 😌 Ikke jeg heller men sånt er jo umulig nesten å se via mobil om det er svakt? Krysser finga for at dere begge får positive tester snart er jo veldig tidlig enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå