LillyBe Skrevet 24. august 2016 #981 Del Skrevet 24. august 2016 6 minutter siden, Kajal skrev: Vi er i Porsgrunn. Var der i går, veldig positiv opplevelse Jeg hadde allerede startet på Letrozol denne syklusen i samarbeid med gynekologen min, så det ble besluttet at vi forsøker inseminering allerede denne syklusen, da sædkvaliteten til mannen min på magisk vis var blitt veldig god siden sist! Så da er det bare å krysse fingrene for at ikke EL havner i helgen. Hadde blitt så glad om vi slapp masse hormonbehandling og uttak, misunner ikke dere som står midt i det nå Så utrolig bra!! Jeg krysser finga for at dere lykkes nå er det kun Letrozol du trenger gå på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 24. august 2016 #982 Del Skrevet 24. august 2016 Å så kjipt krysser fingrene får deg at det går bra at du får gjennomført det masse masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 24. august 2016 #983 Del Skrevet 24. august 2016 Vet ikke helt om det passer her men prøver jeg skal i gang med mitt 1 fryseførsøk nå i okt hade ferskførsøk i juni men mista i juli, så usikker vet ikke om jeg ska sette inn et eller 2 egg hva vile dere gjort ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 24. august 2016 #984 Del Skrevet 24. august 2016 43 minutter siden, thwrbra85 skrev: Vet ikke helt om det passer her men prøver jeg skal i gang med mitt 1 fryseførsøk nå i okt hade ferskførsøk i juni men mista i juli, så usikker vet ikke om jeg ska sette inn et eller 2 egg hva vile dere gjort ? Jeg vil alltid ha inn to egg, men da må man også kunne ha tvillinger hvis det blir det, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 24. august 2016 #985 Del Skrevet 24. august 2016 Ja får ullevåll sa at det var et egg som var nok te befruktning vist det var bra å det er et bra egg vist det opplever optininga at det øker bare 5 prosent med å sette inn 2 å jeg er ikke helt der med 2 på en gang,noen inne her som har prøvd akepunktur å noe erfaring med det tenker å prøve det på neste forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 24. august 2016 #986 Del Skrevet 24. august 2016 Er det noen inne her som har gode erfaringer med fryseforsøk ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 24. august 2016 #987 Del Skrevet 24. august 2016 57 minutter siden, thwrbra85 skrev: Er det noen inne her som har gode erfaringer med fryseforsøk ? Det lurer jeg på også!! Ska du sette inn i naturlig syklus? Jeg har også tenkt mye på dette med 1 vs 2 egg, men vi går nok for 1. Bare krysser finga for at ett av de tre egga tåler opptining! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kajal Skrevet 24. august 2016 #988 Del Skrevet 24. august 2016 3 timer siden, LillyBe skrev: Så utrolig bra!! Jeg krysser finga for at dere lykkes nå er det kun Letrozol du trenger gå på da? Tanken er kun Letrozol, men mulig en eggløsningssprøyte på slutten hvis man kan fremskynde eggløsning bittelitt så den ikke havner i helgen. Skal på ul på mandag for å sjekke hvor store folliklene er, spent på det! Angående fryseforsøk så er jeg enig med @Askmeagain89, du må være innstilt på tvillinger og det det innebærer. Får du mulighet til å diskutere det med lege/sykepleier først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 24. august 2016 #989 Del Skrevet 24. august 2016 44 minutter siden, LillyBe skrev: Det lurer jeg på også!! Ska du sette inn i naturlig syklus? Jeg har også tenkt mye på dette med 1 vs 2 egg, men vi går nok for 1. Bare krysser finga for at ett 44 minutter siden, LillyBe skrev: Det lurer jeg på også!! Ska du sette inn i naturlig syklus? Jeg har også tenkt mye på dette med 1 vs 2 egg, men vi går nok for 1. Bare krysser finga for at ett av de tre egga tåler opptining! Ja det skal jeg med medesin så skal ringe når mensen kommer i okt,lykkes du på fersforsøket ?kan jeg spørre hva som er årsaken hos dere til at dere må ha prøvrør ?gammel er du ?hos oss å blir det bare 1 egg inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 24. august 2016 #990 Del Skrevet 24. august 2016 Hvilket sjukehus hører dere til?har dem fryst ned 2 egg sammen hos dere ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 24. august 2016 #991 Del Skrevet 24. august 2016 (endret) 10 minutter siden, thwrbra85 skrev: Hvilket sjukehus hører dere til?har dem fryst ned 2 egg sammen hos dere ? Vi går privat (Haugesund). Hvert egg er fryst ned separat vi lyktes på ferskforsøket ja...det er 2 år siden nå. Jeg er 35 år (var jo 33 da), og problemet er hos meg. Har desverre ingen EL. Hva er det hos dere? Jeg venter på blødning nå, trodde den skulle komme i går men...typisk at det er forsinker nå som man venter, hehe! Går på hormonkur nå for å få blødning! Endret 24. august 2016 av LillyBe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 24. august 2016 #992 Del Skrevet 24. august 2016 8 minutter siden, LillyBe skrev: Vi går privat (Haugesund). Hvert egg er fryst ned separat vi lyktes på ferskforsøket ja...det er 2 år siden nå. Jeg er 35 år (var jo 33 da), og problemet er hos meg. Har desverre ingen EL. Hva er det hos dere? Jeg venter på blødning nå, trodde den skulle komme i går men...typisk at det er forsinker nå som man venter, hehe! Går på hormonkur nå for å få blødning! Okay hos oss er det u frivillig barnløshet jeg har lett endomeriose men det brente dei bort i fjord jeg lykkes på første forsøk men mista i uke 5 hos oss er det 2 å2 egg på frys får har 4 egg på frys ja typisk det nårn venter jeg er 31 år 😊håpe den kommer snart da spennende dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 24. august 2016 #993 Del Skrevet 24. august 2016 1 minutt siden, thwrbra85 skrev: Okay hos oss er det u frivillig barnløshet jeg har lett endomeriose men det brente dei bort i fjord jeg lykkes på første forsøk men mista i uke 5 hos oss er det 2 å2 egg på frys får har 4 egg på frys ja typisk det nårn venter jeg er 31 år 😊håpe den kommer snart da spennende dette her Så trist at du mista da håper jeg det fester seg skikkelig for deg denne gangen. Har du ca peiling på når blødning kommer, og åssen medisiner du skal på? Jeg skal i gang med østrogenplaster fra 1.blødningsdag (ja, fader...nå vil jeg i gang, hehe) Jeg tok litt akupunktur rundt uttak og innsett sist. Vurderer det samme nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 24. august 2016 #994 Del Skrevet 24. august 2016 1 time siden, Kajal skrev: Tanken er kun Letrozol, men mulig en eggløsningssprøyte på slutten hvis man kan fremskynde eggløsning bittelitt så den ikke havner i helgen. Skal på ul på mandag for å sjekke hvor store folliklene er, spent på det! Angående fryseforsøk så er jeg enig med @Askmeagain89, du må være innstilt på tvillinger og det det innebærer. Får du mulighet til å diskutere det med lege/sykepleier først? Ja får det så skal gjøre det men blir nok bare et egg inn ikke helt klar får at det kan kåme 2 på en gang 😄😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 24. august 2016 #995 Del Skrevet 24. august 2016 ja det er synd men sånn er det ja jeg å vurdere akeakepunktur syns du det funka ?jeg skal starte opp med progynova når jeg får mensen får den først i okt håper jeg 😄😄ja håpe du å lykkes når du skal i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 24. august 2016 #996 Del Skrevet 24. august 2016 Godt å høre at andre har lykkes på første forsøk å føler det så mange som må gjennom 4.5 runder kansje mere før dei lykkes desverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 24. august 2016 #997 Del Skrevet 24. august 2016 23 minutter siden, thwrbra85 skrev: ja det er synd men sånn er det ja jeg å vurdere akeakepunktur syns du det funka ?jeg skal starte opp med progynova når jeg får mensen får den først i okt håper jeg 😄😄ja håpe du å lykkes når du skal i gang Aner liksom ikke hva som funka, hehe! Men tenker at jeg prøver akupunktur denne runden å, iallfall etter innsett. Det går fort til oktober. Godt å kunne "snakke" med andre som går igjennom det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 24. august 2016 #998 Del Skrevet 24. august 2016 8 minutter siden, LillyBe skrev: Aner liksom ikke hva som funka, hehe! Men tenker at jeg prøver akupunktur denne runden å, iallfall etter innsett. Det går fort til oktober. Godt å kunne "snakke" med andre som går igjennom det samme! Ja det syns jeg jeg å har tenkt prøve akepunktur før å etter ja går fort dit så håper jeg lykkes igjen å spiren sitter der i 9 månder 😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 24. august 2016 #999 Del Skrevet 24. august 2016 Håpe du lykkes med fryseforsøk et ditt 😊hvor lang tid i forveien å etter hade du akepunktur ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyBabe Skrevet 24. august 2016 Forfatter #1000 Del Skrevet 24. august 2016 Jeg skal også ha fryseforsøk, etter totalfrys pga. overstimulering. Vi har fire egg på frys, hver for seg. Skal på UL på mandag, går på Progynova. Er spent på når det blir innsett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå